-
Γεια σας έχω μία απορία. Κάπου παλιά είχα πετύχει (μάλλον εφημερίδα) ένα κατάλογο με την αντίστοιχη ποσοστιαία απαξίωση ενός μοντέλου κάθε χρόνο (ή εξάμηνο στην αρχή) με βάση την αρχική του τιμή. Έχει κανείς αυτόν τον κατάλογο να μου το δώσει;
Ευχαριστώ
ΥΓ: Αν υπάρχει αντίστοιχο ποστ μεταφέρετέ το εκεί
-
Γεια σας έχω μία απορία. Κάπου παλιά είχα πετύχει (μάλλον εφημερίδα) ένα κατάλογο με την αντίστοιχη ποσοστιαία απαξίωση ενός μοντέλου κάθε χρόνο (ή εξάμηνο στην αρχή) με βάση την αρχική του τιμή. Έχει κανείς αυτόν τον κατάλογο να μου το δώσει;
Ευχαριστώ
ΥΓ: Αν υπάρχει αντίστοιχο ποστ μεταφέρετέ το εκεί
-
Γεια σας έχω μία απορία. Κάπου παλιά είχα πετύχει (μάλλον εφημερίδα) ένα κατάλογο με την αντίστοιχη ποσοστιαία απαξίωση ενός μοντέλου κάθε χρόνο (ή εξάμηνο στην αρχή) με βάση την αρχική του τιμή. Έχει κανείς αυτόν τον κατάλογο να μου το δώσει;
Ευχαριστώ
ΥΓ: Αν υπάρχει αντίστοιχο ποστ μεταφέρετέ το εκεί
-
Στο εξωτερικό θεωρείται ότι έχει καλή μεταπώληση , ένα μοντέλο που στην τριετία κρατάει το 40 % της αρχικής του αξίας . Προς τα εκεί πηγαίνουμε και εμείς με βήμα ταχύ .
-
Η αρνητική όψη της τεχνολογίας... Τώρα είναι γύρω στο 50% στην τριετία νομίζω. Εγώ την αξία του δικού μου για την ασφάλεια θέλω να υπολογίσω.
-
Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν πίνακες με τις τιμές των οχημάτων. Θεωρητικά πάντα ο ασφαλιστής θα πρέπει να προβαίνει στην αυτόματη αναπροσαρμογή των ποσών από τα οποία προκύπτουν τα ασφάλιστρα. Αν δεν το κάνει τοτε πληρώνεις παραπάνω.
Για 3ετίας όχημα το 40% με 45% είναι επαρκές. Σήμερα λόγω και της κρίσης υπάρχουν μοντέλα πάντως που η απομείωση της αξίας τους φτάνει και το 60% (ειδικά κάτι Αμερικάνικα τζιποειδή) ως προς την αξία αγοράς τους (πριν 3 έτη) λόγω και της μείωσης των τιμών των νέων οχημάτων.
-
Το Clio μου έχει χάσει κατά την ασφαλιστική μου εταιρεία 42% σε 4,5 χρόνια και κατά τις αντιπροσωπείες πώλησης καινουργών αυτοκινήτων ( ) 65 με 70% κατά περίπτωση.
Πάντα μπορείς να βασιστείς στο όλο συναλλακτικό κύκλωμα σ' αυτήν την χώρα ... -
Καταρχην παντα συγκρινεις με το αντιστοιχο καινουργιο μοντελο,δεν παιζει ρολο ποσο το εχεις αγορασει.
Συνυπολογισε τις τρεχουσες προσφορες(εκπτωσεις,χαμηλοτερα επιτοκια) και αφαιρεσε 20% για τον πρωτο χρονο και 9% για καθε επομενο.
Μεγαλο ρολο παιζει η μαρκα καθως και η πορεια του μοντελου στην αγορα. -
Σε αγγλικό περιοδικό θυμάμαι είχε στον πίνακα με όλα τα αυτοκίνητα για κάθε μοντέλο και την απαξίωσή του στα 3 χρόνια. Θυμάμαι οι Jaguar και οι Citroen κρατάηανε μόνο το 33% της αξίας αγοράς ενώ τα πιο καλά (premium γερμανικά) ήταν πάνω από 50%.
-
Πάντως θα αναθεωρήσετε άποψη αν πάτε να δειτε αγγελίες. Εκεί μενεις με την εντύπωση ότι κανέναν δεν έχουν αγγίξει η κρίση, τα νέα δεδομένα. Για αμάξια πενταετίας και βάλε κατά μέσο όρο ζητάνε 30-35% κάτω από την τιμή καινούργιου. Εννοείται βέβαια ότι πωλήσεις δεν γίνονται και απλά οι 'πωλητές' κρατάνε τα 'προς πώληση' βάζοντάς τα εκεί που γνωρίζουν.
Αυτό λέγεται στρεβλωμένη αγορά.
Απαξίωση μοντέλων