-
Καλησπέρα σε όλους,
έχω ένα Clio μοντέλο 2002 το οποίο αγόρασα αρχές 2003.
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Μερικές φορές όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά η μίζα δεν δίνει καθόλου και ακούγεται ένα παράξενο κλικ. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται μετά από αρκετές προσπάθειες εκκίνησης του κινητήρα. Όπως καταλαβαίνεται το πρόβλημα αυτό με την τυχαιότητα που έχει μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα πχ σβήσιμο του κινητήρα σε δρόμο με πολύ κίνηση και άντε μετά να το βάλεις μπροςΈχω πάει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία όπου 'υποτίθεται' έχουν αλλάξει ένα chip όπου ανιχνεύει την ποσότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ και αποφασίζει αν θα δώσει η μίζα ή όχι.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα και αν ναι κατάφερε να το λύσει τελικα?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Καλησπέρα σε όλους,
έχω ένα Clio μοντέλο 2002 το οποίο αγόρασα αρχές 2003.
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Μερικές φορές όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά η μίζα δεν δίνει καθόλου και ακούγεται ένα παράξενο κλικ. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται μετά από αρκετές προσπάθειες εκκίνησης του κινητήρα. Όπως καταλαβαίνεται το πρόβλημα αυτό με την τυχαιότητα που έχει μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα πχ σβήσιμο του κινητήρα σε δρόμο με πολύ κίνηση και άντε μετά να το βάλεις μπροςΈχω πάει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία όπου 'υποτίθεται' έχουν αλλάξει ένα chip όπου ανιχνεύει την ποσότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ και αποφασίζει αν θα δώσει η μίζα ή όχι.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα και αν ναι κατάφερε να το λύσει τελικα?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Καλησπέρα σε όλους,
έχω ένα Clio μοντέλο 2002 το οποίο αγόρασα αρχές 2003.
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Μερικές φορές όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά η μίζα δεν δίνει καθόλου και ακούγεται ένα παράξενο κλικ. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται μετά από αρκετές προσπάθειες εκκίνησης του κινητήρα. Όπως καταλαβαίνεται το πρόβλημα αυτό με την τυχαιότητα που έχει μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα πχ σβήσιμο του κινητήρα σε δρόμο με πολύ κίνηση και άντε μετά να το βάλεις μπροςΈχω πάει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία όπου 'υποτίθεται' έχουν αλλάξει ένα chip όπου ανιχνεύει την ποσότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ και αποφασίζει αν θα δώσει η μίζα ή όχι.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα και αν ναι κατάφερε να το λύσει τελικα?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Μήπως φταίει η μπαταρία;
-
Αν δεν δίνει η μίζα....μήπως δεν κάνει εμπλοκή?Μερικές φορές θέλει απλώς λιγο γράσσο!!
-
Ή δεν πάει αρκετό ρεύμα στη μίζα (μπαταρία, δυναμό, καλώδια, αυτόματος)
ή στη μίζα κάτι γίνεται (φθορά, λάδωμα, επαφές-καρβουνάκια, χαλάρωσαν βίδες)
ή κάτι άλλο! -
Καρβουνακια μιζας ;
Οταν γυρνας το κλειδι για να γυρισει η μιζα (οταν κανει το προβλημα ) χαμηλωνει η ενταση της πλαφονιερας ;Αν ναι τοτε ειναι σιγουρα μπαταρια.
Ακομα και ο διακοπτης που παιρνει το κλειδι μπορει να φταιει(να μην κανουν καλη επαφη οι πλακες μεσα του),ή να εχει φυγει απο την θεση της καποια φυσα και να μην κανει καλη επαφη . -
Λόγο του ήχου που αναφέρεις ότι ακούς όταν δεν σου δουλεύει η μίζα υποθέτω ότι είναι το μπουτόν της μίζας. Είναι εξάρτημα ηλεκτρικό ενσωματωμένο στο εξωτερικό μέρος της και ευθύνεται για την εμπλοκή της. Καλό θα ήταν να το δει ένας ηλεκτρολόγος για να σου πει σίγουρα. Μπορείς να το δοκιμάσεις και μόνος σου συνδέοντας απευθείας στις επαφές του μια μπαταρία για να ελέγξεις αν δουλεύει αλλά δεν θα σου το συμβούλευα αν δεν έχεις τις κατάλληλες γνώσεις.
-
Paidia mpataria den einai, allaksa prin apo ena mina. To poli poli parakseno einai oti to autokinito to emfanizei se asxetes faseis kai me treli synxotita.
px ton teleutaio 1,5 mina den eixa kanena provlima kai tin teleutaia evdomada mou emfanistike 6 fores. Ti mia fora malista me tin 30sti prospatheia eipe na parei mpros!To asteio einai oti to exo paei 3 fores stin antiprosopeia (Glyfada) kai olo to diorthonoun ! EUGE!
-
Μήπως να ξεχάσεις την αντιπροσωπία και να πας σε κανένα σοβαρό ηλεκτρολόγο;
Η μίζα είναι πολύ εύκολο να ελεγχθεί. Αν δεν βρίσκουν τη βλάβη είναι για τα μπάζα. Πάντως από όσα αναφέρεις η μεγαλύτερη πιθανότητα είναι το μπουτόν και λίγο ποιο απίθανο κάποια επαφή ή τα καρβουνάκια. -
Η κοπέλα μου έχει ένα Clio μοντέλο 2000 της έκανε κάτι παρόμοιο αρκετά συχνά, το πήγαμε σε (ανεξάρτητο) συνεργείο και μας είπαν ότι είναι ένα φωτοκύτταρο που έχει να κάνει με την εκκίνηση, από τότε που το άλλαξαν (απ'ότι θυμάμαι ήταν φτηνό) εδώ και 6 μήνες είναι όλα ΟΚ...
-
Μήπως φταίει το κλειδί σε σχέση με το immobiliser ?
Το παθαίνω συχνά με το 206 μου .
-
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι τα σύγχρονα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα έχουν αυξήσει την πολυπλοκότητά τους σε βάρος φυσικά της αξιοπιστίας. Ακούω για ιδέες και συστήματα και τραβάω τα μαλιά μου.... φωτοκύτταρα, συστήματα που δεν στέλνουν βενζίνη, immobilizer που αποφασίζει κλπ
Δεν είμαι εναντίον της τεχνολογίας αλλά μόνο εφόσον τουλάχιστον τα επίσημα σέρβις είναι σε θέση να διαγνώσουν (και όχι να υποθέσουν με βάση τη συχνότητα συγκεκριμένων ατυχών περιστατικών) το πρόβλημα.....
Πλέον ακόμα και ο καλός ηλεκτρολόγος μπορεί να πρέπει να σηκώσει τα χέρια ψηλά! -
Το πιο πιθανον ειναι οτι φταει το φωτοκυτταρο..
Επισης κοιταξε τους πολλαπλασιαστες...
Παντως εμενα το δικο μου επειτα απο 4 χρονια δεν εχει βγαλει καμμια βλαβη,περα απο εναν ιμαντα εκκεντροφορου... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
περα απο εναν ιμαντα εκκεντροφορου... -
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την γνώμη σας.
Σύντομα θα το πάω στην αντιπροσωπεία και θα σας ενημερώσω αν έχω κάτι νεώτερο... -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
περα απο εναν ιμαντα εκκεντροφορου...
Εν κινήσει με τις οδυνηρές συνέπιες?
-
Ευτυχως οχι ...
Πηγα να ξεκινησω και το καταλαβα αμεσως(τιμονι βαρυ,θορυβος κτλ κτλ) Ηρθε οδικη βοηθεια και πηρε το λαβωμενο μου αμαξι..
Αλλα σοβαρα τωρα περαν αυτου τιποτε αλλο και μαλλον ειμαι τυχερος. -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Παντως εμενα το δικο μου επειτα απο 4 χρονια δεν εχει βγαλει καμμια βλαβη,περα απο εναν ιμαντα εκκεντροφορου...Πότε σου έτυχε; Πριν ή μετά το service των 60.000χλμ, που έπρεπε να τον αλλάξεις;
-
Πριν το service των 60000....
Αν θυμαμαι καλα ειχα κανει 45-50000 χλμ..
Παντως στα phase2 λενε καθε 80000χλμ
Renault Clio 1.4 πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα