-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το grande punto ειναι με τα 77 αλογα????? δηλ σκοτωστρα κανονικη!! και χωρις κατι ιδιαιτερο στην αναρτηση και πλαδαρο στις στροφες καμια σχεση με το grande punto racing-αλλο αυτοκινητο.
το twingo ειναι λιιιιιγο παραξενο στο πισω μερος του αλλα μια χαρα κατα τα αλλα!!!** και πολυ πιο γρηγορο ,να κανει μια προσπεραση ρε αδελφε...ασε που τα 4 μετρα εχουν διαφορα απο τα 3,6 που ειναι σημαντικο οταν παρκαρεις κεντρο..δηλ εχει 4 μετρα αυτοκινητο με χειροτερους χωρους απο το twingo και αθλιες επιδοσεις για να λεει οτι εχει ιταλικο.....που εχει και πιο πολλες πιθανοτητες να βγαλει και χιλια δυο προβληματακια**!!!!
όσα κάνει bold δεν ισχύουν
ξαναγράψτααν ειναι με το 77 αλογα ισχυουν και παραισχυουν....αν και δεν ειμαι τρελος φιλος των ιταλων ολη μερα με αυτα κινουμε λογω δουλειας και λογω φιλων και τα ξερω
-
βασικα το 95αρι ειναι το ανεκδιηγητο αποσο θυμαμαι..το 77αρι ειναι πιο νορμαλ..
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
βασικα το 95αρι ειναι το ανεκδιηγητο αποσο θυμαμαι..το 77αρι ειναι πιο νορμαλ..το 95 καλουτσικα παει το 77 το φοβαμαι!!!! λιγα αλογα για το βαρος του!
-
Είναι ροπάτο πολύ, σαν τούρμπο πάει. Και καίει και λίγο λόγω κυβικών. Αυτά για το 77αρι. Το 95αρι είναι ψηλόστροφο και ο ήχος θυμίζει ξυράφι τον Κ20 στα κόκκινα. Για αυτό και το 6τάχυτο.
-
Πηγα και ειδα σημερα το twingo Τελικα δεν βολευει με τιποτα το τριθυρο Εχει καλους χωρους για 4 επιβατες, οι πισω θεσεις ειναι πολυ ανετες και δεν το περιμενα, χωρος για γονατα και για κεφαλι χωρις κανενα προβλημα. Το συρσιμο των καθισματων με ενθουσιασε. Το δυσκολο ειναι ομως να μπεις και να βγεις, τελικα ειναι μεγαλη ανεση οι δυο επιπλεον πορτες. Δεν μ'αρεσε που τα πισω παραθυρα δεν ανοιγουν εστω και λιγο, τυπου c1,aygo κτλ. Ο χωρος αποσκευων ειναι μικρος και δεν μ'αρεσε που δεν υπαρχει διαχωριστηκο αναμεσα στο χωρο αποσκευων και των καθισματων. Θα παω να δω και το Punto, αν και δεν θελω να περασω στην κατηγορια των 1.400 κυβικων και 4 μετρων
-
Ο χρήστης SavingMyFace έγραψε:
... δεν μ'αρεσε που δεν υπαρχει διαχωριστηκο αναμεσα στο χωρο αποσκευων και των καθισματων.Την καπελιέρα εννοείς? Υπάρχει. Πιθανόν να την έβγαλαν.
http://www.renault.com.gr/files/Brochures/TWINGO.pdf Σελίδα 20. (επάνω αριστερά). -
Fiat Panda 100?
Νομιζω με τις εκπτωσεις βγαινει 11500€. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Fiat Panda 100?
Νομιζω με τις εκπτωσεις βγαινει 11500€.αυτο ειναι εξαιρετικο μικρο αλλα η τιμη ειναι.....15% πανω απο αυτο που μπορει!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... δεν μ'αρεσε που δεν υπαρχει διαχωριστηκο αναμεσα στο χωρο αποσκευων και των καθισματων.
Την καπελιέρα εννοείς? Υπάρχει. Πιθανόν να την έβγαλαν.
http://www.renault.com.gr/files/Brochures/TWINGO.pdf Σελίδα 20. (επάνω αριστερά).Ναι αυτην Εχεις δικιο, πιθανον να την εβγαλαν
-
Για το Twingo RS ομολογώ ότι δεν ήξερα σχεδόν τίποτα.
Πρόσφατα όμως διάβασα ένα τεστ γι' αυτό καθώς και ένα συγκριτικό με το αντίστοιχο 500αράκι, στο ίδιο περιοδικό αλλά διαφορετικό μήνα, και εντυπωσιάστηκα από 2 πράγματαΑ. Το περιοδικό του οποίου οι περισσότεροι συντάκτες είναι του δόγματος turbo ο θεός, turbo ισχυρός, turbo αθάνατος ελέησον ημάς το έχρισαν ώς Νο 1 επιλογή τους και υπερθεμάτιζαν για την επιλογή των έμπειρων τουρμπογάλλων να βάλουν ατμοσφαιρικό κινητήρα την σήμερον ημέρα σε σπορ μοντελάκι (κυρίως στη α' δοκιμή που ήταν μόνο του) και
Β. Οι αναφορές τους στις επιδόσεις ήταν πολύ λάιτ παρά τη διαφορά που είχαν, και όλα αυτά σε συγκριτικό σπορ μοντέλων , όταν π.χ. σε άλλο τεύχος τόνιζαν έντονα και με κάθε ευκαιρία τις διαφορές επιδόσεων δύο εντελώς καθημερινών και οικογενειακών μοντέλων που είχαν σε συγκριτικό και πιο συγκεκριμένα του Αβένσις 1.8 και του Σουπέρμπ.
Τελικά δεν βρίσκεις άκρη, ο καθένας λέει ότι θέλει.
-
Ηρθε το Twingo MY09 με πολύ μικρές διαφοροποιήσεις και σε νέες εκδόσεις:
1.2 8v 60 hp Access: 8.700
1.2 16v 76 hp Trend: 9.900
1.2 16v 76 hp Dynamic: 10.900
1.2 16v 76 hp Dynamic Auto: 12.400
1.2 16v TCE 100 hp GT: 12.900
1.6 16v 133 hp Renault Sport: 16.500Επιτέλους γιατί μετα το ξεστοκάρισμα με την έκπτωση χωρίς ΦΠΑ είχαν μείνει χωρίς απόθεμα ένα δίμηνο-τρίμηνο. Απαράδεκτο για εταιρεία που προσπαθεί να ορθοποδήσει.
Να σημειωθεί ότι το GT είναι 600 euro κάτω και το RS 1000 euro κάτω σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.
-
με τι αλλαγες????? facelift????
το dynamic εχει τα διακοσμητικά του gt???
και γιατι δεν μπαινει esp στο 1,2 16v??????? -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/37582_20836.asp
το τελευταιο αλαφρυ φθηνο και απλο ''σπορ αυτοκινητακι''...αλλα με αδυναμο μοτερτο 206 σπορ??
-
ναι ναι ναι οδηγησε το και αν δεν σ πορωσει ελα γραψε μου.....ειναι αργο αλλα πεταει κολαρακια και εχει ωραια αισθηση.
φιλοσοφια αναρτησης 106.....αυτο τα λεει ολα -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ναι ναι ναι οδηγησε το και αν δεν σ πορωσει ελα γραψε μου.....ειναι αργο αλλα πεταει κολαρακια και εχει ωραια αισθηση.
φιλοσοφια αναρτησης 106.....αυτο τα λεει ολαΤο είχαμε το 206 για περίπου 130000km πρίν το 207...
Quicksilver 1.4... απλά βάρκα...
πέταγε κώλο , αλλά ευχάριστω οδηγηκα δεν ήταν (δεν μιλάω για rc που ήταν φοβερό)
πολύ μαλακο σαν συνολική αίσθηση, από πεταλ μέχρι αναρτήσεις.
στις στροφές ήταν βάρκα στον γυαλό , σε γρήγορες καμπές ...+απίστευτα οικονομικό
+μετά από τόσα χρόνια στην παραγωγή παραμένει όμορφο -
Με ποιο το συγκρινεις ως αργο?
Μια χαρα ηταν, τουλαχιστων με τον 1.6... -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
με τι αλλαγες????? facelift????
το dynamic εχει τα διακοσμητικά του gt???
και γιατι δεν μπαινει esp στο 1,2 16v???????Μικροαλλαγές όπως ταπετσαρίες, υλικά στο εσωτερικό, διαφορεικό ηχοσύστημα απ ότι έχω δει σε photos και πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Το μόνο σχετικό άρθρο που είχα βρει πιο παλιά αλλά δεν έχει κ πολλά στοιχεία:
http://www.sportdrive.gr/2009/6/9/new-r ... 9-launched -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ναι ναι ναι οδηγησε το και αν δεν σ πορωσει ελα γραψε μου.....ειναι αργο αλλα πεταει κολαρακια και εχει ωραια αισθηση.
φιλοσοφια αναρτησης 106.....αυτο τα λεει ολαΤο είχαμε το 206 για περίπου 130000km πρίν το 207...
Quicksilver 1.4... απλά βάρκα...
πέταγε κώλο , αλλά ευχάριστω οδηγηκα δεν ήταν (δεν μιλάω για rc που ήταν φοβερό)
πολύ μαλακο σαν συνολική αίσθηση, από πεταλ μέχρι αναρτήσεις.
στις στροφές ήταν βάρκα στον γυαλό , σε γρήγορες καμπές ...+απίστευτα οικονομικό
+μετά από τόσα χρόνια στην παραγωγή παραμένει όμορφοto 1.4 8v ειχατε???? και ποια εκδοση.... εγω οδηφοντας το χs 16v 3θυρο ηταν παρα πολυ καλο.......τα πηδαλια του σ καμια των περιπτωσεων δεν ηταν πολυ μαλακα ....πανε δες το yaris να δεις τι σημαινει μαλακο πηδαλι.... δεν ξερω τι περιποιηση το ειχατε ...αν δηλ ειχε τοσο χιλιομετρα .και δεν του αλλαξατε ποτε αμορτισερ και τετοια..παντως το xs ηταν το καλυτερο με διαφορα στην κατηγορια του....τοτε ..και μονο το προηγουμενο fiesta ηταν μαζι του.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
με τι αλλαγες????? facelift????
το dynamic εχει τα διακοσμητικά του gt???
και γιατι δεν μπαινει esp στο 1,2 16v???????Μικροαλλαγές όπως ταπετσαρίες, υλικά στο εσωτερικό, διαφορεικό ηχοσύστημα απ ότι έχω δει σε photos και πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Το μόνο σχετικό άρθρο που είχα βρει πιο παλιά αλλά δεν έχει κ πολλά στοιχεία:
http://www.sportdrive.gr/2009/6/9/new-r ... 9-launchedειχα δει σ ενα aytobild πως θα του κανουν facelift ....τι γινεται με αυτο το θεμα???
-
αληθεια, φερανε twingo..??? τα τελευταία πουλήθηκαν τον Μαιο..
καλλιο αργα παρα ποτέ, οπως κάνουν με άλλα μοντέλα
Renault Twingo 2007