-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
φιλτατοι οτι και να πουμε το αυτοκινητο απλα τα σπαει.....αλλα και € 100.000 δεν ειναι και λιγα, αν και εμενα πραγαμτικα εχει γινει το αγαπημενο μου αυτοκινητο, ειναι απλα τελειοοοοοοΔηλώνω ότι μόλις σήμερα ανακάλυψα ότι υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο.
Παρόλ αυτά με τέτοιες επιδόσεις δε νομίζω ότι είναι πολλά τα 100000. Οι ανταγωνηστές Γερμανοί και Ιταλοί κοστίζουν πολυ περισότερο. Ετσι δεν είναι? -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Walter Rohrl : Ακόμα πιστεύω πως το Gt-R δεν μπορεί να πετύχει τους χρόνους που ανακοινώνουν. Πρόσφατα πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari Scuderia με πέρασε στην ευθεία ένα Gt-R με αδικαιολόγητη άνεση. Ακόμη δεν το έχω οδηγήσει διότι το αυτοκίνητο που προοριζόταν για αυτό το σκοπό παρουσίασε πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης.[/i]- To GTR χαλάει
- Περνάει τη Ferrari σαν σταματημένη (μην αγοράσετε Ferrari αντι για Porsche νομίζοντας ότι δεν την περνάει το GTR)
3)Αμφισβήτηση των ισχυρισμών της Nissan
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ωραια δοκιμη,στην Ελλαδα με αρκετες τεχνικες λεπτομερειες στους 4Τ Μαιου...
Το αυτοκινητο ειναι απιστευτα γρηγορο...
Μιλαμε για 80-110 με 3η σε 2.0sec .Στο χιλιομετρο 249 km/h και τελικη 311 Km/hΜόνο που δεν το έβαλαν σε πίστα ενώ γι αυτό προορίζεται.Και από ότι έμαθα το αμάξι είναι το προσωπικό του Σ.Χ (καλορρίζικο) και οι μετρήσεις δεν έγιναν από στάση λόγω αποφυγής καταπόνησης..Είναι με εκτίμηση...Έτσι λένε οι κακές γλώσσες..Γι αυτό αφήνει και το υπονοούμενο ότι θα βάλει αργότερα κάποιο άλλο ''πιο δημοσιογραφικό'' .Τον Ιούλιο έρχεται λευκό δημοσιογραφικό.Ίδωμεν...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Walter Rohrl : Ακόμα πιστεύω πως το Gt-R δεν μπορεί να πετύχει τους χρόνους που ανακοινώνουν. Πρόσφατα πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari Scuderia με πέρασε στην ευθεία ένα Gt-R με αδικαιολόγητη άνεση. Ακόμη δεν το έχω οδηγήσει διότι το αυτοκίνητο που προοριζόταν για αυτό το σκοπό παρουσίασε πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης.[/i]
- To GTR χαλάει
- Περνάει τη Ferrari σαν σταματημένη (μην αγοράσετε Ferrari αντι για Porsche νομίζοντας ότι δεν την περνάει το GTR)
3)Αμφισβήτηση των ισχυρισμών της Nissan
Ο Ρέρλ είναι πολύ εγωιστής αλλά εδώ έχει ένα δίκιο.
1).Πράγματι χαλάει και γι αυτό η απενεργοποίηση του ESP εντελώς ΑΚΥΡΩΝΕΙ την εγγύηση πλην ξεκολλήματος στο χιόνι π.χ.Και γι αυτό κάθε 3.000 χλμ θέλει υποχρεωτικά αλλαγή στις βαλβολίνες στο σαζμάν για να ισχύει η εγγύηση...
2) http://www.fastestlaps.com/car4717b80e35715.html
http://www.fastestlaps.com/car4585844a79f19.html
Μέχρι τα 300 τρώει 13 secs από την 997 turbo.Αν μέχρι τα 250 είναι μπροστά σύμφωνα με τους 4Τ τότε τι γίνεται μετά;Άσε που έχει κόφτη στα 250 και το αυτοκίνητο της NIssan στο Νίμπουργρίνγκ πάει παραπάνω.....Και ακυρώνεται η εγγύηση πάλι αν βγεί. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μέχρι την άνοιξη θα προστεθούν στα αυτοκίνητα της παρέας δύο τεμάχια GT-R και μάλιστα από κατόχους μεταξύ άλλων και 997 Turbo.Αρα οι απόψεις τους θα έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.Υπομονή.....
Τα παρέλαβαν; Έχεις γράψει πουθενά τις εντυπώσεις;
-
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
Walter Rohrl : Ακόμα πιστεύω πως το Gt-R δεν μπορεί να πετύχει τους χρόνους που ανακοινώνουν. Πρόσφατα πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari Scuderia με πέρασε στην ευθεία ένα Gt-R με αδικαιολόγητη άνεση. Ακόμη δεν το έχω οδηγήσει διότι το αυτοκίνητο που προοριζόταν για αυτό το σκοπό παρουσίασε πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης.[/i]
- To GTR χαλάει
- Περνάει τη Ferrari σαν σταματημένη (μην αγοράσετε Ferrari αντι για Porsche νομίζοντας ότι δεν την περνάει το GTR)
3)Αμφισβήτηση των ισχυρισμών της Nissan
Ο Ρέρλ είναι πολύ εγωιστής αλλά εδώ έχει ένα δίκιο.
1).Πράγματι χαλάει και γι αυτό η απενεργοποίηση του ESP εντελώς ΑΚΥΡΩΝΕΙ την εγγύηση πλην ξεκολλήματος στο χιόνι π.χ.Και γι αυτό κάθε 3.000 χλμ θέλει υποχρεωτικά αλλαγή στις βαλβολίνες στο σαζμάν για να ισχύει η εγγύηση...
2) http://www.fastestlaps.com/car4717b80e35715.html
http://www.fastestlaps.com/car4585844a79f19.html
Μέχρι τα 300 τρώει 13 secs από την 997 turbo.Αν μέχρι τα 250 είναι μπροστά σύμφωνα με τους 4Τ τότε τι γίνεται μετά;Άσε που έχει κόφτη στα 250 και το αυτοκίνητο της NIssan στο Νίμπουργρίνγκ πάει παραπάνω.....Και ακυρώνεται η εγγύηση πάλι αν βγεί.το GTR το πουλάνε με κόφτη ?
-
Σε δημόσιο δρόμο έχει κόφτη άλλα στη πίστα ακυρώνεται αυτόματα. Αρκετά σωστό για μη ανώριμους μου ακούγεται...
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Σε δημόσιο δρόμο έχει κόφτη άλλα στη πίστα ακυρώνεται αυτόματα. Αρκετά σωστό για μη ανώριμους μου ακούγεται...από το GPs?
-
Ναί, έχει τις περισσότερες γνωστές μεγάλες πίστες μέσα και με το που πας μπαίνει σε mode για πίστα με lap timers και σχετικά
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Ναί, έχει τις περισσότερες γνωστές μεγάλες πίστες μέσα και με το που πας μπαίνει σε mode για πίστα με lap timers και σχετικάΑπο περιεργεια και μονο στην Ελλαδα τι δειχνει;
-
Όλα αυτά στην Ιαπωνία μόνο που υπάρχει όριο για τα αυτοκίνητα εγχώριας παραγωγής στα 180 χαω. Στην Ευρώπη και στην Αμερική δεν έχει περιοριστή!
-
Επίσης, 205 ευρώ τα πατάκια; Έλεος...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
80.790$ είναι 59.372€Επίσης, 205 ευρώ τα πατάκια; Έλεος...
Αμ το Ipod kit? 400 ντόλαρς το χρεώνουν.
Χρέπι το αμαξάκι.
Με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης,πόσο έρχεται? Οι εκπτώσεις των υπολοίπων
χρηματοδοτικών της Nissan ισχύουν ? Το Micra νομίζω έχει ένα καλό... -
Εγώ σκέφτομαι να το αγοράσω με την έκπτωση του Green&Win.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλα αυτά στην Ιαπωνία μόνο που υπάρχει όριο για τα αυτοκίνητα εγχώριας παραγωγής στα 180 χαω. Στην Ευρώπη και στην Αμερική δεν έχει περιοριστή!Κάνεις λάθος.Ρώτα και στην αντιπροσωπεία.Όσο για την Αμερική
http://www.autoblog.com/2007/12/22/niss ... d-limiter/
http://www.leftlanenews.com/gps-system- ... speed.html
Και 1000 ευρώ στη NISSAN πριν και μετά την πίστα για να ισχύει η εγγύηση....
http://www.caranddriver.com/buying_guid ... d_car_news -
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
Όλα αυτά στην Ιαπωνία μόνο που υπάρχει όριο για τα αυτοκίνητα εγχώριας παραγωγής στα 180 χαω. Στην Ευρώπη και στην Αμερική δεν έχει περιοριστή!
Κάνεις λάθος.Ρώτα και στην αντιπροσωπεία.Όσο για την Αμερική
http://www.autoblog.com/2007/12/22/niss ... d-limiter/
http://www.leftlanenews.com/gps-system- ... speed.html
Και 1000 ευρώ στη NISSAN πριν και μετά την πίστα για να ισχύει η εγγύηση....
http://www.caranddriver.com/buying_guid ... d_car_newsΔεν έχω προσωπική άποψη αλλά θυμάμαι ότι το έχω διαβάσει αυτό σε αρκετά δημοσιεύματα. Επίσης ο Στρατισίνο το λέει στους Τροχους ότι πήγε με πάρα πολλά σε ένα σημείο... Αποκλείεται το Ευρωπαικό να έχει κόφτη στα 180 χαω. Η τελική που δίνει το τεστ ειναι 311 πάντως και δεν αναφέρει τίποτα για κόφτη ενώ στο χιλιόμετρο (0-1000 μέτρα) είχε ταχύτητα εξόδου 249. Και οι μετρήσεις γίνονται στο Ακραίφνιο, όχι σε πίστα! Άρα επιμένω...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Και 1000 ευρώ στη NISSAN πριν και μετά την πίστα για να ισχύει η εγγύηση....
http://www.caranddriver.com/buying_guid ... d_car_newsRumor 2: Once a vehicle has been run an approved track, it must be subjected to a post-track safety inspection at a Nissan dealer (brake fluid, suspension, tires, drivetrain, other checks), at an estimated cost of $1,000. Otherwise the warranty is voided.
It is a very good idea to inspect a car of the GT-R’s potential after spending time on a track to verify that everything is still within specifications and not worn. We are investigating offering this type of post-track inspection service to GT-R owners in the U.S. in order to provide the type of customer service some GT-R owners will want. Track use will not void the warranty. However, the warranty will not cover repairs required due to misuse, including operation in violation of applicable laws or racing.
Ή εγώ δεν κατάλαβα το ύφος του ποστ σου, ή εσύ δεν κατάλαβες τί λέει το άρθρο
Μάλλον κάποιο λάθος έκανες στο quotation καθώς εγώ ουδέποτε έγραψα κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Όλα αυτά στην Ιαπωνία μόνο που υπάρχει όριο για τα αυτοκίνητα εγχώριας παραγωγής στα 180 χαω. Στην Ευρώπη και στην Αμερική δεν έχει περιοριστή!
Κάνεις λάθος.Ρώτα και στην αντιπροσωπεία.Όσο για την Αμερική
http://www.autoblog.com/2007/12/22/niss ... d-limiter/
http://www.leftlanenews.com/gps-system- ... speed.html
Και 1000 ευρώ στη NISSAN πριν και μετά την πίστα για να ισχύει η εγγύηση....
http://www.caranddriver.com/buying_guid ... d_car_newsΔεν έχω προσωπική άποψη αλλά θυμάμαι ότι το έχω διαβάσει αυτό σε αρκετά δημοσιεύματα. Επίσης ο Στρατισίνο το λέει στους Τροχους ότι πήγε με πάρα πολλά σε ένα σημείο... Αποκλείεται το Ευρωπαικό να έχει κόφτη στα 180 χαω. Η τελική που δίνει το τεστ ειναι 311 πάντως και δεν αναφέρει τίποτα για κόφτη ενώ στο χιλιόμετρο (0-1000 μέτρα) είχε ταχύτητα εξόδου 249. Και οι μετρήσεις γίνονται στο Ακραίφνιο, όχι σε πίστα! Άρα επιμένω...
Στα links που σου παρέθεσα μιλάει για κόφτη στα 250 km/h για Ευρώπη και Αμερική.Μάλλον δεν τα διάβασες.Τα 180 είναι για Ιαπωνία.Ο Στρατισσίνο ποτέ δεν έπιασε 311 km/h και οι μετρήσεις του είναι απο το προσπέκτους.Σιγά να μην είναι πιο γρήγορο από 997 turbo στα 250 το Nissan και μετά μέχρι τα 300 να τρώει 13 secs..Το αμάξι του Σ.Χ έχει κόφτη και τις μετρήσεις τις έκανε από 1ες τσουλητές...Το launch control εξάλλου ακυρώνει την εγγύηση και τα δημοσιογραφικά έρχονται Ιούλιο ξαναλέμε,Εσύ επέμενε...
Για να μην υπαρχουν αποριες. Οι μετρησεις εγιναν στο ακραιφνιο. Το GTR των μετρησεων ειναι μοντελο 2010 και εκανε 3 μετρησεις απο μηδεν και οχι τσουλητο. Στις 2 με launch ( οπου λογο νεου λογισμικου γινονται με esp ον και δεν υπαρχει θεμα εγγυησης) εκανε 4sec 0-100 και στη μια χωρις εκανε 4.3 αν θυμαμαι σωστα. Πραγματι αγγιξε τα 250χλμ/ωρα στο 0-1000 και τις τρεις φορες (ελαχιστα πιο γρηγορο απο το 997 turbo). Οσο για οριο στην τελικη, δεν εχει κανενα οριο ( 315 ευκολα στο κοντερ). Λυθηκαν οι αποριες?
Άρα καλά έκανα κι επέμενα! Thanks Λάμπρο!
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
όσο καλός και να είναι ο Godzila το ουρλιαχτό της Ferrari δεν το φτάνει με τπτ...
Σου δίνει όμως τη δυνατότητα να ουρλιάξεις μόνος σου, και σε ήχο πλάγιο πρώτο...
σε κανενα Στελβιο Πας θα μενει η Ιταλιδα πισω κατι δεκαετιες....
και εκει ο οδηγος οσο να ναι θα νευριασει...δεν θα μεινει ετσι....
Πάντως η Scuderia έριξε στο Viarano 2.5 sec στο GTR στα χέρια του Alain Prost. Μάλιστα ο Prost δήλωσε εντυπωσιασμένος από την Ferrari και ψιλόαπογοητευμένος από το GTR. Και να μην ξεχνάμε ότι τον Σεπτέμβριο αποκαλύπτεπται ο αντικαταστάτης της 430 που θα είναι πιο γρήγορη ακόμα και από την Scuderia!!!
-
To Spec V έχει ουσιαστικά ίδια δύναμη και μόνο 40 κιλά λιγότερα από το απλό GTR. Θα είναι πολύ κοντα σε επιδόσεις με το απλό. Όμως ο λόγος που το συνέκριναν στο Quattroruote ήταν για να αποδείξουν ότι δεν είναι το θαύμα που υπόσχεται η Nissan. Αντίθετα είναι ότι ταχύτερο υπάρχει σε αυτά τα λεφτά και είναι πιο γρήγορο ακόμα και από την 997ΤΤ. Πολύ εντυπωσιακό, αλλά δεν μπαίονει στα χωράφια της Ferrari και της Lamborghini ακριβώς.
Η απλή 430 είναι περίπου 2 δεύτερα πιο αργή από την Scuderia στο Vairano, άρα λίγο πιο γρήγορη από το GTR. Επίσης σε ευθεία (μετρήσεις R&T, υπάρχουν link για όποιον ενδιαφέρεται) η 430 (όχι η Scuderia) είναι ταχύτερη στην ευθεία, ειδικά στα πολλά (μετά τα 160) που φεύγει άνετα. Σίγουρα όμως είναι πολύ πιο ευκολοδήγητο το GTR και στα χέρια απλών οδηγών, όπως είμαστε εμείς, πιθανόν ταχύτερο από τις απαιτητικές θεές από το Maranello που θέλουνε τόνους ταλέντο και @@.
Nissan GT-R