Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
T
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 4
  • Best 0
  • Groups 0

tuner

@tuner

0
Reputation
1
Profile views
4
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Feb 8, 2003, 4:21 PM Last Online Feb 8, 2003, 4:21 PM

tuner Unfollow Follow

Latest posts made by tuner

  • RE: VW FORUM

    Μακη εγω εχω ενα ibiza 20vt γινομαι δεκτος στο club?

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    T
    tuner
    Nov 4, 2004, 5:37 PM
  • RE: ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡ ?

    Να χαιρετισω την παρεα σας και να πω οτι παρακολουθησα ολη την συζητησι σας απο την αρχη.
    Το συμπερασμα μου ειναι οτι οι εταιριες εκαναν καλα την δουλεια τους και το ΘΕΜΑ καλυφθηκε στο φτερο.
    Περυσι εγινε μια ερευνα απο τον Δημοκριτο παιρνοντας δειγματα απο πολλα πρατηρια της Θεσ/νικης και το αποτελεσμα το οποιο μεταδοθηκε απο ενα καναλι μονον ΕΤ3 ηταν οτι τα περισοτερα καυσιμα δεν ειχαν τα οκτανια που επρεπε ενω σε λιγες περιπτωσεις υπηρξε και νοθεια και σας αναφερω πως τελειωσε την ομιλια του ο επικεφαλης της ομαδας.
    [ θα ηθελα επισης να πω και για καποιες εταιριες οι οποιες με το προσχημα των δηθεν καθαριστικων προεβησαν σε μεγαλες αυξησεις τιμων.....]
    Τι ηθελε να πει ο ποιητης? Οτι δεν βρηκαν καθαριστικα στην βενζινη των αρχιαπατεωνων της shell.Θα μου πειτε καποιος πρεπει να πληρωσει τον Σουμι για τα σποτ.
    Οσοι εχετε τουρμπο μπορειτε να εχετε μια αποψη περιπου για τα οκτανια που εχετε στο ρεζερβουαρ ως εξης.Με 95αρα σανιδωστε με τεταρτη απο 2000στ και παρακολουθειστε το μπαρομετρο ποση ωρα θα κρατησει το οβερμπουστ επαναλαβετε το και με 98αρα και θα δειτε οτι με την 98αρα κρατα λιγο παραπανω.
    Εχω πειραματιστει παρα πολλες φορες και το αποτελεσμα ηταν το ιδιο ενω σε καποια φαση που εβαλα απο μουφαοιλ δεν μπορουσε να κανει οβερμπουστ εποιανε 1μπαρ αντι 1.2 βεβαια ολα αυτα απο βενζιναδικο που εχω εργασθει παλαιοτερα και γνωριζω τον ιδιοκτητη ο οποιος παιδια ειναι περιπτωση θελει σωνει και καλα να παει στον παραδεισο
    Επειδη λοιπον παρακολουθησα την συζητησι και δεν ειδα αναφορα στο θεμα αυτο θεωρω οτι δεν το γνωριζατε και για αυτο μιλησα για κουκουλωμα του θεματος.
    Αυτα

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    T
    tuner
    Sep 27, 2003, 10:09 PM
  • RE: Με τι ταχυτητα σας γραψανε?

    Πριν ενα χρονο Σαβατο πρωι μου χτυπα την πορτα ο τυπας και μου παραδιδει το χαρτακι που ελεγε οτι φωτογραφηθηκα στην περιφεριακη Θεσ/νικης με 170 χ. και πρεπει να παρουσιαστω στο ταδε αστ.τμημα να παραδωσω αδειες διπλωματα.
    Τρελαθηκα και επειδη πηγαινω με τετοιες ταχυτητες λεω με πιασανε οι ατιμοι.Δευτερα πρωι πηγαινω λοιπον και εκει ζητω να δω την φωτο μην μας παραμυθιαζουν κιολας και τι βλεπω ενα φιατ τερμπρα σε αριστη φωτο πισω και πλαγια να φαινεται η πινακιδα.Ζητω αμεσως την κληση γιατι του την ειχα δωσει και βλεπω ΝΒΒ 5187 ενω η δικη μου ειναι ΝΕΥ8231 αρχιζω τις φωνες για το λαθος και μου αναφερει οτι το φιατ ειναι δικο μου βασει στοιχειων του μηχανολογικου τοτε επανηλθε και η μνημη μου που ειχα χασει απο τις μαλακιες τους το φιατ ηταν οντως δικο μου και το ειχα πουλησει το 93.Τους λεω λοιπον αντε γεια τωρα και μου την λεει ο αρχιμαλ φιλαρακι αν δεν θελεις να μπλεξεις τραβα να μας βρεις τα στοιχεια αυτου που το πουλησες γιατι την γαμ. επι λεξει σας τα λεω.
    Τραβαω ενα λουκι χεστα γιατι το αμαξι αλαξε αλλους δυο αγοραστες και εφαγα δυο μερες να τους εντοπισω και να τους παω τα στοιχεια γιατι με απειλουσαν οτι θα προχωρουσαν την κληση και δεν τους ενοιαζε αν τα στοιχεια ηταν λαθος αυτο ηταν προβλημα του μηχανολογικου και οχι δικο τους .
    Γιαυτο οταν παραλαμβανεται κληση ριχτε της και καμια ματια για να μην την πατησετε οπως εγω.

    posted in Περί αυτοκίνησης
    T
    tuner
    Jun 8, 2003, 4:51 PM
  • RE: Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?

    Να χαιρετισω την παρεα και να παρατηρησω οτι στο θεμα της διαρκειας δεν αναφερετε το ειδος των λιπαντικων που ειναι σημαντικο για την διαρκεια του λαδιου.
    Ακομη και τα συνθετικα δεν ειναι ιδια μεταξυ τους σε αποδοση.

    posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    T
    tuner
    Mar 29, 2003, 5:09 PM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY
APRILIOS

ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr