-
Γιατί δεν βγάζεις ελληνικές πινακίδες τώρα που συμφέρει;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Γιατί δεν βγάζεις ελληνικές πινακίδες τώρα που συμφέρει;Γιατί να πληρώσω για Τέλη Κυκλοφορίας & Ασφάλεια για ένα αυτ/το το οποίο θα είναι ακόμα στο εξωτερικό ασφαλισμένο με ξένες πινακίδες????
Είπαμε πως είμαι Πόντιος (κι έναν ομάτ) αλλά δεν είμαι 'πόντιος'....
-
αν το βάλεις σε ακινησία, πραγματική, δεν χρειάζεσαι ασφάλεια.
επίσης νομίζω οτι γλιτώνεις και το 70-75 ευρώ πόσα είναι το τέλος έκδοσης πινακίδων, οπότε σου έρχεται φθηνότερο και το τέλος κυκλοφορίας.φέρτο τώρα, μην γίνεσαι καρμοίρης,δώσε και εσύ τον οβολό σου να γίνει το ελληνικό θαύμα, live your myth.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
αν το βάλεις σε ακινησία, πραγματική, δεν χρειάζεσαι ασφάλεια.
επίσης νομίζω οτι γλιτώνεις και το 70-75 ευρώ πόσα είναι το τέλος έκδοσης πινακίδων, οπότε σου έρχεται φθηνότερο και το τέλος κυκλοφορίας.φέρτο τώρα, μην γίνεσαι καρμοίρης,δώσε και εσύ τον οβολό σου να γίνει το ελληνικό θαύμα, live your myth.
Θα το κατεβάσω για εκτελωνισμό, θα τελειώσει αυτό και μετά δε βγάζω πινακίδες. Η κυκλοφορία (για 2 εβδομάδες) θα γίνεται με τα ξένα νούμερα και όταν οριστικοποιηθεί η επιστροφή του αυτ/του (αρχές νέου έτους), θα βγάλω πινακίδες & θα πληρώσω Τέλη Κυκλοφορίας........γιατί να τα βγάλω τώρα και να πληρώνω 2 φορές??
-
Τα φώτα σας Παρακαλώ .
Βρήκα αυτό που έψαχνα εδώ και 2 μήνες. Το αυτοκίνητο είναι σε αντιπρόσωπο της Lεxus στην πόλη Hamm στην Γερμανία . Μου έστειλε ο έμπορος ένα τυπικό προσύμφωνο για την εκδήλωση ενδιαφέροντος και την απόσυρση του αυτοκινήτου από την αγορά .
Τώρα τι κάνω ?πώς το πληρώνω ? πώς το φέρνω ? πού το φέρνω ? με πόσα ? πώς εκτελωνίζω ? με πόσα ? τι χαρτιά χρειάζονται ? πως το ασφαλίζω ? κλπ.
Για βοηθάτε αλλήλους ,
Ότι τελικά μάθω και γίνει θα το μαζέψω με όλα τα παραστατικά και θα το αναρτήσω ώς μπούσουλα για μελλοντικούς ενδιαφερόμενους .
-
Προφανως ολα αυτα θα σου τα πει ενας εμπειρος εκτελωνιστης που ασχολειται με την εισαγωγη αυτοκινητων. Απο εδω ποσο εγκειρες πληροφοριες μπορεις να παρεις;
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Τα φώτα σας Παρακαλώ .Βρήκα αυτό που έψαχνα εδώ και 2 μήνες. Το αυτοκίνητο είναι σε αντιπρόσωπο της Lεxus στην πόλη Hamm στην Γερμανία . Μου έστειλε ο έμπορος ένα τυπικό προσύμφωνο για την εκδήλωση ενδιαφέροντος και την απόσυρση του αυτοκινήτου από την αγορά .
Τώρα τι κάνω ?πώς το πληρώνω ? πώς το φέρνω ? πού το φέρνω ? με πόσα ? πώς εκτελωνίζω ? με πόσα ? τι χαρτιά χρειάζονται ? πως το ασφαλίζω ? κλπ.
Για βοηθάτε αλλήλους ,
Ότι τελικά μάθω και γίνει θα το μαζέψω με όλα τα παραστατικά και θα το αναρτήσω ώς μπούσουλα για μελλοντικούς ενδιαφερόμενους .
αν είναι υβριδικό πληρώνεις τελωνίο ???
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Τα φώτα σας Παρακαλώ .Βρήκα αυτό που έψαχνα εδώ και 2 μήνες. Το αυτοκίνητο είναι σε αντιπρόσωπο της Lεxus στην πόλη Hamm στην Γερμανία . Μου έστειλε ο έμπορος ένα τυπικό προσύμφωνο για την εκδήλωση ενδιαφέροντος και την απόσυρση του αυτοκινήτου από την αγορά .
Τώρα τι κάνω ?πώς το πληρώνω ? πώς το φέρνω ? πού το φέρνω ? με πόσα ? πώς εκτελωνίζω ? με πόσα ? τι χαρτιά χρειάζονται ? πως το ασφαλίζω ? κλπ.
Για βοηθάτε αλλήλους ,
Ότι τελικά μάθω και γίνει θα το μαζέψω με όλα τα παραστατικά και θα το αναρτήσω ώς μπούσουλα για μελλοντικούς ενδιαφερόμενους .
Λογικά το μόνο που χρειάζεται είναι να βγάλεις τις ειδικές Γερμανικές πινακίδες περιορισμένης διάρκειας που εμπεριέχουν ασφαλιστική κάλυψη και να το φέρεις Ελλάδα.
Πρόσεξε το αν έχεις πληρώσει ΦΠΑ και αν έχεις πληρώσει να αναγράφεται ευκρινώς.
Αν θες βέβαια να κάνεις μια ελεημοσύνη στο ελληνικό κράτος ζήτα να μην πληρώσεις ΦΠΑ στη Γερμανία και να τον πληρώσεις στην Ελλάδα. Και στις 2 χώρες είναι 19% οπότε δεν χάνεις κάτι.
Αν είναι υβριδικό πέραν του ΦΠΑ δεν πληρώνεις φόρο (δηλαδή τέλη ταξινόμησης) πέραν βέβαια των κλασσικών για πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ.
Κράτα και οτιδήποτε τεκμήριο υπάρχει (εισητήρια πλοίου, αποκόμματα σταθμού διοδίων) για το ότι το έφερες οδηγώντας μήπως και χρειαστούν.
Όταν ολοκληρώσεις τη διαδικασία αν μπορείς γράψε εδώ για την εμπειρία σου γιατί είναι λίγοι αυτοί που όντως το έχουν κάνει και έχουν γράψει για τη διαδικασία και την εμπειρία. -
το αγοραζεις απο γερμανια, το φορτωνεις σε τρενο η νταλικα η το μεταφερεις εδω εσυ οδηγωντας με τις πινακιδες που προαναφερθηκαν...φυσικα η μεταφορα με τα παραπανω μεσα κοστιζει αρκετα απο το να το οδηγησεις αλλα γλυτωνεις το φοβο ενδεχομενου ατυχηματος!
με το που φτανεις εδω κανεις δηλωση αφιξης οχηματος πχ στην ηγουμενιτσα και εννοειται οτι εχεις ολα τα χαρτια αγορας μαζι σου!
υστερα βρισκεις εναν εκτελωνιστη που με το αζημιωτο θα προσπαθησει να σου κερδισει καποια χρηματα απο τον εκτελωνισμο του...επισης, αν εχει ακρες καλες ισως να σου επισπευσει και τη διαδικασια...δεν ειναι δυσκολη διαδικασια αρκει να χεις ρωτησει πιο πριν...μερικα ευρω καταληγουν στη τσεπη μεσαζοντων αλλα εαν εχεις βρει κατι εξαιρετικο σε πολλα κυβικα αξιζει τον κοπο...
-
Μια ερωτηση θελω να κανω για περιπτωση εισαγωγης υβριδικου (LEXUS RX400H) απο γερμανια.
Πληρωνω καθολου Φ.Π.Α.στην Ελλαδα εαν το LEXUS RX400H εχει κανει πάνω απο 6000 χλμ η ειναι παλαιοτερο των 6 μηνων ? Εαν πληρωνω παιζει ρολο η χρονολογια , τα χιλιομετρα καοι ποσο ειναι περιπου το Φ.Π.Α.
Γνωριζω οτι το αμαξι αυτο ειναι υβριδικο και για αυτο δε θα πληρωσω τελη ταξινομησης, εαν γλυτωνω και το Φ.Π.Α. συμφερει ..
ευχαριστω -
Μέχρι στιγμής έχουν δρομολογηθεί τα εξής.
-
Υπογραφή του δελτίου καταχώρησης και εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το αυτ/το
-
Πληρωμή - εξόφληση του αυτ/του
-
Τίτλος κυριότητας
-
Άδεια κυκλοφορίας
-
Τιμολόγιο αγοράς.
τα 3 προηγούμενα ( 3 - 4 - 5 ) πρέπει να σταλούν αντίγραφά τους Ελλάδα για να δοθούν στον εκτελωνιστή οποίος θα προετοιμάσει τον εκτελωνισμό με τα αντίγραφα και θα τα ολοκληρώσει με τα πρωτότυπα.
- πληρεξούσιο - εξουσιοδότηση στον μεταφορέα για την μεταφορά του αυτ/του.
- ο Μεταφορές θα παραλάβει τα πρωτότυπα τα οποία θα δοθούν στον εκτελωνιστή.
Η μεταφορά πέρνει περίπου 3-4 μέρες και το κόστος είναι κοντά στα 1500 euro.
O εκτελωνισμός λόγο υβριδικού δέν έχει Τέλη ταξινόμησης - Τέλη κυκλοφορίας . Το μόνο κόστο είναι οι Πινακίδες.Προσπαθώ να δώ αν μπορεί να αγοραστεί χωρίς ΦΠΑ απο την Γερμανία με κάπως ποιο 'ελαφρύ' τιμολόγιο μπάς και γλυτώσουμε κανα euro . Καθώς και να βοηθήσουμε τις εισπράξεις του Ελληνικού δημοσίου.
αυτά μέχρι στιγμής .
αν βλέπετε κάτι λάθος .... plz πείτε το .
Wish me good lack ......
-
-
Μέχρι στιγμής έχουν δρομολογηθεί τα εξής.
-
Υπογραφή του δελτίου καταχώρησης και εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το αυτ/το
-
Πληρωμή - εξόφληση του αυτ/του
-
Τίτλος κυριότητας
-
Άδεια κυκλοφορίας
-
Τιμολόγιο αγοράς.
τα 3 προηγούμενα ( 3 - 4 - 5 ) πρέπει να σταλούν αντίγραφά τους Ελλάδα για να δοθούν στον εκτελωνιστή οποίος θα προετοιμάσει τον εκτελωνισμό με τα αντίγραφα και θα τα ολοκληρώσει με τα πρωτότυπα.
- πληρεξούσιο - εξουσιοδότηση στον μεταφορέα για την μεταφορά του αυτ/του.
- ο Μεταφορές θα παραλάβει τα πρωτότυπα τα οποία θα δοθούν στον εκτελωνιστή.
Η μεταφορά πέρνει περίπου 3-4 μέρες και το κόστος είναι κοντά στα 1500 euro.
O εκτελωνισμός λόγο υβριδικού δέν έχει Τέλη ταξινόμησης - Τέλη κυκλοφορίας . Το μόνο κόστο είναι οι Πινακίδες.Προσπαθώ να δώ αν μπορεί να αγοραστεί χωρίς ΦΠΑ απο την Γερμανία με κάπως ποιο 'ελαφρύ' τιμολόγιο μπάς και γλυτώσουμε κανα euro . Καθώς και να βοηθήσουμε τις εισπράξεις του Ελληνικού δημοσίου.
αυτά μέχρι στιγμής .
αν βλέπετε κάτι λάθος .... plz πείτε το
Πριν δύο μήνες έφερα 320d touring, λοιπόν:
α) Τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ ΔΕΝ μπορείς να πάρεις σαν ιδιώτης, μόνο εαν είσαι επαγγελματίας ή έμπορος.
β) Πλήρωσα 800 μεταφορά (για Βέροια), 1500 είναι ακριβούτσικα. Αμοιβή εκτελωνιστή 250.
γ) Μαζί με την άδεια πιστεύω έχει και πιστοποιητικό συμμόρφωσης (euro4) & έγκριση τύπου, θα τα χρειαστείς οπωσδήποτε οπότε ψάξτο λίγο (αν και οι Γερμανοί τα έχουν έτοιμα).
Οτι άλλο θέλεις ρώτα@gheret: Τί εννοείς να γλυτώσεις τον ΦΠΑ; αν αγοράζεις σαν ιδιώτης υπάρχουν δύο περιπτώσεις α) ο ΦΠΑ δεν έχει πληρωθεί, οπότε η τιμή αγοράς είναι καθαρή αξία + ΦΠΑ β) ο ΦΠΑ έχει πληρωθεί (π.χ αν αγοράσεις από Γερμανό ιδιώτη) οπότε απλά πληρώνεις τη τιμή αγοράς και αναγράφεται οτι ο ΦΠΑ έχει αποδοθεί.
-
-
οντως τα 1500 ειναι τσιμπημενα..
-
Ο χρήστης joyrider έγραψε:
α) Τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ ΔΕΝ μπορείς να πάρεις σαν ιδιώτης, μόνο εαν είσαι επαγγελματίας ή έμπορος.
β) Πλήρωσα 800 μεταφορά (για Βέροια), 1500 είναι ακριβούτσικα. Αμοιβή εκτελωνιστή 250.
γ) Μαζί με την άδεια πιστεύω έχει και πιστοποιητικό συμμόρφωσης (euro4) & έγκριση τύπου, θα τα χρειαστείς οπωσδήποτε οπότε ψάξτο λίγο (αν και οι Γερμανοί τα έχουν έτοιμα).
Οτι άλλο θέλεις ρώταΤα νέα εχουν ως εξής
1000 euro Τιμή μεταφοάς απο Dortmunt - Αθήνα
250 εκτελωισμός .. ίσως και πιο κάτω θα δούμε είπε.α) όντως προσπάθησα ( μέσω εταιρείας )αλλά τελικά θα το αγοράσω ως ιδιώτης.
β) κοντά είμαστε
γ) ξέρεις πως λέγονται στα Γερμανικά για να τα ζητήσω ? -
Η έγκριση τύπου είναι Zulassungsbescheinigung Teil II (ουσιαστικά είναι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας, πάνε μαζί). Το πιστοποιητικό συμμόρφωσης δεν το κράτησα φωτοτυπία (απ'τη χαρά μου..) νομίζω είναι Konformitätszeugnis (αν διαβάζει ο Μάριος βοήθεια), αλλά αν τους πεις κάτι για CE validation paper θα καταλάβουν φαντάζομαι (είναι γραμμένο σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ). Πάντως οι Γερμανοί είναι πολύ τυπικοί σ'αυτά, ειδικά οι αντιπροσωπίες οπότε το πιθανότερο είναι να τα έχουν έτοιμα. Αλήθεια εσύ το πήρες χωρίς να το δεί κάποιος;
-
Ο χρήστης joyrider έγραψε:
Η έγκριση τύπου είναι Zulassungsbescheinigung Teil II (ουσιαστικά είναι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας, πάνε μαζί). Το πιστοποιητικό συμμόρφωσης δεν το κράτησα φωτοτυπία (απ'τη χαρά μου..) νομίζω είναι Konformitätszeugnis (αν διαβάζει ο Μάριος βοήθεια), αλλά αν τους πεις κάτι για CE validation paper θα καταλάβουν φαντάζομαι (είναι γραμμένο σε όλες τις γλώσσες της ΕΕ). Πάντως οι Γερμανοί είναι πολύ τυπικοί σ'αυτά, ειδικά οι αντιπροσωπίες οπότε το πιθανότερο είναι να τα έχουν έτοιμα. Αλήθεια εσύ το πήρες χωρίς να το δεί κάποιος;Παρών!!
Το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης ΕΚ αναφέρεται και ως EG-Ubereinstimmungsbescheinigung (στα Γερμανικά) ή EC-Certificate of Conformity (στα Αγγλικά). Είναι ένα απαραίτητο έγγραφο που δίδεται με την αγορά κάθε αυτ/του εδώ στη Γερμανία, ακόμα και τα μεταχειρισμένα το έχουν (υποχρεωτικά ο ιδιοκτήτης) και πρέπει να παραδίδεται στο νέο αγοραστή μαζί με την άδεια κυκλοφορίας.
Οι εν Ελλάδι υπάλληλοι του Υπ.Συγκοινωνιών παρακρατούν το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης ΕΚ κατά την διαδικασία έκδοσης πινακίδων από τις αντιπροσωπείες και δεν το επιστρέφουν στον ιδιοκτήτη.
Βοήθησα???
-
Το έκλεισα αρχικά γιατι έχω φίλη μου στην Lexus που μου είπε ότι είναι OK .
Είναι το μετά facelift 1,4 μήνες ηλικία με 25,000 χιλιόμετρα και έκδοση Boulevard .
Μου είπε ότι μυρίζει ακόμα καινουργήλα.Σήμερα ή την Δευτέρα θα πάει ο θείος μου να το δεί .
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης ΕΚ αναφέρεται και ως EG-Ubereinstimmungsbescheinigung
Βοήθησα???
Mα και βέβαια, είναι απλούστατο!
Απορώ πως δεν σας δένεται η γλώσσα κόμπος όταν μιλάτε γερμανικά, για να μην πω πως χρειάζεται...τερατώδη μνήμη για να θυμάσαι την...σειρά των συμφώνων! -
Σε τι τιμή?>Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Το έκλεισα αρχικά γιατι έχω φίλη μου στην Lexus που μου είπε ότι είναι OK .
Είναι το μετά facelift 1,4 μήνες ηλικία με 25,000 χιλιόμετρα και έκδοση Boulevard .
Μου είπε ότι μυρίζει ακόμα καινουργήλα.Σήμερα ή την Δευτέρα θα πάει ο θείος μου να το δεί .
-
41,000
**
Σας Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια **
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ Ε.Ε.