Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 472
    • 473
    • 29 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    54722
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

      PS: ξέρουμε αν θα υπάρξει ή όχι παράταση, ή μονιμοποίηση του -50% ΕΤΤ,
      τους χρηματοοικονομικούς υπολογισμούς ο ΣΕΕΑ τους έκανε με Normal ETT ή με το μειωμένο ?

      με την ανακοίνωση του μέτρου της απόσυρσης χλωμό να παραμείνει.

      Α, και εσείς που πρόσχερα είστε χαρούμενοι γιατί θα πληρώσετε λιγότερο, υπομονή. Σε κανά δυο χρόνια θα τα επιστρέψετε πίσω (euro 6, euro 7 euro 17) .

      σίγουρα αλλά γιατί αποκλείεις σε 4 χρόνια να έχουμε αλλάξει αυτοκίνητο; Εγώ είχα αγοράσει το 2005 και ξαναγόρασα το 2009. Ή ποιος σου είπε ότι με την αλλαγή του Σουφλιά και των γαλάζιων δεν θα έχουμε και τροποποιήσεις στο μέτρο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        το Leon 1.8 TSI δεν το έχει.
        το προηγούμενο C4 1.6 μου θα πλήρωνε Αγγλία 202 €. Εδώ όμως Ελλάδα θα πλήρωνε 184.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pitsinos last edited by

          Από το πιο τραγελαφικά στο νέο σύστημα 'πράσινων' τελών είναι ο χαρακτηρισμός ενός αυτοκινήτου ως καθαρού ή ρυπογόνου αποκλειστικά από τη χρονολογία έκδοσης της άδειας του. Δηλαδή για το ίδιο μοντέλο που παραγόταν π.χ. από το 2002 μέχρι το 2006, αυτός που το αγόρασε το 2003 θα πληρώσει 68€ πραπάνω από αυτόν που το αγόρασε το 2005 γιατί του δεύτερου είναι πιο 'καθαρό'!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης pitsinos έγραψε:
            Από το πιο τραγελαφικά στο νέο σύστημα 'πράσινων' τελών είναι ο χαρακτηρισμός ενός αυτοκινήτου ως καθαρού ή ρυπογόνου αποκλειστικά από τη χρονολογία έκδοσης της άδειας του. Δηλαδή για το ίδιο μοντέλο που παραγόταν π.χ. από το 2002 μέχρι το 2006, αυτός που το αγόρασε το 2003 θα πληρώσει 68€ πραπάνω από αυτόν που το αγόρασε το 2005 γιατί του δεύτερου είναι πιο 'καθαρό'!

            +1
            Ποτέ τα τέλη κυκλοφορίας δεν ήταν τόσο τραγικά ηλίθια.

            ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΥΦΕΣΗΣ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aris07 last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              PS: ξέρουμε αν θα υπάρξει ή όχι παράταση, ή μονιμοποίηση του -50% ΕΤΤ,
              τους χρηματοοικονομικούς υπολογισμούς ο ΣΕΕΑ τους έκανε με Normal ETT ή με το μειωμένο ?

              με την ανακοίνωση του μέτρου της απόσυρσης χλωμό να παραμείνει.

              Α, και εσείς που πρόσχερα είστε χαρούμενοι γιατί θα πληρώσετε λιγότερο, υπομονή. Σε κανά δυο χρόνια θα τα επιστρέψετε πίσω (euro 6, euro 7 euro 17) .

              σίγουρα αλλά γιατί αποκλείεις σε 4 χρόνια να έχουμε αλλάξει αυτοκίνητο; Εγώ είχα αγοράσει το 2005 και ξαναγόρασα το 2009. Ή ποιος σου είπε ότι με την αλλαγή του Σουφλιά και των γαλάζιων δεν θα έχουμε και τροποποιήσεις στο μέτρο;

              Είναι σίγουρο οτι θα έχουμε τροποποιήσεις αλλά προς το χειρότερο όπως πάντα..
              Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως φεύγοντας ο Σουφλιάς και οι γαλάζιοι θα έρθει ο ΧΨΩ πράσινος...οπότε μια απ'τα ίδια και το πιθανότερο και χειρότερα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                Τα μέτρα ομιλούν περί Euro και προαιρετικά μπαίνουν κάποιες ημερομηνίες. Στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος όπως και στην έκδοση τύπου υπάρχουν στοιχεία περί του compliance.

                Η λύση είναι εύκολη λοιπόν αν έχεις όχημα του 2004 που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4.

                Το πρόβλημα εστιάζεται σε αυτούς που το όχημα τους έχει έλθει από χώρα εκτός EE καθώς άντε να παράγεις αντιστοιχίες μεταξύ των Αμερικάνικων Προδιαγραφών πχ. (ειδικά όταν στην Καλιφόρνια έχεις άλλα standards) και των αντίστοιχων Ευρωπαϊκών.

                Το μόνο ζήτημα που πραγματικά δείχνει την ηλιθιότητα όχι των μέτρων αλλά των προδιαγραφών ΕΕ είναι ότι όχημα diesel του 2009 Euro 4 πρακτικά είναι χειρότερο σε ρύπους από όχημα Euro 3 βενζίνης αλλά το 2ο πρέπει να πληρώσει +68 ευρώ.

                Κατά τα άλλα εδώ είναι η από την πίσω πόρτα αύξηση εκ νέου των τελών κυκλοφορίας. Αρκεί να δει κανείς ότι η μείωση είναι μόλις 18 ευρώ και αφορά 1,000,000 οχήματα ενώ αυξήσεις από 50 ως άπειρο αφορούν τα υπόλοιπα 4,500,000+ οχήματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Παιδιά καλά κάνουμε και φωνάζουμε γιά όποιο φόρο μας βάζουνε , αλλά επειδή όλοι βολτάρουμε και στο εξωτερικό , η κατάσταση εκεί δεν είναι καθόλου καλύτερη . Μπορεί να μας πεί ο φίλος γιά τον Αγγλο με τα 1400 € μισθό , τι ενοίκιο πληρώνει εκεί την εβδομάδα ? Ετσι γιά να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asproylis last edited by

                    Ο χρήστης pitsinos έγραψε:
                    Από το πιο τραγελαφικά στο νέο σύστημα 'πράσινων' τελών είναι ο χαρακτηρισμός ενός αυτοκινήτου ως καθαρού ή ρυπογόνου αποκλειστικά από τη χρονολογία έκδοσης της άδειας του. Δηλαδή για το ίδιο μοντέλο που παραγόταν π.χ. από το 2002 μέχρι το 2006, αυτός που το αγόρασε το 2003 θα πληρώσει 68€ πραπάνω από αυτόν που το αγόρασε το 2005 γιατί του δεύτερου είναι πιο 'καθαρό'!

                    Σωνει και καλα να αγοραζουμε καινουργια και τα μεταχειρησμενα και τα κατασχεμενα να σκουργιαζουνε στις μαντρες, δεν τους ενδιαφερει...
                    Για να σωθουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες και οι μεγαλοι αντιπροσωποι πρεπει να πληρωσει καποιος...
                    Παντα την κριση την πληρωνει ο λαος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsargy last edited by

                      ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ
                      Σκεφτόμουν λοιπόν να αντιδράσω, σ'αυτήν την κατάφορη υποβάθμιση της νοημοσύνης μου, σε αυτήν την 'ανεπάρκεια' αυτοαποκαλούμενων 'επαρκών' και 'σωτήρων', σε αυτήν την σαπίλα που κατατρώει τα πάντα...ιδού η πρώτη σκέψη δράσης μου:
                      ΔΡΑΣΗ
                      α) Θα πάω να ψηφήσω ένα κόμμα, που να μην έχει κανέναν που να 'βγήκε' από τζάκι, που να μην έχει ελπίδα να βγεί, που να μην χρηματοδοτήθηκε από καμμιά 'συντεχνεία'
                      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ
                      α1) ΝΔ: Ωραία!! δεν θα πάει ψήφος στο ΠΑΣΟΚ...σιγά: πόσοι θα είναι?
                      α2) ΠΑΣΟΚ : Ωραία!! Χάσανε άλλη μιά ψήφο, δεν πειράζει που δεν την πήραμε εμείς (έτσι και αλλοιώς με το παρελθόν που είχαμε, αυτό είναι δώρο)
                      α3) ΚΚΕ : Εντάξει μπορεί να μη την εισπράξαμε, αλλά χωρίς νέα ψήφο, θα μειωθεί η διαφορά μας από τους δύο μεγάλους, (άλλωστε αν βγαίναμε κυβέρνηση τι θα κάναμε? καλύτερα εδώ με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δύναμη)
                      α4) ΣΥΡΙΖΑ : Εντάξει μπορεί να μη την εισπράξαμε, αλλά χωρίς νέα ψήφο, θα μειωθεί η διαφορά μας από τους δύο μεγάλους, (άλλωστε αν βγαίναμε κυβέρνηση τι θα κάναμε? καλύτερα εδώ με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δύναμη)
                      α5) ΛΑΟΣ : Χα χα για εμάς λέει, Δεν σας έλεγα ότι θα γίνω Υπουργός, Πρωθυπουργός, Πρόεδρος της Δημοκρατίας με έμμεσο τρόπο?? ε? ε? Δεν με θέλατε τότε ε? Θα με παρακαλέσετε τώρα!!!
                      α6) ΛΟΙΠΑ : Μαρία το καλό μου κουστούμι...ήρθε η ώρα επιτέλους για 'γεύμα'...

                      Σας αφήνω να μου λέτε και μία σκέψη δράσης ο καθένας και αν δεν μπορείτε εσείς να το φανταστείτε, αφήστε εμένα να γράψω και την αντίδραση...
                      Το σίγουρο όμως είναι, ότι θα καταλήξουμε στην εξής απόφαση: Να μεταναστεύσουμε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        j-marr last edited by

                        Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                        Το σίγουρο όμως είναι, ότι θα καταλήξουμε στην εξής απόφαση: Να μεταναστεύσουμε...

                        οποιος μπορεί να το κάνει και δεν το έχει κάνει ακόμα είναι μαλάκας το λιγότερο

                        κατά τα αλλά λουστείτε οτι ψηφίσατε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                          κατά τα αλλά λουστείτε οτι ψηφίσατε

                          Σωστά το λες αλλά και τι να ψηφίσουν;

                          ΠΑΣΟΚ ... θα είχαμε όλοι Οκτάβιες και Ξαρά από τον πρώην άντρα της Αποστολάκη

                          ΚΚΕ ... θα είχαμε όλοι Lada

                          ΣΥΡΙΖΑ ... δεν θα είχαμε αμάξια γιατί θα τα έκαιγαν οι κουκουλοφόροι

                          ΛΑΟΣ ... Μ/S 240 GD & Steyer θα ήταν must για αυτούς

                          αν υπήρχε μια καλή εναλλακτική οι περισσότεροι θα τους είχαν ψηφίσει. Λέω οι περισσότεροι γιατί υπάρχουν και οι χειροκροτητές με τα σημαιάκια κοινώς τα κομματόσκυλα.

                          εδώ το ΠΑΣΟΚ με τον George Papandreou για να πάρει κεφάλι ... διέλυσε την χώρα ο «μπριζολάκιας».

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            j-marr last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                            Σωστά το λες αλλά και τι να ψηφίσουν;

                            Οικολόγους πράσινους

                            ολοι με prius insight και κρατική επιδότηση για το tesla roadster

                            τεσπα αν ο κάθε παπάρας έκοβε λίγο την τηλεόραση πιθανώς θα ανακάλυπτε οτι υπάρχουν και αλλα κόμματα

                            αλλά εδώ ψηφίζουμε τους γνωστούς που μας γαμάνε (σίγουρα) για να μην μας γαμήσουν (πιθανώς) οι αλλοι που είναι άγνωστοι

                            σκασμός και κολύμπι λοιπόν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                              Σωστά το λες αλλά και τι να ψηφίσουν;

                              Οικολόγους πράσινους

                              ολοι με prius insight και κρατική επιδότηση για το tesla roadster

                              τεσπα αν ο κάθε παπάρας έκοβε λίγο την τηλεόραση πιθανώς θα ανακάλυπτε οτι υπάρχουν και αλλα κόμματα

                              αλλά εδώ ψηφίζουμε τους γνωστούς που μας γαμάνε (σίγουρα) για να μην μας γαμήσουν (πιθανώς) οι αλλοι που είναι άγνωστοι

                              σκασμός και κολύμπι λοιπόν

                              ποιον να ψηφίσουμε ; Τον Λεβέντη; ή το ΚΚΕ Μ-Λ ; Δεν είναι τα κόμματα που φταίνε ούτε οι ιδεολογίες αλλά τα άτομα που τα απαρτίζουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                ποιον να ψηφίσουμε ; Τον Λεβέντη; ή το ΚΚΕ Μ-Λ ; Δεν είναι τα κόμματα που φταίνε ούτε οι ιδεολογίες αλλά τα άτομα που τα απαρτίζουν.

                                ποιον να ψηφίσεις δεν πρόκειται να σου πω

                                ο εκλογικός νόμος (ή όποιος άλλος τέλος παντων) λέει οτι είσαι ώριμος αρκετά -βάση ηλικίας- ώστε να μπορείς να διαλέξεις αυτούς που θές να σε κυβερνήσουν

                                το να κλαψουρίζεις οτι 'μας βαλανε φόρους', 'το γαλα είναι ακριβό', 'δεν εχω δουλεία', 'με παρατησε η γκομενα και τα εφτιαξε με δημόσιο υπάλληλο' και να κατηγορείς την κυβέρνηση είναι τουλάχιστον ενοχλητικό απο τη στιγμή που εσυ επέλεξες ποιοι θα σε κυβερνήσουν

                                και μην ρίξεις κανένα επιχείρημα του τύπου 'εγώ ψήφισα άλλους' γιατί μέσα στο παιχνίδι της 'δημοκρατίας' είναι να σέβεσαι την επιλογή των πολλών

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  king-alexander last edited by

                                  Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν κόμματα στην σημερινή εποχή, αλλά να ψηφίζουμε ολοκληρωμένες προτάσεις(προσέξτε: όχι ιδέες ουτοπικές, αλλά προτάσεις με οικονομική ανάλυση) μη-επαγγελματιών πολιτικών.

                                  Θα ψήφιζα οποιονδήποτε εξίσωνε τον εαυτό του με τον μέσο πολίτη, συνεχώς πολεμώντας για κατάργηση της 8ετίας για σύνταξη των βΟλευτών, ένα επαρκή μισθό (2000-3000 το μήνα), ενοίκιο από το κράτος και αυτό είναι, ούτε τζαμπέ αυτοκίνητα, ούτε μπομπονιέρες ούτε ζαρτιέρες, ούτε κινητά, κορδόνια για παπούτσια και ξυλάκια για τα αυτιά(τι ξεφτίλα, ρε φίλε...).

                                  Αλλά δυστυχώς, είπαμε, βΟλευτές.

                                  [πίσω στο θέμα]
                                  Δηλαδή, εγώ πήρα αύξηση 25-50% φέτος για να αυξηθούν τα τέλη τόσο; μήπως πήρα τα τρία;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο ...... το είχε πει και ο δρακουμέλ ..... ο ΛΑΟΣ, απλά τα πράγματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                      ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο ...... το είχε πει και ο δρακουμέλ ..... ο ΛΑΟΣ, απλά τα πράγματα.

                                      Καλα θα ηταν να πληρωνε το μαρμαρο ο Καρατζαφερης αλλα χλωμο το βλεπω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:

                                        ΟΚ, όλα κάτω από το προβλεπόμενο όριο είναι στην κλάση που ίσχυε όταν βγήκαν (π.χ. Euro 3). ΠΟΣΟ κάτω?? Το ίδιο ΝOX/HC/CO ανά χλμ ξερνάει το 5λιτρο των 2 τόνων με τα 400 άλογα και τα 20+ lt/100km [μέση κατανάλωση στην πόλη] με το 1000άρι με τα 60 άλογα και τα 6 lt/100km?

                                        You would be surprised...

                                        Φυσικά και υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις εντός των ορίων, αλλά μην βιάζεσαι να πεις ότι τα 'μεγάλα' και βαριά εκπέμπουν οπωσδήποτε περισσότερους ρύπους. Αυτό εξαρτάται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από την τεχνολογία που χρησιμοποιείται (για ψεκασμό, ανάφλεξη, διαχείριση/επανακυκλοφορία καυσαερίων κλπ.), παρά από την κατανάλωση. Και επειδή η τεχνολογία κοστίζει, οι budget-oriented κατασκευαστές συνήθως αρκούνται να καλύψουν τις εκάστοτε υποχρεωτικές νόρμες και μόνο, εκτός αν υπάρχει άλλο κίνητρο.

                                        Το ζητούμενο είναι να δούμε εάν υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις εντός των ορίων (πράγμα που καθιστά το τσουβάλιασμα με βάση τις προδιαγραφές ρύπων ), όχι να δείξουμε ότι τα μεγάλα, βαριά και δυνατά εκπέμπουν περισσότερους ρύπους ανά χλμ. Έτσι κι αλλιώς ο καθορισμός των τελών 'κυκλοφορίας' με βάση τους ανα χλμ ρύπους δεν είναι παρά ένα πράσινο περιτύλιγμα του πραγματικού στόχου που έχουν βάλει (δε νομίζω ότι χρειάζεται να επεκταθώ).

                                        Ας δούμε στοιχεία, λοιπόν (έχεις?) για δύο αμάξια που πληρούν και τα δύο τις ίδιες προδιαγραφές ρύπων (ας πούμε Euro 3 ή Euro 4) και το μεν ένα βγάζει 350g CΟ2/km, ενώ το δε άλλο 150g CO2/km.

                                        Αν αυτά τα δύο, άσχετα με το CO2 που βγάζουν, βγάζουν περίπου τα ίδια NOX, HC, CO, ή αυτό με τα 150g CO2/km βγάζει περισσότερους ρύπους, πάσο.

                                        Παιδιά καλά κάνουμε και φωνάζουμε γιά όποιο φόρο μας βάζουνε , αλλά επειδή όλοι βολτάρουμε και στο εξωτερικό , η κατάσταση εκεί δεν είναι καθόλου καλύτερη . Μπορεί να μας πεί ο φίλος γιά τον Αγγλο με τα 1400 € μισθό , τι ενοίκιο πληρώνει εκεί την εβδομάδα ? Ετσι γιά να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα .

                                        Η σωστή ερώτηση από όποιον έχει σπουδάσει και δουλέψει στην Αγγλία είναι 'καλά, πόσο ηλίθιοι είμαστε στην Ελλάδα και δε μπορούμε να πάρουμε μεταχειρισμένη Porsche μετά από 2-3 χρόνια δουλειάς?'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adriver last edited by

                                          Λοιπόν το νέο μέτρο είναι φοβερό, λύνει όλα τα προβλήματα που δημιούργησαν οι καταναλωτικές και πιστωτικές υπερβολές των προηγούμενων χρόνων. Βέβαια οι απόψεις του ΣΕΑΑ που υιοθέτησε και ο Σουφλιάς, είναι ότι δεν έχουμε υπερβολές αλλά 35% καθυστερημένη αγορά που καταστρέφει το Ελληνικό περιβάλλον!
                                          Ήρθε λοιπόν ο καιρός να πουλήσουν σε καλές τιμές και τα κατασχεμένα που έχουν μαζέψει οι τράπεζες, που προφανώς είναι από το 2005 και μετά.
                                          Καταλάβατε τώρα γιατί δεν φώναζαν οι έμποροι μεταχειρισμένων και οι τράπεζες όλο αυτό το καιρό, με το -50% του ΕΤΤ!
                                          Έπρεπε να κάνουν λίγο υπομονή, αλλά η κυβέρνηση φροντίζει όλα τα 'παιδιά' της!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Ο χρήστης pitsinos έγραψε:
                                            Από το πιο τραγελαφικά στο νέο σύστημα 'πράσινων' τελών είναι ο χαρακτηρισμός ενός αυτοκινήτου ως καθαρού ή ρυπογόνου αποκλειστικά από τη χρονολογία έκδοσης της άδειας του. Δηλαδή για το ίδιο μοντέλο που παραγόταν π.χ. από το 2002 μέχρι το 2006, αυτός που το αγόρασε το 2003 θα πληρώσει 68€ πραπάνω από αυτόν που το αγόρασε το 2005 γιατί του δεύτερου είναι πιο 'καθαρό'!

                                            Το οποίο αφήνει πάτημα για προσφυγές στα δικαστήρια καθώς είναι παράνομο.

                                            Η σωστή ερώτηση από όποιον έχει σπουδάσει και δουλέψει στην Αγγλία είναι 'καλά, πόσο ηλίθιοι είμαστε στην Ελλάδα και δε μπορούμε να πάρουμε μεταχειρισμένη Porsche μετά από 2-3 χρόνια δουλειάς?':iconcool:

                                            http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_c ... _Challenge

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 29 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr