-
Μεταξύ των Mitsubishi Lancer Intense 1.8, Toyota Corolla 1.6 και Honda Civic 1.8 ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε;
Πρώτο κριτήριο η ενεργητική και η παθητική ασφάλεια.
Δεύτερο η μηχανική αξιοπιστία και η οδηγική συμπεριφορά. (Δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από τα 2. Πάντως η οδηγική συμπεριφορά είναι και μέρος της ενεργητικής ασφάλειας οπότε το κριτήριο αυτό έχει καλυφθεί εν μέρη παραπάνω).Όλα τα μοντέλα είναι παραπλήσιας ιπποδύναμης... Το Corolla βγαίνει και με σειριακό κιβώτιο αλλά αν δεν έχω μπερδέψει τις συντομογραφίες M/T, M/M (το M/M είναι το σειριακό έτσι;) το σειριακό προσθέτει 2 δεύτερα στα 0-100 kph. Όλα βγάζουν 5 αστέρια στο Euro Ncap. Το Toyota βέβαια έχει ελεγχθεί το 2007 και δε ξέρω αν υπάρχουν διαφορές στα tests ή μόνο στο τρόπο παρουσίασης των αποτελεσμάτων.
-
Μεταξύ των Mitsubishi Lancer Intense 1.8, Toyota Corolla 1.6 και Honda Civic 1.8 ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε;
Πρώτο κριτήριο η ενεργητική και η παθητική ασφάλεια.
Δεύτερο η μηχανική αξιοπιστία και η οδηγική συμπεριφορά. (Δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από τα 2. Πάντως η οδηγική συμπεριφορά είναι και μέρος της ενεργητικής ασφάλειας οπότε το κριτήριο αυτό έχει καλυφθεί εν μέρη παραπάνω).Όλα τα μοντέλα είναι παραπλήσιας ιπποδύναμης... Το Corolla βγαίνει και με σειριακό κιβώτιο αλλά αν δεν έχω μπερδέψει τις συντομογραφίες M/T, M/M (το M/M είναι το σειριακό έτσι;) το σειριακό προσθέτει 2 δεύτερα στα 0-100 kph. Όλα βγάζουν 5 αστέρια στο Euro Ncap. Το Toyota βέβαια έχει ελεγχθεί το 2007 και δε ξέρω αν υπάρχουν διαφορές στα tests ή μόνο στο τρόπο παρουσίασης των αποτελεσμάτων.
-
Μεταξύ των Mitsubishi Lancer Intense 1.8, Toyota Corolla 1.6 και Honda Civic 1.8 ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε;
Πρώτο κριτήριο η ενεργητική και η παθητική ασφάλεια.
Δεύτερο η μηχανική αξιοπιστία και η οδηγική συμπεριφορά. (Δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από τα 2. Πάντως η οδηγική συμπεριφορά είναι και μέρος της ενεργητικής ασφάλειας οπότε το κριτήριο αυτό έχει καλυφθεί εν μέρη παραπάνω).Όλα τα μοντέλα είναι παραπλήσιας ιπποδύναμης... Το Corolla βγαίνει και με σειριακό κιβώτιο αλλά αν δεν έχω μπερδέψει τις συντομογραφίες M/T, M/M (το M/M είναι το σειριακό έτσι;) το σειριακό προσθέτει 2 δεύτερα στα 0-100 kph. Όλα βγάζουν 5 αστέρια στο Euro Ncap. Το Toyota βέβαια έχει ελεγχθεί το 2007 και δε ξέρω αν υπάρχουν διαφορές στα tests ή μόνο στο τρόπο παρουσίασης των αποτελεσμάτων.
-
Δεν σε απασχολούν χώροι, διαστάσεις, επιδόσεις, κατανάλωση, έξοδα χρήσης, τιμή αγοράς;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν σε απασχολούν χώροι, διαστάσεις, επιδόσεις, κατανάλωση, έξοδα χρήσης, τιμή αγοράς;;Σε διαστάσεις θα προτιμούσα sedan. Το Civic εμφανισιακά δε μου γεμίζει το μάτι... Η τιμή αγοράς είναι παραπλήσια και για τα 3, γύρω στα 20.000 €. Αν κάποιο έχει σοβαρό πλεονέκτημα έναντι των άλλων δεν με πειράζει αν κάνει 2.000 € παραπάνω. Δε σκοπεύω να το αλλάξω μέσα σε 1 χρόνο εξάλλου...
Οι επιδόσεις και των τριών είναι σχεδόν ταυτόσημες. τα 0-100 km/h γύρω στα 10 το κάνουν και τα 3!
Κατανάλωση το Lancer έχει 2 λίτρα παραπάνω εντός πόλης και 1 παραπάνω εκτός πόλης σε σχέση με τα άλλα 2 μοντέλα. Αν όμως πατάει πιο σταθερά από τα άλλα στο δρόμο την κατανάλωση την αφήνω τελευταία.
Όσο για τους χώρους όλα τα sedan έχουν ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ πάνω κάτω. Θα το δω κι από κοντά το ζήτημα αυτό.
Τα βασικά κριτήρια όμως τα έγραψα στο πρώτο post και νομίζω ότι είναι αρκετά σπουδαία για να είναι διαπραγματεύσιμα έναντι των άλλων!
Και να προσθέσω ότι εγώ έχω δει αυτά τα 3 μοντέλα. Αν κάποιος έχει υπόψιν του και κάποιο άλλο με ίδιες επιδόσεις και αξία ας το αναφέρει.
-
Γενικά πιστεύω ότι είσαι μεταξύ πολύ καλών επιλογών οπότε, ό,τι και ν' αποφασίσεις, χαμένος δε θα βγεις. Προσωπικά ξεχωρίζω τα Corolla και Civic. Αν μιλάς για Sedan το Corolla το προτιμώ εμφανησιακά. Αν μιλάς για hatchback ψηφίζω Civic Type-S (έναντι του Auris, αν και μ' αρέσει κι αυτό πολύ). Απλά το Civic νομίζω είναι πιο ένα κλικ πιο 'σπορτίφ' στημένο και μάλλον πιο γρήγορο λόγω του κινητήρα 1.8. Βέβαια η αισθητική του δεν αρέσει σ' όλους (εμένα μ' αρέσει πολύ) αλλά επειδή εδώ μιλάμε για υποκειμενικό παράγοντα κρίνεις μόνος σου στο θέμα αυτό.
-
Skoda Octavia 5 1.8tsi το εχεις σκεφτει?22 χιλιαρικα κανει και ειναι νομιζω πολυ καλυτερο απο τα αλλα.
Πιστευω απλα δεν το σκεφτηκες...
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Γενικά πιστεύω ότι είσαι μεταξύ πολύ καλών επιλογών οπότε, ό,τι και ν' αποφασίσεις, χαμένος δε θα βγεις. Προσωπικά ξεχωρίζω τα Corolla και Civic. Αν μιλάς για Sedan το Corolla το προτιμώ εμφανησιακά. Αν μιλάς για hatchback ψηφίζω Civic Type-S (έναντι του Auris, αν και μ' αρέσει κι αυτό πολύ). Απλά το Civic νομίζω είναι πιο ένα κλικ πιο 'σπορτίφ' στημένο και μάλλον πιο γρήγορο λόγω του κινητήρα 1.8. Βέβαια η αισθητική του δεν αρέσει σ' όλους (εμένα μ' αρέσει πολύ) αλλά επειδή εδώ μιλάμε για υποκειμενικό παράγοντα κρίνεις μόνος σου στο θέμα αυτό.Ναι σίγουρα και τα τρία αυτοκίνητα είναι πολύ καλά. Γι' αυτό ξεκίνησα το thread να πάρω καμιά γνώμη γιατί μου είναι δύσκολο να επιλέξω. Και το ξεκίνησα επίσης για να ακούσω και καμία άλλη πρόταση εκτός αυτών των τριών μοντέλων σε περίπτωση που κάποιος έχει κάποιο μοντέλο υπόψιν του.
Αν πάντως οι απόψεις όλων συμφωνούν στο ότι δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές στα αυτοκίνητα αυτά, με κριτήριο την εμφάνιση θα επέλεγα το Lancer που είναι sedan με sport χαρακτηριστικά.
Skoda Octavia 5 1.8tsi το εχεις σκεφτει?22 χιλιαρικα κανει και ειναι νομιζω πολυ καλυτερο απο τα αλλα.
Πιστευω απλα δεν το σκεφτηκες...
Το κοίταγα πριν από ένα χρόνο το Octavia. Τώρα που μου το θύμισες θα χρειαστεί να φρεσκάρω τη μνήμη μου για τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που διαθέτει και για την κατανάλωση. Για τους κινητήρες TSi έχω ακούσει διάφορα πάντως. Και εδώ στο forum έχω διαβάσει διάφορα. Δε θυμάμαι όμως που κατέληξε η κουβέντα για την αξιοπιστία τους. Ένα αρνητικό που θυμάμαι είναι τα 4 αστέρια στο Euro NCAP έναντι των 5 που βγάζουν όλα τ' άλλα.
-
Δε πιστεύω φίλε μου να έχεις προβλήματα ασφαλείας.Άμα τύχει κάτι χτύπα ξύλο θα σε προστατέψει το μόνο σίγουρο.Επίσης αυτός ο κινητήρας 1.8 turbo 160ps δεν έχω ακούσει τίποτα για θέματα αξιοπιστίας.Για αυτό που είχε γίνει συζήτηση ήταν για το 1.4 170αλογα.Εγώ παντός αυτό θα προτιμουσα σε σχέση με τους ιαπωνες και θα έδινα και κάμποσα λεφτά παραπάνω για εξοπλισμό.Νομίζω για αυτή τη κατηγορία είναι μονόδρομος.Άμα είχε 3 αστερακια τότε να ανησυχουσες!!
-
Εγώ θα πω το δικό μου!!!
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Sport!!!
Με 20.000 έχει τα πάντα μέσα και νομίζω μπορεί να συγκριθεί με τα άλλα που ανέφερες.
Τουλάχιστον με το Civic που είναι στην ίδια κατηγορία (αν και περισσότερα κυβικά) σαν hatchback.
Στο EuroNCap έχει 5 αστέρια και μέση κατανάλωση 7 λίτρα.
Λιγότερα τέλη θα έχεις σαν 1.4 και λίγο καλύτερα γκάζια απο αυτά που ανέφερες (αν και δεν σε απασχολεί πολύ απ'ότι κατάλαβα).Εγώ με 19.900 έβαλα επιπλέον του βασικού εξοπλισμού:
Ηλιοροφή
Bi-Xenon
Blue&Me (Για κινητό + Χειριστήρια στο Τιμόνι)
Cruise Control
Ηλεκτρικά Αναδιπλούμενους Καθρέφτες
Μεταλλικό ΧρώμαΘυμίσου πως ξεκινάει απο 17.060 η τιμή του!!!!
Υ.Γ. Όλα όσα ανέφερες είναι καλά αυτοκίνητα! Με το καλό!!!
-
Οχι hatchback ρε συ sedan!
-
Να θέσω ξανά την κρίσιμη ερώτηση. Βλέπει κανείς κάποια διαφορά ικανή να κάνει τον οδηγό προτιμήσει κάποιο έναντι των 2 άλλων;
Όσο για το Bravo έχει 5 αστέρια με λιγότερους βαθμούς όμως. Κάτι που φαίνεται απ' ευθείας από τα χρωματικά διαγράμματα. Πολλές περιοχές του σώματος είναι κίτρινες σε αντίθεση με το Lancer που η πλειοψηφία είναι χρώματος πράσινου. Και δε ξέρω τι λέει από αξιοπιστία... Γενικά η Fiat δε φημιζόταν για την αξιοπιστία και τα γρήγορα μοντέλα της. Αυτά βέβαια πριν από χρόνια... Πολύ πιθανόν τα πράγματα τώρα να έχουν αλλάξει.
-
Τα ιδια ειναι.Παρε octavia λεμε τη τουρμπινα και θα με θυμηθεις!!!
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Μεταξύ των Mitsubishi Lancer Intense 1.8, Toyota Corolla 1.6 και Honda Civic 1.8 ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε;Πρώτο κριτήριο η ενεργητική και η παθητική ασφάλεια.
Δεύτερο η μηχανική αξιοπιστία και η οδηγική συμπεριφορά. (Δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από τα 2. Πάντως η οδηγική συμπεριφορά είναι και μέρος της ενεργητικής ασφάλειας οπότε το κριτήριο αυτό έχει καλυφθεί εν μέρη παραπάνω).Όλα τα μοντέλα είναι παραπλήσιας ιπποδύναμης... Το Corolla βγαίνει και με σειριακό κιβώτιο αλλά αν δεν έχω μπερδέψει τις συντομογραφίες M/T, M/M (το M/M είναι το σειριακό έτσι;) το σειριακό προσθέτει 2 δεύτερα στα 0-100 kph. Όλα βγάζουν 5 αστέρια στο Euro Ncap. Το Toyota βέβαια έχει ελεγχθεί το 2007 και δε ξέρω αν υπάρχουν διαφορές στα tests ή μόνο στο τρόπο παρουσίασης των αποτελεσμάτων.
τα τρία διαμάντια προτείνω...
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Τα ιδια ειναι.Παρε octavia λεμε τη τουρμπινα και θα με θυμηθεις!!!Ναι σίγουρα ο κινητήρας από επιδόσεις μια χαρά είναι. Με φρενάρουν τα 4 αστέρια που έχει. Δεν έχει αερόσακους κεφαλής και το ESP αν δεν κάνω λάθος είναι έξτρα.
Μεταξύ των Mitsubishi Lancer Intense 1.8, Toyota Corolla 1.6 και Honda Civic 1.8 ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε;
Πρώτο κριτήριο η ενεργητική και η παθητική ασφάλεια.
Δεύτερο η μηχανική αξιοπιστία και η οδηγική συμπεριφορά. (Δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από τα 2. Πάντως η οδηγική συμπεριφορά είναι και μέρος της ενεργητικής ασφάλειας οπότε το κριτήριο αυτό έχει καλυφθεί εν μέρη παραπάνω).Όλα τα μοντέλα είναι παραπλήσιας ιπποδύναμης... Το Corolla βγαίνει και με σειριακό κιβώτιο αλλά αν δεν έχω μπερδέψει τις συντομογραφίες M/T, M/M (το M/M είναι το σειριακό έτσι;) το σειριακό προσθέτει 2 δεύτερα στα 0-100 kph. Όλα βγάζουν 5 αστέρια στο Euro Ncap. Το Toyota βέβαια έχει ελεγχθεί το 2007 και δε ξέρω αν υπάρχουν διαφορές στα tests ή μόνο στο τρόπο παρουσίασης των αποτελεσμάτων.
τα τρία διαμάντια προτείνω...
Και εγώ το Lancer προτιμούσα από την αρχή. Αν δεν προκύψει κάτι διαφορετικό από τη συζήτηση στο thread το Lancer έχει τις περισσότερες πιθανότητες!
-
Την Corolla την έχω οδηγήσει για πολύ λίγο. Αθόρυβο μέσα, αλλά με μια αίσθηση κλειστοφοβικού με τα μικρά παραθυρα γύρω γύρω σε σχέση πχ με το Auris, κάπως χαλαρό στο δρόμο, θα το προτιμούσα λίγο σκληρότερο ιδίως σε στροφές. Αισθητικά αδιάφορο. Κλασική κούρσα για οικογενειάρχη με πολύ καλό κινητήρα.
Για το Civic (4θυρο/5θυρο) δεν έχω άποψη και γνώμη διότι δεν μου αρέσει καθόλου ακόμα και αισθητικά.
Το Lancer δεν ξέρω αλλά 'δείχνει' πιο σπορ κατασκευή. Και σε εμφάνιση και μόνο το προτιμώ από τα άλλα 2. (Αρκεί να μην έχει την τύχη πολλών Lancer τελευταια που φαίνονται να είναι 1,5 EVO!) -
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Να θέσω ξανά την κρίσιμη ερώτηση. Βλέπει κανείς κάποια διαφορά ικανή να κάνει τον οδηγό προτιμήσει κάποιο έναντι των 2 άλλων;Όσο για το Bravo έχει 5 αστέρια με λιγότερους βαθμούς όμως. Κάτι που φαίνεται απ' ευθείας από τα χρωματικά διαγράμματα. Πολλές περιοχές του σώματος είναι κίτρινες σε αντίθεση με το Lancer που η πλειοψηφία είναι χρώματος πράσινου. Και δε ξέρω τι λέει από αξιοπιστία... Γενικά η Fiat δε φημιζόταν για την αξιοπιστία και τα γρήγορα μοντέλα της. Αυτά βέβαια πριν από χρόνια... Πολύ πιθανόν τα πράγματα τώρα να έχουν αλλάξει.
Ισως εχεις δοσει παραπανω βαρυτητα στο θεμα euroncap απ'οτι θα πρεπε. Το οτι καποιο αυτοκινητο εχει καλυτερη βαθμολογια απο ενα αλλο σε ενα συγκεκριμενο τεστ δεν το κανει 'συνολικα' ασφαλεστερο. Το δε αστειο ειναι οτι στο κειμενο αναφερει για το Lancer 'Dummy readings suggested that the head of the driver had 'bottomed-out' the airbag' πραγμα που μεταφραζετε σε κινδυνο τραυματισμου του κεφαλιου οπως επισης αναφερει. Προτιμω ενα σπασμενο χερι απο ενα ανοιγμενο κεφαλι! Το Toyota πηρε 5 αστερια εχοντας και αεροσακο γονατων...ειναι στον βασικο εξοπλισμο?
Αυτο που αντιλλαμβανομαι εγω ως ασφαλεστερο μεταξυ των 3 ειναι το Honda. Εν μερη λογω του αποτελεσματος αλλα κυριως λογω της αφοσιωσης της εταιρειας στον τομεα αυτο μετα τα χαρτινα αυτοκινητα των 90's -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Να θέσω ξανά την κρίσιμη ερώτηση. Βλέπει κανείς κάποια διαφορά ικανή να κάνει τον οδηγό προτιμήσει κάποιο έναντι των 2 άλλων;
Όσο για το Bravo έχει 5 αστέρια με λιγότερους βαθμούς όμως. Κάτι που φαίνεται απ' ευθείας από τα χρωματικά διαγράμματα. Πολλές περιοχές του σώματος είναι κίτρινες σε αντίθεση με το Lancer που η πλειοψηφία είναι χρώματος πράσινου. Και δε ξέρω τι λέει από αξιοπιστία... Γενικά η Fiat δε φημιζόταν για την αξιοπιστία και τα γρήγορα μοντέλα της. Αυτά βέβαια πριν από χρόνια... Πολύ πιθανόν τα πράγματα τώρα να έχουν αλλάξει.
Ισως εχεις δοσει παραπανω βαρυτητα στο θεμα euroncap απ'οτι θα πρεπε. Το οτι καποιο αυτοκινητο εχει καλυτερη βαθμολογια απο ενα αλλο σε ενα συγκεκριμενο τεστ δεν το κανει 'συνολικα' ασφαλεστερο. Το δε αστειο ειναι οτι στο κειμενο αναφερει για το Lancer 'Dummy readings suggested that the head of the driver had 'bottomed-out' the airbag' πραγμα που μεταφραζετε σε κινδυνο τραυματισμου του κεφαλιου οπως επισης αναφερει. Προτιμω ενα σπασμενο χερι απο ενα ανοιγμενο κεφαλι! Το Toyota πηρε 5 αστερια εχοντας και αεροσακο γονατων...ειναι στον βασικο εξοπλισμο?
Αυτο που αντιλλαμβανομαι εγω ως ασφαλεστερο μεταξυ των 3 ειναι το Honda. Εν μερη λογω του αποτελεσματος αλλα κυριως λογω της αφοσιωσης της εταιρειας στον τομεα αυτο μετα τα χαρτινα αυτοκινητα των 90'sΣτο κεφάλι δίνει βαθμολογία Adequate. Τη δεύτερη καλύτερη. Στο Οctavia δίνει adequate στο θώρακα και marginal στα πόδια. Και οι τραυματισμοί στο θώρακα είναι μία από τις αιτίες θανάτου στα τροχαία. Το θέμα είναι να φυλάει ο Θεός, να προσέχουμε και εμείς οι οδηγοί για να μη φτάνουμε σε τέτοιες καταστάσεις...
Πάντως πιστεύω ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ασφάλεια τόσο το καλύτερο. Οι λεπτομέρειες καμιά φορά κάνουν τη διαφορά.
Εδώ το Ιαπωνικό crash test του Lancer --> http://www.nasva.go.jp/mamoru/english/2008/type/07.html
(Το Lancer εμφανίζεται με την ονομασία Galant). -
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Πάντως πιστεύω ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ασφάλεια τόσο το καλύτερο. Οι λεπτομέρειες καμιά φορά κάνουν τη διαφορά.Tοτε παρε Volvo...........
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Μεταξύ των Mitsubishi Lancer Intense 1.8, Toyota Corolla 1.6 και Honda Civic 1.8 ποιο αυτοκίνητο θα επιλέγατε;Πρώτο κριτήριο η ενεργητική και η παθητική ασφάλεια.
.ΜΠΡΑΒΟ! Είσαι από τους λίγους (δυστυχώς ακόμη και σε αυτό το φόρουμ...) που δίνεις σημασία στο πιο βασικό κριτήριο στην επιλογή αυτοκινήτου (εννοείται αφού έχεις επιλέξει κατηγορία-χρημάτων και αμαξώματος-που θα κινηθείς), την ασφάλεια. Δεν ξέρω πόσοι από αυτούς που γράφουν εδώ έχουν επισκευθεί το euroncap για να δουν στην πράξη πως δουλεύουν οι άνθρωποι εκεί που κυριολεκτικά 'σώζουν ζωές' (όπως και οι γιατροί), είναι πράγματι εντυπωσιακοί επιστημονικά και επαγγελματικά! Υποθέτω θα έχεις κάνει μια έρευνα αγοράς και θα έχεις αποκλείσει για διάφορους λόγους (ποιούς άραγε?) αυτοκίνητα όπως golf, megane (btw the best score 37 στην παθητική), astra, focus, kia, hyundai, citroen c4, peugeot 308, ιταλικά klp. Για τα συγκεκριμένα 3 μοντέλα θα έλεγα πως απο παθητική ασφάλεια υπερέχει μάλλον το Lancer (αν και με προβληματίζει στα διαγράμματα το κίτρινο στο κεφάλι, το πιο ζωτικό μέλος, αλλά και το honda το ίδιο νομίζω είναι στο κεφάλι). Για την ενεργητική ασφάλεια (που συμπεριλαμβάνει και τις επιδόσεις-το πιο βασικό μέγεθος είναι ειδικά η επιτάχυνση εν κινήσει, ρεπρίζ που σχετίζεται με την ροπή στρέψης- μαζί με την οδική συμπεριφορά) δες reviews ξένων περιοδικών (μπες google, ρύθμισε γλώσσα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ό,τι άλλο ξέρεις ή χρησιμοποίησε μετάφραση google). Τελικό στάδιο οδήγησέ τα και τα τρία σε test drive (αυτό στην ελλάδα δεν είναι και τόσο απλό...)
Ίσως βρεις ενδιαφέρον και το πρώτο άρθρο εδώ
http://ipzoisscience.googlepages.com/4t ... mments.pdf
Καλή επιλογή! ΙΠΖ
Επιλογή αυτοκινήτου