-
**YOU RAGE YOU LOSE
** -
http://www.youtube.com/watch?v=em5schWX ... playnext=1
-
http://www.youtube.com/watch?v=HBSSWwp8 ... xt_from=PL
-
Ή αυτό...
http://www.youtube.com/watch?v=fWuzaapQ ... re=related
Όταν κάποιος τσουβαλιάζει συμπολίτες του άκριτα και χωρίς λογικά επιχειρήματα και τους στέλνει στα δικά του Άουσβιτς και στις δικές του Μακρονήσους για τα κατά την άποψη του θανάσιμα αμαρτήματα,οι επιλογές που έχω είναι:
α)να τον αγνοήσω
β)να γελάσω
γ)να τα πάρωΔιάλογο με καλή πίστη με τέτοιους ανθρώπους τον αφήνω για σένα φίλε skye...Εγώ αδυνατώ!
-
αναρωτιέμαι αλήθεια πιοο είναι το περιεχόμενο της αντιπαράθεσης και ποια η ουσία της αντίθεσης και της ιδεολογικής σύγκρουσης που διεξάγεται.οι φιλοδεξιοί, συντηριτικοί, φιλοχουντικοί και οι προοδευτικοί, αριστεροί κομμουνιστές έχουν επίγνωση τι πρεσβεύουν και γιατί αντιδικούν? γνωρίζουν τα λάθη του παρελθόντος που βαρύνουν την κάθε πλευρά?
δυστυχώς σε αυτό τον τόπο τρωγόμαστε μόνοι μας για να δίνουμε χαρά στους πραγματικούς εχθρούς της πατρίδας μας.
σε μια τέτοια φάση χάθηκε και η κύπρος. ας μείνουμε σε όσα μας ενώνουν και ασ διαπραγματευθούμε τα προβλήματα μας σε ρεαλιστικές βάσεις με σημερινούς όρους και όχι με κοντόφθαλμη προσέγγιση και μιρκοπολιτική αντιπαράθεση. -
Ο χρήστης dim75 έγραψε:
αναρωτιέμαι αλήθεια πιο είναι το περιεχόμενο της αντιπαράθεσης και ποια η ουσία της αντίθεσης και της ιδεολογικής σύγκρουσης που διεξάγεται.οι φιλοδεξιοί, συντηριτικοί, φιλοχουντικοί και οι προοδευτικοί, αριστεροί κομμουνιστές έχουν επίγνωση τι πρεσβεύουν και γιατί αντιδικούν? γνωρίζουν τα λάθη του παρελθόντος που βαρύνουν την κάθε πλευρά?
δυστυχώς σε αυτό τον τόπο τρωγόμαστε μόνοι μας για να δίνουμε χαρά στους πραγματικούς εχθρούς της πατρίδας μας.
σε μια τέτοια φάση χάθηκε και η κύπρος. ας μείνουμε σε όσα μας ενώνουν και ασ διαπραγματευθούμε τα προβλήματα μας σε ρεαλιστικές βάσεις με σημερινούς όρους και όχι με κοντόφθαλμη προσέγγιση και μιρκοπολιτική αντιπαράθεση.Γιανα χουμε καλο ρωτημα και να γινουμε λιγο συγκεκριμενοι (μιας και ειναι ο τιτλος του topic) εσυ τι γουσταρεις(με την καλη εννοια) σε ποιο Θεο πιστευεις (ή δεν πιστευεις) γιατι αυτα τα περι εθνικης ομονοιας κλπ ειναι πρωινο για τον Χαρρυ Κλυν οχι για πολιτικη κουβεντα , ή ειμαστε απολιτικ, οπορτουνιστες κλπ?
Υ.Γ. Για τον φιλο που σιχαινεται τους κουμμουνιστες (και τους αναρχικους!!) , κι εγω δε γουσταρω τους μπολσεβικους(οχι παντως ο Μπουχαριν ηταν τιμιο παλικαρι) αλλα δεν κανω κι ετσι
-
από όσα έγραψα σε αυτό το ποστ και σε προηγούμενα αυτό διαπίστωσες?ότι δνε έχω πολιτική θέση? δικαίωμα σου να το πρεσβεύεις.
σε μια τέτοια φάση χάθηκε και η κύπρος....αυτό δε το τόνισες στα γραφόμενα μου.το τονίζω εγώ.αν είναι να κατακερματίσουμε την πατρίδα μόνο και μόνο για να κάνουμε κομματική κόντρα τι να πω. δεν συμμετεχώ και ας με λες απολιτκ.
φαντάζομαι δεν θεωρείς και το μακρυγιάννη απολιτίκ ούτε λιγότερο πατριώτη από εμάς..έφτασε η στιγμή να πάμε στο εμείς από το εγώ, έλεγε ο στρατηγός. υπάρχουν προβλήματα που απαιτούν λύσεις άμεσες και όχι αοριστολογίες και κενές περιεχομένου κομματικές αντιπαραθέσεις..μας αρέσει το σύστημα υγείας? η αστυνόμευση? το κοινωνικό κράτος? η σχέση του πολίτη με την εξουσία? η εξωτερική αμς πολιτική? η οικονομική κατάσταση? τι μοντέλο πρέπει να ακολυθήσουμε στο μέλλον? τι πρέπει να γίνει με τους μετανάστες και τη μεταναστευτική μα πολιτική? αγαπάμε την ελλάδα? αυτά πρέπει να συζητήσουμε νομίζω και να καταθέσουμε απόψεις και όχι αλληλοκατηγορίες με παρελθοντολγική ρητορική. γνώμη μου είναι αυτή. από κει και πέρα ο καθείς πράττει κατά το δοκούν. -
Φίλε μου, όλα αυτά τα ζητήματα καλώς τα θέτεις, αλλά χωρίς σαφή πολιτική θεση και προσανατολισμό δεν κάνουμε τίποτα.
Αλλιλως αντιμετωπίζει ο Καρατζαφέρης κι ο Καραμανλής το κοινωνικό κράτος, το σύστημα υγείας, τους μεταναστες και την αστυνομία και αλλιώς η εξωκοινοβουλευτική αριστερά πχ. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως σημείο σύγκλισης.
Γιατί όπως πολύ σωστά λέει ο gto250swb από πάνω: **αυτα τα περι εθνικης ομονοιας κλπ ειναι πρωινο για τον Χαρρυ Κλυν οχι για πολιτικη κουβεντα. **Και όχι, μερικοί δεν είναι ούτε πατριώτες, ούτε αγαπάνε την Ελλάδα όπως το θέτεις, και βέβαια δεν μπορεί να γίνει καμιά σοβαρή ιστορική κουβέντα χωρίς σαφή πολιτική θέση.
-
η εθνική ομόνοια και συνενόηση είναι λοιπόν κάτι φαιδρό και άνευ αξίας. η ελληνική ιστορία βέβαια άλλα πράγματα δείχενι αλλά δεκτό..τότε ήδη δηλώσαμε την πρώτη πολιτική μας διαφορά.είμαι κατά του διχασμού και των διαχωρισμών.πιστεύω ότι μόνο μαζί μπρούμε. να πετύχουμε και δεν εννοώ να πιστεύουμε όλοι στα ίδια πράγματα απόλυτα αλλά να βρούμε ένα μίνιμουμ συνενόησης και συνεργασίας για βασικά θέματα.και μη βάζουμε κομματικές ταμπέλες στις θέσεις μας. ας μιλήσουμε ανοιχτά και ας πούμε στο τέλος τι χρώμα δίνουμε στις απόψεις μας
όσο για το ποιοι αγαπάνε την ελλάδα ας το δείξουμε με πράξεις και όχι με ευχολόγια. -
Βλέπω πολλούς να συνεχίζουν να χρησιμοποιούν την ξύλινη γλώσσα . Να λένε αφορισμούς χωρίς να προτείνουν τίποτα , να μην κάνουν την κομματική τους αυτοκριτική και γενικά να έχουν λογική αγέλης η στην καλύτερη περίπτωση ποδοσφαιρικού οπαδού . Σίγουρα η Δημοκρατία ευτυχώς μας δίνει το δικαίωμα να έχουμε διαφιρετικές απόψεις και οπτικές σε πολλά πράγματα , αλλά όχι ότι δεν μπορούμε να βρούμε ένα μίνιμουμ σημείο που να συμφωνούμε σχεδόν όλοι . Παραδείγματος χάριν , εθνική άμυνα ,παιδεία, κοινωνική πολιτική,δημόσια τάξη είναι θέματα που μπορεί να βρεθεί κάποια συμφωνία . Στη φορολογία , οικονομική πολιτική κλπ θα υπάρχουν διάφορες απόψεις . Πάντως ο Ελληνας θέλει να είναι καπιταλιστής γιά τον εαυτό του και κομμουνιστής γιά τους άλλους , θέλει να χτίσει καθ' υπέρβαση αλλά να γίνει ο δρόμος του πεζόδρομος και το οικόπεδο του γείτονα πράσινο . Γενικά ξεχνά ότι η Ελευθερία του σταματά εκεί που αρχίζει η Ελευθερία του άλλου .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Βλέπω πολλούς να συνεχίζουν να χρησιμοποιούν την ξύλινη γλώσσα . Να λένε αφορισμούς χωρίς να προτείνουν τίποταΠάντως ο Ελληνας θέλει να είναι καπιταλιστής γιά τον εαυτό του και κομμουνιστής γιά τους άλλους , θέλει να χτίσει καθ' υπέρβαση αλλά να γίνει ο δρόμος του πεζόδρομος και το οικόπεδο του γείτονα πράσινο . Γενικά ξεχνά ότι η Ελευθερία του σταματά εκεί που αρχίζει η Ελευθερία του άλλου .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πάντως ο Ελληνας θέλει να είναι καπιταλιστής γιά τον εαυτό του και κομμουνιστής γιά τους άλλους , θέλει να χτίσει καθ' υπέρβαση αλλά να γίνει ο δρόμος του πεζόδρομος και το οικόπεδο του γείτονα πράσινο . Γενικά ξεχνά ότι η Ελευθερία του σταματά εκεί που αρχίζει η Ελευθερία του άλλου . -
Πάντως ο Ελληνας έχει πολιτικό κριτήριο . Μόλις 1200-1500 άτομα σήμερα στην συγκέντρωση της ΓΣΕΕ στη Κλαυθμώνος και πάνω από τους μισούς οικονομικοί μετανάστες . Μην φοβάστε κανένα κομματόσκυλο συνδικαληστής δεν παραιτήθηκε .
-
Το βασικο καλό της αστικής δημοκρατίας εν Ελλάδι είναι οτι πλέον οι κομμουνιστές δηλωνουν ευθαρσως τι πιστευουν και οι οπαδοι των παραδοσιακων κομματων (καταχρησης) εξουσιας, αλλαλογιαναγαπιομαστε, allwearesayingisgivepeaceachance, τιειναιαυτοπουμαςενωνει και απο ουσία μηδέν. Αν ρωτησεις 10 ατομα στο δρομο τι ψηφισαν, με το ζορι θα βρεις 1 πασοκο ή νουδιτη. Πισω απο το παραβαν ομως απελευθερωνονται. Εκει που καποτε εκρυβαν το Ριζοσπαστη, τωρα κρυβουν το Αδεσμευτο Ριζοσπασαρχιδη. Κατι ειναι κι αυτο...
-
Σωστά. Επίσης το καλό είναι ότι οι πιότεροι κομμουνισταί δηλώνουν τι πιστεύουν, αλλά δεν δηλώνουν πόσο αντικομμουνιστικά διάγουν το βίο τους, παρά μόνο όταν χαλαρώνει (και αποαγωνιστικοποιείται) η συζήτηση.
-
Ο κομμουνισμος ειναι τροπος οργανωσης της κοινωνιας και οχι τροπος ζωης. Ισως τον μπερδευεις με τον χριστιανισμο (ξερεις εκεινη τη θεωρια που γυρνας μαγουλα, χαριζεις οτι εχεις δευτερο και χρεωνεις 200 ευρω για μιση ωρα γάμο)
-
Καμία αντίρρηση. Είναι σαν να λέμε λοιπόν 'οργανώστε σωστά την κοινωνία, αλλά εγώ θα μείνω έξω από την οργάνωσή της γιατί δεν γουστάρω να μου περιορίζετε τα κέφια υπέρ του κοινωνικού συνόλου ή του κράτους'. Βέβαια τότε η κομμουνιστικώς οργανωμένη κοινωνία θα τον γονιμοποιήσει άνευ σιέλου, αλλά μέχρι τότε...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ο κομμουνισμος ειναι τροπος οργανωσης της κοινωνιας και οχι τροπος ζωης. Ισως τον μπερδευεις με τον χριστιανισμο (ξερεις εκεινη τη θεωρια που γυρνας μαγουλα, χαριζεις οτι εχεις δευτερο και χρεωνεις 200 ευρω για μιση ωρα γάμο)Ο κομμουνισμός είναι τρόπος οργάνωσης της κοινωνίας και τρόπος ζωής, αλλά ένας αληθινός κομμουνιστής, που τον σέβομαι, ζεί σύμφωνα με τον τρόπο οργάνωσης της κοινωνίας και τον τρόπο ζωής στην Σοβιετική Ενωση.
Πόσοι που δηλώνουν κομμουνιστές, δεν ζούν σύμφωνα με τον τρόπο οργάνωσης της κοινωνίας και τον τρόπο ζωής στην Αμερική και στις άλλες Δυτικές καπιταλιστικές κοινωνίες...
-
Δεν είμαι σίγουρος που να το ποστάρω αυτό, ας το ποστάρω εδώ....
Το «καθεστώς χλίδας»
Tου Κωστα ΚαλλιτσηEξ όνυχος τον λέοντα: Το ελληνικό Δημόσιο διαθέτει περίπου 44.000 αυτοκίνητα. Αν εξαιρέσουμε 13.000, όσα περίπου είναι οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. και της Πυροσβεστικής, απομένουν 31.000. Από αυτά, περίπου 20.000 έχουν παραχωρηθεί σε δημάρχους, κοινοτάρχες, νομάρχες και προέδρους υπαρκτών ή ανυπάρκτων οργανισμών. Ενας απίστευτος αριθμός, περίπου 260 αυτοκίνητα, είναι υπουργικά. Μερικές άλλες εκατοντάδες αυτοκίνητα έχουν παραχωρηθεί για να κυκλοφορούν οι ειδικοί, οι γενικοί και οι λοιποί γραμματείς υπουργείων.** Για τη συντήρησή τους (ανταλλακτικά, καύσιμα, ασφάλιστρα) δαπανώνται περί τα 350 εκατ. ευρώ ετησίως. Το κόστος που πληρώνει ο φορολογούμενος, όμως, είναι μεγαλύτερο, διότι ο γραμματέας, πρόεδρος ή άλλος «παράγοντας» δεν οδηγεί ο ίδιος το αυτοκίνητο το οποίο του έχει παραχωρηθεί. Πρέπει να έχει οδηγό. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, αναλογούν δύο οδηγοί ανά αυτοκίνητο, ώστε αυτό να είναι διαρκώς «ετοιμοπόλεμο». Ετσι, μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τους φόρους δαπανώνται για αυτοκίνητα και οδηγούς κρατικών «παραγόντων».**
Βιώνουμε κρίση; Ασφαλώς. Αλλά, αυτό φαίνεται ότι δεν συνιστά επαρκή λόγο για να διαταραχθεί η γαλήνια ατμόσφαιρα της σπατάλης.
Ο κ. Προύχοντας κυκλοφορεί με το αυτοκίνητο που οδηγεί ο οδηγός του, το υπουργείο Οικονομικών ψάχνει με την άνεσή του (έως το 2010) να βρει τους πραγματικούς μισθούς των «δημοσίων λειτουργών», υπουργοί πετούν business class και διαμένουν σε Four Seasons, πρόεδροι δύο χιλιάδων (συνήθως άχρηστων...) οργανισμών στέλνουν στον φορολογούμενο τον λογαριασμό με τα έξοδα μισθού, γραφείου και γραμματέως, δεκάδες «αναπτυξιακές εταιρείες» ανά την επικράτεια φορτώνουν στους δημότες το κόστος της «πελατείας» του δημάρχου, ψιλοαργόμισθοι σε «δημόσια» μέσα ενημέρωσης κοστίζουν στον πολίτη 2 - 3 εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ετησίως ο καθένας, άλλοι εκ των «προθύμων του 2004» ανταμείβονται με αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για τη «σεμνότητα και ταπεινότητα» που τόσο καρτερικά επέδειξαν. Και οι ξένοι κρατικοί λειτουργοί που επισκέπτονται την Αθήνα μένουν αποσβολωμένοι από το «καθεστώς της χλίδας»...
Το πρακτικό θέμα: Σε συνθήκες κρίσης, η περισυλλογή και ο απόλυτος σεβασμός στο ευρώ του πολίτη είναι προϋποθέσεις για να έχουν τύχη οι αναγκαίες δύσκολες και αντιδημοφιλείς αποφάσεις. Αυτές, όμως, δεν θα κερδίσουν την πολιτική νομιμοποίηση εφόσον κυριαρχεί η αίσθηση ότι η ολιγωρία και η φαυλότητα εξακολουθούν να κάνουν έντονη την παρουσία τους στη δημόσια διαχείριση. Η σπατάλη, «ανεκτή» σε ομαλές εποχές, γίνεται καταστροφική σε συνθήκες κρίσης: Τείνει να ακυρώσει τις απαιτούμενες πολιτικές.
Γιατί δεν αντιμετωπίζεται;
Γιατί είναι τρόπος λειτουργίας του κράτους, μια παθογένεια του μοντέλου διακυβέρνησης. Είναι οργανικό στοιχείο ενός μοντέλου στο οποίο οι εκλογές γίνονται με «μαύρα», οι βουλευτές δικάζουν υπουργούς, οι υπουργοί έχουν μεγάλη εξουσία να οργανώσουν σκάνδαλα αλλά περιορισμένη ευθύνη συγκριτικά με τον πολίτη, ο πρωθυπουργός διορίζει τον δικαστή, ο δικαστής παραβιάζει το Σύνταγμα, οι πολίτες αγανακτούν με τη φοροδιαφυγή του διπλανού τους και με το σπάταλο κράτος, το κράτος είναι σπάταλο για να χρηματοδοτεί τους «αεριτζήδες» της διαπλοκής (που... προσφέρουν θέσεις εργασίας) και να μισθοδοτεί (άνευ λόγου) κάποιους συγγενείς των περισσοτέρων από όσους καταγγέλλουν την κρατική σπατάλη...Το πρόβλημα είναι πολιτικό - όπως όλα τα μεγάλα προβλήματα του τόπου.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_313074
Το ερώτημα είναι: Πώς διάολο θ' αλλάξει αυτό το σκηνικό όταν μόνο από 'μέσα' αλλάζει κι όποιος 'ανεβαίνει' κοιτάει πάνω απ' όλα να καλοπερνάει??...
-
Καθε ανθρωπος ζει συμφωνα με τον τροπο οργανωσης της κοινωνιας στην οποια ειναι μελος. Οποιοσδηποτε κανει κατι αλλο ειναι ειτε απροσαρμοστος ειτε σχιζοφρενης.
Πολιτικά, που στέκεστε;