Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio 1.4 πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Renault Clio 1.4 πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    33
    722
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dfinikis last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      έχω ένα Clio μοντέλο 2002 το οποίο αγόρασα αρχές 2003.
      Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Μερικές φορές όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά η μίζα δεν δίνει καθόλου και ακούγεται ένα παράξενο κλικ. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται μετά από αρκετές προσπάθειες εκκίνησης του κινητήρα. Όπως καταλαβαίνεται το πρόβλημα αυτό με την τυχαιότητα που έχει μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα πχ σβήσιμο του κινητήρα σε δρόμο με πολύ κίνηση και άντε μετά να το βάλεις μπρος

      Έχω πάει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία όπου 'υποτίθεται' έχουν αλλάξει ένα chip όπου ανιχνεύει την ποσότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ και αποφασίζει αν θα δώσει η μίζα ή όχι.

      Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα και αν ναι κατάφερε να το λύσει τελικα?

      Ευχαριστώ πολύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dfinikis last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        έχω ένα Clio μοντέλο 2002 το οποίο αγόρασα αρχές 2003.
        Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Μερικές φορές όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά η μίζα δεν δίνει καθόλου και ακούγεται ένα παράξενο κλικ. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται μετά από αρκετές προσπάθειες εκκίνησης του κινητήρα. Όπως καταλαβαίνεται το πρόβλημα αυτό με την τυχαιότητα που έχει μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα πχ σβήσιμο του κινητήρα σε δρόμο με πολύ κίνηση και άντε μετά να το βάλεις μπρος

        Έχω πάει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία όπου 'υποτίθεται' έχουν αλλάξει ένα chip όπου ανιχνεύει την ποσότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ και αποφασίζει αν θα δώσει η μίζα ή όχι.

        Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα και αν ναι κατάφερε να το λύσει τελικα?

        Ευχαριστώ πολύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dfinikis last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          έχω ένα Clio μοντέλο 2002 το οποίο αγόρασα αρχές 2003.
          Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Μερικές φορές όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά η μίζα δεν δίνει καθόλου και ακούγεται ένα παράξενο κλικ. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται μετά από αρκετές προσπάθειες εκκίνησης του κινητήρα. Όπως καταλαβαίνεται το πρόβλημα αυτό με την τυχαιότητα που έχει μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα πχ σβήσιμο του κινητήρα σε δρόμο με πολύ κίνηση και άντε μετά να το βάλεις μπρος

          Έχω πάει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία όπου 'υποτίθεται' έχουν αλλάξει ένα chip όπου ανιχνεύει την ποσότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ και αποφασίζει αν θα δώσει η μίζα ή όχι.

          Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα και αν ναι κατάφερε να το λύσει τελικα?

          Ευχαριστώ πολύ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tifosaros last edited by

            Μήπως φταίει η μπαταρία;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kouk last edited by

              Αν δεν δίνει η μίζα....μήπως δεν κάνει εμπλοκή?Μερικές φορές θέλει απλώς λιγο γράσσο!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ή δεν πάει αρκετό ρεύμα στη μίζα (μπαταρία, δυναμό, καλώδια, αυτόματος)
                ή στη μίζα κάτι γίνεται (φθορά, λάδωμα, επαφές-καρβουνάκια, χαλάρωσαν βίδες)
                ή κάτι άλλο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Καρβουνακια μιζας ;
                  Οταν γυρνας το κλειδι για να γυρισει η μιζα (οταν κανει το προβλημα ) χαμηλωνει η ενταση της πλαφονιερας ;Αν ναι τοτε ειναι σιγουρα μπαταρια.
                  Ακομα και ο διακοπτης που παιρνει το κλειδι μπορει να φταιει(να μην κανουν καλη επαφη οι πλακες μεσα του),ή να εχει φυγει απο την θεση της καποια φυσα και να μην κανει καλη επαφη .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Λόγο του ήχου που αναφέρεις ότι ακούς όταν δεν σου δουλεύει η μίζα υποθέτω ότι είναι το μπουτόν της μίζας. Είναι εξάρτημα ηλεκτρικό ενσωματωμένο στο εξωτερικό μέρος της και ευθύνεται για την εμπλοκή της. Καλό θα ήταν να το δει ένας ηλεκτρολόγος για να σου πει σίγουρα. Μπορείς να το δοκιμάσεις και μόνος σου συνδέοντας απευθείας στις επαφές του μια μπαταρία για να ελέγξεις αν δουλεύει αλλά δεν θα σου το συμβούλευα αν δεν έχεις τις κατάλληλες γνώσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dfinikis last edited by

                      Paidia mpataria den einai, allaksa prin apo ena mina. To poli poli parakseno einai oti to autokinito to emfanizei se asxetes faseis kai me treli synxotita.
                      px ton teleutaio 1,5 mina den eixa kanena provlima kai tin teleutaia evdomada mou emfanistike 6 fores. Ti mia fora malista me tin 30sti prospatheia eipe na parei mpros!

                      To asteio einai oti to exo paei 3 fores stin antiprosopeia (Glyfada) kai olo to diorthonoun ! EUGE!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Μήπως να ξεχάσεις την αντιπροσωπία και να πας σε κανένα σοβαρό ηλεκτρολόγο;
                        Η μίζα είναι πολύ εύκολο να ελεγχθεί. Αν δεν βρίσκουν τη βλάβη είναι για τα μπάζα. Πάντως από όσα αναφέρεις η μεγαλύτερη πιθανότητα είναι το μπουτόν και λίγο ποιο απίθανο κάποια επαφή ή τα καρβουνάκια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          droemmen last edited by

                          Η κοπέλα μου έχει ένα Clio μοντέλο 2000 της έκανε κάτι παρόμοιο αρκετά συχνά, το πήγαμε σε (ανεξάρτητο) συνεργείο και μας είπαν ότι είναι ένα φωτοκύτταρο που έχει να κάνει με την εκκίνηση, από τότε που το άλλαξαν (απ'ότι θυμάμαι ήταν φτηνό) εδώ και 6 μήνες είναι όλα ΟΚ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            tony-pap last edited by

                            Μήπως φταίει το κλειδί σε σχέση με το immobiliser ?

                            Το παθαίνω συχνά με το 206 μου .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι τα σύγχρονα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα έχουν αυξήσει την πολυπλοκότητά τους σε βάρος φυσικά της αξιοπιστίας. Ακούω για ιδέες και συστήματα και τραβάω τα μαλιά μου.... φωτοκύτταρα, συστήματα που δεν στέλνουν βενζίνη, immobilizer που αποφασίζει κλπ
                              Δεν είμαι εναντίον της τεχνολογίας αλλά μόνο εφόσον τουλάχιστον τα επίσημα σέρβις είναι σε θέση να διαγνώσουν (και όχι να υποθέσουν με βάση τη συχνότητα συγκεκριμένων ατυχών περιστατικών) το πρόβλημα.....
                              Πλέον ακόμα και ο καλός ηλεκτρολόγος μπορεί να πρέπει να σηκώσει τα χέρια ψηλά!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bagus last edited by

                                Το πιο πιθανον ειναι οτι φταει το φωτοκυτταρο..
                                Επισης κοιταξε τους πολλαπλασιαστες...
                                Παντως εμενα το δικο μου επειτα απο 4 χρονια δεν εχει βγαλει καμμια βλαβη,περα απο εναν ιμαντα εκκεντροφορου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                  περα απο εναν ιμαντα εκκεντροφορου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dfinikis last edited by

                                    Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την γνώμη σας.
                                    Σύντομα θα το πάω στην αντιπροσωπεία και θα σας ενημερώσω αν έχω κάτι νεώτερο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      cpp last edited by

                                      Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                      περα απο εναν ιμαντα εκκεντροφορου...

                                      Εν κινήσει με τις οδυνηρές συνέπιες?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • B
                                        bagus last edited by

                                        Ευτυχως οχι ...
                                        Πηγα να ξεκινησω και το καταλαβα αμεσως(τιμονι βαρυ,θορυβος κτλ κτλ) Ηρθε οδικη βοηθεια και πηρε το λαβωμενο μου αμαξι..
                                        Αλλα σοβαρα τωρα περαν αυτου τιποτε αλλο και μαλλον ειμαι τυχερος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          tt last edited by

                                          Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                          Παντως εμενα το δικο μου επειτα απο 4 χρονια δεν εχει βγαλει καμμια βλαβη,περα απο εναν ιμαντα εκκεντροφορου...

                                          Πότε σου έτυχε; Πριν ή μετά το service των 60.000χλμ, που έπρεπε να τον αλλάξεις;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • B
                                            bagus last edited by

                                            Πριν το service των 60000....
                                            Αν θυμαμαι καλα ειχα κανει 45-50000 χλμ..
                                            Παντως στα phase2 λενε καθε 80000χλμ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr