-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
καταναλωση μεση 13.7 λιτρα και max 16.6 λιτρα.
μέση περιοδικού δηλ με το γκάζι στο πάτωμα ή μέση με καθημερινούς ρυθμούς;
Αυτά είναι μυστικά, δεν τα μοιραζόμαστε με τους αναγνώστες !!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
διαβαζοντας το τεστ της νεας 159 ΤΒi στο DRIVE , παλι χασανε τα αλογα οι Ιταλοι οπως φαινεται....158 τροχο μονο, κενο μεχρι τις 1500 στρ . οπου πρεπει να πατιναρεις τον συμπλεκτη , ειδικα αν εχεις κλιματισμο ανοικτο για να μην σβησει , και κοφτη στις....5800 στρ.μηπως το πηγαιναν για ντιζελ και στο τελος το γυρισαν βενζινη; δηλαδη αν ανεβει πανω απο τις 6000 στρ θα αντιναχθει;
αυτοματα θες δεν θες κανεις συγκριση με τα 1.8 και 2.0 μοτερ του vag οπου την ονομαστικη ιπποδυναμη την εχουν τροχο στις μετρησεις.
α και η ροπη διατηρειται σταθερη τροχο στα 25 κιλα απο 2200 μεχρι 4200 περιπου.
τελος παντων απο περιεργεια θα παω να το οδηγησω να δω.....Καλά γι' αυτούς το λουκέτο είναι κοντά και κανείς δεν θα λυπηθεί!
6.100σαλ ακριβώς είναι ο κόφτης. Το κενό δεν το πιάνω...δηλ πως γίνεται να πηγαίνεις σε οποιαδήποτε περίπτωση κάτω από 1.500σαλ (800σαλ είναι το ρελαντί άρα έχουμε 700σαλ κενό στο πουθενά...έλα παναγία μου...)?? Μόνο στις εκκινήσεις που και αυτό είναι θέμα συνηθειας.βλεπω αρχιζουμε και φορτωνουμε σιγα σιγα οι φανατικοι .......
λοιπον μοτερ αμεσου ψεκασμου με τουρμπο αμα θελει πατιναρισμα σαν ατμοσφαιρικο για να ξεκινησει αστα....δηλαδη καθε φορα που θα ξεκινας θα βλαστημας....
τωρα για τον κοφτη το ειδα και αλλου για 6100 στρ παλι χαμηλα ειναι, δεν αλλαζει κατι το φοβερο.
το αρθρο στο περιδικο το υπογραφει παλιος γνωστος στους 4Τ με αρκετα μεγαλη διαδρομη στον χωρο.
γκρινιαζει και για αλλα πραγματα αλλα ασε να δουμε το επομενο τευχος των 4Τ για περισσοτερα..... -
Γι αυτο και αμα θες να μη σε λενε βλακα πας και κανεις τεστ ντραιβ πρωτου λαβεις σοβαρα υποψην σου κατι που υπογραφει καποιος που δεν ξερεις την ιδιοτητα του και το προσωπο του και και και και ....
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
διαβαζοντας το τεστ της νεας 159 ΤΒi στο DRIVE , παλι χασανε τα αλογα οι Ιταλοι οπως φαινεται....158 τροχο μονο, κενο μεχρι τις 1500 στρ . οπου πρεπει να πατιναρεις τον συμπλεκτη , ειδικα αν εχεις κλιματισμο ανοικτο για να μην σβησει , και κοφτη στις....5800 στρ.μηπως το πηγαιναν για ντιζελ και στο τελος το γυρισαν βενζινη; δηλαδη αν ανεβει πανω απο τις 6000 στρ θα αντιναχθει;
αυτοματα θες δεν θες κανεις συγκριση με τα 1.8 και 2.0 μοτερ του vag οπου την ονομαστικη ιπποδυναμη την εχουν τροχο στις μετρησεις.
α και η ροπη διατηρειται σταθερη τροχο στα 25 κιλα απο 2200 μεχρι 4200 περιπου.
τελος παντων απο περιεργεια θα παω να το οδηγησω να δω.....Καλά γι' αυτούς το λουκέτο είναι κοντά και κανείς δεν θα λυπηθεί!
6.100σαλ ακριβώς είναι ο κόφτης. Το κενό δεν το πιάνω...δηλ πως γίνεται να πηγαίνεις σε οποιαδήποτε περίπτωση κάτω από 1.500σαλ (800σαλ είναι το ρελαντί άρα έχουμε 700σαλ κενό στο πουθενά...έλα παναγία μου...)?? Μόνο στις εκκινήσεις που και αυτό είναι θέμα συνηθειας.βλεπω αρχιζουμε και φορτωνουμε σιγα σιγα οι φανατικοι .......
**λοιπον μοτερ αμεσου ψεκασμου με τουρμπο αμα θελει πατιναρισμα σαν ατμοσφαιρικο για να ξεκινησει αστα....δηλαδη καθε φορα που θα ξεκινας θα βλαστημας....**τωρα για τον κοφτη το ειδα και αλλου για 6100 στρ παλι χαμηλα ειναι, δεν αλλαζει κατι το φοβερο.
το αρθρο στο περιδικο το υπογραφει παλιος γνωστος στους 4Τ με αρκετα μεγαλη διαδρομη στον χωρο.
γκρινιαζει και για αλλα πραγματα αλλα ασε να δουμε το επομενο τευχος των 4Τ για περισσοτερα.....Ε όχι και φορτώνουμε! Κλάιν μάιν...λες και έχω μετοχές στην Alfa! Απλά όταν ακούω και διαβάζω ανυπόστατα πράγματα προσπαθώ να αιτιολογίσω μια διαφορετική άποψη! Δηλ έχουμε καταντήσει να χουμε ευαγγέλια τις φυλλάδες! Ποιος ο λόγος να έχουμε κόφτη στις 7.000σαλ για το φαίνεσθαι?? Σε μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις θα μετατοπίζεται και ο κόφτης. Αλλιώς να έχουμε 1.000σαλ νεκρές μόνο για να ταλαιπωρούμε το μοτέρ δεν έχει κανένα νόημα!
Τα bold πάλι που τα στηρίζεις? Έχεις δει κανένα αντίστοιχο μοτέρ να συμπεριφέρεται διαφορετικά? Εγώ πάντως το 2.0ΤFSi 211HP που έχω μια απτα ίδια είναι! Και ας μην μπει κανείς στο κόπο να αρχίσει τις απευθείας συγκρίσεις! Ένα παράδειγμα έφερα...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Γι αυτο και αμα θες να μη σε λενε βλακα πας και κανεις τεστ ντραιβ πρωτου λαβεις σοβαρα υποψην σου κατι που υπογραφει καποιος που δεν ξερεις την ιδιοτητα του και το προσωπο του και και και και ....αν έγραφε όμως καλά λόγια για την 159 θα τον βάζαμε λινκ σαν εκείνα που παραθέτουν από ιταλία οι 3 αλφιστηδες εδώ μέσα...ξερετε ποιοι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γι αυτο και αμα θες να μη σε λενε βλακα πας και κανεις τεστ ντραιβ πρωτου λαβεις σοβαρα υποψην σου κατι που υπογραφει καποιος που δεν ξερεις την ιδιοτητα του και το προσωπο του και και και και ....
αν έγραφε όμως καλά λόγια για την 159 θα τον βάζαμε λινκ σαν εκείνα που παραθέτουν από ιταλία οι 3 αλφιστηδες εδώ μέσα...ξερετε ποιοι.
Φαντάζομαι δεν αναφέρεσαι σε μένα γιατί ουδέποτε έχω υποστηρίξει τη γνώμη μου σε γραφόμενα του 'ειδικού' (ο Θεός να τον κάνει!) τύπου! Μακριά από μας αυτά...
-
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι και τα δύο ελληνικά περιοδικά μέτρησαν κοντά στο 8.5 για το 0-100 (8.5 οι 4Τροχοί, 8.3 το Drive) ενώ το ιταλικό Quattroruote μέτρησε 7.9. Δεν είναι και χαωτική η διαφορά αλλά είναι μια διαφορά όπως και να έχει. Μήπως το ελληνικό δημοσιογραφικό αυτοκίνητο υπολοίπεται λίγο; Μήπως είναι ακόμα πολύ σφιχτό το μοτέρ; Μήπως η ελληνική ζέστη βάρεσε το τούρμπο κατακούτελα; Μήπως η ελληνική άσφαλτος δεν επιτρέπει καλύτερη εκκίνηση;
ΥΓ: Κόφτης στις 6100 σε Alfa Romeo...
-
μερικοι εδω μεσα πρεπει να βαλετε ενα κοφτη στο στομα.
-
del
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αν έγραφε όμως καλά λόγια για την 159 θα τον βάζαμε λινκ σαν εκείνα που παραθέτουν από ιταλία οι 3 αλφιστηδες εδώ μέσα...ξερετε ποιοι.
unfair
Καμμια ρεπριζ δεν ειδα...
από τη δοκιμή του Quattroruote
ρεπρίζ 30-60 με 3η 3¨4
ρεπρίζ 70-100 με 5η 5'4
ρεπρίζ 70-100 με 6η 6'6
ρεπρίζ 70-120 με 5η 9'2
ρεπρίζ 70-120 με 6η 11'0ρεπρίζ 70-120 με 6η σύγκριση
**Alfa 159 1750 TBi **11'0
προηγούμενες δοκιμές
Lamborghini Murcielago LP640 7'8
Ferrari 599 GTB 8'4
BMW M3 9'4
Porsche Cayman S 10'3
Ferrari 430 Scuderia 10'5
VW Scirocco 2.0 TSI 10'5
BMW 330d 10'6
Audi R8 10'6
Maserati Gran Turismo S 10'8
Porsche Carrera S(355hp) 11'1
VW Golf V GTi 11'5
Aston Martin DB9 12'4
Alfa 147 GTA 12'5
BMW 330i 13'1
Alfa 156 GTA 13'5
Honda Civic Type R 14'1
Audi A5 3.0TDI quattro 14'4
VW Eos 2.0TSi 14'7
Αlfa 159 2.2JTS 16'2
BMW 320d 16'3
**BMW 120i **16'5
Audi A4 Avant 2.0TDI 19'1πηγή : (τι πηγή ...copy+paste) http://www.alfisti.gr/forum/showthread. ... 15&page=15
δυναμομέτρηση
μέγιστη ισχύς 217,5hp@5880rpm
μέγιστη ροπή 33,8Kgm(332Νm)@3110rpm (33Kgm(324Nm) ήδη κάτω από τις 1800rpm...)source:automobilismo
πηγή : ( επίσης copy +paste) http://www.alfisti.gr/forum/showthread. ... 15&page=15
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αν έγραφε όμως καλά λόγια για την 159 θα τον βάζαμε λινκ σαν εκείνα που παραθέτουν από ιταλία οι 3 αλφιστηδες εδώ μέσα...ξερετε ποιοι.
....ο μόνος λόγος παράθεσης δοκιμών από τον ιταλικό τύπο είναι ότι τα ιταλικά έντυπα δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα νωρίτερα από τα λοιπά ευρωπαϊκά....στην περίπτωση δε της δημοκρατίας του Ζορμπά,η καθυστέρηση ξεπερνά πολλές φορές το τετράμηνο (για παράδειγμα η 159 TBi πρωτοδοκιμάστηκε από το quattroruote στις αρχές Μάρτη).
Τα κολακευτικά σχόλια των ιταλών δημοσιογράφων είναι κάτι το σχετικό.Συνήθως οι πρώτοι που δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα είναι οι δημοσιογράφοι της editoriale domus (quattroruote),οι οποίοι κάθε άλλο παρά καλές σχέσεις έχουν με το gruppo Fiat.....αν αμφιβάλεις δεν ξέρεις τι εστί Mauro Tedeschini.Το automobilismo πάλι επιτυγχάνει καλύτερες μετρήσεις....αλλά τα στοιχεία που παραθέτει δεν είναι πάντα αξιόπιστα (πχ. στις δυναμομετρήσεις κάνει πάντα χρήση βενζίνης 100 οκτανίων Shell V-Power.....που έδειξαν απόδοση 217 ίππων στον 1750TBi).H μόνη παρουσίαση της 159 ΤBi που προσωπικά θεωρώ αξιόπιστη,είναι αυτή του ing. Paolo Massai στην εκπομπή Nuvolari....μιας και τουλάχιστον μιλάει ο πατέρας της (αρχιμηχανικός που εξέλιξε την 939).
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι και τα δύο ελληνικά περιοδικά μέτρησαν κοντά στο 8.5 για το 0-100 (8.5 οι 4Τροχοί, 8.3 το Drive) ενώ το ιταλικό Quattroruote μέτρησε 7.9. Δεν είναι και χαωτική η διαφορά αλλά είναι μια διαφορά όπως και να έχει. Μήπως το ελληνικό δημοσιογραφικό αυτοκίνητο υπολοίπεται λίγο; Μήπως είναι ακόμα πολύ σφιχτό το μοτέρ; Μήπως η ελληνική ζέστη βάρεσε το τούρμπο κατακούτελα; Μήπως η ελληνική άσφαλτος δεν επιτρέπει καλύτερη εκκίνηση;
8,3 μέτρησε το quattroruote και 7,9 το automobilismo....ενώ το Auto μέτρησε στα 8,48 την Tbi Sportwagon.Όλα αυτά τα νούμερα ελάχιστη σημασία έχουν.Ο καθένας μπορεί να βγάζει τις δικές του μετρήσεις,οι οποίες εξαρτώνται από τη μεθοδολογία/ όργανα που χρησιμοποιεί και τη σοβαρότητά τους.Εναπόκειται στον αναγνώστη τι από αυτά θα λάβει υπόψη του.Κάποιοι εξακολουθούν να εμπιστεύονται δυναμόμετρα που δουλεύουν με καρούλια...τα οποία δείχνουν εντελώς διαφορετικές απώλειες στην Delta 1,8Di.
Εκείνο που είναι αδιαμφησβήτητο είναι το βάρος.....για το οποίο παρόλα αυτά δίνονται διαφορετικές τιμές.Για το λόγο αυτό θα σας δώσω μια πληροφορία.... που δεν θα την βρείτε σε κανένα περιοδικό (γιατί πολύ απλά την αγνοούν).Η 159 Tbi κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα βάρους με την 2,2JTS(με την οποία μοιράζεται και το ίδιο κιβώτιο),με αντίστοιχο εξοπλισμό βέβαια.Μολονότι ανακοινώνεται από 1450-1480 κιλά,στην πραγματικότητα η 159 1750ΤBi..... κυμαίνεται οριακά πάνω από τα 1600 κιλά).
Για την ακρίβεια το τα βάρη για τους κινητήρες χωρίς περιφερειακά (αντλίες - turbo κλπ) έχουν ως ακολούθως:
2,2JTS 140kg
1,8Di 130kg (και είναι ο πιο 'γδυμένος' από όλους)
3,2JTS 130Kg (163kg πλήρης).
Ο δε 1,8Di ζυγίζει ούτε λίγο ούτε πολύ....γύρω στα 80 κιλά περισσότερο από τον 1,4TJet,ο οποίος είναι η τελευταία εξέλιξη του κινητήρα F.I.R.E.,που αφενός προέρχεται από ένανν μικρό κυβισμό....και για να φτάσει στα 1400cc,έχει πολύ λεπτά χωρίσματα,ακόμα και μέσα στο μπλοκ και είναι έτσι και αλλιώς πολύ πιο μικρός σε σχέση με τον 1800.
Μολονότι ανασχεδιασμένος πλήρως στη υγροδυναμική του ο 1,8Di εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το μπλοκ του παλιού Pratola Serra,ενός κινητήρα δηλ. παλαιάς σύλληψης ήδη από τη στιγμή γέννησής του....και όχι μόνο σε επιπεδο χρησιμοποιούμενων υλικών.Αυτό βέβαια δεν μειώνει στο ελάχιστο το έργο των μηχανικών της FPT,οι οποίοι αντιμετωπίζοντας ποικίλους περιορισμούς,κατόρθωσαν να σχεδιάσουν ένα πολύ καλό κινητήρα. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι και τα δύο ελληνικά περιοδικά μέτρησαν κοντά στο 8.5 για το 0-100 (8.5 οι 4Τροχοί, 8.3 το Drive) ενώ το ιταλικό Quattroruote μέτρησε 7.9. Δεν είναι και χαωτική η διαφορά αλλά είναι μια διαφορά όπως και να έχει. Μήπως το ελληνικό δημοσιογραφικό αυτοκίνητο υπολοίπεται λίγο; Μήπως είναι ακόμα πολύ σφιχτό το μοτέρ; Μήπως η ελληνική ζέστη βάρεσε το τούρμπο κατακούτελα; Μήπως η ελληνική άσφαλτος δεν επιτρέπει καλύτερη εκκίνηση;ΥΓ: Κόφτης στις 6100 σε Alfa Romeo...
Eχω παρατηρησει οτι το Quattroruote παντα κανει καλυτερες μετρησεις απο οτι τα ελληνικα περιοδικα.
-
Εεεεμμμ...που να μετρήσεις αμάξι με το πιτογυρο στο ένα χέρι και την Amstel άλλο??
-
Υπάρχει και το ελληνικό καλοκαίρι στην μέση... εαν μετράς το τουρμπισμένο μοτέρ με 35-40C υπό σκιά δεν θα δείς τα ίδια νούμερα με τους 15C..
To Quattroruote πάντως παρόλο που έιναι ιταλικό ανοίκει στην γνωστή γερμανική εταιρία προπαγάνδας...
-
Είχα την εντύπωση ότι ήταν το QR που μέτρησε το 7.86 αλλά ήταν το Automobilismo τελικά. Οπότε ή 159 πετυχαίνει 8+ (κατά μέσο όρο)... τιμή εφάμιλλη του ελαφρύτερου Α4 1.8ΤFSi. Not bad... αν και θέλω να δω και το 0-160 και 0-1000 μέτρα και ρεπρίζ με πολλά χιλιόμετρα και χαμηλές σχέσεις (η ελαστικόττηα δεν με απασχολεί στα αυτοκίνητα επιδόσεων).
-
Υπάρχει ποτέ περίπτωση να κάνετε εσείς 0-100 σε 7.8 δευτερόλεπτα και να σας προβληματίσει το ότι θέλατε 0.1' γρηγορότερη επιτάχυνση; Ή θα προσπερνάτε συχνά με 6η και 70 χλμ χωρίς να λυπάστε να σανιδώσετε το γκάζι με 1000 στροφές στο δύσμοιρο αμαξάκι;
Δεν καταλαβαίνω την αριθμολατρία των επιταχύνσεων 33 κιλά ροπή και 200 άλογα νομίζω πως είναι υπεραρκετά στοιχεία πως πρόκειται για ικανότατο οικογενειακό αυτοκίνητο, το αν είναι 0.2' πιο γρήγορο απ το Α4 (ή αντιστρόφως) στα 0-100 είναι σαν να λένε ότι θα φορτώσετε γυναίκα παιδιά και μπαγκάζια και θα τα στήσετε στο φανάρι με την αντίπαλη οικογένεια -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Υπάρχει ποτέ περίπτωση να κάνετε εσείς 0-100 σε 7.8 δευτερόλεπτα και να σας προβληματίσει το ότι θέλατε 0.1' γρηγορότερη επιτάχυνση; Ή θα προσπερνάτε συχνά με 6η και 70 χλμ χωρίς να λυπάστε να σανιδώσετε το γκάζι με 1000 στροφές στο δύσμοιρο αμαξάκι;
Δεν καταλαβαίνω την αριθμολατρία των επιταχύνσεων 33 κιλά ροπή και 200 άλογα νομίζω πως είναι υπεραρκετά στοιχεία πως πρόκειται για ικανότατο οικογενειακό αυτοκίνητο, το αν είναι 0.2' πιο γρήγορο απ το Α4 (ή αντιστρόφως) στα 0-100 είναι σαν να λένε ότι θα φορτώσετε γυναίκα παιδιά και μπαγκάζια και θα τα στήσετε στο φανάρι με την αντίπαλη οικογένειαΠολλοί οικογενειάρχες είναι γρήγοροι (και ναι... ξεκινάνε και κοντράδικα στα φανάρια οπότε τους απασχολεί το 0-100). Επίσης μη ξεχνάς ότι πολλές φορές το αυτοκίνητο κυκλοφορεί μόνο με τον οδηγό και όχι όλη την φαμίλια. Σπορ σεντάν είναι εξάλλου όχι πολυμορφικό και άρα λογικό είναι να απασχολούνται οι υποψήφιοι αγοραστές με επιδόσεις, σπορ συμπεριφορά κλπ...
-
Το DRIVE μετράει και τις απώλειες. Για πες, πόσες είναι αυτές; Στην 3.2 Q4 ήταν καμιά 60άρα άλογα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είχα την εντύπωση ότι ήταν το QR που μέτρησε το 7.86 αλλά ήταν το Automobilismo τελικά. Οπότε ή 159 πετυχαίνει 8+ (κατά μέσο όρο)... τιμή εφάμιλλη του ελαφρύτερου Α4 1.8ΤFSi. Not bad... αν και θέλω να δω και το 0-160 και 0-1000 μέτρα και ρεπρίζ με πολλά χιλιόμετρα και χαμηλές σχέσεις (η ελαστικόττηα δεν με απασχολεί στα αυτοκίνητα επιδόσεων).Τι βάρος έχει το 'ελαφρύτερο' A41.8ΤFSi ??
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Είχα την εντύπωση ότι ήταν το QR που μέτρησε το 7.86 αλλά ήταν το Automobilismo τελικά. Οπότε ή 159 πετυχαίνει 8+ (κατά μέσο όρο)... τιμή εφάμιλλη του ελαφρύτερου Α4 1.8ΤFSi. Not bad... αν και θέλω να δω και το 0-160 και 0-1000 μέτρα και ρεπρίζ με πολλά χιλιόμετρα και χαμηλές σχέσεις (η ελαστικόττηα δεν με απασχολεί στα αυτοκίνητα επιδόσεων).
Τι βάρος έχει το 'ελαφρύτερο' A41.8ΤFSi ??
1430 AR και 1410 Α4 από ότι βλέπω ... δεν ξέρω αν ισχύουν.
Alfa Romeo 159 & 159TBi