-
Έσπασε το 'Μ' απο το Megane που είναι γραμένο στο πόρτ παγκάζ.
Είχα βάλει σαπουνάδα να το πλύνω αλλά η 'τρίχες' της σκούπας που το έτριβα σκάλωσαν και το έσπασαν. -
Νέα 'οικογένεια' μικρών TCE ανακοινώνει η Renault.
'...Θεωρώντας, πως θα κόστιζε αρκετά περισσότερο η εξέλιξη 'μικρών' τουρμποντήζελ, προκειμένου να καλυφθούν οι προδιαγραφές ρύπων 'Euro 6', αποφάσισε να εξελίξει και να διαθέσει σε τρία χρόνια από τώρα δύο βενζινοκινητήρες: έναν 3κύλινδρο 0.9 λίτρων και έναν 4κύλινδρο 1.2 λίτρων, με απόδοση από 90 έως 115 ίππους...'
Σε αναμονή και άλλων κατασκευαστών (π.χ. FIAT) για προηγμένους, 'κάτω του λίτρου' κινητήρες . -
Δεν ηξερα οτι θελατε review
Το παρελαβα την προηγούμενη Παρασκευή... Δυστυχώς τωρα ειμαι Κρητη και δεν το πηρα μαζι μου, γιατι εχω το 19 εδω, τουλαχιστον μεχρι το καλοκαιρι που θα το ανεβασω, να δουμε και τι θα το κανουμε(εχω βρει και αγοραστη για 400 ευρω , πολύ καλή αξία μεταπώλησης τα renault τελικά)
Το οδήγησα για 2 μερες (Παρασκευη απόγευμα με Κυριακή μεσημερι ), το πηγα Σουνιο, αναβαση και καταβαση Πεντελης 2 φορες,και Ραφηνα+ κατι διαδρομες μεσα στην πόλη.. Συνολο το αφησα με 470χλμ.. Ο υπευθηνος παράδοσης, το μπερδεψε για το απλό 1,2 στην αρχη, αν και το απλό 1,2 δεν βγαινει σε dynamic Οταν το παρέλαβα ειχε 6,5 χλμ στο οδόμετρο με 34,κατι κατανάλωση , αλλά μεσο όρο ταχύτητας 3,5χλμ.. Αλλο αρνητικό,(όλα τα αρνητικά εχουν να κανουν με το μαγαζάκι...που θελει να λεγεται..επισημη αντιπροσωπεία renault),ότι όταν εκλεινα το χρώμα (μπορντώ), τον ρωταω, σαν αυτό που εχετε απέξω..?? Μου απαντάει ναι, αλλά δεν μου λέει ότι το αυτοκίνητο είναι αυτό που βρισκεται απέξω και όχι καποιο αλλο, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα ερρθει από το τελωνείο... Τεσπα απαράδεκτη η συμπεριφορά τους,λες και πειραζε να μου το πούνε, το καλύτερο ειναι οτι νομιζουν οτι δεν πηρα πρεφα, αλλά το εξετασα εξονυχιστικά και δεν ειχε καμια γρατζουνια η γδαρσιμο ευτυχώς.. Στα οδηγικά τωρα, αν και από την κατηγορία εχω οδηγήσει μόνο corsa και polo μου φάνηκε άψογο, πολύ καλύτερο από ότι περίμενα, παρ'ολο που ηξερα ηδη οτι ειναι από τα κορυφαία, γενικά ενθουσιάστηκα πολύ περισσότερο από όσο περίμενα,και σε κατι στροφες στην Πεντέλη και στον Διόνυσο,ενιωθα ότι ειναι το σωστότερο μερος να το οδηγάς, αν και τα καθίσματα από πλευρική στήριξη ένα απόλυτο ΜΗΔΕΝ .. Εχει πολύ μικρές κλίσεις, μενει κολλημένο στην πορεία του, αλλά φεύγει παιχνιδιάρικα πάρα πολύ ευκολα και ελέγχεται ακόμα πιο εύκολα οταν το θες(γενικά είχα κ@@@@σει αφανταστα να το στρίβω). Από άνεση μου φάνηκε πολύ πιο άνετο στις ανωμαλίες από το scenicII, ισως επειδή κάθεσαι χαμηλότερα, ισως επειδή το προφίλ ειναι μεγαλύτερο στο λάστιχο, ισως επειδή ειναι ακόμα καινούριο, δεν ξέρω.. Από θορύβους όταν εχεις κλειστό παραθυρο δεν ακούς τιποτα απολύτως εκτός από την μηχανή και τα cd που πανε περα δωθε στις στροφες,και γενικά ούτε υποψία τριγμού..... Στα μηχανικά, ο κινητηρας αν και δεν τον ανεβαζα πάνω από 3500στρ, (1,η 2 φορές επιασα 4000), δεν φαινεται οτι είναι τούρμπο, αλλά ανεβάζει ταχύτατα και στροφές και χλμ, χωρίς να εχει ιδιαίτερα ξεσπάσματα, και το αποτέλεσμα είναι ότι χωρις να πιεζεις καθόλου, κινείσαι αρκετά σβέλτα... Η μέση κατανάλωση σταθεροποιήθηκε στό 7,9 και δεν το πήγαινα μόνο σε επαρχιακούς, αλλά δυστυχώς την Κυριακή δούλεψε πολύ στην κίνηση της Αθήνας.. Το τιμόνι που ξεχασα να πω πιο πάνω, το περίμενα πολύ χειρότερο από την εμπειρία μου με το scenic, αλλά ειναι καλύτερο στην αισθηση, πιο κοφτερό με απίστευτη κατυθυντικότητα αλλά χωρις μεγάλη πληροφόρηση της οποίας την ελλειψη την έχω συνηθισει ήδη απο το scenic βεβαιως βεβαιως.. Το γκάζι τωρα και αυτό το περίμενα πολύ χειρότερο, δηλαδή με μικρή εως ανύπαρκτη διαδρομή, όπως το scenic δηλαδη (εχει καταντησει γελοιο αυτο ), παρόλα αυτά έχει μεγάλη διαδρομή και μπορείς επιτελους να αποφασίσεις εσυ ποσο πολύ θες να επιταχύνεις, οπως εκανα με το 19 μεχρι τωρα, ασε που μοιαζει ντιζάτο και όχι ηλεκτρικό:metalo:
Γενικά είμαι 1000 φορες πιο ευχαριστημένος από την επιλογή μου από ότι πιστευα πριν το παραλάβω και σίγουρα εκανα σωστα που δεν κοιταξα αλλα μοντέλα
-τα πίσω ταμπούρα, το παραθυρο συνοδηγού πρεπει να πατας ολη την ωρα το κουμπί μεχρι να κλείσει, πολύ μαυρίλα το εσωτερικό (αν και αρκετα ποιοτικό για την κατηγορία), ελλειψη usb, η χρέωση του mp3, οι μ@@κιες της εκδοσης dynamic (αυτοματα φωτα και κλιματσιμός κτλ), που δεν τα ηθελα αλλά ας οψονται οι ζαντες με τα πιο φουσκωμενα φτερα, το συγκεκριμένο χρώμα που δεν υπήρχε σε αλλη εκδοση και οι προβολείς ομίχλης που δεν τους αναβω, αλλά μου αρεσουν πολύ εμφανισιακά (καλός καγκουράκος είμαι )
+τα πάντα όλα
υ.γ. εντυπώσεις ζητησατε, σεντόνι μου βγήκε
αν θελετε ανεβαζω κ φωτο -
πάντα και για όλα θέλουμε ριβιού.
Καλοτάξιδος!!!
-
Καλοταξιδο και καλα km!
Εξαιρετικο αυτοκινητο σε πολυ καλη τιμη!
Εννοειται οτι θελουμε να ανεβασεις και φωτο!
Ποιο R19 εχεις?
-
Να το χαρείς και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
-
Kαλοταξιδο/καλοστριφτο ! !
Εξαιρετικη επιλογη στα 1,2.
-
Καλοτάξιδο συνάδελφε!
Βλέποντας τα μειονεκτήματα που αναφέρει ο φίλος εδώ, σκέφτομαι πως ήμασταν τυχεροί όσοι προλάβαμε και πήραμε τα πρώτα rip curl...
-
και παλι ευχαριστώ για τις ευχες..
απλο 19αρι ph.2 σενταν του '92 ειναι, με μονο εξτρα το μεταλλικό χρώμα..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Δεν ηξερα οτι θελατε review
....
....
αν θελετε ανεβαζω κ φωτοΚαλορίζικο!...Καλοτάξιδο!...!
Και ανέβασε και καμιά φωτό ... Θέλω να κάνω και σύγκριση με κάποιο που έχω στην γειτονιά μου...
Για πείτε ειδικοί της Renault ...
Ενα παληκάρι στην γειτονιά μου έχει 3πορτο CLIO μπλε μεταλλικό ... απίστευτο. Με φοβερές ζάντες, sport look (φουσκωμένο και χαμηλωμένο) και στις πόρτες λέει Renault Sport σε ασημένια προστατευτικά πάνω στις πόρτες... Πίσω είναι με δύο εξατμίσεις ...
Τι μοντέλο είναι αυτό; -
ΜΈΣΑ από τον προφυλακτήρα σε clio II phase I
λείπει δεξιά ένα πλαστικό, με τον προφυλακτήρα δίνεται και μεταχειρισμένο που να βρεις; -
@Storm: Renault Clio III RS
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
@Storm: Renault Clio III RS... και το έχει συνέχεια μέσα στο δρόμο, παρατημένο ... Αυτό θέλει προσοχή ...
Πολύ όμορφο και το χρώμα το μπλε του πάει πολύ...
Ωραίο αυτοκίνητο ... Πολύ ωραίο ...
-
και σε κόκκινο .... είναι ....
-
Το RS είναι φοβερό. Πριν ένα μήνα παρέλαβα το R27 F1 σε κόκκινο. Γνωρίζει κανείς άν υπάρχει στην αντιπροσωπεία αντάπτορας ώστε να κάνει το ηλεκτρόγκαζο πιο απόλυτο? ή οτιδήποτε άλλο που να βοηθάει? Από μπλοκέ τί γίνεται? Υπάρχει κάτι καλό για το συγκεκριμένο?
-
Μετά απο 72000 χιλιόμετρα ήρθε η ώρα νομίζω για να κάνω πρώτη αλλαγη στα πίσω τακάκια. Πήρα απ έξω 4 της Bosch. 25 ευρουλάκια ειδική τιμή. Καλά είναι?
-
-
Μου κάνει εντύπωση ότι η Ρενώ θα έχει στα 130 άλογα δυό επιλογές, 1.4THP και 1.6/16V. Εκτός αν υπάρχουν λόγοι τεκμηρίων και γενικότερα φορολογησης σε κάποιες χώρες, φαίνεται αυτή η πολιτική λίγο ακατανόητη.
Τουλάχιστον ελπίζω κάποιον απο τους δυό κινητήρες να τοποθετηθεί στην Λαγκούνα.Σε συνδυασμό με τον 2.0THP των 180 ίππων θα φτιάξει την κατάσταση στο μεγαλομεσαίο Ρενό σε αρκετά μεγάλο βαθμό.
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Μου κάνει εντύπωση ότι η Ρενώ θα έχει στα 130 άλογα δυό επιλογές, 1.4THP και 1.6/16V. Εκτός αν υπάρχουν λόγοι τεκμηρίων και γενικότερα φορολογησης σε κάποιες χώρες, φαίνεται αυτή η πολιτική λίγο ακατανόητη.Τουλάχιστον ελπίζω κάποιον απο τους δυό κινητήρες να τοποθετηθεί στην Λαγκούνα.Σε συνδυασμό με τον 2.0THP των 180 ίππων θα φτιάξει την κατάσταση στο μεγαλομεσαίο Ρενό σε αρκετά μεγάλο βαθμό.
αν περιμένεις 1.4/130 για το νέο clio μάλλον θα περιμένεις πολύ....δεν προβλέπεται προς το παρόν
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Μετά απο 72000 χιλιόμετρα ήρθε η ώρα νομίζω για να κάνω πρώτη αλλαγη στα πίσω τακάκια. Πήρα απ έξω 4 της Bosch. 25 ευρουλάκια ειδική τιμή. Καλά είναι?Μια χαρα.
RENAULT FORUM