-
Ο χρήστης dmeint έγραψε:
Μηπως γνωρίζει κανεις εάν το RCD 510 DYNAUDIO έχει κάποια εισοδο AUX-IN ?Στο ντουλαπάκι πίσω από το χειρόφρενο (υποβραχιόνιο δεν λέγεται;).
-
Eιχα την χαρα να βρεθω συνοδηγος στο scirocco του jntaras αυτο το μεσημερι
και ευπειθως αναφερω:- Χρωμα εξωτικο...
- Αναρτηση απροσμενα ανετη (με 18αρες Interlagos, λιγες φορες ενιωσα οτι ισως
θα μου αρεσε αν ηταν και λιγο πιο σφιχτο... ) - Γρανιτενιο πλαισιο, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης
- Κρατημα-παροιμιωδες
- Κινητηρας Twin 160 πολυ καλυτερος και με αμεσοτερη αποκριση στις
χαμηλες στροφες συγκριτικα με τα (3 )test drive που ειχα κανει.
Με την τελευταια διαπιστωση αναθεωρω σε μεγαλο βαθμο παλαιοτερες
ενστασεις μου σχετικα με την απροθυμια του κινητηρα στις χαμηλες στροφες,
ολα αυτα με 3.900χλμ περιπου στο οδομετρο.
Πιστευω οτι μετα το πρωτο προβλεπομενο σερβις, στα 15κ χλμ αν δεν κανω λαθος,
ο κινητηρας θα δειξει στο επακρο τις δυνατοτητες του.Τελος, να ευχαριστησω τον τυχερο αλλα προσγειωμενο και ωριμο για την ηλικια
του κατοχο, που πιεσε αρκετα, αλλα με ανεση και χωρις τον φοβο της νεοτητας που κυριευει συνηθως τους περισσοτερους στην αγορα καινουργιου αυτοκινητου. -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Μηπως γνωρίζει κανεις εάν το RCD 510 DYNAUDIO έχει κάποια εισοδο AUX-IN ?
Στο ντουλαπάκι πίσω από το χειρόφρενο (υποβραχιόνιο δεν λέγεται;).
Δεν νομιζω να εννοεις το MEDIA IN Που δινεται στα extra ?
-
Ο χρήστης dmeint έγραψε:
Δεν νομιζω να εννοεις το MEDIA IN Που δινεται στα extra ?Όχι αν και αυτό κάπου εκεί βόσκει (usb θύρα είναι). Βασικά το Aux (κλασική τρύπα ακουστικών για να ξέρεις για τι λέω ) αν δεν έχεις το cd changer είναι μέσα στο ντουλαπάκι, αλλιώς είναι απ' έξω και πάνω από το χειρόφρενο.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Δεν νομιζω να εννοεις το MEDIA IN Που δινεται στα extra ?
Όχι αν και αυτό κάπου εκεί βόσκει (usb θύρα είναι). Βασικά το Aux (κλασική τρύπα ακουστικών για να ξέρεις για τι λέω ) αν δεν έχεις το cd changer είναι μέσα στο ντουλαπάκι, αλλιώς είναι απ' έξω και πάνω από το χειρόφρενο.
Ευχαριστω πολυ .
-
Γρηγορη και Διονυση δεν κανει τιποτα!Να΄μαστε καλα να κανουμε βολτες!
-
Ποιος Θεσσαλονικιός θα μας κάνει καμιά βόλτα με το Scirocco;
-
Ο χρήστης fenderiarhs έγραψε:
Ιταλακιας, η μασκοτ της VW, να ναι καλα ο ανθρωπος.βλεπω μια ειρωνια
-
Ο χρήστης dmeint έγραψε:
Ευχαριστώ για τις υπέρ πολύτιμες συμβουλές σας νομίζω ότι έχω καταλήξει
Μαύρο 1.4 DSG 160ps 24.010€
-
RCD 510 dynaudio 755€
-
Park pilot 465€
-
Xenon 1.060€
** 26.290€** -
ισως τις 18αρες interlagos 425€
26.715 €
Θα περάσω από 3 αντιπροσωπίες σήμερα να δω πόσο θα μου κόψουν .
Πηγα σε 3 αντιπροσωπιες και το συνολο των παραπανω (σε ασπρο χρωμα τελικα) βγαινει περιπου μαζι με πινακες και τελη 27.200€
Ο 1ος μου το δινει 26.500€ + συναγερμο Μeta + -10% στα service για παντα
O 2oς μου το δινει 26.300€ ( μου πρότείνε με 1.200€ αναβαθμιση σε 210ps)
Ο 3ος μου το δινει 26.800€ ή δωρο το Park PilotΤο οτι θα πληρωσω μετρητοις δεν τους συγκινει και πολυ , θα περασω το Σαββατο απο 1-2 ακόμα να δω .
Παντως την μειωση του φόρου δεν την προλαβαινω εκτος και αν παρει παραταση και ισως θυσιασω τα xenon .
Λοιπον κατα πασα πιθανοτητα αυριο θα παω να κλεισω το αυτοκινητο .
Τελικη επιλογή
Ασπρο 1.4 DSG 160ps 2 4.010€
-
RCD 510 dynaudio 755€
-
Xenon 1.060€
-
Ελεγχος πίεσης ελαστικών 50€
( και αντί τις 18αρες interlagos 425€ )
+το Spor πακετο με 525€
Νομιζω οτι αυτά ειναι μια χαρα
-
-
Σωστός.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eνα πολυ καλο review με τον χαρισματικο και ΦΟΒΕΡΟ στην αναλυση Tim schrick με το
Abt scirocco 2.0/240 (με καγκουρικη περιβολη... ) vs JCW. Eδω παραθετω το 2ο μερος που αφορα το scirocco:αρκετά ενδιαφέρον.. έχοντας τύχει να διαβάσω αρκετά τεστ σε ελληνικά περιοδικά για το mini c.works μόνο αυτή τη γνώμη δε περίμενα να έχει για το συγκεκριμένο.. τι να πεις όσο ζεις μαθαίνεις..
καλά το καγκούρικο το scirocco με τις διπλές εξατμίσεις και τις 20αρες είναι επιεικώς χάλια.. απο επιδόσεις σκιζει πάντως.
αα.. και να μην το ξεχάσω, το videaki είναι must για όσους φίλους του Insignia θέλουν να το πάρουν με τις 20αρες.. έχει μερικά ωραία σχόλια γι'αυτές
-
Ακριβως τις ιδιες καλες εντυπωσεις ειχα σχηματισει οπως και εσυ για το JCW...
Εδω βεβαια προκειται για μια υπερ-αναλυτικη δοκιμασια σε πιστα, δεν
παυει ομως να παρουσιαζει τις πραγματικες δυνατοτητες των δυο αυτοκινητων,
εστω και αν φτανουν σε αυτα τα ορια λιγοι και ικανοι οδηγοι...
Μηπως αραγε στην χωρα μας 'στρογγυλευουν' λιγο τις εντυπωσεις σε δοκιμες, στερουνται ευκολης προσβασης καλων πιστων για καλυτερη πληροφορηση, ή οι δοκιμαστες μας δεν φτανουν τις γνωσεις και εμπειρια των αντιστοιχων ξενων? Μαλλον πρεπει να παιζουν και τα τρια σεναρια απο λιγο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ακριβως τις ιδιες καλες εντυπωσεις ειχα σχηματισει οπως και εσυ για το JCW...
Εδω βεβαια προκειται για μια υπερ-αναλυτικη δοκιμασια σε πιστα, δεν
παυει ομως να παρουσιαζει τις πραγματικες δυνατοτητες των δυο αυτοκινητων,
εστω και αν φτανουν σε αυτα τα ορια λιγοι και ικανοι οδηγοι...
Μηπως αραγε στην χωρα μας 'στρογγυλευουν' λιγο τις εντυπωσεις σε δοκιμες, στερουνται ευκολης προσβασης καλων πιστων για καλυτερη πληροφορηση, ή οι δοκιμαστες μας δεν φτανουν τις γνωσεις και εμπειρια των αντιστοιχων ξενων? Μαλλον πρεπει να παιζουν και τα τρια σεναρια απο λιγο...θεωρώ πως τον κύριο λόγο παίζει η πίστα.. όταν εγω βλέπω στους ελληνικούς δρόμους να σπινιάρει ακόμα και η 3η σκέψου πόσο δύσκολο είναι να βγάλεις συμπέρασμα για ενα τέτοιο εργαλείο όπως το μινι..
βασικά είναι λόγος να προβληματίζεσαι το θέμα με την πίστα.. πχ στο τευχος απριλίου των 4Τ τα energy saver είχαν εντυπωσιακές επιδόσεις στην πίστα.. σε κανονικό δρόμο θα είναι ισάξια όμως των άλλων?
το ίδιο προβληματίζομαι και με τις δοκιμές των αυτοκινήτων.. πχ η απώλεια ισχύος στην έξοδο της στροφής που γκρινιάζει για το μίνι εδωπέρα σε μια κανονική διαδρομή ίσα ίσα που μπορεί να βοηθά ώστε να περνά πιο ομαλά η δύναμη κάτω..-σε ενα τεστ 7 gti πάντως σε χρονομετρημένη διαδρομή του drive το μίνι είχε πατήσει τα άλλα κάτω.. αλλά εδω με το σιρόκο είναι πιο δύσκολα τα πράγματα προφανώς.. είναι και φτιαγμένο.. και με 17αρες μαλλον θα πήγαινε πιο γρήγορα το σιρόκο..
-
Συμφωνω, μαλλον θα βοηθαει κυριως η παρεμβατικοτητα των ηλεκτρονικων στους δρομους μας παρα θα προβληματιζει.
Αυτο παντως που λεει για την αποτομη παρεμβαση των ηλεκτρονικων του σε σχεση με την πιο προοδευτικη που εχει το scirocco, μπορω να πω σε ενα βαθμο οτι το ειχα αισθανθει, αν και συνοδηγος σε cooper s φιλου με το extra ηλεκτρονικο μπλοκε, οπου σε σχετικα ανοιχτη και γλιστερη στροφη με 'καλα' χλμ εκει που περιμενες να βγαλει εστω λιγα μουτρα, αυτα εμεναν πεισματικα μεσα αλλα με αποτομο τροπο και ταυτοχρονη μειωση της δυναμης, σαν να τραβαγε ενα συρματοσχοινο τον εσωτερικο τροχο στην κορυφη της στροφης ενα πραγμα
Ηταν αποτελεσματικο, αλλα με αποτρεπτικο τροπο που σε εκανε να νιωθεις ισως λιγο αβολα, σε στυλ 'μην το ξανακανεις θα κοψω το γκαζι και θα σου τραβηξω τον εσωτερικο τροχο μεσα παλιοπαιδο'. -
Γεια σας παιδες! Έχω ένα πρόβλημα και θα ήθελα τη γνώμη σας. Το σαββατοκύριακο έκανα ένα μεγάλο ταξίδι (950km) και επιστρέφοντας είδα πως τα λάδια είχαν πέσει στη μέση!!!! Πριν ξεκινήσω τα έιχα ελέγξει και ηταν οκ. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Στο ταξίδο το δούλευα 2500-3500 (max) rpm και έχω συνολικά 3300km. Μέχρι τώρα δε μου είχε κάψει σταγόνα. Γενικά δε το ζορίζω, το έχω ανοιξει μόνο 2-3 φορες για προσπεράσεις (4-4500rpm).
Πιστέυετε αυτο να έχει δημιουργήσει προβλημα στον κινητήρα?
Thx
-
Απολύτως φυσιολογικό Corleone. Όλοι ανεξαιρέτως οι κινητήρες καίνε λάδι στην αρχή. Μετά τα 5-10 χιλιάδες σταθεροποιείται η κατάσταση. Απλά συμπλήρωσε αν δεις ότι πέφτουνε το minimum τα λάδια.
-
Ο χρήστης Corleone έγραψε:
Γεια σας παιδες! Έχω ένα πρόβλημα και θα ήθελα τη γνώμη σας. Το σαββατοκύριακο έκανα ένα μεγάλο ταξίδι (950km) και επιστρέφοντας είδα πως τα λάδια είχαν πέσει στη μέση!!!! Πριν ξεκινήσω τα έιχα ελέγξει και ηταν οκ. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Στο ταξίδο το δούλευα 2500-3500 (max) rpm και έχω συνολικά 3300km. Μέχρι τώρα δε μου είχε κάψει σταγόνα. Γενικά δε το ζορίζω, το έχω ανοιξει μόνο 2-3 φορες για προσπεράσεις (4-4500rpm).Πιστέυετε αυτο να έχει δημιουργήσει προβλημα στον κινητήρα?
Thx
ζορισε λιγο το μοτερ καλο θα του κανει ενα ξεκαπνισμα. Εννοω ανεβασε μερικες φορες μεχρι τον κοφτη.
-
Ο χρήστης dmeint έγραψε:
Λοιπον κατα πασα πιθανοτητα αυριο θα παω να κλεισω το αυτοκινητο .
Τελικη επιλογή
Ασπρο 1.4 DSG 160ps 2 4.010€
-
RCD 510 dynaudio 755€
-
Xenon 1.060€
-
Ελεγχος πίεσης ελαστικών 50€
( και αντί τις 18αρες interlagos 425€ )
+το Spor πακετο με 525€
Νομιζω οτι αυτά ειναι μια χαρα
Ρε παιδια με τους Xenon μπαινει υποχρεωτικά το Light & Sight ?
-
-
Όχι.
-
Ο χρήστης Corleone έγραψε:
Γεια σας παιδες! Έχω ένα πρόβλημα και θα ήθελα τη γνώμη σας. Το σαββατοκύριακο έκανα ένα μεγάλο ταξίδι (950km) και επιστρέφοντας είδα πως τα λάδια είχαν πέσει στη μέση!!!! Πριν ξεκινήσω τα έιχα ελέγξει και ηταν οκ. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Στο ταξίδο το δούλευα 2500-3500 (max) rpm και έχω συνολικά 3300km. Μέχρι τώρα δε μου είχε κάψει σταγόνα. Γενικά δε το ζορίζω, το έχω ανοιξει μόνο 2-3 φορες για προσπεράσεις (4-4500rpm).Πιστέυετε αυτο να έχει δημιουργήσει προβλημα στον κινητήρα?
Thx
Τα μέτρησες με κρύο κινητήρα;
VW Scirocco