Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 377
    • 378
    • 20 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Προσωπικά είμαι κατά των επεμβάσεων και κυρίως σε τουρμπίσματα και τέτοια......
      Θεωρώ ότι αν δεν σε ικανοποιεί το μοτέρ πχ του 1.6 το πουλάς και πέρνεις μεγαλύτερο.... που να μπλέκεις τώρα με μετατροπές κλπ?
      Σε ότι αφορά στο θέμα συνεργείου εδώ και 5+ χρόνια πάω σταθερά στον Φιλοσίδη.
      Είμαι ικανοποιημένος. Είμαι υπέρ του να μην αλλάζω συνεργεία, τους έχω μάθει πλέον και είναι απόλυτα σωστοί μαζί μου. Πέρι κόστους είναι σίγουρα πολύ καλύτεροι από την Καρέντα. Μιλάμε για εξουσιοδοτημένα πάντα. Για άλλα ούτε που το συζητάω....
      Την θεωρεία ότι τα εξουσιοδοτημένα είναι πανάκριβα δεν την δέχομαι...
      Τους πληρώνω παραπάνω γιατί είναι εξιδικευμένοι και για να έχω το κεφάλι μου σίγουρο. Και αυτοί όπως και εγώ στην δουλειά μου κοιτάμε το κέρδος μας οπότε δέχομαι να πληρώνω και κάτι παραπάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gtz last edited by

        Golf V,
        Με μόλις 2800 χλμ στην πλάτη του χθές το πήγα για ζυγοστάθμιση,διότι στα 130-140 km/h καταλάβαινα ένα ελαφρό τρόμο σε όλο το αμάξωμα (όχι στο τιμόνι).
        Η ζυγοστάθμιση έδειξε οτι έλειπαν 10gr απο το εξωτερικό του πίσω αριστερού τροχού και τίποτε άλλο.Ολοι οι άλλοι τροχοί έδειχναν ΟΚ (έγινε μπροστά μου).Το αυτοκίνητο το έκανα κάποιο τέστ,αλλά δεν μπόρεσα να το οδηγήσω για πολλή ώρα ώστε να καταλάβω αν το πρόβλημα διορθώθηκε.Ωστόσο παρατηρώντας τα ελαστικά διαπίστωσα οτι τα πίσω παρουσιάζουν εγκάρσιο αυλάκι στο πλαινό τους το οποίο εκτείνονταν απο το χείλος της ζάντας μέχρι το πέλμα.Σε ερώτηση αν αυτό είναι φυσιολογικό ο προιστάμενος του σέρβις είπε πως 'υπάρχει και σε άλλα αυτοκίνητα',ενω κάποιος άλλος μάστορας μου είπε πως όχι.
        Σήμερα θα πάω στον τοπικό αντιπρόσωπο Michelin για να τα δεί...
        Ασχετα αν ο τρόμος διορθώθηκε ή όχι,πιστεύετε οτι είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να απαιτήσω αλλαγή ελαστικών (είναι το θέμα ασφάλειας που με καίει...)????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trelovet last edited by

          Κατ'αρχάς μου έκανε εντύπωση που το VAG forum βρίσκεται στα Τεχνικά θέματα και όχι στα 'περί αυτοκίνησης' όπως άλλα. Εγώ είμαι καινούργιος εδώ και δυσκολεύτηκα να το βρω !! Επίσης μου έκανε εντύπωση που είναι ανενεργό από τον Απρίλιο . Γιατι ? Τέλως πάντων!!

          1. Μόλις πριν από λίγο καιρό απέκτησα ένα Golf 1.6 FSI Sportline και έχω την εντύπωση ότι οι δυνατότητες του πακέτου σασί-αναρτήσεις-φρένα είναι αρκετά πιο πάνω από τις αντίστοιχες του κινητήρα 1.6 FSI. Το κράτημα του αυτοκινήτου απλά είναι εκπληκτικό και σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγάς τετρακίνητο ! Σκέφτομαι να κάνω λίγο πιο δυνατό τον κινητήρα , αλλά χωρίς να τον πειράξω σε βάθος. Γνωρίζει κάποιος φίλος κάποιες μικρές αλλαγές για να φτάσει τα 140-150 άλογα? Μήπως θα χαθεί η γραμμικότητα της λειτουργίας του? Πάντως και τώρα είναι αρκετά δυνατός αφού στο κοντέρ έγραψε 225 χιλιόμετρα σε παρατεταμένη ευθεία πριν από τα Γιαννιτσά !!
          2. Αυτή την εποχή παζαρεύω ένα Corrado από την Γερμανία . Το έχει βρει φίλος που δουλεύει εκεί στην τιμή των 1200 ευρώ. Είναι μοντέλο 92' με τον 1.8 G60 και έχει 117000 χιλιόμετρα. Σε άριστη κατάσταση !!Είναι το μοντέλο που μου άρεσε από την πρώτη μέρα που βγήκε στην παραγωγή αλλα για διάφορους λόγους δεν μπορεσα να το αποκτήσω ποτέ. Τώρα όμως το θέλω σαν τρελλός αφού πιστεύω ότι στέκεται ακόμα και σήμερα άνετα στον δρόμο σε σχέση με αντίστοιχα μοντέλα. Να το πάρω ? Μήπως βάλω μπελάδες στο κεφάλι μου? Εχει ακούσει κάποιος για προβλήματα στο συγκεκριμένο μοντέλο ? Είναι αξιόπιστος ο G60? Αν πάθει κάτι υπάρχουν ανταλλακτικά για τον κινητήρα αυτό ?
          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης trelovet έγραψε:
            Κατ'αρχάς μου έκανε εντύπωση που το VAG forum βρίσκεται στα Τεχνικά θέματα και όχι στα 'περί αυτοκίνησης' όπως άλλα. Εγώ είμαι καινούργιος εδώ και δυσκολεύτηκα να το βρω !!

            1. Μόλις πριν από λίγο καιρό απέκτησα ένα Golf 1.6 FSI Sportline και έχω την εντύπωση ότι οι δυνατότητες του πακέτου σασί-αναρτήσεις-φρένα είναι αρκετά πιο πάνω από τις αντίστοιχες του κινητήρα 1.6 FSI. Το κράτημα του αυτοκινήτου απλά είναι εκπληκτικό και σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγάς τετρακίνητο ! Σκέφτομαι να κάνω λίγο πιο δυνατό τον κινητήρα , αλλά χωρίς να τον πειράξω σε βάθος. Γνωρίζει κάποιος φίλος κάποιες μικρές αλλαγές για να φτάσει τα 140-150 άλογα?

            Κατάλαβες γιατί είναι στο 'Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις' ?

            Τα περισσότερα εξειδικευμένα θέματα, πχ. για 307-147-Hyundai-Kia είναι στα 'Τεχνικά'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης trelovet έγραψε:
              Εχει ακούσει κάποιος για προβλήματα στο συγκεκριμένο μοντέλο ? Είναι αξιόπιστος ο G60? Αν πάθει κάτι υπάρχουν ανταλλακτικά για τον κινητήρα αυτό ?

              Ο G-lader , έχει προβλήματα. Σιγουρέψου ότι είναι σε καλή κατάσταση , αλλιώς θα ψάχνεις για συμπιεστή. Σε περίπτωση που δεν είναι καλός ΜΗΝ τον επισκευάσεις - δεν συμφέρει και η αξιοπιστία της επισκευής είναι μειωμένη. Ψάξε για G-lader είτε για μεταχειρισμένο στο ebay , είτε για άλλη μάρκα (δεν την θυμάμαι ) που η αξιοπιστία της είναι φοβερή !!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dahlback last edited by

                Καλησπέρα παίδες. όλα καλά;
                Γειά σου ρε Μάκη άρχοντα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tiger last edited by

                  Οι κατοχοι golf που θελετε δύναμη,εχετε μόνο μια αξιόπιστη λυση,αλλαγή κινητήρα με εναν απο S3 ή κατι αντίστοιχο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dahlback last edited by

                    Δέν είναι μόνο ο 1.8Τ. Για τα προηγούμενα μοντέλα υπάρχει ο G40, G60, o VR6 κ έπειτα τροπέτα απο audi. RSI πχ κ τα μυαλά στα γκάζια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tuner last edited by

                      Μακη εγω εχω ενα ibiza 20vt γινομαι δεκτος στο club?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                        Κατ'αρχάς μου έκανε εντύπωση που το VAG forum βρίσκεται στα Τεχνικά θέματα και όχι στα 'περί αυτοκίνησης' όπως άλλα. Εγώ είμαι καινούργιος εδώ και δυσκολεύτηκα να το βρω !!

                        1. Μόλις πριν από λίγο καιρό απέκτησα ένα Golf 1.6 FSI Sportline και έχω την εντύπωση ότι οι δυνατότητες του πακέτου σασί-αναρτήσεις-φρένα είναι αρκετά πιο πάνω από τις αντίστοιχες του κινητήρα 1.6 FSI. Το κράτημα του αυτοκινήτου απλά είναι εκπληκτικό και σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγάς τετρακίνητο ! Σκέφτομαι να κάνω λίγο πιο δυνατό τον κινητήρα , αλλά χωρίς να τον πειράξω σε βάθος. Γνωρίζει κάποιος φίλος κάποιες μικρές αλλαγές για να φτάσει τα 140-150 άλογα?

                        Κατάλαβες γιατί είναι στο 'Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις' ?

                        [list:1bmyby66]Aααα καλαααα...........πατε να μαζεψτε τη μπιελα της GTV με τα μολις 80 000km του 'συναδελφου' σας απ την εθνικη (σε κανα κρασπεδο θα βοσκει ) και μετα μιλαμε για αξιοπιστια VAG [/list:u:1bmyby66]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dahlback last edited by

                          Πέστα ρε Μάκη. Γιατί έχουμε χάσει τη μπάλα μου φαινέται. Βγαίνουν συμπεράσματα άσχετα μόνο κ μόνο για να πούν. Υοάρχουν τρελά κολήματα με το VAG και ιδιαίτερα με την VW. Για το λόγο αυτό υπάρχει προκατάληψει. Αντε γειά λοιπόν. Ξέρουμε τι σημαίνει VW κ ξέρουν τι σημαίνει VW γιαυτό κ γίνεται όλο αυτός ο πανικός με τη συγκεκριμένη εταιρεία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            trelovet last edited by

                            Το να ασχολείται κάποιος συνεχώς με κάτι σημαίνει ότι αυτό το κάτι έχει κάποια στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. Αλλιώς θα περνούσε αδιάφορο. Εμένα το αυτοκίνητο μου κόστισε 26000 ευρώ (μετρητά)και σε αυτή την τιμή μπορούσα να πάρω ΟΠΟΙΟ άλλο μοντέλο της ίδιας κατηγορίας ήθελα καθώς και πάρα πόλλά άλλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Επομένως σημαίνει ότι η επιλογή μου ήταν συνειδητή και όποιος προσπαθεί να με πείσει για το αντίθετο χάνει τον χρόνο του άδικα.
                            Εχει δεκάδες μοντέλα η κατηγορία , ας αχοληθούν με κάτι άλλο κι ας αφήσουν τα VW και ειδικότερα το Golf ήσυχο. Η εμπορική του πορεία τόσα χρόνια , η παγκόσμια αποδοχή του και το όνομα που κουβαλάει φτάνουν και περισσεύουν για να δελεάσουν κάποιον να το αγοράσει. Αμάν πιά με την χολή !!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dahlback last edited by

                              Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                              Το να ασχολείται κάποιος συνεχώς με κάτι σημαίνει ότι αυτό το κάτι έχει κάποια στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. Αλλιώς θα περνούσε αδιάφορο. Εμένα το αυτοκίνητο μου κόστισε 26000 ευρώ (μετρητά)και σε αυτή την τιμή μπορούσα να πάρω ΟΠΟΙΟ άλλο μοντέλο της ίδιας κατηγορίας ήθελα καθώς και πάρα πόλλά άλλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Επομένως σημαίνει ότι η επιλογή μου ήταν συνειδητή και όποιος προσπαθεί να με πείσει για το αντίθετο χάνει τον χρόνο του άδικα.
                              Εχει δεκάδες μοντέλα η κατηγορία , ας αχοληθούν με κάτι άλλο κι ας αφήσουν τα VW και ειδικότερα το Golf ήσυχο. Η εμπορική του πορεία τόσα χρόνια , η παγκόσμια αποδοχή του και το όνομα που κουβαλάει φτάνουν και περισσεύουν για να δελεάσουν κάποιον να το αγοράσει. Αμάν πιά με την χολή !!!!

                              Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε trelovet. αν κ στην κατηγορία του Golf δεν υπάρχουν κ πάρα πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα. Το μόνο μειονέκτημα που μπορούν να του προσάψουν είναι η τιμή του. Που στην προκειμένη περίπτωση αυτά που προσφέρει με την δεδομένη τιμή δεν είναι πάρα πολλά.

                              P.S.Η υπογράφη σου μ'αρέσει πάρα πολύ κ αντιπροσωπεύει ένα ευρύ φάσμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • T
                                trelovet last edited by

                                Συμφωνώ ότι η τιμή είναι αρκετά εως πολύ τσιμπημένη. Από την άλλη μπορείς να μου πεις κάποιο άλλο μοντέλο που θα αγόραζες κοντά σε αυτή την τιμή ? Οι περιορισμοί που σου βάζω είναι οι εξής :

                                1. Οχι πάνω από 4,3 μήκος για να χωράει στο γκαράζ μου !
                                2. Δεν συμπαθώ τα διθέσια και τα 'τύπου' coupe.
                                3. Δεν έιχα πιο πολλά χρήματα από αυτά
                                4. Το Α3 με τα extra που έβαλα θα πήγαινε στα 30000+.
                                5. Σιχαίνομαι σχεδιαστικά την ΒΜW 1.
                                  Στα παραπάνω βάλε ότι συμπαθώ πολύ την VAG αλλά και την BMW. Ισως την Comρact θα είχα σαν αναλλακτική λύση αλλά έχω ήδη μια 318 iS του 93 και ήθελα να πάρω κάτι άλλο !!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Εμένα δεν μου πέφτει λόγος trelovet, όμως έτυχε να διαβάσω το μήνυμα και παραξενεύτηκα λίγο. Δηλαδή έδωσες για ένα μικρομεσαίο 1600άρι 26.000 ευρώ και ρωτάς τι θα μπορούσες να πάρεις με αυτά τα λεφτά στη συγκεκριμένη κατηγορία;
                                  Με λίγα παραπάνω θα μπορούσες να πάρεις το Astra coupe που θα βγει (γύρω στις 28.000) με 200 άλογα και δίλιτρο κινητήρα. Το Corolla T-Sport κάπου εκεί θα κοστίζει λογικά επίσης. Ή το 1800άρι Astra φουλ έξτρα και βάλε. Ή το Mazda 3 1.8 φουλ (μέχρι και Mazda 6 με καλό εξοπλισμό χτύπαγες αν ήθελες, αλλά θα σου έπεφτε λίγο μακρύ). Το νέο Focus 1,8 χαλαρά. Μια alfa επίσης παίζει σ'αυτά τα λεφτά (αν και δεν θα την έπαιρνα ούτε εγώ, αλλά άλλο θέμα αυτό).
                                  Δεν είναι καλύτερα, τουλάχιστον ως προς τους κινητήρες, τα παραπάνω μοντέλα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trelovet last edited by

                                    Φίλε manosk, οι περιορισμοί που έθεσα εξ αρχής ήταν απόλυτοι και χωρίς δυνατότητα παρέκλισης , ειδικά στον οικονομικό τομέα. Θα μπορούσα με 28000 ευρώ να πάρω ( και λόγω της προαναφερθήσης συμπάθειας προς την VAG ) το Golf 2.0 FSI . Δεν διαφωνώ ότι τα μοντέλα που προτείνεις έχουν καλύτερους κινητήρες. Τα 26000 ευρώ όμως είναι το απόλυτο ανώτατο όριο που μπορούσα να κινηθώ ( για να μην πώ ότι το ξεπέρασα αρκετά και τώρα στεναχωριέμαι ). Πάντως ευχαριστώ για τον ευγενικό τρόπο που παρέθεσες τα σχόλια σου !!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theios last edited by

                                      μια που σας βρίσκω μαζεμένους να σας πω και τα δικά μου τα καθέκαστα..

                                      μετά από 12,500 χιλιόμετρα με το Golf V εμφανίστηκε το πρώτο και μοναδικό ως τώρα πρόβλημα..για την ακρίβεια ηλεκτρολογικό

                                      με αναμμένα τα φώτα και μετά από μισή περίπου ώρα αν επιχειρούσα να βγάλω φλας δεξιά άναβε η πορτοκαλί λυχνία για βλάβη στα φώτα..βλάβη υπήρχε όντως..είχε 'καεί' το πίσω δεξί φλας..βάζω τη λέξη σε εισαγωγικά διότι όταν έκλεινα τον κινητήρα και δεν χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο για κάποιες ώρες το φλάς επαναλειτουργούσε κανονικότατα...αντίστοιχο πρόβλημα δεν αντιμετώπισα καθόλου κατά τη διάρκεια της ημέρας

                                      προφανώς είχε να κάνει με την λειτουργία των φώτων κάτι που μου επιβεβαίωσαν στο συνεργείο..ελαττωματική πλακέτα στο δεξιό πίσω φανάρι που προκαλούσε υπερθέρμανση και βραχυκύκλωνε τη λυχνία του φλας. Μου συνέστησαν προληπτική αντικατάσταση και της αντίστοιχης στο αριστερό φανάρι (στα πλαίσια της εγγύησης)..το πρόβλημα είναι πως τέτοια πλακέτα υπάρχει μόνο στη Γερμανία και χρειάζεται 15 εργάσιμες να έρθει εδώ..

                                      δεν παραπονιέμαι απλά το αναφέρω για να έχετε και εσείς μια ιδέα (μην αλλάζετε λάμπες χωρίς λόγο βασικά)..μου είπαν πως δεν είχαν συναντήσει ως τώρα αντίστοιχο περιστατικό οπότε ας το βάλει ο πρόεδρος εδώ στα πρακτικά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gtz last edited by

                                        Εχω καιρό να γράψω εδω μιας και ως τώρα δεν είχα κάποιο σπουδαίο νέο να αναφέρω.
                                        Σήμερα άλλαξα τελικό εξάτμισης στο Γκόλφ 5 1.4 75 Ps και έβαλα το Remus Powersound.
                                        Οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές.Κατ'αρχήν ο θόρυβος έγινε σπορτίβικος και γίνεται έντονα αντιληπτός στις χαμηλές στροφές κυρίως.
                                        Διακρίνω μια ευρωστία στις μεσαίες στροφές κυρίως μεταξύ 3000-5000 ενω εκείνο το εκνευριστικό κρέμασμα μετά τις 5000 περιορίστηκε σημαντικά.
                                        Με άλλα λόγια,το αυτοκίνητο δεν έγινε πύραυλος μεν,αλλά έγινε πιό ευχάριστο στις καθημερινές μετακινήσεις.
                                        Σε μια διαδρομή 40 km στην εθνική οδό,οι διαφορές έγιναν περισσότερο αντιληπτές,μιας και τα 160 km/h ήθελαν λιγότερη υπομονή απ'ότι μέχρι τώρα.
                                        Σε συνδυασμό με chipάρισμα που σχεδιάζω να κάνω σε λίγο καιρό,αναμένω περεταίρω βελτίωση.
                                        Κόστος εξάτμισης;
                                        540 ΕΥΡΩ...(καλά ντε,μη βαράτε... )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tiger last edited by

                                          Ξερει κανενας καλος ανθρωπος που μπορω να βρω γνήσια ανταλλακτικα VAG **σε καλες τιμες ** εντός Αττικής;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Θα πρέπει να ρωτήσεις σε ειδικά ιδρύματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 20 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr