Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3 1.4 TFSI VS Golf VI 1.4TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A3 1.4 TFSI VS Golf VI 1.4TSI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    50
    442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      σε συχνοτητα δε διαφερει, αλλα η audi ειναι πιο ακριβη, εστω και αν τα υλικα ειναι ακριβως τα ιδια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        ontheroad last edited by

        Λοιπόν,

        η απόφαση -δυστυχώς για την τσέπη μου - είναι πλέον σχεδόν μη αναστρέψιμη: A3

        Όπως είχα γράψει,πήγα και οδήγησα το Golf στα 160 αλογα.Δεν μπορώ να πω,πολύ καλό σε όλα του.
        Αλλά... απλά και μόνο η αίσθηση που σου δίνει το εσωτερικό του Audi είναι για το προσωπικό μου γούστο σε ανώτερο επίπεδο.

        Το δίλημμα λοιπόν μετατρέπεται σε τρίλημμα (πάντα 3πορτο-λευκό, στα 24000 χιλιάρικα ,γκλουπ-κλαψ-σνιφ,πραγματικά χτυπάω ταβάνι) μεταξύ:

        1.4 tfsi με κάμποσα έξτρα(η βασική πάει 21750 και δε μου πάει να το αφήσω έτσι σπαρτιάτικο το αμαξάκι εκτός και αν δούμε μιά από τις άλλες 2 επιλόγες ...),
        1.4 tfsi Attraction (μιλάμε για στάνταρ εξοπλισμό τύπου zastava,έτσι;) S-tronic + όσα έξτρα καταφέρω να πάρω δώρο
        **1.8 tfsi Attraction ** + **με όσα έξτρα καταφέρω να πάρω δώρο **

        Αλλά αυτό είναι μιά άλλη ιστορία ....

        Edit-

        Ουσιαστικά δηλαδη το ερώτημα είναι : ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα ή S-tronic ή 1.8TFSI;
        Άνεση στο μάτι ,στο χέρι,ή στο πόδι;

                                                                                                                                             -Εdit.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Είναι απλό: Αν είσαι γλήγορος θα πάρεις το 1.8. Αν σε ενδιαφέρει η ευκολία σου θα πάρεις το DSG. Τα ψιψιψίνια και τα κοκοψόψαρα άστα για την ξανθιά στην διαφήμιση. Εγώ θα έπαιρνα το γρήγορο πάντως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            highfidelity last edited by

            DSG ή S-tronic , δεν έχει σημασία. Πάρε κάτι με αυτό.-
            Τα παραπάνω άλογα θα τα χρειαστείς μια στο τόσο. Να ήταν κάνα ψοφίμι το 1.4 TSI , να πω, αλλά είναι παραπάνω από μια χαρά, άρα δεν θα σου λείψουν τα άλογα, ενώ το DSG θα το χαίρεσαι ΚΑΘΕ φορά! Ακόμη και πηγαίνοντας στο περίπτερο.

            Δεν είμαι υπέρ της άποψης να ζοριστείς για ένα αυτοκίνητο, αλλά είμαι υπέρ του να πάρεις όποιο σου αρέσει. ΑΝ σου αρέσει το Α3, αυτό να πάρεις. Το Golf πάντως, είναι πλέον πολύ κοντά του, ενώ σε κάποιους τομείς είναι καλύτερο. Δεν φτάνει πάντως το εσωτερικό του Α3...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              themata last edited by

              αν δεν σου ειναι προβλημα η συντηρηση, παρε το 1.8

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Ο χρήστης themata έγραψε:
                αν δεν σου ειναι προβλημα η συντηρηση, παρε το 1.8

                Ποια συντήρηση; Ίδιο κόστος έχουν στην συντήρηση, τα τέλη είναι ίδια, η ασφάλεια να είναι κάνα 30€ το χρόνο πιο πάνω, λάδια , φίλτρα , ξίδια , μύδια ίδια, σας τα έπρηξα τα @@... (δις)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greekmm last edited by

                  Ο χρήστης OnTheRoad έγραψε:
                  Λοιπόν,

                  η απόφαση -δυστυχώς για την τσέπη μου - είναι πλέον σχεδόν μη αναστρέψιμη: A3

                  Όπως είχα γράψει,πήγα και οδήγησα το Golf στα 160 αλογα.Δεν μπορώ να πω,πολύ καλό σε όλα του.
                  Αλλά... απλά και μόνο η αίσθηση που σου δίνει το εσωτερικό του Audi είναι για το προσωπικό μου γούστο σε ανώτερο επίπεδο.

                  Το δίλημμα λοιπόν μετατρέπεται σε τρίλημμα (πάντα 3πορτο-λευκό, στα 24000 χιλιάρικα ,γκλουπ-κλαψ-σνιφ,πραγματικά χτυπάω ταβάνι) μεταξύ:

                  1.4 tfsi με κάμποσα έξτρα(η βασική πάει 21750 και δε μου πάει να το αφήσω έτσι σπαρτιάτικο το αμαξάκι εκτός και αν δούμε μιά από τις άλλες 2 επιλόγες ...),
                  1.4 tfsi Attraction (μιλάμε για στάνταρ εξοπλισμό τύπου zastava,έτσι;) S-tronic + όσα έξτρα καταφέρω να πάρω δώρο
                  **1.8 tfsi Attraction ** + **με όσα έξτρα καταφέρω να πάρω δώρο **

                  Αλλά αυτό είναι μιά άλλη ιστορία ....

                  Edit-

                  Ουσιαστικά δηλαδη το ερώτημα είναι : ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα ή S-tronic ή 1.8TFSI;
                  Άνεση στο μάτι ,στο χέρι,ή στο πόδι;

                                                                                                                                                      -Εdit.
                  

                  Παραθέτω και ένα μείον για αγορά Α3 σε σχέση με την μείωση των τελών ταξινόμησης. Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται σε 3-3.5 μήνες. Οπότε λαμβάνοντας υπ'όψη ότι το μέτρο διαρκεί μέχρι 7 Αυγούστου η μείωση πιθανόν πάει περίπατο. ΚΑι η μέιωση για 1.8 είναι περίπου 2400...Πολλά λεφτά. Για το 1.4 ειναι περίπου 800.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mivec_power last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    σε συχνοτητα δε διαφερει, αλλα η audi ειναι πιο ακριβη, εστω και αν τα υλικα ειναι ακριβως τα ιδια.

                    δε θα το' λεγα.. ας πούμε σπάνια θα δεις ανταλλακτικά audi made in mexico.. όπως συμβαίνει σε vw..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      ontheroad last edited by

                      Ο χρήστης greekmm έγραψε:

                      Παραθέτω και ένα μείον για αγορά Α3 σε σχέση με την μείωση των τελών ταξινόμησης. Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται σε 3-3.5 μήνες. Οπότε λαμβάνοντας υπ'όψη ότι το μέτρο διαρκεί μέχρι 7 Αυγούστου η μείωση πιθανόν πάει περίπατο. ΚΑι η μέιωση για 1.8 είναι περίπου 2400...Πολλά λεφτά. Για το 1.4 ειναι περίπου 800.

                      Αυτό είναι όντως ένα θέμα που μου πέρασε απ' το μυαλό... Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι όμως( )μέχρι την Τετάρτη-Πέμπτη που θα πάω για τις πρώτες προσφορές.

                      Τα τέλη κυκλοφορίας τώρα για τον 1.8,ναι μεν είναι όσο και γιά ένα 1.4 αλλά κάτι μου λέει (πέρα από τις αυξήσεις που ΘΑ γίνουν έτσι κι αλλιώς ) ότι θα γίνει και αναπροσαρμογή της κλίμακας.΄Οπως είναι τώρα κίνητρο να πάρει κανείς ένα 1.8 με μεγαλύτερη μείωση έτσι θα είναι κίνητρο και για το -όποιο- κράτος μετά να τα τσεκουρώσει αντίστοιχα με τη γνωστή μέθοδο ''Σας-τα-δίνουμε-τώρα-μας-τα-επιστρέφετε-με-τόκο'' .Βέβαια δεν είναι λόγος αυτός (τα 50,100,200 ευρώ το χρόνο)για να απορίψει κανείς αυτόν τον κινητήρα διαμάντι έτσι;

                      Μία ερώτηση γιά το S-tronic: Στην απλή έκδοση Attraction μπόρω να βάλω μόνο το κατάλληλο τιμόνι για τα paddles (και πόσο κοστίζει;) ή πρεπει να βάλω καμιά σούπερ-ντούπερ έκδοση των 2000-3000 ευρώ ντε και καλά;Γιατί είπαμε ,χωρις αυτά...τι να το κάνεις το αυτόματο.Είναι κάποιες στιγμές που το κατέβασμα το θέλει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης OnTheRoad έγραψε:
                        Μία ερώτηση γιά το S-tronic: Στην απλή έκδοση Attraction μπόρω να βάλω μόνο το κατάλληλο τιμόνι για τα paddles (και πόσο κοστίζει;) ή πρεπει να βάλω καμιά σούπερ-ντούπερ έκδοση των 2000-3000 ευρώ ντε και καλά;Γιατί είπαμε ,χωρις αυτά...τι να το κάνεις το αυτόματο.Είναι κάποιες στιγμές που το κατέβασμα το θέλει.

                        Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς ρωτάς...
                        Βάζοντας Stronic (δεν ξέρω και την ακριβή τιμή στο 1.4TFSI), αυτόματα μπαίνουν πίσω από το τιμόνι paddles.(παλιά δεν ήταν στάνταρ τα paddles, έπρεπε να πληρώσεις έξτρα λεφτά από ό,τι μου έχουν πει)
                        Τώρα αν θες να έχεις και πολυλειτουργικό τιμόνι που ρυθμίζεις το ηχοσύστημα κτλ-κτλ...πληρώνεις παραπάνω (όπως είναι και το αναμενόμενο ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          ontheroad last edited by

                          Ήθελα να μάθω αν τα paddles είναι έξτρα ή όχι (όπως π.χ. στο Golf ) και πόσο χρεώνονται.

                          ( Στον εξοπλισμό των Α3 από το pdf της audi.gr ,ενώ στα 1.8 stronic γράφει ξεκάθαρα οτι το τιμόνι με τα paddles είναι στάνταρ για όλες τις εκδόσεις,στα 1.4 δεν το ξεκαθαρίζει.)

                          Για ψιψιψίνια και κοκοψόψαρα δεν τρελαίνομαι (τιμόνια με 100 κουμπάκια και λοιπά).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 3 / 3
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr