-
είναι πολύ καλό αμάξι και μη σε ξεγελάνε τα μόνο 120 άλογα, μέχρι τις 4000 πάει σαν το 160άρι..
-
peterpan δικο σας?
καλοταξιδο αμα ειναι!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
peterpan δικο σας?καλοταξιδο αμα ειναι!
όχι ακριβώς...
είναι του πρώτου ξαδέρφου μου... με τον οποίο είμαστε πολύ δεμένοι.. και είναι σαν αδερφός μου
ευχαριστώ Μίλτο! θα του το μεταβιβάσω! Θα πω 'ο Μετρ του φόρουμ 4Τ είπε τον καλό του λόγο για το αμάξι και ευχήθηκε να είναι καλοτάξιδο! Σιδερένιο να είναι!'εγώ μίλτο που να πάρω τέτοιο αμάξι? για 3 άτομα θα αγόραζα κάτι σε κουπέ...
αλλά στο πολύ μέλλον. ας τελειώσω πρώτα...πάντως ο ξάδερφος έδωσε το προηγούμενο αμάξι σε σκοτωμένη τιμή...
Ford focus 2002 1.600 με κλιματισμό, ηλεκτρικά κτλ το έδωσε 4.000 ευρώ...
για να φύγει αμέσως... -
μήπως μπορεί να με ενημερώσει κάποιος πόσο περίπου κοστίζει με την μείωση του ΕΤΤ ένα α4 1800 με 160 άλογα στην έκδοση ambition, και αν υπάρχουν καθόλου ετοιμοπαράδοτα;
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Έχω παραγγείλει δυο αξεσουάρ εδώ και 2 μήνες και δεν είναι σε θέση να μου απαντήσουν που βρίσκονται και ποτε θα έρθουν.
Τι στο διάολο βιβλίο παίρνεις από το internet και σου λένε που βρίσκεται αν πάσα στιγμή.
Με συνολικό κόστος 180 € έχω δώσει προκαταβολη τα 50 € (για να μην ρισκάρουν κιόλας τα παιδιά) και ακόμα περιμένω!αυτό το πράγμα είναι τραγικό, και δυστυχώς η Audi(πιθανόν και άλλες) έχει δώσει γραμμή να μην γίνονται διαδικτυακές πωλήσεις ειδικά σε διαφορετικές χώρες.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
πάντως ο ξάδερφος έδωσε το προηγούμενο αμάξι σε σκοτωμένη τιμή...
Ford focus 2002 1.600 με κλιματισμό, ηλεκτρικά κτλ το έδωσε 4.000 ευρώ...
για να φύγει αμέσως...πόσο ήθελε να δώσει δηλ αυτοκίνητο 7ετιας;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πάντως ο ξάδερφος έδωσε το προηγούμενο αμάξι σε σκοτωμένη τιμή...
Ford focus 2002 1.600 με κλιματισμό, ηλεκτρικά κτλ το έδωσε 4.000 ευρώ...
για να φύγει αμέσως...πόσο ήθελε να δώσει δηλ αυτοκίνητο 7ετιας;
αυτός δεν ήθελε παραπάνω... το πολύ να έπιανε λίγο κάτω από 5.000...
1.600 κε. οι τιμές για αυτό κυμαίνονται στα 5.000, δλδ το πούλησε -20% .
αλλά γενικότερα είναι της νοοτροπίας, όπως και εγώ , ότι 1.000-2.000 ευρώ παραπάνω δε θα σε κάνουν πλουσιότερο -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πάντως ο ξάδερφος έδωσε το προηγούμενο αμάξι σε σκοτωμένη τιμή...
Ford focus 2002 1.600 με κλιματισμό, ηλεκτρικά κτλ το έδωσε 4.000 ευρώ...
για να φύγει αμέσως...πόσο ήθελε να δώσει δηλ αυτοκίνητο 7ετιας;
Κάτσε ρε συ elteo...
4.000€ για αμάξι 7ετίας είναι σκοτωμένα λεφτά!!!
Αν τα 4.000€ είναι καλά για αμάξι 1,6lt focus τότε πόσο καλά είναι τα 7000€ για Golf IV 9 ετών (όταν πουλήθηκε στην αντιπροσωπεία) 1.4lt? Και σημείωνω ότι αυτή η τιμή είναι η τιμή που μου αγόρασαν το αμάξι.Φαντάσου ότι και καθόλου κέρδος να μην βγάλουν (θα μου τα πάρουν βέβαια από άλλού), 7000€ θα πουληθεί.
Σίγουρα παίζει ρόλο και το σε πόσο καλή κατάσταση είναι το αμάξι, αν έχει book service κτλ-κτλ, αλλά όχι και καλή τιμή τα 4000€.Εκτός κι αν δεχτούμε πιαότι η κατάσταση τώρα (σε σχέση με 10μήνες πριν που πούλησα το Golf) είναι χάλια στα μεταχειρισμένα.
Προσωπικά πάντως βλέπω ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν μεταβληθεί ελάχιστα προς τα κάτω.ΥΓ:Το βρήκα το παλιό μου αμάξι σε (κάποια άλλη) μάντρα να πουλιέται προς 6.950€!!!Και μιλάμε για αμάξι 10ετίας πλέον (αγορασμένο το 1999)
ΥΓ2:παρέλαβες το αμάξι σου τελικά?Βλέπω και 'νέα' υπογραφή. -
τουρμπινα απο s3και αν καποιος θελει να παραγγειλει πωλειται σε τιμη ευκαιρια!!!
μολις 1650 δολαρια...
http://www.034motorsport.com/product_in ... s_id=18721 -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
4.000€ για αμάξι 7ετίας είναι σκοτωμένα λεφτά!!!
Αν τα 4.000€ είναι καλά για αμάξι 1,6lt focus τότε πόσο καλά είναι τα 7000€ για Golf IV 9 ετών (όταν πουλήθηκε στην αντιπροσωπεία) 1.4lt? Και σημείωνω ότι αυτή η τιμή είναι η τιμή που μου αγόρασαν το αμάξι.Φαντάσου ότι και καθόλου κέρδος να μην βγάλουν (θα μου τα πάρουν βέβαια από άλλού), 7000€ θα πουληθεί.Εκτός τόπου και χρόνου η τιμή που στο πήραν. Ισως να μην ήθελαν να σε χάσουν από πελάτη μιας κ πήρες ακριβό τουτούνι ή να είχες κονέ στον αντιπρόσωπο όπως έχεις πει αλλού. Ακριβώς ίδιο με το δικό σου φίλης μου στην Τογιοτα το δωσε 3200 για να πάρει το LandCruiser. Αν έπαιρνε το Yaris θα της το έπαιρνε 2600. Θυμάμαι καλά τις τιμές γιατί μου είχε κάνει εντύπωση τότε που μου το είχε πει. Είσαι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας και είμαι κάθετος σε αυτό.
Σίγουρα παίζει ρόλο και το σε πόσο καλή κατάσταση είναι το αμάξι, αν έχει book service κτλ-κτλ, αλλά όχι και καλή τιμή τα 4000€.
Κλασσικός έλληνας λες και το αμάξι είναι οικόπεδο. Να δω πότε θα ξεκολλήσουμε...
Εκτός κι αν δεχτούμε πιαότι η κατάσταση τώρα (σε σχέση με 10μήνες πριν που πούλησα το Golf) είναι χάλια στα μεταχειρισμένα.
Προσωπικά πάντως βλέπω ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν μεταβληθεί ελάχιστα προς τα κάτω.Χαλλλλαρά.
ΥΓ:Το βρήκα το παλιό μου αμάξι σε (κάποια άλλη) μάντρα να πουλιέται προς 6.950€!!!Και μιλάμε για αμάξι 10ετίας πλέον (αγορασμένο το 1999)
Αχα! Got ya! Μάλλον ισχύει αυτό που λέω. Δεν πρόκειται να το πουλήσει ειδικά το 2009.
ΥΓ2:παρέλαβες το αμάξι σου τελικά?Βλέπω και 'νέα' υπογραφή.
Ελπίζω σήμερα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εκτός τόπου και χρόνου η τιμή που στο πήραν. Ισως να μην ήθελαν να σε χάσουν από πελάτη μιας κ πήρες ακριβό τουτούνι ή να είχες κονέ στον αντιπρόσωπο όπως έχεις πει αλλού. Ακριβώς ίδιο με το δικό σου φίλης μου στην Τογιοτα το δωσε 3200 για να πάρει το LandCruiser. Αν έπαιρνε το Yaris θα της το έπαιρνε 2600. Θυμάμαι καλά τις τιμές γιατί μου είχε κάνει εντύπωση τότε που μου το είχε πει. Είσαι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας και είμαι κάθετος σε αυτό.Καταρχάς δεν έχω πει ποτέ ότι έχω κονέ στον αντιπρόσωπο.Ίσως θέλανε να με κρατήσουν πελάτη, αγόρασα ακριβό αμάξι (αν και το 'ακριβό' είναι τελείως υποκειμενικό), ίσως επειδή ήξεραν το αμάξι (αφού έκανα όλα τα service εκεί τα τελευταία 4 χρόνια, 2 χτυπηματάκια που είχα εκεί τα έφτιαξα), ίσως επειδή το προηγούμενο αμάξι να ήταν επίσης του ίδιου group...ξέρω γω? Ίσως και όντως να είμαι η εξαίρεση, ίσως απλά το ψάχνω περισσότερο (από το μέσο όρο) και να πιέζω και περισσότερο για 'κάτι καλύτερο'.
Εγώ πιστεύω ότι είναι όλα τα παραπάνω μαζί.Πάντως έτσι για την ιστορία, θυμάμαι χαρακτηριστά ότι 7.500€ ζητούσαν οι ιδιώτες τότε στις αγγελίες, αφού έλεγα 'δε μαμιέται?Για 500€ λιγότερα ξεμπέρδεψα και από το τρέξιμο'.
Θα μου πεις...αυτοί ζητάνε όσα θέλουν.Ας ζητήσουν και 10.000€!!Ποιός θα βρεθεί να τους τα δώσει?Τέλος η χειρότερη τιμή που άκουσα όταν έψαχνα την 'αντικατάσταση' ήταν 4500€ και συγκεκριμένα στην Karenta της Αμφιθέας (Αθήνα-Π.Φάληρο κοντά στην Συγγρού) με την πρώτη ματιά/εξωτερικό-εσωτερικό έλεγχο (και έγιναν 5.000€ μετά από πίεση,αλλά τελικά δεν τους το έδωσα αφού βρήκα να το δώσω 2 χιλιάρικα 'πάνω').
Ξέχασα να σου πω ότι μιλάμε πάντα για τιμές που θα ήταν ως έκπτωση για την αγορά του επόμενου και όχι 'ζεστά λεφτά' στο χέρι ως καθαρή αγοραπωλησία.(αλλά μάλλον κι εσύ για κάτι τέτοιο μιλάς)
Για όλους τους παραπάνω λόγους λοιπόν, εμένα ως Γιώργος, μου φάνηκε 'σκότωμα' η τιμή των 4000€ για ένα αμάξι ίδιας κατηγορίας με το Golf και με ίδια τιμή περίπου αγοράς (ως καινούριου όταν αγοράστηκε) και μάλιστα με 200cc περισσότερα (το 1.4lt ήταν λίιιιιιγο -?- χώμα και στο focus και στο golf και γι'αυτό έχαναν αρκετά σε μεταπωλητική αξία) και μάλιστα 6 ετών (και όχι 9 όπως όταν πουλήθηκε το δικό μου αμάξι).
Σίγουρα πάντως έπαιξε ένα ρόλο το ότι αγόρασε άλλης εταιρίας αμάξι (έστω...από άλλο group).(δε θέλω να σκέφτομαι τι τιμή θα πουληθεί το αμάξι του πατέρα μου που αγοράστηκε τότε πολλά ευρώπουλα )
Κλασσικός έλληνας λες και το αμάξι είναι οικόπεδο. Να δω πότε θα ξεκολλήσουμε...
Δεν είπα ότι θέλω να πουλήσω το αμάξι όσο το αγόρασα.Προφανώς...Μην γενικεύεις.Ξέρω που πατάνε τα πόδια μου και που δίνω τα λεφτά μου. Είμαι μάλιστα ο πρώτος που λέει ότι τα λεφτά του αυτοκινήτου τα δίνεις καθαρά για την κ@ύλα και όχι για να κάνεις επένδυση.Εδώ να το αγοράσεις και επί τόπου να πας να το πουλήσεις, έχεις χάσει αρκετά χρήματα. Αν θες να κάνεις επένδυση (όπως είπες κι εσύ), πάρε οικόπεδο, διαμέρισμα, μονοκατοικία, μαγαζί κοκ.
Αλλά όχι και 4000€ αμάξι που αγοράστηκε περίπου 16.000€ πριν 6 χρόνια.εμένα μου φαίνεται λίγο 'σφάξιμο' ως τιμή αγοράς (από τη μεριά του ιδιοκτήτη).Τέλοσπάντων...Αχα! Got ya! Μάλλον ισχύει αυτό που λέω. Δεν πρόκειται να το πουλήσει ειδικά το 2009.
Δε λεω το αντίθετο!!Μάλιστα όταν είδα την τιμή, είπα 'ρε...έχουμε ξεφύγει! '
Σήμερα το αμάξι είναι 10 ετών και ζητάει 7000€ (με τιμή αγοράς ΤΟΤΕ 5,5 εκατομύρια δραχμές δηλαδή περίπου 15.000€, δηλαδή λίιιγο κάτω από τα μισά ).Ελπίζω σήμερα.
Με το καλό, με το καλό!!!!
Εύχομαι να μη βρεις κανένα εμπόδιο και να το παραλάβεις σήμερα και να βρεις χρόνο να το κάνεις και βολτούλες να το χαρείς!!!
Συγνώμη που ρωτάω, αλλά είναι διπέταλο ή τριπέταλο?
end offtopic. -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
πάντως ο ξάδερφος έδωσε το προηγούμενο αμάξι σε σκοτωμένη τιμή...
Ford focus 2002 1.600 με κλιματισμό, ηλεκτρικά κτλ το έδωσε 4.000 ευρώ...
για να φύγει αμέσως...τελικά το έβαλε στο car.gr και σε μία μέρα το πούλησε...
τελικά του τηλεφώνησαν 5 άτομα σε μία μέρα και το πούλησε 4.500 .μετά σου λέει πως δεν αγοράζουν... περίεργο φάνηκε...
πάντως στην αντιπροσωπία της audi δεν του το έπαιρναν ως ανταλλαγή... για θεσνικη μιλώ...
-
4000e για focus 1.6 είναι λίγα... σε σχέση με τα 6500e που έδωσε γνωστός γνωστού για corolla 1.4 8ετίας με 100.000χλμ και φαγωμένα λάστιχα
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
επειδη ο ιταλακιας αναρωτιεται αν μπορει να περασει την enzo...
RS6 με 700 αλογα...
http://www.autoblog.gr/2009/04/30/audi- ... ith-700hp/
3,9' 0-100 12,1' 0-200, τελικη 340 χλμ/ωραμε αυτο κατι μπορει να γινει
Η Enzo θέλει κάτω από 10 για τα 0-200 ενώ αυτό πάνω από 12...
-
Μη συγκρίνουμε τα ασύγκριτα... Η Εnzo έχει μετρηθει από το R&T 3.1 για τα 60 μίλια και 8,5 για τα 120 (195 χαω). Όσο για το συγκεκριμένο κινητήρα της Audi... ο V10 του R8 είναι σαφώς προτιμηταίος.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Η Enzo θέλει κάτω από 10 για τα 0-200 ενώ αυτό πάνω από 12...
είναι ψόφιο δηλαδή...
Ρε τα πόδια του δεν παίρνει μιλάμε! Αφου να φανταστείς φορτωμένο ούτε νταλίκα δεν προσπερνάει!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και τους αλουμινενιους καθρεφτες ξεχασε!!!ε...τους έβαλε λίγο πιο μετά και γι'αυτό δεν τους ανέφερα
πολλα λεφτα ρε συ καβουρα..
προσωπικά τα χρήματα μου φαίνονται πάρα πολλά και το χειρότερο δεν είναι ότι αποσκοπούν μόνο στη μόστρα (τόσα άλλωστε δεν αποσκοπούν ακριβώς εκεί?) αλλά ότι προσπαθείς να δείξεις ότι έχεις ένα αμάξι που ΔΕΝ έχεις και ΔΕΝ πάει έστω το ίδιο.
Θες να δώσεις τα λεφτά γιατί (ας πούμε) σε βαραίνουν στην τσέπη? Βάλε ενα πρόγραμμα στην ECU να πάρεις extra άλογα και να το χαίρεσαι κάθε φορά που το παίρνεις, βάλε μεγαλύτερα φρένα, βάλε πιο μεγάλες ζάντες (που πιστεύω ότι θα αναδείξουν και περισσότερο το αμάξι), βάλε καλύτερη ανάρτηση...
Φαντάσου ένα Α3 με τις ambition ζάντες και τον προφυλακτήρα του S3?
Άρα δε μιλάμε ΑΠΛΩΣ για 1 ζευγάρι προφυλακτήρες συν τα παρελκόμενα για να μπουν πάνω στο αμάξι αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ και ζάντες (18+) και λάστιχα...
Είναι σα να δείχνεις ότι ήθελες το S3 αλλά δεν είχες τα λεφτά να το πάρεις και στην τελική ότι δεν είσαι ευχαριστημένος με την επιλογή σου.
Τέλοσπάντων...Δε μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στην τσέπη του καθενός. Αν θέλει ο άλλος, ας τα δώσει.Όσο για το Q7, εμένα μου αρέσουν τα led στα φώτα του.Από τις φωτογραφίες πάντα μου άρεσε το Q7, αλλά είναι πολύ μπουρούχα ρε παιδί μου για να μου αρέσει και Live...
Από κοντά,είναι σαν ένα τεράστιο τούβλο με ρόδες
Καταπληκτικό αμάξι από θέμα τεχνολογίας αλλά:
-ούτε τζιπ είναι (χωμάτινες δυνατότητες?Τι είναι αυτό? )
-ούτε sedan
-και ζυγίζει 'τον κώλο' του (2,5+ τόνους) και κάει και τον άπακο ΚΑΙ δεν πάει κιόλας.Χρειάζεσαι τουλάχιστον 4,2lt για να κινηθείς αξιοπρεπώς.
-γιατί να μην πάρω ένα cayenne, Touareg που είναι και καλύτερα και πιο όμορφα?YΓ: Μάλλον γι'αυτό βγάλανε το Q5.
-
Ας περιμένουμε εγχώρια tests Γιώργη.
-
20 βάλβιδος ήταν ο παλιός με τα 150, 163, 180, 225 (στο γρήγορο ΤΤ) άλογα. Ο καινούριος είναι 16 βάβλιδος (160 ονομαστικά άλογα, 180 πραγματικά).
AUDI FORUM