-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
...και στην συνέχεια απο αξιοπρέπεια να αναλάβει και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις της ΜΑΒΑ και λοιπών εταιρειων ε?...γιατί και ο κακομοίρης ο υπαλληλος ή ο οποισδήποτε άλλος προμηθευτής είναι σε χειρότερη θέση από την κοπέλα....Το θέμα είναι πιο μπερδεμένο από ότι νομίζετε όλοι....
Για αυτό και επι PGA δεν πρόκειται να ορθοποδήσει η Renault.
-
Ο χρήστης eikonikos έγραψε:
Πάμε τώρα στην περίπτωση της φίλης σου:
Η κυριότητα σε ποιον ανήκει; Στην Hellas Finance; Υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά ότι για την Hellas Finance δεν απορρέει καμιά ευθύνη για την συμφωνία της συμβαλλόμενης φίλης σου με την Ρελεξ; Αν είναι ξεχωριστά συμβόλαια, την έπαθε η φίλη, αν όμως είναι ένα συμβόλαιο τότε στο δικαστήριο θα υποστηρίξει ότι ουδέποτε δεν θα αγόραζε από την Hellas Finance αν δεν υπήρχε στο κοινό συμβόλαιο ο όρος που αναφέρεται από την Ρελεξ. Γιατί ο όρος 'επιστροφή' είναι συνομολογούμενη ιδιότητα του τελικού προϊόντος που σου παρέχει η Hellas Finance. Αν για το χ ψ λόγω η Ρελεξ δεν υφίσταται, τότε ας προσπαθήσει η HF να αποσυνδέσει τον όρο 'επιστροφή' και 'επέκταση εγγύησης' από το προϊόν που η ίδια έχει την κυριότητα του.
Η υπόθεση είναι υπέρ της φίλης σου, η μόνη δυσκολία που βλέπω είναι πως ζει στην Ελλάδα.
Αυτά από μένα.Δεν είσαι δικηγόρος, αλλά τα ξέρεις καλά μάλλον!
Η άδεια είναι στο όνομα της κοπέλας και με το που πληρώνει το τελευταίο γραμμάτιο της Hellas Finance, εκείνη αίρει την παρακράτηση.
Δυστυχώς είναι ξεχωριστά συμβόλαια και οι συμβαλλόμενοι είναι και οι τρεις και στα δύο, με τη Ρελέξ να έχει το ρόλο του μεσολαβητή.
Γενικά είναι σαφές ότι η υπόθεση είναι υπέρ της φίλης μου, αλλά αν δεν πληρώσει τώρα το γραμμάτιο μπάινει και στον τηρεσία από πάνω! Και άντε να δικαιωθεί μετά από x χρόνια.
Εγώ βλέπω ότι κάποιος τίμησε με τα λεφτά του μια εταιρεία (renault) και θα περίμενα η εταιρεία να κάνει τα αδύνατα δυνατά για να τον κρατήσει. Αυτό που βλέπω είναι αδιαφορία και δε μ'αρέσει.
Εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα!!! Έτσι θα φτιάξει το όνομά της στην αγορά;
Τί κόστος έχει για αυτήν, μετά από όλα αυτά που έγιναν με τη MAVA να ξεκαθαρίσει αυτές τις περιπτώσεις; -
Στον Τραπεζικο Μεσολαβητη απευθυνθηκε η φιλη σου??
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Γενικά είναι σαφές ότι η υπόθεση είναι υπέρ της φίλης μου, αλλά αν δεν πληρώσει τώρα το γραμμάτιο μπάινει και στον τηρεσία από πάνω! Και άντε να δικαιωθεί μετά από x χρόνια.Αυτό να το προσέξει πολύ. Οι τραπεζες παρα το 'δώρο' των 28 δις από το κράτος έχουν γίνει δύσκολες στα δάνεια. Το να μπει και στη μαυρη λίστα ... δυσκολευει περισσότερο την κατασταση.
(Για χρόνους κλπ στον Τειρεσία δες εδώ: http://www.tiresias.gr/faq.html στο Β θέμα, 3 ερώτηση).
Τόσα ακούγονται κάθε μέρα!Πάντως ... πόσα αυτοκίνητα να πουλήθηκαν με αυτή τη προσφορά ... 30,40? Θα μπορούσε η PGA να τα αναλάβει και να τελειώνει το θέμα, εφόσον το αναγνωρίζει στους ήδη παραμένοντες αντιπροσώπους. Είναι 'ηθικής τάξης' το ζήτημα και έχει να κάνει με τον πελάτη.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Στον Τραπεζικο Μεσολαβητη απευθυνθηκε η φιλη σου??Όχι, τί μπορεί να προσφέρει αυτός;
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Στον Τραπεζικο Μεσολαβητη απευθυνθηκε η φιλη σου??
Όχι, τί μπορεί να προσφέρει αυτός;
Αν δεν γίνουν συννενοήσεις πρώτα με την τράπεζα ... τίποτα.
http://www.bank-invest-omb.gr/thesmos.html -
να πεις στην φιλη σου να απευθυνθει στον συνηγορο του πολιτη και στον ΙΝΚΑ και να καταγγειλει το γεγονος αλλα και να το δημοσιοποιησει στον Τύπο για να το μάθει και ο λοιπος κόσμος και όσοι πιθανόν είναι στην ίδια περίπτωση με την φίλη σου. Αυτό το πράγμα είναι ανεπίτρεπτο οφείλει η HELLAS FINANCE να βρει λύση είναι και εκείνη εμπλεκόμενοι στο γεγονός δεν μπορεί να αποποιηθεί την ευθύνη της.
-
Να ενημερώσω σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις.
Από την PGA μας έστειλαν στην Automobile, «μήπως» μας εξυπηρετήσουν, χωρίς να έχουν καμία υποχρέωση φυσικά.
Κατανοούν ότι έχουμε δίκιο και αυτά που λέμε είναι σωστά και εύλογα, αλλά εκείνοι δεν έχουν καμία ευθύνη και επομένως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Η «εξυπηρέτηση» της automobile ήταν να πάρει το αυτοκίνητό μας ανταλλαγή, 1000 € χαμηλότερα από την τελευταία δόση, με τον προφανή όρο να αγοράσουμε ξανά Renault.
Τα αρχικά σχέδιά μας ήταν, αφού τελείωνε το θέμα του Renault να ξεκινάγαμε από την αρχή για αγορά νέου αυτοκινήτου εξετάζοντας όλες τις περιπτώσεις. Τώρα περιοριζόμαστε σε Renault και το χειρότερο, με ένα καπέλο 1.000€.
Φυσικά και δεν μας ικανοποιεί κάτι τέτοιο. Δεν έχουμε τίποτα απολύτως με την automobile ούτε με τους άλλους εμπόρους Renault, οι οποίοι θέλουν να κάνουν και αυτοί τη δουλειά τους, αλλά με την PGA η οποία αν θέλει να κρατήσει τους πελάτες της θα πρέπει να χάσει και αυτή κάτι από την όλη ιστορία, παρόλο που αναγνωρίζουμε ότι δεν φταίει (Σημ. Στις προτάσεις των εμπόρων Renault, που δεν διέφεραν στην ουσία μεταξύ τους, η αντιπροσωπεία δεν είχε την παραμικρή απώλεια. Ίσως να μην αντιλαμβανόταν καν την ιδιαιτερότητα της περίπτωσης και να το θεωρούσε απλά ως μία ακόμα πώληση).
Επίσης έχει τεράστια ευθύνη η Hellas Finance. Όταν είναι να παίρνει λεφτά, η Ρελέξ είναι καλή. Στα άσχημα όμως δεν ξέρει τίποτα.
Θα ακολουθηθεί δικαστική οδός (άσχετα με το αποτέλεσμα που μπορεί να έχει) και σχετική αναφορά στον ειδικό τύπο.
Επί της ουσίας, επιλέξαμε να πληρώσουμε την τελευταία δόση και να εξαγοράσουμε το αυτοκίνητο, με μετρητά για να μην έχουμε καμία σχέση ξανά με την Hellas Finance και να μην τους δώσουμε ούτε ένα ευρώ επιπλέον και βέβαια για να γλιτώσουμε από τον Τειρεσία.
Ευτυχώς το αυτοκίνητο είναι σε άψογη κατάσταση και θα το κρατήσουμε για ένα χρονικό διάστημα ακόμα. Ανάλογα με τις συνθήκες, όμως, υπάρχει το ενδεχόμενο από το φθινόπωρο να το πουλήσουμε τελικά, διαδικασία που από την αρχή θέλαμε να αποφύγουμε και μάλιστα για αυτό το λόγο προτιμήσαμε τότε το πρόγραμμα 50-50!! -
Αν και ανέφερα και πριν καμμιά-δυο σελίδες, πως οι πρακτικές αυτές είναι κατάπτυστες, να κάνω λίγο και το δικηγόρο του διαβόλου και μια-δυο ερωτήσεις:
- το πρόγραμμα '50-50' δεν σας ΥΠΟΧΡΕΩΝΕ να πάρετε πάλι Renault, μετά την παρέλευση της 3ετίας και την επιστροφή του αυτοκινήτου σας στον αντιπρόσωπο;
- σας 'πρόσφεραν' καινούριο αυτοκίνητο με μείον 7000 € (συν όποια άλλη έκπτωση υπάρχει στα ετοιμοπαράδοτα μέχρι την 7η Αυγούστου), αν κατάλαβα καλά ;
- επίσης, πόσο πιστεύετε πως θα 'πιάσει' σαν μεταχειρισμένο το Clio το φθινόπωρο ;
-
Eπαχθής λύση που διαλέξατε ήταν η εξαγορά με 8.000 ευρώ αφού το αυτοκίνητο με τίποτε δεν κοστολογείται πάνω από 6.000 ευρώ, αυτή τη στιγμή.Αρα ουσιαστική ζημία 2.000 ευρώ συν τα δικαστικά έξοδα για τον νομικό αγώνα άγνωστης έκβασης (θα πετύχετε ποτέ εκτέλεση κατά της RELEX και πόσο θα χρεώσει ο δικηγόρος)
Φιλική συμβουλή. Συμβιβαστείτε με τη ζημία. Είναι σαν να σε τρακάρισε κάποιος, νάφταιγες και να πλήρωσες τα κερατιάτικα.
Τα αυτοκίνητα έχουν πολλά κερατιάτικα. Από τη γρατσουνιά που σου αφήνει κάποιος και ξαναβάφεις φτερό, από το λάστιχο που κόβεται στην λακκούβα ως το τούρμπο που χαλάει στα 50Κ και στο χρεώνουν, και Κυριος οίδε πόσα άλλα. Μαζί με αυτά και τα χρηματοοικονομικά κερατιάτικα.
Όσο πιο γρήγορα το δείτε φιλοσοφημένα, τόσο θα γλυτώσετε το έλκος.... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
- το πρόγραμμα '50-50' δεν σας ΥΠΟΧΡΕΩΝΕ να πάρετε πάλι Renault, μετά την παρέλευση της 3ετίας και την επιστροφή του αυτοκινήτου σας στον αντιπρόσωπο;
- σας 'πρόσφεραν' καινούριο αυτοκίνητο με μείον 7000 € (συν όποια άλλη έκπτωση υπάρχει στα ετοιμοπαράδοτα μέχρι την 7η Αυγούστου), αν κατάλαβα καλά ;
- επίσης, πόσο πιστεύετε πως θα 'πιάσει' σαν μεταχειρισμένο το Clio το φθινόπωρο ;
-Το πρόγραμμα 50-50 ΔΕΝ υποχρέωνε καν την αγορά νέου αυτοκινήτου! Είχες το δικαίωμα ή να αποπληρώσεις το υπόλοιπο και να κρατήσεις το αυτοκίνητο, ή να επιστρέψεις το αυτοκίνητο. Φυσικά τότε έλεγαν ότι μπορούσες να κάνεις το ίδιο πρόγραμμα για νέο renault, αλλά το πρόγραμμα καταργήθηκε μετά από λίγο καιρό.
- Στην ουσία κάνουν ανταλλαγή το αυτοκίνητό μας και το αγοράζουν 7.000€. Εμείς πληρώσαμε 8.000€. Στην πράξη αγοράζουμε ένα renault όπως ο καθένας, αλλά το πληρώνουμε 1.000€ παραπάνω (8.000€ που πληρώσαμε μείον 7.000€ που το παίρνουν)!
- Το πόσο θα πιάσει είναι ένα θέμα. Άν δει κανείς αγγελίες εμπόρων, τα πουλάνε γύρω στα 8.300€-8.500€. Λίγο παρακάτω τα δίνουν οι ιδιώτες. Όταν οι έμποροι renault το αγοράζουν 7.000€, προφανώς θεωρούν ότι αξίζει πολύ περισσότερο, για να μην βγουν χαμένοι. Σε μια βόλτα που κάναμε και σε άλλες μάρκες, όλοι έλεγαν ότι το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.
Eπαχθής λύση που διαλέξατε ήταν η εξαγορά με 8.000 ευρώ αφού το αυτοκίνητο με τίποτε δεν κοστολογείται πάνω από 6.000 ευρώ, αυτή τη στιγμή.Αρα ουσιαστική ζημία 2.000 ευρώ συν τα δικαστικά έξοδα για τον νομικό αγώνα άγνωστης έκβασης (θα πετύχετε ποτέ εκτέλεση κατά της RELEX και πόσο θα χρεώσει ο δικηγόρος)
Φιλική συμβουλή. Συμβιβαστείτε με τη ζημία. Είναι σαν να σε τρακάρισε κάποιος, νάφταιγες και να πλήρωσες τα κερατιάτικα.
Τα αυτοκίνητα έχουν πολλά κερατιάτικα. Από τη γρατσουνιά που σου αφήνει κάποιος και ξαναβάφεις φτερό, από το λάστιχο που κόβεται στην λακκούβα ως το τούρμπο που χαλάει στα 50Κ και στο χρεώνουν, και Κυριος οίδε πόσα άλλα. Μαζί με αυτά και τα χρηματοοικονομικά κερατιάτικα.
Όσο πιο γρήγορα το δείτε φιλοσοφημένα, τόσο θα γλυτώσετε το έλκος....Η χρονική συγκυρία για τα μεταχειρισμένα δεν είναι καλή.
Το αυτοκίνητο είναι άψογο.
Από τη στιγμή που η renault κάνει την πάπια σε σχέση με το πρόγραμμα 50-50 και το μόνο που κάνει είναι να προσφέρει ανταλλαγή, δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγοραστεί νέο αυτοκίνητο άμεσα.Η ανταλλαγή μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή. Αν αλλάξει η κατάσταση στην αγορά και θεωρηθεί ότι το clio δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας, τότε βλέπουμε.
-
Με αυτά και με αυτά ρομπά γίνεται η ίδια Renault στο τέλος.
Γιατί πως θα μπορέσουν να βγάλουν παρόμοια προωθητικά προγράμματα στο μέλλον και να τους πάρει στο σοβαρά ο πολίτης όταν ήδη τον έχουν κοροιδέψει. Ο Αγοραστής όταν έκανε την επιλογή του, την έκανε επειδή εμπιστευτικε το όνομα της Renault και όχι του κάθε εμπόρου.
Εαν μετά η εταιρεία κρύβεται πίσω από τον εμπόρο και κάνει την πάπια, αυτό κάτι λέει για την σοβαρότητα της και την υποστήριξη που θέλει να δίνει στους πελάτης της.
-
Νομίζω ότι καλά πράτεις. Δικαστικά και ενημέρωση από τα έντυπα μέσα. Οι καιροί είναι δύσκολοι, και πρέπει επιτέλους να ξεσκαρτάρουμε τα λεμόνια από την αγορά.
Καλό κουράγιο
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Με αυτά και με αυτά ρομπά γίνεται η ίδια Renault στο τέλος.
Γιατί πως θα μπορέσουν να βγάλουν παρόμοια προωθητικά προγράμματα στο μέλλον και να τους πάρει στο σοβαρά ο πολίτης όταν ήδη τον έχουν κοροιδέψει. Ο Αγοραστής όταν έκανε την επιλογή του, την έκανε επειδή εμπιστευτικε το όνομα της Renault και όχι του κάθε εμπόρου.
...Νομίζω πως αυτό είναι το πιο σωστό που γραφηκε στο συγκεκριμένο θέμα. Ακόμα και μόδα να γίνει η εν λόγω προσφορά απο άλλες εταιρίες η Renault δεν έχει το 'πρόσωπο' να την κάνει πλέον.
(Τουλάχιστον απο τους ενημερωμένους φίλους του αυτοκινήτου και ... με καλή μνημη). -
αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα με την συγκεκριμενη εταιρεια (ρεναλ) εαν ονομαζεται εταιρεια ή κατι χειροτερο.
στην συγκεκριμενη περιπτωση την δικη μου ,επειδη πηγα λιγο προετοιμασμενοι δεν μου σερβιραν το δεν ξερω τιποτα η εταιρεια εχει αλλαξει...( η εταιρεια υφισταται εχει το ιδιο αφμ με το ιδιο αριθμο μητρωο ανωνυμων εταιρειων απλα εχει αλλαξει επωνυμια)μου εδωσαν λοιπον ενα χαρτι το οποιο με ενημερωναν οτι το αυτοκινητο εχει ζημιες του τυπου απολυμανση ,πατακια(δωρο μας τα ειχαν κανει) αλλαγη ταπετσαριας γιατι ηταν βρωμικη βαφη προφυλακτηρα ,φτερου κτλπ γιατι ειχε κατι μικρογρατζουνιες ,λαστιχα κτλπ με ενα υπερβολικο ποσο ωστε να μειωσουν την τιμη .Φυσικα δεν δεχτηκα ,θα τους κυνηγισω δικαστικως και σκεφτομαι να απευνθυθω και στο υπουργειο αναπτυξης κατα ποσο ειναι νομιμο μια εταιρεια να υπογραφει συμβασεις να εχει δικαιωματα (εισπραξη συναλαγματικων) αλλα να μην ειχε υποχρεωσεις.Δυστυχως ολοι αυτοι ζουνε εις βαρος αυτων που υποκυπτουν και δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πληρωσουν το τελευταιο γραμματιο εξαγορας του αυτοκινητου.
τελος θα ηθελα να επικονωνησει οποισδηποτε αντιμετωπισε η αντιμετωπιζει παρομοιο προβλημα με εμενα ωστε να συγκεντρωθουμε καποια ατομα και να διαμαρτυρυθουμε ποιο εντονα μηπως και μπορεσουμε και βγαλουμε καποια ακρη
εγω προσωπικα δεν θα το αφησω. θα το κυνηγησω και δικαστικως, οσο παει ,και εκτος απο το ποσο της τελευταιας συναλλαγματικης θα ζηταω και οτιδηποτε ποσο μου διαταρασει την ψυχικη μου ηρεμια και την οικονομικη μου υποσταση.
-
φιλε μου καλησπερα.ειμαι κ εγω παθον με ενα renault megane cabrio δεν ξερω τι να κανω..θελω να το επιστρεψω αλλα δεν βλεπω να γινεται.εχει αγοραστει με προγραμμα 50 50.αν θες στειλε μου μια απαντηση μηπως κ εχεις βγαλει καμμια ακρη.σε ευχαριστω.Θοδωρης
-
πως μπορω να εποικηνωνησω με τον
ireneper???? -
Ο χρήστης galaxianos έγραψε:
πως μπορω να εποικηνωνησω με τον
ireneper????Δεν εχει βαλει email .Αν του στειλεις πμ και εχει επιλεξει να του παει και ειδοποιηση στο email του ισως να το δει.Παντως εχει να μπει στο φορουμ απο τοτε που εγραψε το μηνυμα του.
-
Ειμαι κατοχος Renault Megane II Facelift, αρκετα δυσαρεστημενος ομως, οχι τοσο με το αμαξι το οποιο για να μην λεω μονο τα κακα δεν μου εχει βγαλει ακομη καποιο σοβαρο προβλημα και ειναι αρκετα ανετο και με καλη οδηγικη συμπεριφορα ΟΜΩΣ καταρχας το αγορασα με το χρηματοδοτικο προγραμμα 50-50 και επρεπε ξαφνικα να βρω ολο το ποσο της τελευταιας δοσης μιας και σε καποιους αντοπροσωπους που ειχα παει ζητουσαν μεγαλο επιτοκιο και καποιες πολυ περιεργες προμηθειες που οταν ρωτησα ανεξαρτητα στις τραπεζες που μου προτειναν μου ειπαν πως δεν ισχυαν αλλα ηταν καποια ιδιαιτερη συμφωνια του αντιπροσωπου με την τραπεζα...
Πρην την ληξη της εγγυησης πηγαινοντας για μια απλη αλλαγη λαδιων σε εναν εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο στην επαρχια κοντα στην πολη μου, γιατι εκει που το ειχα παρει εκλεισε... , με ενημερωσαν οτι ηταν σε μια λιστα απο την εταιρια που επρεπε να αλλαχτουν καποια αντ/κα και να γινει αναβαθμιση εγκεφαλου κλπ, στην εγγυηση αυτα, το κακο ομως ειναι πως εφαγα ουτε λιγο ουτε πολυ 2 ολοκληρα πρωινα για αυτες τις δουλειες περιμενοντας να παρω το αμαξι μου γιατι δεν μου εδιναν αμαξι αντικαταστασης και αργουσαν χαρακτηριστικα γιατι ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ πως αλλαζονταν αυτα που επρεπε και ταλαιπορουνταν για ωρες!!!
Μετα απο αυτο επελεξα να αλλαξω εξουσιοδοτημενο συνεργειο, δηλαδη να πηγαινω σε αλλη πολη και νομο.. Αυτο και εκανα λοιπον και μου καιγεται η μια λαμπα του αυτοκινητου μεσαια σκαλα, παω και την αλλαζω αλλα κατι δεν μου πηγαινε καλα, μετα απο 1,5 μηνα μου καιγεται η αλλη και ανακαλυπτω οτι η νεα λαμπα που ειχαν βαλει εφεγγε τοσο χαμηλα οσο και τα προβολακια με αποτελεσμα να μην βλεπω να οδηγησω,παω και αλλαζω την αλλη λαμπα που ειχε καει και τους λεω να δουν αυτην που ειχαν τοποθετησει, ολα καλα μου λενε πληρωνω την νεα λαμπα και φευγω, το βραδυ αναβουν τα φωτα και παλι κατι δεν μου πηγαινε καλα με την λαμπα που εφεγγε χαμηλα. Κατεβαινω κατω και τι να δω.. δεν αναβε καθολου!!! Ποσο τυχαιο ειναι αυτο η καταφερε να καει η λαμπα σε 1,5 μηνα απο την αγορα της την στιγμη που δεν ειχα κανενα προβλημα με το αμαξι.. Τελικα δεν εχω κανει κατι ακομη γιαυτο αλλα εχω απογοητευτει παρα πολυ γιατι βλεπω μια γενικη ανικανοτητα στα συνεργεια της Ρενο που με κανει οχι μονο να μην σκεφτομαι ουτε για πλακα να ξαναπαρω αμαξι ιδιας φιρμας αλλα ξενερωνω με αυτο που εχω γιατι αν παθει κατι δεν ξερω που να το παω μιας και αν υπαρχει καποιο καλο συνεργειο στην Αθηνα μου ειναι λιγο μακρυα να τρεχω. -
Καλό θα ήταν να έγραφες που συμβαίνουν αυτά για να λάβει γνώση και η κεντρικη αντιπροσωπεία. Είναι κρίμα καθως όπως λες από το αυτοκίνητο είσαι γενικά ευχαριστημένος.
Όσον αφορά στις λάμπες όμως, νομίζω ότι είσαι υπερβολικός, λαμπες θα μπορουσες να αλλάξεις και σε βενζιναδικο...
Απαράδεκτη Renault!