-
Σήμερα το βράδυ στις 20:00 θα γίνει συνάντηση στα γραφεία του ΣΟΑΑ - Μιχαλακοπούλου 123 για το Ενιαίο Peugeot 106!
Όποιοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν τους περιμένουμε!
-
Σήμερα το βράδυ στις 20:00 θα γίνει συνάντηση στα γραφεία του ΣΟΑΑ - Μιχαλακοπούλου 123 για το Ενιαίο Peugeot 106!
Όποιοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν τους περιμένουμε!
-
Σήμερα το βράδυ στις 20:00 θα γίνει συνάντηση στα γραφεία του ΣΟΑΑ - Μιχαλακοπούλου 123 για το Ενιαίο Peugeot 106!
Όποιοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν τους περιμένουμε!
-
OΣΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ , ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΖΕΝΤΛΕΜΕΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΙΣΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ Ο ΣΟΑΑ ΤΟ 2004 , ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΣΤΑΝΤΑΡΣ , ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΠΙΣΤΑΣ , ΚΟΛΥΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΧΩΡΙΣ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΜΕΣΗ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΕΛΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗΣ , ΜΕ ΠΕΖΩ 106 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚYΝΗΓΑΝΕ ΤΑ ΚΙΤ ΚΑΡΣ ΚΑΙ ΤΑ S1600 , SE ENA MONOΠΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ,..... ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΔΟΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΥΣ , ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΠΛΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑΥΤΟΥΣ .
-
ΧΜ...
(καλά πήγε)
Λίγοι αλλά καλοί και κυρίως αποφασισμένοι
Για να δούμε τι θα δούμε!Στρ
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
ΧΜ...
(καλά πήγε)
Λίγοι αλλά καλοί και κυρίως αποφασισμένοι
Για να δούμε τι θα δούμε!Στρ
Το σίγουρο ότι θα δούμε είναι μάχες και μπόλικο θέαμα!!!
Και η προτεινόμενη προκύρηξη στο πάντα φιλόξενο rally.gr
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=5442
όπως και στο http://www.soaa.gr
-
Καλημέρα
διαβάζοντας την προκύρηξη.
Θα ευχηθώ ολοψυχα καλή επιτυχία στο εγχείρημα.
Θα επισυμάνω προσοχή στο κόστος γενικότερα πχ οι διπλοί αγώνες ,θα εχουν και διπλο παράβολο??εκτός απο τη φθορά σε λαστιχα,τακάκια κλπ. -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Καλημέρα
διαβάζοντας την προκύρηξη.
Θα ευχηθώ ολοψυχα καλή επιτυχία στο εγχείρημα.
Θα επισυμάνω προσοχή στο κόστος γενικότερα πχ οι διπλοί αγώνες ,θα εχουν και διπλο παράβολο??εκτός απο τη φθορά σε λαστιχα,τακάκια κλπ.Επεξηγησεις απαραιτητες
Το δικαιωμα συμμετοχης φυσικα θα ειναι ενα για καθε διπλο αγωνα αλλα γινονται σοβαρες προσπαθειες να ειναι και πολυ χαμηλο για το ενιαιο(150-180 Ε)
Η καταναλωση σε λαστιχα τακακια κτλ θα ειναι πολυ μικροτερη αφου ο καθε αγωνας θα ειναι 12 γυροι.
Ετσι θα παρουσιαζει και μεγαλυτερο θεαμα αλλα και περισοτερες πιθανοτητες διακρισης.Στην συναντηση παραυρεθηκαν και δηλωσαν συμμετοχη ηδη 14 οδηγοι-ομαδες!!!
Καλη επιτυχια.dimos
-
Καλά και θετικά όλα αυτά, καλή επιτυχία και από μένα, άσχετα με τις προσωπικές μου εκτιμήσεις τις οποίες θα εκφράσω, αλλά νομίζω ότι πριν δημοσιευθεί η προκήρυξη θα έπρεπε να έχει σταλεί στην ΕΘ.Ε.Α. Η προκήρυξη δεν έχει σταλεί, έχει γίνει τηλεφωνική ενημέρωση ότι θα σταλεί, αλλά ακόμα τίποτα. Αν λοιπόν περάσει ο πρώτος αγώνας που αναφέρεται στην προκήρυξη (28/3?) και η ΕΘ.Ε.Α δεν έχει απαντήσει, και πως να απαντήσει σε κάτι για το οποίο δεν έχει ερωτηθεί, μη βιαστούμε να μοιράσουμε ευθύνες. Επίσης, καλό θα ήταν, η ενημέρωση για τις ενέργειες του ΣΟΑΑ να εξακολουθήσει να γίνεται προς όλες τις κατευθύνσεις χωρίς διακρίσεις. Δεν είναι δυνατόν κάποια μέσα πέρσι να ήταν στη λίστα παραληπτών του ΣΟΑΑ και φέτος να μην είναι. Αυτά προσωρινά ελπίζοντας σε καλύτερη συνέχεια.
Άγγελος Σταθακόπουλος, προσωπικά χωρίς καμία ιδιότητα.
-
Καλορίζικο το νέο ενιαίο του ΣΟΑΑ!!!! Εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία. Το γεγονός ότι εμείς που αγαπάμε τους αγώνες, παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας, με κάνει πολύ αισιόδοξο. Επειδή ήμουν και στη συνάντηση στα γραφεία μας, το ενιαίο αντιπετωπίζεται με πολύ σοβαρότητα από όλους πέρα από μικροσυμφέροντα. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί (και δίνεται) στα θέματα οργάνωσης, προβολής και διαφήμισης. Νομίζω ότι θα είναι ένας θεσμός που θα δείξει σε όλους το δρόμο για το πως πρέπει να γίνονται οι αγώνες ταχύτητας.
-
Άγγελε ,
Την προκύρηξη νομίζω ότι την έχει στείλει ο ΓΜ στην ΕΘΕΑ εδώ και δύο εβδομάδες ! Εν πάσει περιπτώσει η ΕΘΕΑ πρέπει να είναι ενήμερη καθώς αναφέρεται στην ανακοίνωσής σας για ακύρωση/αναβολή του πρώτου αγώνα ταχύτητος!
Από την άλλη ο ΣΧ και ο ΓΧ πήραν αντίγραφο στην προχθεσινή συνάντηση καθώς και όλοι οι παρευρισκόμενοι.
Η συνάντηση ήταν ανοιχτή προς κάθε ενδιαφερόμενο!
Το σχέδιο της προκύρηξης μπήκε στον site http://www.soaa.gr και μετά από λίγο στο rally.gr. Μαζί και τα υπόλοιπα καπς!
-
Άρη, νομίζω ότι οι αγώνες δε θα πάνε μπροστά αν πρέπει ο κάθε δημοσιογράφος να δηλώνει την παρουσία σε όποια συνάντηση ή εκδήλωση ανά την Ελλάδα, υπάρχουν τα δελτία τύπου για πιο ολοκληρωμένη ενημέρωση.
Όσο για το site του ΣΟΑΑ προσπαθώ να μπω στη σελίδα των νέων ή των cups αλλά μάταια. Ευτυχώς, διαβάζω το rally.gr και έμαθα για τη διεξαγωγή της συνάντησης, εκτός από το σχόλιο του Στράτη δε διάβασα κάτι άλλο σχετικό με το τι έγινε και στη συνέχεια διάβασα την προκήρυξη η οποία δεν έχει σταλεί στην ΕΘ.Ε.Α μέχρι τουλάχιστον σήμερα Τετάρτη στις 11:10 το πρωί.
Ό,τι γράφω το γράφω για καλύτερη συνεργασία, δεν αφήνω αιχμές, αν ήθελα να αφήσω αιχμές θα πρότεινα αντί για 15άρες ζάντες να μπουν 17άρες σε αυτοκίνητα τα οποία στο περσινό cup χρησιμοποιούσαν 14άρες, για τέτοιο χαμηλό κόστος μιλάμε.
Τελικά τα «έτοιμα» αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιηθούν, «περίσσεψαν» από το περσινό cup ή από τις φετινές αναβάσεις που δε μπόρεσαν να κάνουν αυτά που υπολόγιζαν?Προτείνω να αφήσουμε στην άκρη τις κόντρες και να συνεργαστούμε πρόθυμα και όχι δημοσιοϋπαλληλικά για αυτό που όλοι αγαπάμε. Όλοι μπορούν να βοηθήσουν, ο καθένας από το πόστο του, μονόπλευρη προβολή δε νομίζω ότι αποδίδει, ας μην την επιδιώκουμε.
Άγγελος Σταθακόπουλος (χωρία καμία ιδιότητα, να μην τα ξαναλέμε!)
-
ΑΝ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΧΕΔΟΝ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ ΕΠΙΣΗΣ , ΣΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ 19 ΑΡΕΣ ΦΙΛΕ ΑΓΓΕΛΕ !
ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠ'ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ -
Ψυχραιμία!
Αρπαζόμαστε, διαφωνούμε, αλλα νε ΜΗΝ ξεχνάμε ποτέ πως ο Αγγελος είναι ε΄νας από εμάς και χίλια ευτυχώς που είναι ένας δικόμας άνθρωπος εκεί!
ΣτρΥΓ... Κανένα νέο έχοιυμε? Σιδέρης, Δεσποτόπουλος? Φάκαλης? προχωράμε?
-
Φιλάκια και από τον εγγονό!!!
-
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΓΓΟΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΑΓΑΠΑΜΕ , ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ , ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ , ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑΥΤΟΥΣ .
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΟ , ΒΙΑΖΟΝΤΕ ΤΑ ΣΚΑΣΜΕΝΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΚΟΜΑ ΝΕΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ , ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΓΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΕΡΝΟΥΝ , ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΛΟΥΜΠΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ , ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΛΩΘΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΦΑΙΑ ΟΥΣΙΑ , ΓΙΑ ΤΑ .ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ....... ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠ'ΟΤΙ ΕΙΔΑ , Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ , ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ 106 ΝΟΡΜΑΛ (ΔΗΛΑΔΗ Ν ΟΠΩΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΡΑΛΥ) , ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΥΠΕΛΟ , ΑΘΛΟΘΕΤΙΜΕΝΟ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ , Η ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ Σ.Χ. , ΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΜΑΣ
-
Χμμ... Ξέρω πως τα παρακάτω θα προκαλέσουν αντίδραση αλλά προτιμώ να τα πω...
Από συναισθηματική άποψη, χαίρομαι για το νέο Ενιαίο, γιατί όχι μόνο μ΄ αρέσει το Ενιαίο σαν ιδέα, αλλά γιατί πιστεύω πως θα είναι πολύ ανταγωνιστικό και θεαματικό
Αλλά από λογική άποψη, δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται και με το συγκεκριμένο τρόπο (με ένα αυτοκίνητο που ούτε καν είναι διαθέσιμο για πώληση πλέον, σε 'ψιλο Α' διαμόρφωση). Για να λέμε πως έχουμε ενιαίο το 2004 ? Για να λέμε πως έχουμε αγώνες ταχύτητας το 2004 ? (γιατί διαφορετικά το βλέπω χλωμό)
Ποιούς θα ωφελήσει ? ΟΚ, είναι 'κομμένο και ραμένο' για όσους έχουν 106 'ψιλο-Α' Αλλους ? Θα ωφελήσει τους ελληνικούς αγώνες ? Τους ελληνικούς αγώνες ταχύτητας ? Τους νέους (παραδοσιακή στόχευση του Ενιαίου) ?
Και αντίστροφα: μήπως αν δεν γινόταν καθόλου, και μαζί με αυτό καθόλου πίστα φέτος, κάπου ξεκουνιόταν και άλλαζε κάτι για όλους τους εμπλεκόμενους ? (ΕΘΕΑ, ΣΟΑΑ, αγωνιζόμενοι, εταιρείες)
-
Λιγο πολυ Νασο ολοι εχουμε τους ιδιους προβληματισμους. Ειναι σαφες οτι το καπ πηρε τον τιτλο του ενιαιου για συναισθηματικους λογους, για να μη σβησει μια χρονια. Κατα τα αλλα απεχει απο τον αυστηρο ορισμο του ενιαιου ειδικα απο τη στιγμη που επιτρεπεται και μια υποκλαση με υποδιεστερων προδιαγραφων αυτοκινητα.
Ομως αν ξεχασουμε την ταμπελα, δε βλεπω γιατι να προβληματιζομαστε. Οι αγωνες ταχυτητας στην Ελλαδα υποφερουν γιατι οι κανονισμοι δε βαζουν στη πιστα παρομοια αυτοκινητα ωστε να προκυψει κοντρα. Αυτο το καπ το κανει και μαλιστα με τις καλυτερες των προοπτικων αφου το 106 ειναι το πιο δημοφιλες μοντελο αυτη τη στιγμη. Ηταν αναγκαιο να υπαρξει μια τετοια κατηγορια ανεξαρτητα απο την κατασταση του πρωταθληματος ταχυτητας φετος. Γνωμη μου ειναι οτι το συγκεκριμενο καπ πρεπει να συνεχιστει για τουλαχιστον 3 χρονια ακομα και αν του χρονου προκυψει αλλο ενιαιο. Δειτε το και αλλιως: καποια στιγμη πρεπει να δημιουργηθει μια σκαλα απο κατηγοριες με αυξανομενες δυνατοτητες ωστε οι οδηγοι να μαθαινουν σταδιακα τη τεχνη της πιστας. Ας ειναι τα 106 ενα απο αυτα τα σκαλοπατια.
Ομως θα σωσει αυτη η κινηση το πρωταθλημα; Θα δειξει γιατι ακομη και αν υπαρχει σωστη αρχικη σκεψη, πολυ διαθεση απο τους οδηγους, προσπαθεια απο ΣΟΑΑ και απο αλλους που αγαπουν με πραξεις το χωρο ειναι δυσκολο να παλεψει κανεις με τις καταστροφικες αποφασεις της ΕΘΕΑ. Αυτες τις αποφασεις που με συνοπτικες διαδικασιες ξεπουλησαν τηλεοπτικα δικαιωματα στην αγονη γραμμη του συνδρομητικου καναλιου για 2 χρονια. Τις αποφασεις που δεν αφησαν ουτε μια ζωντανη κατηγορια να πλαισιωσει τα 106 (θα πανε θεατες αν γινονται μονο δυο αγωνες την ημερα ακομα και αν αυτοι ειναι φωτια; ). Τις αποφασεις που εχουν απαξιωσει τοσο πολυ τις πιστες που ειναι πρακτικα αδυνατο να βρει κανεις εστω και ενα χορηγο.
Τελος, δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι αν δε γινει πρωταθλημα φετος θα ιδρωσει το αυτι της ΕΘΕΑ ή πολυ περισσοτερο των εταιριων. Στο κατω-κατω και το 2003 το πρωταθλημα ουσιαστικα δεν εγινε. Μακαρι να λειτουργουσαν ετσι αυτοι οι ανθρωποι αλλα... -
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΦΙΛΕ Ναss ΣΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ AΠΟΡΙΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ .
ΣΟΥ ΕΛΥΣΕ ΝΟΜΙΖΩ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ Ο ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΦΟΡΟΥΜΑΣ go for pole , ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΑΠ'ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΑ ΔΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ .
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΦΕΤΟΣ , ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ Ο ΣΟΑΑ , ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ (ΕΝΙΑΙΟ ) , ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ 2004 ΔΥΟ ΑΠ'ΑΥΤΕΣ ΒΛΕΠΕ NISSAN - PEUGEOT , ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΡΟΚΥΡΗΣΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΙΧΑ ΚΑΠΣ .
Ο ΣΟΑΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΕΠΟΥΔΕΝΗ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ , ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ , ΚΑΙ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΝ ΝΕΟΥΣ , ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΥ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗ .
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΠ'ΤΑ ΚΑΡΤ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟ 2005 ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ .ΡΩΤΑΣ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ .........
ΜΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ( ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ 106 R ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ( ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΕΣ ) ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Σ.Κ. ΤΟΥΣ , ΟΠΩΣ ΟΛΟΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ , ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΤΟΥ , ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ .
ΤΟ ΚΟΥΦΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ , ΤΙ ΤΟ ΡΩΤΑΣ ?
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΕΚΟΥΝΙΟΤΑΝ ? ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ?
Η ΟΙ ΦΩΣΚΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΣΙΤΕΣ ( ΤΟ 99% ) ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΩΝ , ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ , ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΙΖΕΙ , ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ........
Ανακοίνωση - Συνάντηση ΣΟΑΑ Ενιαίο 2004