Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα ΝΕΑ - Απρίλιος 2009
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διάφορα ΝΕΑ - Απρίλιος 2009
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 11 / 14
    Formula 1
    49
    266
    171
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lord_rutherford last edited by

      Ο Κίμι πέρυσι ήταν απογοητευτικός. Φέτος, δεν ξέρω, αλλά μου φαίνεται πιο συγκεντρωμένος.

      ο Σουμάχερ είχε άνετα δυο χρονιές ακόμα στην Φ1. Απλά δεν ξέρεις τι θα γίνει στο μέλλον, μπορεί το μονοθέσιο να μην είναι καλό και να αποσυρθείς καπώς 'στην αφάνεια' ή 'ο πολυπρωταθλητής που πέρασε η μπογιά του'. Οπότε καλά έκανε και έφυγε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Sam Watkins on Senna

        http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 0024.shtml

        (αύριο το part II)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
          Εγώ πάλι πιστεύω ότι ο MS αφενός είδε ότι είχε γεράσει ολίγον ΤΙ και θα έπρεπε να δώσει το 101% για να ξαναπάρει τίτλο και όχι 80-90 όπως έκανε το 2004 πχ και αφεδύο η παντόφλα από την frau Korina θα είχε αυξηθεί με γεωμετρικό ρυθμό.
          Από την άλλη επένδυσαν στον Kimi γιατί ήταν ούτως ή άλλως στο μυαλό τους από το 2001 και επειδή ο Alonso είχε υπεραναπτύξει ένα αντιπαθητικό προφίλ (poor old Michael κλπ).
          Ουδεμία σχέση έχει ο Alesi με τον KR. Σίγουρα ο Γάλλος έπεσε σε χρονιές με απαράδεκτα μονοθέσια και τραγική αξιοπιστία αλλά θεωρώ ότι δεν είχε την στόφα πρωταθλητή. Πιο πολύ περίπτωση Trulli μου θυμίζει.
          Ο Raikonnen τα χουμε ξαναπεί. Εκεί που υστερεί πέρα από το επικοινωνιακό είναι η επιμονή του... που απλά δεν υπάρχει. Άμα δεν του πάει το μονοθέσιο η ο αγώνας θα παραγγείλει από την ενδοσυνεννόηση ένα μπουκάλι Τζόνι και το σχετικό ξυροκάρπι να είναι στο δωμάτιο του σε 5'. Εκεί που ο Schumacher (και η πλειοψηφία των κορυφαίων πιλότων) θα κάτσει να ματώσει την φανέλα αυτός θα την κάνει με ελαφρά. Αυτό είναι που ξενερώνει και τον κόσμο.
          Το 2007 που έκανε βέβαια την υπέρτατη ανατροπή δεν μας χάλαγαν τα ξύδια, το κότερο ή οι γκομενοδουλειές.

          Κοίτα Εddie ο MS λογικά ήθελε και θα είχε μείνει για έναν (+1 ίσως χρόνο) αν περνούσε η άποψη των Todt-Brawn.Επικράτησε όμως η άποψη Montezemolo για ριζική ανανέωση.Και η μόνη επιλογή που είχαν πλέον... ήταν ο φινλανδός.Το 2007 ο Raikkonen ήταν η δεύτερη καλύτερη επιλογή στο grid.Το 2004 ήταν σαφέστατα ο πιο περιζήτητος οδηγός στην F1.Αν ήταν ελεύθερος ο Alonso το 2007, πιστεύω ότι θα είχαν επιλέξει αυτόν...γιατί οι υποτιθέμενοι συναισθηματισμοί και οπαδισμοί σε τέτοιο επίπεδο είναι για λαϊκή κατανάλωση και όχι για το management μιας κορυφαίας ομάδας.

          Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο φινλανδός είναι ταχύτατος και ικανός να διαλύσει τον ανταγωνισμό...όταν έχει ένα μονοθέσιο που λειτουργεί όπως ακριβώς αυτός θέλει.Το μεγάλο θέμα όμως είναι ότι δεν κάνει τίποτα για να βοηθήσει στην εξέλιξη του μονοθεσίου,μάλλον δεν δίνει στην ομάδα να καταλάβει πώς ακριβώς θέλει το μονοθέσιο και γενικώς δεν δείχνει να έχει άποψη ή να ενδιαφέρεται να έχει άποψη για οτιδήποτε αφορά την ομάδα,τη στρατηγική και το μονοθέσιο.Για να μην πολυλογούμε,δίνει την εντύπωση πως αντιλαμβάνεται το ρόλο του να ξεκινά και να σταματά αποκλειστικά στον τομέα της οδήγησης.Έχω την εντύπωση πως τελικά έκανε πολύ κακό στην εξέλιξή της καριέρας του, το γεγονός ότι βρήκε θέση με το καλημέρα σε πρωτοκλασάτες ομάδες,στις οποίες μάλιστα ο τύπος φρόντισε να τον χρίσει άμα τη αφίξει του ως οιωνεί σωτήρα τους και επίδοξο πρωταθλητή,χωρίς να χρειαστεί να περάσει την αγωνία εξεύρεσης ενός ανταγωνιστικού κόκπιτ ή να κάνει τη χαμάλικη δουλειά του δοκιμαστή,μακρά από τα φώτα της δημοσιότητας (περίπτωση δηλ. Alonso).Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο ίσως σήμερα να παρουσιαζόταν πολύ πιο διαφορετικός και μάλλον πιο ώριμος.

          Όσο τώρα για το πώς κέρδισε το πρωτάθλημα του 2007,χωρίς βέβαια να ευθύνεται ο ίδιος γι'αυτό,εγώ προσωπικά προτιμώ να το ξεχάσω.Αν ο Dennis είχε φροντίσει να κρατήσει τα γκέμια στο Hamilton για έναν ακόμα χρόνο και ιδίως αν δεν 'αποφάσιζε' ότι... πρέπει να αυτοκτονήσει ισάριθμες φορές στους τρεις τελευταίους αγώνες της χρονιάς,τότε ο Raikkonen δεν θα είχε καμία ελπίδα να πάρει το πρωτάθλημα....και σήμερα ο καημένος ο Massa θα μέτραγε ακόμα μια πρώτη θέση στο GP της πατρίδας του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            ΟΚ με όλα αυτά. Αλλά το μεγαλύτερο foul της Ferrari ήταν η ανανέωση του συμβολαίου του KR για ακόμα 1 έτος ειδικά μετά την περσινή χρονιά.

            Φέρτε τον Αlonso στην Ferrari!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Προτιμώ τον Vettel ο Iθπανός γέρασε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                st-devote last edited by

                ... την Λόλα απ' την φωτιά ποιος θα την βγάλει , ο Καρνεισον ( ) που' χει δύναμη μεγάλη ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  ckastam last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                  Προτιμώ τον Vettel ο Iθπανός γέρασε

                  Μάλλον νωρίς για τον Vettel, τον θεωρώ κάπως 'ανώριμο' να μπείς από μικρός σε 'μεγάλες' ομάδες δίχως να έχεις φθείρει τα γάντια σου στο τιμόνι μικρότερων συνδυασμών όπως ο ιθπανός. Εγώ τον πάω τόσο για τα πρωταθλήματα που πήρε με τους πύραυλους της Renault κόντρα στον έκπληκτό σουμάχερ που σε καμιά περίπτωση δε περίμενε τόσο ανταγωνισμό από τον ιθπανό όσο για τις εμφανίσεις του στις μικρότερες ομάδες (minardi και περσυνή Renault) όπου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο κατάφερνε να κάνει αισθητή την παρουσία του.
                  Ναι θεωρείται γέρος σε σχέση με το νεούδι τον Vettel . ΕΕΕ όπως το έχουν καταντήσει, ας φέρουν κάνα πιτσιρικά 8χρονο απο τα καρτ να τρέξει σε λίγο μόνο και μόνο για να τον καβατζώσουν . Στην McLaren έχουν βάλει στο μάτι το διαμάντι του γερο-Φρανκ δε νομίζω να υπολογίζουν τον Γερμανό ακόμα
                  Αλλωστε αν ισχύει τα περι κρυφού συμβολαίου του ιθπανου με τους τιφόζι τότε μόνο ως δοκιμαστης χωράει ο Vettel. να διώξουν και τους 2 οδηγούς το θεωρώ λίγο ακραίο για ένα δίδυμο ιθπανού-πιτσιρικά. Τον κίμι βλέπω να φεύγει, ο Βραζιλιάνος έχει πιο πολύ φιλότιμο (ένας ακόμη) και το παλεύει όσο μπορεί τουλάχιστον.

                  .......δίνει την εντύπωση πως αντιλαμβάνεται το ρόλο του να ξεκινά και να σταματά αποκλειστικά στον τομέα της οδήγησης.Έχω την εντύπωση πως τελικά έκανε πολύ κακό στην εξέλιξή της καριέρας του, το γεγονός ότι βρήκε θέση με το καλημέρα σε πρωτοκλασάτες ομάδες,στις οποίες μάλιστα ο τύπος φρόντισε να τον χρίσει άμα τη αφίξει του ως οιωνεί σωτήρα τους και επίδοξο πρωταθλητή,χωρίς να χρειαστεί να περάσει την αγωνία εξεύρεσης ενός ανταγωνιστικού κόκπιτ (βλέπε Sutil-Rosberg????) ή να κάνει τη χαμάλικη δουλειά του δοκιμαστή,μακρά από τα φώτα της δημοσιότητας (περίπτωση δηλ. Alonso) .Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο ίσως σήμερα να παρουσιαζόταν πολύ πιο διαφορετικός και μάλλον πιο ώριμος.

                  Όσο τώρα για το πώς κέρδισε το πρωτάθλημα του 2007,χωρίς βέβαια να ευθύνεται ο ίδιος γι'αυτό,εγώ προσωπικά προτιμώ να το ξεχάσω.Αν ο Dennis είχε φροντίσει να κρατήσει τα γκέμια στο Hamilton για έναν ακόμα χρόνο και ιδίως αν δεν 'αποφάσιζε' ότι... πρέπει να αυτοκτονήσει ισάριθμες φορές στους τρεις τελευταίους αγώνες της χρονιάς,τότε ο Raikkonen δεν θα είχε καμία ελπίδα να πάρει το πρωτάθλημα....και σήμερα ο καημένος ο Massa θα μέτραγε ακόμα μια πρώτη θέση στο GP της πατρίδας του.

                  +101000111

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    ckastam last edited by

                    Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                    ... την Λόλα απ' την φωτιά ποιος θα την βγάλει , ο Καρνεισον ( ) που' χει δύναμη μεγάλη ...

                    Μήπως θα έπρεπε και ο Reynard να το ξανασκέφτεται σιγά σιγά?

                    Οι 'αμερικάνοι' δεν ξανακούστηκαν εεεεεεεεεεε?

                    Με την Audi-Prodrive τι θα γίνει τελικά, κύριε Richards?
                    Τζάμπα τα λεφτά που ξόδεψες για να τσιμπήσεις την άδεια συμετοχής από την McLaren 2 - Dixevin.

                    Ο Μπριατόρε θα φτιάξει ποτέ δική του ομάδα ή θα μείνει στο 50-50 με τον Μπερνιε στην QPR ???
                    Μάλλον βολεμένο στη Renault τον κόβω εκτός κι αν λακήσουν οι Γάλλοι.....

                    Θ'αγοράσει κανέις την torro-Rosso ή θα βλέπουμε για πολλά χρόνια ακόμα τους Torro-Rosso να τρακαρουν πάνω στους (Chicago lol) Red-Bulls?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      phaethon last edited by

                      Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                      ... την Λόλα απ' την φωτιά ποιος θα την βγάλει , ο Καρνεισον ( ) που' χει δύναμη μεγάλη ...

                      Ρε με συγκινείς τώρα...
                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        1. Η γνωμη μου ειναι οτι το καλυτερο για τον Φετελ ειναι να κατσει αλλα 1-2 χρονια διπλα στο Νιουι και τη RBR να τον εχουν θεό. Αλλωστε, φανταστειτε να το παρουν φετος. Σε τετοια περιπτωση ή εστω και σε περιπτωση που παρουν 3-4 νικες με τη Ρενώ 0-1, τι πιθανοτητες δινετε να μεινει η Ρενω ως συνεταιρακι των Αυστριακων και να σταματησει να κατεβαινει ως ομαδα;
                        2. Ο Αλονσο ειναι 28. Εχει 7 τουλαχιστον χρονια καλης καρριερας μπροστα του και σιγουρα δεν ειναι αυτος που θα πει, φτανει ως εδω. Δεν ειναι Φινλανδος. Θα τρεχει για τη νικη, ακομα και σε αγωνες της πλακας.
                        3. Η ανατροπη του 2007 ειναι για γελια και ελεος. Οι αλλοι εκαναν οτι περνουσε απο το χερι τους να χασουν το πρωταθλημα και παλι χρειαστηκε να κανει στην παντα ο Μασσα για να το παρει ο Κιμης. Το χαρηκαμε, το πανηγυρισαμε, αλλα δεν στραβωθηκαμε κιολας.
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eddie_147 last edited by

                          Συμφωνώ και υπερεπαυξάνω με τα 1 και 2. Με το 3 εγώ θα λεγα ότι είσαι ξενερωμένος με τον μπεκρή και τα παραλές. Θυμάσαι πόσες στραβές είχαν κάτσει από την αρχή της χρονιάς με εξαίρεση τον πρώτο αγώνα; Θυμάσαι το κράξιμο στο Μονακό; Τα παραπάνω κιλά; Τις εγκαταλείψεις;
                          Και όλο αυτό το διάστημα οι McLaren δεν κάνα τσικ. Από την Γαλλία και μετά ο άνθρωπος πέταγε. Ακόμα και στη Monza με τραυματισμένο αυχένα το πάλεψε (επειδή είδε ότι κάτι μπορούσε να γίνει στο τέλος). Εννοείται ότι αυτό που του στερούσε η τύχη στην αρχή του το έδωσε κάπως στο τέλος. Δεν γινόταν ο μαυρούκος να συνεχίζει ατσαλάκωτος μέχρι το τέλος...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            scotsezos last edited by

                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                            ... την Λόλα απ' την φωτιά ποιος θα την βγάλει , ο Καρνεισον ( ) που' χει δύναμη μεγάλη ...

                            Ρε με συγκινείς τώρα...
                            Youtube Video

                            ε όχι ρε! πού το ξέθαψες αυτό! μιλάμε για πάνω απο 15 χρόνια διαφήμιση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Ο χρήστης scotsezos έγραψε:

                              ... την Λόλα απ' την φωτιά ποιος θα την βγάλει , ο Καρνεισον ( ) που' χει δύναμη μεγάλη ...

                              Ρε με συγκινείς τώρα...
                              Youtube Video

                              ε όχι ρε! πού το ξέθαψες αυτό! μιλάμε για πάνω απο 15 χρόνια διαφήμιση!

                              Και κάπου εδώ, όταν σε συγκινούν 'παιδικές' αναμνήσεις αρχίζεις να νιώθεις πως μεγαλώνεις... Το φοβερό πάντως είναι πόσο outdated και περίεργη μας φαίνεται η αισθητική των videos τώρα, ενώ τότε δεν αντιλαμβανόμασταν κάποιο πρόβλημα στις τεχνικές, μας φαίνονταν σούπερ-σύγχρονες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Γι αυτό όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fn1m last edited by

                                  Di Montezemolo to attend Bahrain GP

                                  Aς πάει, να καμαρώσει τα 'επιτεύγματα' της ομάδας του από κοντά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Η McLaren έστειλε επιστολή στη FIA ζητώντας να μην είναι πολύ σκληρή η ποινή της

                                    βρε βρε βρε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      phaethon last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                      :roll:

                                      Η McLaren έστειλε επιστολή στη FIA ζητώντας να μην είναι πολύ σκληρή η ποινή της

                                      βρε βρε βρε

                                      Νομίζω το παρακούρασαν το θέμα και στη McLaren και στη FIA. Έγινε η τρίχα τριχιά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fn1m last edited by

                                        Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                        Νομίζω το παρακούρασαν το θέμα και στη McLaren και στη FIA. Έγινε η τρίχα τριχιά.

                                        H FIA το παρακούρασε, η McLaren τι θέλεις να σου κάνει όταν της λεν ότι κινδυνεύει μέχρι και με αποκλεισμό από το πρωτάθλημα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red-spirit last edited by

                                          Αυτά συμβαίνουν όταν δεν ασχολούνται με την ουσία των αγώνων αυτοκινήτου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            scotsezos last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                            Γι αυτό όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές...

                                            εδώ είμαστε!

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 11 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr