-
Στην Ιταλία το κράτος επιδοτεί την αγορά οχημάτων με χαμηλές εκπομπές CO2.
Σύμφωνα με mail που έλαβα από τη Honda Italia
Insight από 14.900
Civic από 13.840 !!! (4,000 ευρώ φθηνότερα από την τιμή στην Ελλάδα)
Jazz από 9,700
-
Μαλλον ξεπουλανε και αυτοι, σαν την Alfa...
Aκου εκει Jazz απο 9700€
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το έχω πει άπειρες φορές στο φόρουμ θα το πώ άλλη μία πως κατ΄ εμέ το σωστότερο είναι να ενσωματωθούν πάσης φύσεως φόροι μαζί και τα **ασφάλιστρα **στην βενζίνη. Σαν πράσινος φόρος είναι ότι πιο σωστό μπορώ να φανταστώ ενώ και για τα ασφάλιστρα είναι σχετικά σωστός μιας και θεωρητικά όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνεις τόσο πιο πιθανό είναι να εμπλακείς σε ατύχημα...
Αυτό είναι μεγάλο λάθος, και τα 2 που προτείνεις.
Κατ'αρχάς με τα ασφάλιστρα, υπάρχει ελάχιστο correlation ανάμεσα στη πώληση της βενζίνης και τη διανυόμενη απόσταση. Το ίδιο πάνε με ένα λίτρο, ένα ForTwo Mhd και ένα Hummer H2; Επίσης, ακόμα και αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας και παραπλήσιας κατανάλωσης δεν είναι εξ'ίσου ασφαλή (πχ. pAtos και IQ). Συν τοις άλλοις, αγνοείς εντελώς το τομέα 'οδηγός'. Ηλικία, εμπειρία, επιπλέον εκπαίδευση (στο εξωτερικό αν έχεις ολοκληρώσει σεμινάρια τύπου safetrack έχεις έκπτωση), επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση, έδρα κλπ. Να προσθέσω ότι χρησιμοποιώ βενζίνη και για μια γεννήτρια και ένα θαμνοκοπτικό. Τι 'ασφάλιστρα' να πληρώσω γι αυτά; Λες να τρακάρουν στην αποθήκη με τη τσάπα και τα φτυάρια;
Αναφορικά με τους περιβαλλοντικούς φόρους, συμφωνώ ότι πρέπει να ενσωματωθούν εν μέρει στη τιμή των καυσίμων αλλά όχι ολοκληρωτικά. Αυτό γιατί έτσι συγκρίνεις μόνο το CO2 αλλά όχι τους ρύπους. Ένα αυτοκίνητο Euro 5, ένα 20ετίας μη καταλυτικό και μια μοτοσυκλέτα μπορεί να έχουν την ίδια κατανάλωση αλλά εντελώς διαφορετικές εκπομπές ρύπων!
Ακόμα και έτσι πιστεύω σε σχέση με το αναχρονιστικό σύστημα που ίσχύει μόνο βάσει των κυβικών, της ηλικίας του οδηγού και τυχόν εμπλοκές του σε ατύχημα το βρίσκω καλύτερο (όχι πως δεν είναι δύσκολο να βρεις άλλα καλύτερα συστήματα από το ισχύον στην Ελλάδα). Επιπλέον ας σκεφτούμε χοντρά χοντρά τι καίει πολύ, ότι είναι παλιό, βαρύ ή γρήγορο. Επίσης χοντρά χοντρά το παλίο έχει ελλιπή ενεργητική ασφάλεια, το βαρύ σκοτώνει ευκολότερα κόσμο και το γρήγορο είναι πιο πιθανό να προκαλέσει ατύχημα (προσωπική άποψη, ας μην μπούμε πάλι στην αίωνια κουβέντα τύπου 'γρήγορος είναι ο ασφαλής οδηγός', 'θες δύναμη για ασφαλές προσπέρασμα' κτλ ). Όσο για την κατανάλωση του θαμνοκοπτικού πιστεύω ότι εάν αγγίζει η κατανάλωση θαμνοκοπτικών, γκαζονομηχανών, γεννητρίων και λοιπών βενζινοκίνητων μηχανών οικιάκής χρήσης το 0.1% της συνολικής κατανάλωσης βενζίνης στην ελλάδα θα μιλάμε για θαύμα.
Πολύ σωστά βέβαια όπως αναφέρεις είναι τα συστήματα ασφάλισης που εφαρμόζονται στο εξωτερικό όπου λαμβάνουν πολύ περίσσοτερους παράγοντες οδηγού αλλά και αυτοκινήτου όπου ένα μικρό τζιτιάι μπορεί να έχει υψηλότερα ασφάλιστρα από ένα μεγαλύτερου κυβισμού και ιπποδύναμης οικογενειακό ΙΧ. Ωστόσο δεν προσμετράνε τις διανυόμενες αποστάσεις και επειδή στο μέλλον μπορεί να μου βάλουν κανένα GPS με πρόσχημα χαμηλά ασφάλιστρα (στο Η.Β. νομίζω έχει ήδη δοκιμαστεί) προτιμώ να τα πληρώνω μέσω βενζίνης
Περί πράσινου φόρου καλά τα λές περί τμηματικής προσάρτησης του στην βενζίνη, μόνο που με την ίδια λογική το κάθε καινούργιο όχημα θα πρέπει να πληρώνει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του κατά την κατασκευή του. Γιατί εγώ μπορεί να έχω ενα ντάτσουν 20ετίας το οποίο να το κινώ μία μέρα το μήνα και με αυτό το ρυθμό πολύ απλά θα έχω μικρότερες εκπομπές CO2 και άλλων αερίων από ότι εάν έπαιρνα ένα καινούργιο πράιους για να διανύω τις ίδιες αποστάσεις...
-
Η ενσωμάτωση των ασφαλίστρων στην τιμή της βενζίνης είναι ανεδαφική και ανεφάρμοστη. Ανεδαφική διότι, όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη τον παράγοντα 'οδηγός'. Ανεφάρμοστη διότι ασφάλεια αυτοκινήτου και βενζίνη είναι δύο διαφορετικά προϊόντα, τα οποία αγοράζει κανείς από διαφορετικές επιχειρήσεις με διαφορετικές τιμές, όρους και προϋποθέσεις.
-
Από το αγγλικό site, για την οικογένεια έχουμε: 170 η BMW (1800cc), 160 το RENAULT (1400cc). Και τα δυο λέει είναι Euro III. Απορώ, δεν θα μπορούσαν να έχουν τους πίνακες αυτούς τα ΚΤΕΟ και να σε χρεώνουν τα τέλη κυκλοφορίας όταν πας για έλεγχο;
Αλλά ξέχασα ότι εδώ είναι ελλάδα και οι μισοί δεν ξέρουν καν τι είναι το ΚΤΕΟ... -
ρωτατε ποσο CO αφηνει πισω του το αμαξι μας. δεν ρωτατε σε πιες στροφες? στο ρελαντι? στις υψηλες?
εγω εχω ενα autobianchi a112 και η καρτα καυσαεριων απο το κτεο μου λεει οτι στο ρελαντι αφηνω 134 και στις υψηλες στροφες 206.
-
Αλλο CO2 και άλλο CO
-
Δεν μας νοιάζουν πλέον τα καυσαέρια, ΜΟΝΟΝ η ημερομηνία αγοράς, τι ασχολείστε?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Δεν μας νοιάζουν πλέον τα καυσαέρια, ΜΟΝΟΝ η ημερομηνία αγοράς, τι ασχολείστε?Oύτε κάν οι προδιαγραφές του κατασκευαστή
Αυτά είναι
Το κίνητρο της απόσυρσης θα ισχύει και για αλλαγή από Fiat Punto 60 πρώτης γενιάς με πιο βενζινοβόρο όχημα μεγάλου κυβισμού? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Δεν μας νοιάζουν πλέον τα καυσαέρια, ΜΟΝΟΝ η ημερομηνία αγοράς, τι ασχολείστε?Μα φυσικά! Είναι πασίγνωστο ότι αυτό...
είνια πιο οικολογικό από αυτό...
...αφού το δεύτερο φτιάχτηκε πριν το 2005
Περίμενα κάτι σχετικό με τις εκπομπές CO2 που και στοιχειώδη λογική έχει και το χρησιμοποιούν ευρύτατα στο εξωτερικό, και αντ' αυτού παλαιότητα ούτε κάν προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro. Μόνο το πλακάτ 'μας βάλαν δάκτυλο οι ευρωπαίοι για να ψωνίζετε τα αμάξια τους' δεν σηκώσαν.
-
να πάρεις ένα χαμηλού κυβισμού ...
ένα RX8 βρε παιδί μου .... -
Ασε μας μωρε τι π@π@ρες ειναι αυτοι της κυβερνησης!!!Αν δε παω στη βουλη και μπω με το αμαξι και τα κανω ολα λυμπα θα δουν αν θα αλλαξουν τους νομους!Ελεος!!!Εχω 1.6 6/2004 και τωρα θα φορολογουμαι παραπανω!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΟΝ!!!!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ασε μας μωρε τι π@π@ρες ειναι αυτοι της κυβερνησης!!!Αν δε παω στη βουλη και μπω με το αμαξι και τα κανω ολα λυμπα θα δουν αν θα αλλαξουν τους νομους!Ελεος!!!Εχω 1.6 6/2004 και τωρα θα φορολογουμαι παραπανω!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΟΝ!!!!Αυτή πέρασε τ'όργανο για φέτα του ζαμπόν;;;;;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ασε μας μωρε τι π@π@ρες ειναι αυτοι της κυβερνησης!!!Αν δε παω στη βουλη και μπω με το αμαξι και τα κανω ολα λυμπα θα δουν αν θα αλλαξουν τους νομους!Ελεος!!!Εχω 1.6 6/2004 και τωρα θα φορολογουμαι παραπανω!!!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΟΝ!!!!
Αυτή πέρασε τ'όργανο για φέτα του ζαμπόν;;;;;
Ρε αφηστε τα αλαντικα και πιαστε το κασερι!
-
Η κάρτα καυσαερίων για ποιό λόγο δεν αναφέρει C02?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Η κάρτα καυσαερίων για ποιό λόγο δεν αναφέρει C02?Γιατί οι μετρήσεις της κάρτας καυσαερίων είναι υπερβολικά απλουστευμένες (γίνονται με το αυτοκίνητο σε στάση) και μόνο στόχο έχουν να ελέγξουν αν κινητήρας και καταλύτης βρίσκονται σε στοιχειωδώς καλή κατάσταση.
-
Η καταρα των κυβικων!!!
Ρε μανια με τα κυβικα αυτη κυβερνηση (και οι προηγουμενες δηλαδη).
Παλι σκατα τα κανανε -
Ένας ονόματι Βασιλάκης (πρόεδρος κάπου είναι αλλά δεν είδα που) σε ρεπορτάζ στις ειδήσεις του ΣΚΑΙ έλεγε ότι ένα αυτοκίνητο ογκώδες, βαρύ ακόμα και με πολύ μικρό κυβισμό βγάζει παραπάνω καυσαέρια απο ένα μικρότερο πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο ακόμα και με μεγάλο κυβισμό ... και μου ήρθε στο μυαλό Yeti 1,2 ή Qashqai 1,6 vs Ibiza Cupra ή Clio RS ...
Ίσχύει κάτι τέτοιο? -
Παραπανω καυσαερια γιατι αμα ειναι 1.6 και ζυγιζει 1400 κιλα θα ζοριστει περισσοτερο σε σχεση με ενα πιο μικρο αμαξι και ας ειναι και 1.8.Παρε παραδειγμα ενα mondeo 1.6l με 125 αλογα σε σχεση με ενα focus 2.0l.Θα καιει και παραπανω.Αλλα αυτα πανω στα ζορισματα οχι στα χαλαρα της πολης.
-
να προτείνω κάτι γιατι δεν κανουμε το εξης
ΠΟΣΑ κυβικα εχεις κυριε????
1350?????
θα πληρωνεις 135€ *(επι) το ποσοστο που αναλογει στο euro που εισαι π.χ
euro 3??
( παραδειγμα)
135€ * 1,40= 189€
ο αλλος με euro 5
135€ * 0,85 = 114,75€
Πόσα gr CO2 εκπέμπει το αυτοκίνητο σας ?