-
επισης γνωριζω οτι καποια astra στην επαρχια ηταν 1400
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Τα Astra ήταν GSi, που σημαίνει 2000 κυβικά, 150 άλογα, και εργοστασιακή διπλή τετράγωνη απόληξη εξάτμισης. Στα Χανιά έχει πλάκα, γιατί τις έχουν αλλάξει με στρογγυλά μπουριά, ενώ από την αρχή τους είχαν βάλει και ζάντες αλουμινίου (και μάλιστα ιδιαίτερα καλόγουστες!)Για τα μοτέρ πολλά ακούγονται... Κάποιος ήθελε να με πείσει κάποια στιγμή ότι τα Xantia 2.0 turbo CT που έχουν για την εθνική (και κάποια ασφαλίτικα) έχουν άλλους κινητήρες 2.300 κυβικών... Ναι, οκ...
εχουν κυκλοφορησει καποια xantia 3.000cc V6 νομιζω... έτσι εχω ακουσει, μην με παρετε με τις πέτρες!!!!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Τα Astra ήταν GSi, που σημαίνει 2000 κυβικά, 150 άλογα, και εργοστασιακή διπλή τετράγωνη απόληξη εξάτμισης. Στα Χανιά έχει πλάκα, γιατί τις έχουν αλλάξει με στρογγυλά μπουριά, ενώ από την αρχή τους είχαν βάλει και ζάντες αλουμινίου (και μάλιστα ιδιαίτερα καλόγουστες!)
Για τα μοτέρ πολλά ακούγονται... Κάποιος ήθελε να με πείσει κάποια στιγμή ότι τα Xantia 2.0 turbo CT που έχουν για την εθνική (και κάποια ασφαλίτικα) έχουν άλλους κινητήρες 2.300 κυβικών... Ναι, οκ...
εχουν κυκλοφορησει καποια xantia 3.000cc V6 νομιζω... έτσι εχω ακουσει, μην με παρετε με τις πέτρες!!!!
Nαι, αλλά σίγουρα όχι ως περιπολικά!
-
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
:oops:Το emoticon που χρησιμοποίησα ( ) δεν απευθυνόταν σε σένα, αλλά σε εκείνον το γνωστό μου που με είχε πρήξει!
-
Ναι φίλε δεν τρέχει τίποτις!!!!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Τα Astra ήταν GSi, που σημαίνει 2000 κυβικά, 150 άλογα, και εργοστασιακή διπλή τετράγωνη απόληξη εξάτμισης. Στα Χανιά έχει πλάκα, γιατί τις έχουν αλλάξει με στρογγυλά μπουριά, ενώ από την αρχή τους είχαν βάλει και ζάντες αλουμινίου (και μάλιστα ιδιαίτερα καλόγουστες!)Για τα μοτέρ πολλά ακούγονται...
απο το...μισθο τους φανταζομαι...
-
Πραγματικά πλούσια η συλλογή της αστυνομίας. Κάποια εποχή είχαν και Lancia Thema Turbo και Alfa Romeo 164 V6 Turbo και η 155 ήταν Q4(δίλιτρη, τούρμπο, 190 άλογα και τετρακίνητη). Έχουν αναφερθεί άπειρες ιστορίες με τα καμάρια μας να κάνουν τέτοια πράγματα που αν τα έκανε κάποιος γκαζόβιος, 8α τον είχαν κλείσει μέσα επ' αόριστον. Π.χ. γνωστός με Rallye χώνεται βράδυ στο ανέβασμα της Κατεχάκη και του κολλάει από πίσω 155. Ο τύπος νομίζει ότι κάνουν κόντρα και σκίζεται αλλά η 155 στον προφυλακτήρα του. Περνούν όλο τον Καρέα και όταν πια κατηφορίζουν προς Αργυρούπολη, τότε ο άλλος βάζει τον φάρο και του κάνει νόημα να σταματήσει. Και φυσικά, μετά του σκίζει την μάνα και τον πατέρα στις κλήσεις. Τρελή υποκρισία ασφαλώς γιατί αν θεωρούσε ότι αυτό που έκανε ο τύπος με το Rallye ήταν επικίνδυνο, τότε θα τον σταμάταγε εξαρχής και όχι να ευχαριστηθεί την κόντρα και μετά να βγάλει όλα του τα κόμπλεξ. Καλύτερα λοιπόν που καταργήθηκε αυτή η ομάδα γιατί το μόνο που έκανε ήταν να τρώει τα λεφτά μας σε βενζίνες και συντήρηση για να μας κυνηγούν και να κάνουν το κέφι τους.
Και μη σκάτε, γιατί ένας καλός οδηγός με ένα Octavia 150 ίππων μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα σε καταδίωξη, όταν συντρέχει πραγματικός λόγος. Εκτός βέβαια και αν κυνηγά μοτοσυκλέτα, γιατί τότε δεν έχει καμία τύχη παρά μόνο αν δούμε Enzo με τα διακριτικά της ΕΑ στις πόρτες. -
κανένα αυτοκίνητο δεν είναι πιο γρήγορο από τον ασύρματο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
κανένα αυτοκίνητο δεν είναι πιο γρήγορο από τον ασύρματοΈχεις απόλυτο δίκιο. Η επιτυχία στην όποια καταδίωξη δεν στηρίζεται στις επιδόσεις του περιπολικού. Για το τι απέγινε η συγκεκριμένη ομάδα δεν ξέρω να σας πω. Δεν με ενδιαφέρει όμως και πολύ. Όσο για τα Astra που υπάρχουν στο Ηράκλειο ήταν για κλάματα. Ανυπαρξία ουσιαστικά συντήρησης. Τα άκουγες λες και ήταν πετρέλαια όταν περνούσες δίπλα τους. Όσο για καθαριότητα μην τα ρωτάς.
ΟΜΑΔΑ ''Σ''