-
Όσο και να έψαξα δε βρήκα σχετικό θέμα οπότε φτιάχνω νέο.
Το πρόβλημα αφορά το υποτιθέμενο πρόγραμμα της renault το 50-50.
Σύμφωνα μα αυτό το πρόγραμμα, που βγήκε το 2006 και κράτησε μικρό χρονικό διάστημα, πλήρωνες το μισό ποσό του αυτοκινήτου renault που ήθελες και μετά από 3 χρόνια ή αγόραζες το αυτοκίνητο πληρώνοντας το υπόλοιπο μισό ή το επέστρεφες πίσω και φυσικά δεν πλήρωνες τίποτα. Βασικά πλεονεκτήματα του προγράμματος αυτού (που στην ουσία ήταν μια προσπάθεια να προσομοιάσει την χρηνομίσθωση) ήταν η επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια και ότι πληρώνοντας απλή ασφάλεια είχες μεικτή.
Έτσι πήρε η φίλη μου ένα clio 1.4 τον Ιούλιο του 2006, με σκοπό από την αρχή να το επιστρέψει πίσω μετά από 3 χρόνια για να πάρει κάτι μεγαλύτερο.
Το αυτοκίνητο κόστιζε 16.000€ και θα πλήρωνε τα μισά με χρηματοδότηση για 3 χρόνια. Στην πράξη έγινε συμβόλαιο με την Hellas Finance, η οποία ουσιαστικά πουλούσε το αυτοκίνητο και τη φίλη μου. Η άδεια βγήκε στο όνομα της φίλης μου με παρακράτηση κυριότητας. Υπήρχε και επιπλέον συμβόλαιο με την Ρελέξ όπου έλεγε ότι η φίλη μου διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το όχημα μετά από 3 χρόνια και ότι θα το παραλάβει η Ρελέξ.Η Ρελέξ όμως έκλεισε!!!!!
Η Ellas Finance κάνει την πάπια και λέει ότι δεν ξέρει τίποτα και περιμένει την πληρωμή του τελευταίου γραμματίου (8000€) που έχει εκδοθεί και αποτελεί την τελευταία δόση για να αποκτηθεί πλήρως το αυτοκίνητο!
Σε άλλες αντιπροσωπείες renault που ρωτήσαμε μας είπαν ότι στα δικά τους συμβόλαια του προγράμματος 50-50, εκείνοι παραλαμβάνουν πίσω τα οχήματα, αλλά αφού εμείς το πήραμε από άλλον dealer δεν ξέρουν τίποτα .Η προφανής λύση είναι μία. Δεν πληρώνουμε το γραμμάτιο των 8.000€! Όμως δεν υπάρχει κανείς να παραλάβει το αυτοκίνητο έτσι, συν του ότι αν δεν πληρώσεις γραμμάτιο που έχει εκδοθεί μπαίνεις στον Τηρεσία!!
Άλλοι dealer της renault λένε ότι αν πληρώσουμε το γραμμάτιο μετά αυτοί πέρνουν ανταλλαγή το clio σε τιμή φυσικά που αυτοί θα σου πουν! Σιγά ρε φίλε! Αν ήταν να κάνουμε αυτή τη διαδικασία δεν θα κάναμε τοπρόγραμμα 50-50 και πιθανότατα δεν θα αγοράζαμε renault τότε.
Το αποτέλεσμα είναι να κινδυνεύει ένας συνεπής και σωστός στις υποχρεώσεις του πολίτης να μπει στον Τηρεσία, αν δεν αγοράσει ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν θέλει και το οποίο ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να αγοράσει .
Κανονικά η PGA, που υποτίθεται θέλει να κάνει νέο ξεκίνημα στην Ελλάδα μετά τις γνωστές ιστορίες που έχουν προκύψει με την αντιπροσώπευση, θα έπρεπε να πει ότι παραλαμβάνει η ίδια όλα τα αυτοκίνητα του προγράμματος εκείνου ανεξάρτητα από τον dealer στον οποίο έγινε η συμφωνία.
Μας αρέσουν πολύ τα renault και θα θέλαμε να αγοράσουμε ένα από τα καινούργια μοντέλα.
Όμως η ήδη πληγωμένη αξιοπιστία της renault λόγω των παλαιότερων θεμάτων, δεν βελτιώνεται με τη σημερινή στάση της PGA!Οπότε το συμπέρασμα. ΜΑΚΡΥΑ από τη renault!
-
Όσο και να έψαξα δε βρήκα σχετικό θέμα οπότε φτιάχνω νέο.
Το πρόβλημα αφορά το υποτιθέμενο πρόγραμμα της renault το 50-50.
Σύμφωνα μα αυτό το πρόγραμμα, που βγήκε το 2006 και κράτησε μικρό χρονικό διάστημα, πλήρωνες το μισό ποσό του αυτοκινήτου renault που ήθελες και μετά από 3 χρόνια ή αγόραζες το αυτοκίνητο πληρώνοντας το υπόλοιπο μισό ή το επέστρεφες πίσω και φυσικά δεν πλήρωνες τίποτα. Βασικά πλεονεκτήματα του προγράμματος αυτού (που στην ουσία ήταν μια προσπάθεια να προσομοιάσει την χρηνομίσθωση) ήταν η επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια και ότι πληρώνοντας απλή ασφάλεια είχες μεικτή.
Έτσι πήρε η φίλη μου ένα clio 1.4 τον Ιούλιο του 2006, με σκοπό από την αρχή να το επιστρέψει πίσω μετά από 3 χρόνια για να πάρει κάτι μεγαλύτερο.
Το αυτοκίνητο κόστιζε 16.000€ και θα πλήρωνε τα μισά με χρηματοδότηση για 3 χρόνια. Στην πράξη έγινε συμβόλαιο με την Hellas Finance, η οποία ουσιαστικά πουλούσε το αυτοκίνητο και τη φίλη μου. Η άδεια βγήκε στο όνομα της φίλης μου με παρακράτηση κυριότητας. Υπήρχε και επιπλέον συμβόλαιο με την Ρελέξ όπου έλεγε ότι η φίλη μου διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το όχημα μετά από 3 χρόνια και ότι θα το παραλάβει η Ρελέξ.Η Ρελέξ όμως έκλεισε!!!!!
Η Ellas Finance κάνει την πάπια και λέει ότι δεν ξέρει τίποτα και περιμένει την πληρωμή του τελευταίου γραμματίου (8000€) που έχει εκδοθεί και αποτελεί την τελευταία δόση για να αποκτηθεί πλήρως το αυτοκίνητο!
Σε άλλες αντιπροσωπείες renault που ρωτήσαμε μας είπαν ότι στα δικά τους συμβόλαια του προγράμματος 50-50, εκείνοι παραλαμβάνουν πίσω τα οχήματα, αλλά αφού εμείς το πήραμε από άλλον dealer δεν ξέρουν τίποτα .Η προφανής λύση είναι μία. Δεν πληρώνουμε το γραμμάτιο των 8.000€! Όμως δεν υπάρχει κανείς να παραλάβει το αυτοκίνητο έτσι, συν του ότι αν δεν πληρώσεις γραμμάτιο που έχει εκδοθεί μπαίνεις στον Τηρεσία!!
Άλλοι dealer της renault λένε ότι αν πληρώσουμε το γραμμάτιο μετά αυτοί πέρνουν ανταλλαγή το clio σε τιμή φυσικά που αυτοί θα σου πουν! Σιγά ρε φίλε! Αν ήταν να κάνουμε αυτή τη διαδικασία δεν θα κάναμε τοπρόγραμμα 50-50 και πιθανότατα δεν θα αγοράζαμε renault τότε.
Το αποτέλεσμα είναι να κινδυνεύει ένας συνεπής και σωστός στις υποχρεώσεις του πολίτης να μπει στον Τηρεσία, αν δεν αγοράσει ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν θέλει και το οποίο ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να αγοράσει .
Κανονικά η PGA, που υποτίθεται θέλει να κάνει νέο ξεκίνημα στην Ελλάδα μετά τις γνωστές ιστορίες που έχουν προκύψει με την αντιπροσώπευση, θα έπρεπε να πει ότι παραλαμβάνει η ίδια όλα τα αυτοκίνητα του προγράμματος εκείνου ανεξάρτητα από τον dealer στον οποίο έγινε η συμφωνία.
Μας αρέσουν πολύ τα renault και θα θέλαμε να αγοράσουμε ένα από τα καινούργια μοντέλα.
Όμως η ήδη πληγωμένη αξιοπιστία της renault λόγω των παλαιότερων θεμάτων, δεν βελτιώνεται με τη σημερινή στάση της PGA!Οπότε το συμπέρασμα. ΜΑΚΡΥΑ από τη renault!
-
Όσο και να έψαξα δε βρήκα σχετικό θέμα οπότε φτιάχνω νέο.
Το πρόβλημα αφορά το υποτιθέμενο πρόγραμμα της renault το 50-50.
Σύμφωνα μα αυτό το πρόγραμμα, που βγήκε το 2006 και κράτησε μικρό χρονικό διάστημα, πλήρωνες το μισό ποσό του αυτοκινήτου renault που ήθελες και μετά από 3 χρόνια ή αγόραζες το αυτοκίνητο πληρώνοντας το υπόλοιπο μισό ή το επέστρεφες πίσω και φυσικά δεν πλήρωνες τίποτα. Βασικά πλεονεκτήματα του προγράμματος αυτού (που στην ουσία ήταν μια προσπάθεια να προσομοιάσει την χρηνομίσθωση) ήταν η επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια και ότι πληρώνοντας απλή ασφάλεια είχες μεικτή.
Έτσι πήρε η φίλη μου ένα clio 1.4 τον Ιούλιο του 2006, με σκοπό από την αρχή να το επιστρέψει πίσω μετά από 3 χρόνια για να πάρει κάτι μεγαλύτερο.
Το αυτοκίνητο κόστιζε 16.000€ και θα πλήρωνε τα μισά με χρηματοδότηση για 3 χρόνια. Στην πράξη έγινε συμβόλαιο με την Hellas Finance, η οποία ουσιαστικά πουλούσε το αυτοκίνητο και τη φίλη μου. Η άδεια βγήκε στο όνομα της φίλης μου με παρακράτηση κυριότητας. Υπήρχε και επιπλέον συμβόλαιο με την Ρελέξ όπου έλεγε ότι η φίλη μου διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το όχημα μετά από 3 χρόνια και ότι θα το παραλάβει η Ρελέξ.Η Ρελέξ όμως έκλεισε!!!!!
Η Ellas Finance κάνει την πάπια και λέει ότι δεν ξέρει τίποτα και περιμένει την πληρωμή του τελευταίου γραμματίου (8000€) που έχει εκδοθεί και αποτελεί την τελευταία δόση για να αποκτηθεί πλήρως το αυτοκίνητο!
Σε άλλες αντιπροσωπείες renault που ρωτήσαμε μας είπαν ότι στα δικά τους συμβόλαια του προγράμματος 50-50, εκείνοι παραλαμβάνουν πίσω τα οχήματα, αλλά αφού εμείς το πήραμε από άλλον dealer δεν ξέρουν τίποτα .Η προφανής λύση είναι μία. Δεν πληρώνουμε το γραμμάτιο των 8.000€! Όμως δεν υπάρχει κανείς να παραλάβει το αυτοκίνητο έτσι, συν του ότι αν δεν πληρώσεις γραμμάτιο που έχει εκδοθεί μπαίνεις στον Τηρεσία!!
Άλλοι dealer της renault λένε ότι αν πληρώσουμε το γραμμάτιο μετά αυτοί πέρνουν ανταλλαγή το clio σε τιμή φυσικά που αυτοί θα σου πουν! Σιγά ρε φίλε! Αν ήταν να κάνουμε αυτή τη διαδικασία δεν θα κάναμε τοπρόγραμμα 50-50 και πιθανότατα δεν θα αγοράζαμε renault τότε.
Το αποτέλεσμα είναι να κινδυνεύει ένας συνεπής και σωστός στις υποχρεώσεις του πολίτης να μπει στον Τηρεσία, αν δεν αγοράσει ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν θέλει και το οποίο ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να αγοράσει .
Κανονικά η PGA, που υποτίθεται θέλει να κάνει νέο ξεκίνημα στην Ελλάδα μετά τις γνωστές ιστορίες που έχουν προκύψει με την αντιπροσώπευση, θα έπρεπε να πει ότι παραλαμβάνει η ίδια όλα τα αυτοκίνητα του προγράμματος εκείνου ανεξάρτητα από τον dealer στον οποίο έγινε η συμφωνία.
Μας αρέσουν πολύ τα renault και θα θέλαμε να αγοράσουμε ένα από τα καινούργια μοντέλα.
Όμως η ήδη πληγωμένη αξιοπιστία της renault λόγω των παλαιότερων θεμάτων, δεν βελτιώνεται με τη σημερινή στάση της PGA!Οπότε το συμπέρασμα. ΜΑΚΡΥΑ από τη renault!
-
Να προτείνω αυτό το topic να ενσωματωθεί στο Renault Forum και να γίνει εκεί η συζήτηση;
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον θέμα, και σίγουρα θα έχουν να ειπωθούν αρκετά πάνω σε αυτό.Φίλε μου, πραγματικά πρέπει να υπάρχουν και άλλοι που έχουν το ίδιο πρόβλημα με την φίλη σου, καθώς έχουν κλείσει πάρα πολλές εκθέσεις Renault, και σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι πελάτες τους που αγόρασαν αυτοκίνητο εκείνη την εποχή με αυτό το πρόγραμμα.
Και εμένα το προηγούμενο αυτοκίνητό μου Renault ήταν (το Megane CC)...αλλά εγώ 'έφυγα' από την εταιρεία για άλλους λόγους. Όταν άλλαξε ιδιοκτησιακό καθεστός, φάνηκε κάποια 'νότα' αισιοδοξίας στον ορίζοντα (καθώς έφταναν και τα νέα μοντέλα), όμως απ΄ότι έχω μάθει τα εσωτερικά προβλήματα συνεχίζονται! Μάλλιστα ανακοινώθηκε σε γνωστή μου, που δουλεύει πολλά χρόνια στην εταιρεία, πως μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει απολυθεί! Γιατί το έκαναν αυτό; Απλά, γιατί ο νόμος λέει πως αν σε έχουν ενημερώσει τουλάχιστον ένα εξάμηνο πριν, τότε ΔΕΝ δικαιούσαι ολόκληρη αλλά την μισή αποζημίωση... και μιλάμε ότι η κοπέλα θα έπαιρνε περίπου 20.000 ευρώ...είναι εκεί περίπου 10 χρόνια!... -
Με την ίδια την PGA επικοινωνήσατε?
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Να προτείνω αυτό το topic να ενσωματωθεί στο Renault Forum και να γίνει εκεί η συζήτηση;
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον θέμα, και σίγουρα θα έχουν να ειπωθούν αρκετά πάνω σε αυτό.Μηπως ομως χαθει εκει μεσα;
Παντως ειναι οντως πολυ σοβαρο θεμα και η γνωμη ενος δικηγορου θα ηταν απαραιτητη. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Να προτείνω αυτό το topic να ενσωματωθεί στο Renault Forum και να γίνει εκεί η συζήτηση;
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον θέμα, και σίγουρα θα έχουν να ειπωθούν αρκετά πάνω σε αυτό.Μηπως ομως χαθει εκει μεσα;
Παντως ειναι οντως πολυ σοβαρο θεμα και η γνωμη ενος δικηγορου θα ηταν απαραιτητη.Έχεις δίκιο Bill... οπότε καλύτερα να μείνει ώς έχει!
-
Φυσικα και ειναι πολυ σοβαρο θεμα.Ο ανθρωπος(μαλλον η κοπελα του)πρεπει να πληρωσει τσαμπα και βερεσε 8.000Ε!!!!Ελεος!
-
απευθυνσου στον κεντρικο αντιπροσωπο της renault ελλαδος ειναι υποχρεωμενοι να παρουν το οχημα τι θα πει εκλεισε η ρελεξ ηταν εξουσιοδοτημενος αντιπροσωπος η οχι???????δηλ αν κλεισει ενας αντιπροσωπος χανεις την εγγυση του οχηματος σου τι λενε ρε φιλε θα μας τρελανουν αυτοι οι κομπογιαννιτες!!!!!!!!!!!!!Α ρε ελλαδισταν σα δε ντρεπονται λεω εγω προσεχε φιλε μην μπλεξει η κοπελα με Τειρεσια γτ μεχρι να βρει το δικιο της και για τα υπολοιπα πεντε χρονια αν χρειαστει κατι θα πρεπει να αποδεικνυει πως δεν ειναι ελεφαντας ασε χασιμο
-
Στα ελληνικα δεδομενα, οσο πιο περιπλοκο ειναι το συμβολαιο, τοσο ο καθενας λεει τα δικα του. Εφοσον υπαρχει τυπωμενο συμβολαιο η οτιδηποτε που να τεκμηριωνει την πραξη, δε νομιζω να υπαρχει θεμα, καθως δεν ηταν προσφορα του συγκεκριμενου αντιπροσωπου αλλα της ιδιας της Renault. Οποτε εαν υπαρχει καποια εξηγηση θα βρισκεται καθαρα στα ψιλα γραμματα του συμβολαιου της μισθωσης που υπεγραψε η φιλη σου. Το λεπτο ζητημα ειναι τι γραφει το χαρτι για την περιπτωση που κλεισει η ρελεξ, εφοσον ελεγε οτι θα το παραλαβει, θελεις δικηγορο να το ψαξει σε βαθος...
-
Οποιαδήποτε θέματα, υποχρεώσεις απο τους αντιπροσώπους της εποχής Mava που πάφθηκαν από την PGA (πχ η Ρεναλ εδώ πάνω, η Ρελέξ κλπ) δηλαδή δεν τις ανέλαβαν?
Για να προσέξουν λίγο ... αργά, πολύ αργά βήματα κάνουν (ξεπερνούν και ρυθμούς δημοσίου θα έλεγα)!!!
Δεν είναι μόνο να πουλάνε Twingo στη τιμή του Matiz και Laguna τη τιμή του Golf ... το κακό όνομα απο το aftersales προέκυψε και όχι απο τις τιμές πώλησης των καινούριων ... -
Μπλεγμένη υπόθεση! Ειδικά αφού έχεις μπλέξει με τράπεζα στη μέση!
Αμεση επικοινωνία με την PGA!
Πάντως κ αλλού είχα διαβάσει ανάλογο πρόβλημα με Clio που είχε αγοραστεί από τη Renault Χαλανδρίου που και αυτή έκλεισε και το αυτοκίνητο ήταν με το πρόγραμμα 50-50 και ο ανθρωπος που είχε το πρόβλημα είχε γράψει ότι είχε επικοινωνήσει με την PGA και είχε λύσει το πρόβλημα που είχε ανακύψει.
Ελπίζω να βγάλεις άκρη! -
Με την αγορά μεταχειρισμένων 'πεθαμένη' είναι αναμενόμενο η hellas finance να κάνει την πάπια και να ζητάει την τελική εξόφληση.
-
Αφού δεν έχεις μιλήσει με την PGA, απ ότι κατάλαβα, γιατί κατηγορείς την Renault?
-
Aν το συμβολαιο να αγοραστει πισω το αυτοκινητο ειναι με την Ρελεξ και αυτη δεν υπαρχει πια (χρεωκοπεια;) τοτε την απαιτηση την εχει ο ιδιοκτητης εναντι στην Ρελεξ και σε κανεναν αλλο. Αν θελει η νεα Ρενω να αναλαβει τις υποχρεωσεις της Ρελεξ για λογους μαρκετινγκ μπορει να το κανει αλλα δεν υποχρεουται να το κανει.
Αυτος ο κινδυνος να μην τηρησει τις υποχρεωσεις της η Ρελεξ λεγεται credit risk και υπαρχει τροπος να αντιμετωπηστει αλλα φυσικα οχι απο εναν ιδιωτη.
-
Καταρχήν πρέπει να αλλάξεις τον τίτλο του θέματος. Για το τι έκανε ο Μανιατόπουλος και η ΜΑΒΑ δεν φταίει καμιά RENAULT.
1)Το αυτοκίνητο βάσει συμφωνητικού πρέπει να το αγοράσει η ΡΕΛΕΞ και καμία ΜΑΒΑ, ΡΕΝΩ,PGA.
2)H PGA δεν εξαγόρασε καμία απο τις εταιρείες της ΜΑΒΑ οπότε δεν έχει αναλλάβει τις υποχρεώσεις αυτών. Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να πληρώσει περι τα 100.000.000€ σε προμηθευτές, τράπεζες, εργαζόμενους κλπ.
3)Η Hellas finance που λες ότι κάνει τον κινέζο μπορεί να κάνει εκ νέου διακανονισμό του ποσού εώς και 72 μήνες αν δεν κάνω λάθος.Οπότε δεν είναι απαραίτητο να πληρωθεί αυτό το ποσό τοις μετρητοίς.
4)Λογικό είναι οι υπόλοιποι διανομείς να μην το πέρνουν. Η αξία αυτή είναι εκτός αγοράς.Δοκίμασε πάντως να πας στο θυγατρικό της PGA κατάστημα που βρίσκεται στην Τατοίου. Εκεί μπορεί να βρεθεί λύση.
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Μάλλιστα ανακοινώθηκε σε γνωστή μου, που δουλεύει πολλά χρόνια στην εταιρεία, πως μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει απολυθεί! Γιατί το έκαναν αυτό; Απλά, γιατί ο νόμος λέει πως αν σε έχουν ενημερώσει τουλάχιστον ένα εξάμηνο πριν, τότε ΔΕΝ δικαιούσαι ολόκληρη αλλά την μισή αποζημίωση... και μιλάμε ότι η κοπέλα θα έπαιρνε περίπου 20.000 ευρώ...είναι εκεί περίπου 10 χρόνια!...Αυτό που λες δεν ισχύει. Να προσέχουμε τι λέμε!
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Αυτό που λες δεν ισχύει. Να προσέχουμε τι λέμε!
Αυτο που λεει ισχυει!
Αρθρο 4, Ν.3198/55 -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αυτό που λες δεν ισχύει. Να προσέχουμε τι λέμε!
Αυτο που λεει ισχυει!
Αρθρο 4, Ν.3198/55εννοώ ότι δεν υπάρχει στέλεχος της εταιρείας που να του έχει ανακοινωθεί κάτι τέτοιο
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Αυτό που λες δεν ισχύει. Να προσέχουμε τι λέμε!
Αυτο που λεει ισχυει!
Αρθρο 4, Ν.3198/55εννοώ ότι δεν υπάρχει στέλεχος της εταιρείας που να του έχει ανακοινωθεί κάτι τέτοιο
Ααα! Sorry!
Απαράδεκτη Renault!