-
Aπό βδομάδα μπαίνει σε φούλ χρήση. Πρωι από Μαρούσι πάει Ακρόπολη και το μεσημέρι από Ακρόπολη Παλλήνη, ενώ το βράδυ θα τερματίζει πάλι Μαρούσι. Ολα σε συνδυασμο με συγκοινωνίες κυρίως σταθερής τροχίας.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Aπό βδομάδα μπαίνει σε φούλ χρήση. Πρωι από Μαρούσι πάει Ακρόπολη και το μεσημέρι από Ακρόπολη Παλλήνη, ενώ το βράδυ θα τερματίζει πάλι Μαρούσι. Ολα σε συνδυασμο με συγκοινωνίες κυρίως σταθερής τροχίας.άμα δε βαριέσαι, κράτα χρόνους(ακρίβεια λεπτού αρκεί)
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Aπό βδομάδα μπαίνει σε φούλ χρήση. Πρωι από Μαρούσι πάει Ακρόπολη και το μεσημέρι από Ακρόπολη Παλλήνη, ενώ το βράδυ θα τερματίζει πάλι Μαρούσι. Ολα σε συνδυασμο με συγκοινωνίες κυρίως σταθερής τροχίας.
άμα δε βαριέσαι, κράτα χρόνους(ακρίβεια λεπτού αρκεί)
το έχω ήδη προγραμματίσει
-
πως λέγεται η εταιρία και ποιο μοντέλο είναι?
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
πως λέγεται η εταιρία και ποιο μοντέλο είναι?brompton και είναι το Mtype με εξτρα κάποιον εξοπλισμό. Δες αναλυτικότερα στο ελληνικό site.
-
με χαρα βλεπω οτι αρκετοι εδω ασχολουνται και με το ποδηλατο. Εχω ενα καλουτσικο ποδηλατο 5ετιας απ αυτα που δεν ειναι ουτε moyntain ουτε κουρσες, τα ενδιαμεσα, υβριδικο μου ειχε πει ο πωλητης τοτε. IDEAL, πολυ καλο ειναι και ασχολουμουνα παλιοτερα, εκανα 15-20 χλμ 2-3 φορες την εβδομαδα, σε ισωμα παντα. Το εχω παρατησει εδω και 2-3 χρονια και λεω να ξαναρχισω.
Τι σερβις θελει το ποδηλατακι? Τι να προσεξω? Γενικα δεν ειχα ιδεα οτι κανουν σερβις και στα ποδηλατα, μονο αερα στα λαστιχα βαζω.
Θελουν αλλαγη τα λαστιχα, η αλυσιδα και πως καταλαβαινεις οτι θελουν αλλαγμα? -
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
με χαρα βλεπω οτι αρκετοι εδω ασχολουνται και με το ποδηλατο. Εχω ενα καλουτσικο ποδηλατο 5ετιας απ αυτα που δεν ειναι ουτε moyntain ουτε κουρσες, τα ενδιαμεσα, υβριδικο μου ειχε πει ο πωλητης τοτε. IDEAL, πολυ καλο ειναι και ασχολουμουνα παλιοτερα, εκανα 15-20 χλμ 2-3 φορες την εβδομαδα, σε ισωμα παντα. Το εχω παρατησει εδω και 2-3 χρονια και λεω να ξαναρχισω.
Τι σερβις θελει το ποδηλατακι? Τι να προσεξω? Γενικα δεν ειχα ιδεα οτι κανουν σερβις και στα ποδηλατα, μονο αερα στα λαστιχα βαζω.
Θελουν αλλαγη τα λαστιχα, η αλυσιδα και πως καταλαβαινεις οτι θελουν αλλαγμα?- Δες αν τα λάστιχα δείχνουν καμμένα.
- Πρέπει να τσεκάρεις με ειδικό εργαλείο την απόσταση που έχουν οι κρίκοι της αλυσίδας. Αν και με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει το βλέπω δύσκολο να θέλει αλλαγή.
- Σε ένα ποδήλατο φροντίζουμε πάντα να έχουμε λιπάνει και σκουπίσει καλά την αλυσίδα και το σύστημα μετάδοσης (αν δεν το σκουπίσεις καλά στο τέλος της βόλτας έχει λειτουργήσει το λάδι σα μαγνήτης και τραβά κάθε βρωμιά). ΠΡΟΣΟΧΗ, χρειάζεται ειδικό λάδι ποδηλάτου και όχι ότι λάδι έχουμε στην ντουλάπα.
- Να βγάλεις τις ντίζες και να τις λιπάνεις (ή και αλλάξεις αν έχουν σκουριές). ΕΠίσης να ρυθμιστούν σωστά.
- Σωστή πίεση στα λάστιχα (στα υβριδικά λόγω 28άρη τροχού) να ανεβάζεις >80 αν μιλάμε για άσφαλτο, λίγο λιγότερη για χώμα.
Κρανάκι και καλές βόλτες.
Για άλλη απορία περί του σέρβις πμ. -
Τα έβγαλα και εγώ από την απομόνωση αυτές τις μέρες. Λόγω καιρού (και χαζοβαρεμάρας) το είχα παροπλίσει το χειμώνα. Θυμήθηκα ξανά πόση ευφορία σου δίνει μια βόλτα στην παραλιακή με το αεράκι να σε χτυπά στο πρόσωπο. Ξεκίνησα ξανά χαλαρά με 25 χλμ περίπου ανά διαδρομή και σιγά σιγά θα τα αυξήσω.
-
Για καλές τεχνικές σύντήρησης και καθαρισμού, δείτε το παρακάτω λινκ
http://icycling.gr/index.php/iread/ekso ... akiera.php
-
Και πανω που ειπα καλοκαιριασε καιρος να βγαλω το ποδηλατακι και να αρχισω τις βολτες, επιασαν οι βροχες και οι αερηδες γκρρρ.....τα νευρα μου !!
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Και πανω που ειπα καλοκαιριασε καιρος να βγαλω το ποδηλατακι και να αρχισω τις βολτες, επιασαν οι βροχες και οι αερηδες γκρρρ.....τα νευρα μου !!Σοφια τι εγινε,αποφασισες να πουλησεις το πεζο και να παρεις ποδηλατο εε.
-
citastak τα φώτα σου.
Το mountain μου έχει υδραυλικά δισκόφρενα, και τωρα τελευταία τα πίσω τακάκια ακουμπάν περιοδικά στο δισκο, παραγοντας και τον γνωστο θόρυβο.
Είνια κάτι που επιδέχεται ρύθμισης?
Μπορεί να το κάνει επειδή θέλει ακτινολόγιση η ζάντα? -
[Σοφια τι εγινε,αποφασισες να πουλησεις το πεζο και να παρεις ποδηλατο εε. [/quote]
-
Έχει να προτείνει κανείς ποδηλατάδικο στο κέντρο για τα ανταλλακτικά/εργασία;
Έχω ένα παροπλισμένο (κάθεται περίπου 9 χρόνια στο υπόγειο) και λέω να το φέρω στα ίσα του.
Δεν ξέρω ακόμη αν θα μπορέσω να το κάνω μόνος η αν θα το δώσω να μου το φτιάξουν.
Θέλει μάλλον/σίγουρα λάστιχα, σαμπρέλες ρύθμιση ταχύτητες/φρένα, πιθανότατα αλλαγές των ντιζών (όχι της μουστάρδας) και αλυσίδας.
Ξέρει κανείς τιμές για αυτά, σαν ανταλλακτικά να το κάνω μόνος η πόσο θα μου πάρουν για να το κάνει ο ποδηλατάς; -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
citastak τα φώτα σου.
Το mountain μου έχει υδραυλικά δισκόφρενα, και τωρα τελευταία τα πίσω τακάκια ακουμπάν περιοδικά στο δισκο, παραγοντας και τον γνωστο θόρυβο.
Είνια κάτι που επιδέχεται ρύθμισης?
Μπορεί να το κάνει επειδή θέλει ακτινολόγιση η ζάντα?Sorry, τώρα το είδα.
Λοιπόν, ξεβίδωσε λίγο τις βίδες από τη δαγκάνα.
Με πρεσσαρισμένο φρένο, ξανασφίξε τες.
Δεν νομίζω να είναι ζήτημα της ζάντας, αφού ο δίσκος είναι βιδωμένος πάνω στο κέντρο...
Εϊναι καινούργια τα φρένα, ή τα είχες και δούλευαν σωστα. Αν είναι καινούργια μπορεί να θελει πλανάρισμα (με ειδικό εργαλείο, όχι με το χέρι) η βάση που βιδώνει η δαγκάνα. -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Έχει να προτείνει κανείς ποδηλατάδικο στο κέντρο για τα ανταλλακτικά/εργασία;
Έχω ένα παροπλισμένο (κάθεται περίπου 9 χρόνια στο υπόγειο) και λέω να το φέρω στα ίσα του.
Δεν ξέρω ακόμη αν θα μπορέσω να το κάνω μόνος η αν θα το δώσω να μου το φτιάξουν.
Θέλει μάλλον/σίγουρα λάστιχα, σαμπρέλες ρύθμιση ταχύτητες/φρένα, πιθανότατα αλλαγές των ντιζών (όχι της μουστάρδας) και αλυσίδας.
Ξέρει κανείς τιμές για αυτά, σαν ανταλλακτικά να το κάνω μόνος η πόσο θα μου πάρουν για να το κάνει ο ποδηλατάς;Κάντα μόνος σου. Δεν είναι δύσκολο. Ασε που είναι πιο μερακλίδικο έτσι. Στο κέντρο πάντως εγώ δεν έχω προσωπική άποψη για κανένα.
-
Α! Και δε σας είπα, έκλεισα μια εβδομάδα χρήση με το σπαστό!
Διαδρομές όπως υπολόγιζα Μαρούσι-Ακρόπολη-Παλλήνη-Μαρούσι..Πρώτη φορά έχω να πάω πάνω από 6 μέρες στο βενζινάδικο (και μου αρέσει!)
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Έχει να προτείνει κανείς ποδηλατάδικο στο κέντρο για τα ανταλλακτικά/εργασία;
Έχω ένα παροπλισμένο (κάθεται περίπου 9 χρόνια στο υπόγειο) και λέω να το φέρω στα ίσα του.
Δεν ξέρω ακόμη αν θα μπορέσω να το κάνω μόνος η αν θα το δώσω να μου το φτιάξουν.
Θέλει μάλλον/σίγουρα λάστιχα, σαμπρέλες ρύθμιση ταχύτητες/φρένα, πιθανότατα αλλαγές των ντιζών (όχι της μουστάρδας) και αλυσίδας.
Ξέρει κανείς τιμές για αυτά, σαν ανταλλακτικά να το κάνω μόνος η πόσο θα μου πάρουν για να το κάνει ο ποδηλατάς;Κάντα μόνος σου. Δεν είναι δύσκολο. Ασε που είναι πιο μερακλίδικο έτσι. Στο κέντρο πάντως εγώ δεν έχω προσωπική άποψη για κανένα.
Στη Μάρνης σε μια στοά δεν είναι ένα ποδηλατάδικο μωρέ?
Είναι γνωστός στους mountainάδες, δε θυμάμαι ακριβώς αριθμό γιατί έχω να πάω χρόνια, θα ρωτήσω και θα σου πω.citastak πώς σου φαίνεται το σπαστό?
Εχει ιδιαιτερότητες στην οδήγησή του? Πεζοδρόμια και τέτοια κοπανιέται άνετα?
Φαντάζομαι το βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι το σπας και μπαίνεις μετρό ε?
Τους μλκς να μην αφήνουν τα ποδήλατα στο μετρό... -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Έχει να προτείνει κανείς ποδηλατάδικο στο κέντρο για τα ανταλλακτικά/εργασία;
Έχω ένα παροπλισμένο (κάθεται περίπου 9 χρόνια στο υπόγειο) και λέω να το φέρω στα ίσα του.
Δεν ξέρω ακόμη αν θα μπορέσω να το κάνω μόνος η αν θα το δώσω να μου το φτιάξουν.
Θέλει μάλλον/σίγουρα λάστιχα, σαμπρέλες ρύθμιση ταχύτητες/φρένα, πιθανότατα αλλαγές των ντιζών (όχι της μουστάρδας) και αλυσίδας.
Ξέρει κανείς τιμές για αυτά, σαν ανταλλακτικά να το κάνω μόνος η πόσο θα μου πάρουν για να το κάνει ο ποδηλατάς;Κάντα μόνος σου. Δεν είναι δύσκολο. Ασε που είναι πιο μερακλίδικο έτσι. Στο κέντρο πάντως εγώ δεν έχω προσωπική άποψη για κανένα.
Στη Μάρνης σε μια στοά δεν είναι ένα ποδηλατάδικο μωρέ?
Είναι γνωστός στους mountainάδες, δε θυμάμαι ακριβώς αριθμό γιατί έχω να πάω χρόνια, θα ρωτήσω και θα σου πω.citastak πώς σου φαίνεται το σπαστό?
Εχει ιδιαιτερότητες στην οδήγησή του? Πεζοδρόμια και τέτοια κοπανιέται άνετα?
Φαντάζομαι το βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι το σπας και μπαίνεις μετρό ε?
Τους μλκς να μην αφήνουν τα ποδήλατα στο μετρό...Έχει στενό τιμόνι, άρα είναι πιο άμεσο και πιο νευρικό σε αλλαγές κατεύθυνσης.
Έχει το μετατρόχιο ενός κανονικού ποδηλάτου. Κατεβαίνει πιο εύκολα από ότι ανεβαίνει σκάλες (πάντα όμως με προσοχή) γιατί έχει χαμηλά τη μεσαία τριβή.
Είναι βαρούτσικο (10κιλά) και έτσι στις σκάλες του μετρό κάνεις χέρια. Αλλά όλα αυτά τα ξεχνάς όταν το ανοίγεις σε 15 σεκ, και σε λίγη ώρα είσαι στον προορισμό σου, όταν ακόμα οι άλλοι περιμένουν λεωφορείο, ταξί ή το κάνουν με τα πόδια σε 4πλάσιο χρόνο. -
Πόσο έχει ένα τέοιο ρε συ?
Καλή φάση είναι. Ειδικά για μένα που είμαι κοντά σε μετρό και σπίτι και στη δουλειά βολεύει πολύ.ΕΔΙΤ: 900€ λέει σε ελληνικό σαιτ.
Η ζωή...ποδήλατο!