Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΜΑΔΑ ''Σ''
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΟΜΑΔΑ ''Σ''
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    29
    61
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagelis-rallye last edited by

      επισης γνωριζω οτι καποια astra στην επαρχια ηταν 1400

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
        Τα Astra ήταν GSi, που σημαίνει 2000 κυβικά, 150 άλογα, και εργοστασιακή διπλή τετράγωνη απόληξη εξάτμισης. Στα Χανιά έχει πλάκα, γιατί τις έχουν αλλάξει με στρογγυλά μπουριά, ενώ από την αρχή τους είχαν βάλει και ζάντες αλουμινίου (και μάλιστα ιδιαίτερα καλόγουστες!)

        Για τα μοτέρ πολλά ακούγονται... Κάποιος ήθελε να με πείσει κάποια στιγμή ότι τα Xantia 2.0 turbo CT που έχουν για την εθνική (και κάποια ασφαλίτικα) έχουν άλλους κινητήρες 2.300 κυβικών... Ναι, οκ...

        εχουν κυκλοφορησει καποια xantia 3.000cc V6 νομιζω... έτσι εχω ακουσει, μην με παρετε με τις πέτρες!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n_olympios last edited by

          Ο χρήστης citastak έγραψε:

          Τα Astra ήταν GSi, που σημαίνει 2000 κυβικά, 150 άλογα, και εργοστασιακή διπλή τετράγωνη απόληξη εξάτμισης. Στα Χανιά έχει πλάκα, γιατί τις έχουν αλλάξει με στρογγυλά μπουριά, ενώ από την αρχή τους είχαν βάλει και ζάντες αλουμινίου (και μάλιστα ιδιαίτερα καλόγουστες!)

          Για τα μοτέρ πολλά ακούγονται... Κάποιος ήθελε να με πείσει κάποια στιγμή ότι τα Xantia 2.0 turbo CT που έχουν για την εθνική (και κάποια ασφαλίτικα) έχουν άλλους κινητήρες 2.300 κυβικών... Ναι, οκ...

          εχουν κυκλοφορησει καποια xantia 3.000cc V6 νομιζω... έτσι εχω ακουσει, μην με παρετε με τις πέτρες!!!!

          Nαι, αλλά σίγουρα όχι ως περιπολικά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            citastak last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              n_olympios last edited by

              Ο χρήστης citastak έγραψε:
              :oops:

              Το emoticon που χρησιμοποίησα ( ) δεν απευθυνόταν σε σένα, αλλά σε εκείνον το γνωστό μου που με είχε πρήξει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                citastak last edited by

                Ναι φίλε δεν τρέχει τίποτις!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kingmanos last edited by

                  Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                  Τα Astra ήταν GSi, που σημαίνει 2000 κυβικά, 150 άλογα, και εργοστασιακή διπλή τετράγωνη απόληξη εξάτμισης. Στα Χανιά έχει πλάκα, γιατί τις έχουν αλλάξει με στρογγυλά μπουριά, ενώ από την αρχή τους είχαν βάλει και ζάντες αλουμινίου (και μάλιστα ιδιαίτερα καλόγουστες!)

                  Για τα μοτέρ πολλά ακούγονται...

                  απο το...μισθο τους φανταζομαι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Πραγματικά πλούσια η συλλογή της αστυνομίας. Κάποια εποχή είχαν και Lancia Thema Turbo και Alfa Romeo 164 V6 Turbo και η 155 ήταν Q4(δίλιτρη, τούρμπο, 190 άλογα και τετρακίνητη). Έχουν αναφερθεί άπειρες ιστορίες με τα καμάρια μας να κάνουν τέτοια πράγματα που αν τα έκανε κάποιος γκαζόβιος, 8α τον είχαν κλείσει μέσα επ' αόριστον. Π.χ. γνωστός με Rallye χώνεται βράδυ στο ανέβασμα της Κατεχάκη και του κολλάει από πίσω 155. Ο τύπος νομίζει ότι κάνουν κόντρα και σκίζεται αλλά η 155 στον προφυλακτήρα του. Περνούν όλο τον Καρέα και όταν πια κατηφορίζουν προς Αργυρούπολη, τότε ο άλλος βάζει τον φάρο και του κάνει νόημα να σταματήσει. Και φυσικά, μετά του σκίζει την μάνα και τον πατέρα στις κλήσεις. Τρελή υποκρισία ασφαλώς γιατί αν θεωρούσε ότι αυτό που έκανε ο τύπος με το Rallye ήταν επικίνδυνο, τότε θα τον σταμάταγε εξαρχής και όχι να ευχαριστηθεί την κόντρα και μετά να βγάλει όλα του τα κόμπλεξ. Καλύτερα λοιπόν που καταργήθηκε αυτή η ομάδα γιατί το μόνο που έκανε ήταν να τρώει τα λεφτά μας σε βενζίνες και συντήρηση για να μας κυνηγούν και να κάνουν το κέφι τους.
                    Και μη σκάτε, γιατί ένας καλός οδηγός με ένα Octavia 150 ίππων μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα σε καταδίωξη, όταν συντρέχει πραγματικός λόγος. Εκτός βέβαια και αν κυνηγά μοτοσυκλέτα, γιατί τότε δεν έχει καμία τύχη παρά μόνο αν δούμε Enzo με τα διακριτικά της ΕΑ στις πόρτες.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      κανένα αυτοκίνητο δεν είναι πιο γρήγορο από τον ασύρματο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        κανένα αυτοκίνητο δεν είναι πιο γρήγορο από τον ασύρματο

                        Έχεις απόλυτο δίκιο. Η επιτυχία στην όποια καταδίωξη δεν στηρίζεται στις επιδόσεις του περιπολικού. Για το τι απέγινε η συγκεκριμένη ομάδα δεν ξέρω να σας πω. Δεν με ενδιαφέρει όμως και πολύ. Όσο για τα Astra που υπάρχουν στο Ηράκλειο ήταν για κλάματα. Ανυπαρξία ουσιαστικά συντήρησης. Τα άκουγες λες και ήταν πετρέλαια όταν περνούσες δίπλα τους. Όσο για καθαριότητα μην τα ρωτάς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr