-
μια και το παρέλαβα ορίστε και μερικές φωτογραφίες από ελλάδα
[IMG=http://img26.imageshack.us/img26/1774/antonisk71.jpg][/IMG]
[IMG=http://img98.imageshack.us/img98/63/antonisk72.jpg][/IMG]
[IMG=http://img27.imageshack.us/img27/5804/dsc04368q.jpg][/IMG]Ο χρήστης spindi έγραψε:
β. Εχει στοιχεια και τιμες επιπλεον εξοπλισμου καθως και οποιαδηποτε κριση για αυτα.
(αναλυτική λίστα τιμών έξτρα θα εκτιμηθει δεόντως!!)ορίστε και ο τιμοκατάλογος με τα αξεσουάρ του kuga
[IMG=http://img27.imageshack.us/img27/5804/dsc04368q.jpg][/IMG]
[IMG=http://img27.imageshack.us/img27/dsc04368q.jpg/1/w3264.png][/IMG] -
Εύχομαι καλορίζικο...αύριο έχω κανονίσει test drive και είμαι γενικά πολύ κοντά στην απόφαση αγοράς του.
Ρωτώντας στην αντιποροσωπεία μου είπαν ότι για όσο διάστημα θα ισχύει η μείωση του τέλους ταξινόμησης δεν μπορώ να προσθέσω κανένα extra (εκτός απο αυτόματο κιβώτιο). Ισχύει όντως κάτι τετοιο ?(το λέω γιατι είδα τον κατάλογο με τα extra που ανέβασες)
Το αυτοκινητο εμφανισιακά είναι κατά τη γνώμη μου ανώτερο απο οτιδήποτε αντίστοιχο κυκλοφορεί σε αυτη τη τιμή.
Περιμένω με ανυπομονησια και τις πρώτες σου εντυπωσεις απο την καθημερινή χρήσηΥ.Γ. μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία ότι έχει θερμαινόμενο παρμπριζ αλλά στη λίστα που ανέβασες το έχεις δεν το έχει στον standard εξοπλισμό...???
-
Ανυπομονώ και εγω αυριο να το οδηγήσω για να πάρω έστω και μια μικρή γεύση
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Περιμένω συνεχη ενημέρωση όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα σου..!
Και μια εικόνα σχετικα με την κατανάλωση του θα ήταν πού χρήσιμη -
αυτό πάντως με την δοκιμή του autobild είναι όντως ανέκδοτο.. την διάβασα το μεσημέρι (το είχα ξεχάσει να το διαβάσω οταν το είχα πάρει) και πραγματικά είναι σα να λείπει μισή σελίδα
μπορώ να φανταστώ τον αρχισυντάκτη του περιοδικού την ώρα του dtp...
-Πω ΠΩ τι Γ@Μ@ΤΕΣ φωτογραφίες έχω για το συγκριτικο.. αλλα δε χωράνε όλες ρε γμτ..
χμμ.. νταξει μωρέ ας κόψω αυτές τις παραγράφους στη μέση του κειμένου, σάμπως θα το προσέξει κανεις? -
Γεια σας παιδια...
Επιδη βρισκομαι στο ψαξιμο για SUV θελω τις γνωμες σας για το 2.5Τ Kuga. Το κοιταω και αυτο μεταξι αλλων σουβοιδων (βασικα Rav4, Outlander 2.4 CVT, Forrester 2.0, Kuga). Το ξερω οτι ειναι σχετικα καινουργιο στην αγορα και ισως δεν εχετε ακομα ολοι σχηματισει τις εντυπωσεις σας 100%. Επισης καταλαβαινω οτι αν το ρωτησω αυτο στο Kuga thread θα παρω ως επι το πληστον θετικες απαντησεις, αλλα πιστευω οτι ολες οι γνωμες ειναι σεβαστες...
Τι ψαχνω:
- Μετριες δυνατοτητες off road. Θελς να μπορω να πηγαινω σε κατι ποιο δυσκολο απο χωματοδρομους με νερολακουβες. Ανιφορες/κατηφορες με μετρια νερφαγωματα αλλα σεβαστες κλεισεις, χιονια (φρεσκα αλλα και πατημενα γλυστερα - και ναι το καταλαβαινω οτι τα λαστιχα παιζουν ρολο εδω), λασπες καμια φορα και κανα μικρο ρυακι, αμμουδιες καμια φορα...ποιο γενικως πολυ με καινε οι ανιφοριες σε δαση και βουνα...
- Απταιστες δυνατοτητες on-road και καλες επιδοσεις. Αυτο που καιει τι γυναικα μου (επειδη δεν το εχει τωρα) ειναι να μπορεινα περναει και καμια νταλικα στην Εθνικη χωρις να κοψωχολιαζεται οτι θα την παρει 10 λεπτα να την περασει...
- Ποιοτητα, προθημια, και πελατοκεντρικη (οσο ειναι δυνατον) προσεγκιση απο την αωτιπροσωπεια (εμπειριες service, δικτυο, τιποτα δωρακια στην αγορα του αμαξιου)...κτλ
- Και ποιο πολυ απο ολα, τις εντυπωσεις σας ως κατοχοι η ενδοιαφερομενοι...
Θα παω για ενα τεστ ντραιβ την Παρασκευη και απο μονος μου, αλλα διστυχως λιγα καταλαβαινεις σε 30 λεπτα τεστ...(ειδικα αυτα που σου δινουν και εκει που σε πανε)
Ευχαριστω εκ των προτερων...
BoogabooΥΣ
Σε καποιο τεστ ειδα την φανταστικη ηλιοροφη, ξερετε αμα ειναι μονο επι παραγγελιας; -
Από όσα λες νομίζω ότι αυτό που σε καλύπτει είναι το Kuga. Φοβερό μοτερ (έχει πολλά τέλη και ασφάλιστρα όμως σαν 2.5 που είναι), συμπεριφορά πιο κοντά σε επιβατικού παρά σε 4χ4, σχετικά λογικές απαιτήσεις συντήρησης, καλές αντιπροσωπείες (ξέρω γιατί είμαι κάτοχος Ford) και φανταστική τιμή. Αν σε καλύπτουν οι χώροι και σου αρέσει η εμφάνιση δεν θα το μετανιώσεις πιστεύω. Τα υπόλοιπα που ανέφερες είναι μεγαλύτερα, πιο ευρύχωρα, μερικά καλύτερα εκτός δρόμου κλπ αλλά το μοτέρ και το πάτημα του Kuga στην άσφλατο δεν το έχει κανένα (πρέπει να πας σε CX7 και πάνω για να βρείς τέτοιον συνδυασμό).
-
Εγώ το οδήγησα χτες (για περίπου μισή ώρα ποως είπες και εσυ) και οι εντυπώσεις μου ειναι πολύ θετικές.
Ο κινητήρας έχει πολυ μεγάλη δυναμη απο πολυ χαμηλα. Ειναι εντυπωσιακο
Στο δρόμο ειναι εξαιρετικο
Εκτος δρομου δεν εχω ιδεα μιας και δεν μου δόθηκε η δυνατοτητα
Ψαχνω αντιπροσωπειες για την καλύτερη προσφορά και μάλλον θα το κλείσω απο βδομάδα.
Παντως και εγω σε αυτα τα αμαξια που κοιταξες και εσυ ειχα κοιταξει αλλα πήγα στο Kuga μαλλον θα ελεγα λογω επιδόσεων. -
Σήμερα γύρισα από το πρώτο ταξίδι που είχε εθνική και ασφαλτο σε δευτερεύουσες οδούς επαρχίας. Το kuga συμπεριφέρεται σαν gti σε όλες τις διαδρομές. Είναι άνετο στο ταξίδι και η πολύ μεγάλη ροπή χαμηλά σε προδιαθέτει να έχεις πάντα μεγάλες σχέσεις χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές. Αντίστοιχα σχεδόν με diesel. Η μέση καταναλωση ήταν 11,9 l /100 km σε λογικές ταχύτητες 120-140 και αργότερα 60-80 km/h . Σε υπερβολικές επιταχύνσεις ή κατεβάσματα καλύτερα να μην κοιτάτε τον δείκτη κατανάλωσης χτυπάει 35άρια Βόλτα σε εκτός δρόμου πήγα μόνο σε καλά πατημένο χωματόδρομο με κάποιες λακούβες και τα πήγε μια χαρά , χωρίς να υπάρχουν όμως δυσκολίες που συναντα κανείς σε off road αποδράσεις. Όσο για λάσπες και χιόνια, υπομονή για εντυπώσεις τον επόμενο χειμώνα που θα χιονίσει.
-
Ο χρήστης boogaboo έγραψε:
Σε καποιο τεστ ειδα την φανταστικη ηλιοροφη, ξερετε αμα ειναι μονο επι παραγγελιας;
Η ηλιοροφή είναι κατόπιν παραγγελίας και παίρνει κάποιους μήνες, έχει και ως αρνητικό ότι εσωτερικά δεν κλεινει με ταπετσαρία του ουρανού αλλά με διάτρητα κουρτινάκια. Καλό για τη Σουηδία αλλά για Ελλάδα μάλλον θα μετατρέπεται το μεσημέρι σε θερμοκήπιο...
-
antonisk καλοτάξιδο το αμάξι
όσοι το αγοράσουν ας μας γράψουν εντυπώσειςπάντως ένα φίλος παραπάνω που γράφει ότι το RAV είναι μεγαλύτερο από το kuga, δεν έχει δίκαιο
το rav ειναι λίγο μικρότεροεγώ πάντως αν και φανατικός ford-ακιας και αν και περίμενα το kuga 2 χρόνια πότε θα βγει
τελικά υπέκυψα στον γιαπωνέζικο ανταγωνισμό Και περιμένω να μου έρθει το rav4 cvt (αυτόματο)λίγο οι μεγαλύτεροι χώροι του rav
λίγο το ότι ρίξανε την εγγύηση στα 2 από τα 5 χρόνια στην ford
λίγο το χαμηλότερο ετήσιο κόστοςsorry ford,
αν και το βλέπω στο δρόμο το kuga και το ζαχαρώνωanyway, καλοτάξιδα τα δικά σας kuga
-
Πράγματι το rav έχει λίγο πιο ανετους χώρους εσωτερικά ίσως λόγω ότι το kuga έχει μεγάλο χώρο για τη μηχανή, περιορίζεται ελαφρά η καμπίνα.
-
Να πω την αλήθεια ήμουν μεταξύ RAV και Kuga πριν καταλήξω στο τελικά στο Kuga.
Ο λόγος ήταν οι επιδόσεις. Το RAV ειναι πολύ καλό αυτοκίνητο και πραγματικα αποκόμησα πολύ καλή εντύπωση. Αν και μικρότερο σε μήκος όντως δείχνει να εχει περισσοτερους χωρους. Ομως δεν έχει κατι που με ενδιεφερε πολυ και αυτο ηταν η δυναμη. Οχι οτι δεν εχει δυναμη αλλα αν το συγκρινεις με το Kuga η διαφορα σε αυτο τον τομεα ειναι τεραστια (μεγαλυτερο κοστος συντήρησης βεβαια) -
'The continuing decline of the dollar that has fallen 18 percent against the Euro this year has lead Ford to the decision to move production of its Kuga compact SUV from Europe to the U.S., or at least that is what Bloomberg reported citing three people familiar (but not named) with the plan. The news site claims that Ford will shift production of the Kuga from its factory in Saarlouis, Germany to Louisville, Kentucky in the U.S. starting from October 2011.'
http://carscoop.blogspot.com/2009/10/ford-said-to-move-production-of-kuga.htmlΩχ!!!
(Κάθε φορά που ακούω για Ford αμερικάνικης κατασκευής ... σκέφτομαι το ποιοτικό και προσεγμένο Maverick!) -
Κι εμένα το Κuga μου φαίνεται το πιο όμορφο από όλα τα SUV. Κι αφού οδήγησα το diesel έχω να πώ μόνο θετικά σχόλια για την συμπεριφορά του. Στρίβει και κρατά πολύ καλά, μου φάνηκε καλύτερο από το Tiguan.
Δεν έγερνε και απορροφούσε πολύ καλά τις ανωμαλίες. Από θόρυβο στο εσωτερικό δεν είχε σχεδόν καθόλου, μόνο οι καθρέφτες πάνω από 120-130 ακουγόταν. Η ροπή πολύ εντυπωσιακή.
Στα μειονεκτήματα που εντόπισα και με ενόχλησαν ήταν το μικρό πλάτος και μήκος στα πίσω καθίσματα,κι ο αισθητά μικρός χώρος αποσκευών για τέτοιο εξωτερικό μήκος. Ίσως ο χώρος κινητήρα καταλαμβάνει τη μερίδα του λέοντος, όμως συνολικά δεν με ικανοποιεί σε χώρους.
Επίσης το ταμπλώ μου φάνηκε άσχημο και πολύ περιοριστικό με το μεγάλο ύψος του διαχωριστικού από τον συνοδηγό. Μου έλειπαν θήκες και είχε μόνο μια ποτηροθήκη! Ο λεβιές είχε μια δυσκολία στην κίνηση(ίσως να ήταν σφιχτός ακόμη).
Το χειριστήριο στο τιμόνι για το ραδιόφωνο μου φάνηκε απαράδεκτο σε θέση και αίσθηση και δεν προσφέρεται στην απλή έκδοση!
Η ορατότητα επίσης προς τα πίσω χειρότερη κι από φόκους που ήδη υποφέρει. Αυτά με αποθάρρυναν από αυτό.
Όσο για το diesel έχω να προσθέσω πως έχει τα πλεονεκτήματά του, όμως όταν ο κόφτης είναι στις 3500-4000 στροφές δεν προσφέρεται για απόλαυση στην οδήγηση. Το ωφέλιμο εύρος είναι ουσιαστικά 1500 στροφές (από 1500-3000) κι αυτό εμένα μου φαίνεται λίγο. Συνέχεια θα κατέφευγα σε αλλαγή σχέσης για να το κρατήσω εκεί. Αν αναλογιστώ και την συχνή ελληνική νοθεία που νομίζω είναι πιο επικίνδυνη για τον πετρελαιοκινητήρα(;), η πραγματικότητα αυτή με κάνει πολύ διστακτικό. -
Για όσους/ες ενδοιαφέρονται για λεπτομερείς συζητήσεις επί του Kuga, μπορείτε να δοκιμάσετε και εδώ: http://fordkugaclub.ipbfree.com/index.php?act=home
Ένα νεο-σύστατο φόρουμ ειδικά για τους Kuga aficionados...
-
Έχω καταγράψει και τις οδηγικές μου εντυπώσεις σε αυτή τη δ/νση: http://fordkugaclub.ipbfree.com/index.php?showtopic=28
-
Ford Kuga 2008