Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 17 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    374
    2510
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      δλδ τοσο χαλια τιμονι εχει το α3;
      εχει αλλα μειονεκτιματα το μτχ του 2001εως 2004

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        Ο χρήστης italakias έγραψε:
        δλδ τοσο χαλια τιμονι εχει το α3;
        εχει αλλα μειονεκτιματα το μτχ του 2001εως 2004

        όλο ειναι ενα μειονεκτημα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          italakias last edited by

          κανε μια αναλυση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            106_4_ever last edited by

            Ο χρήστης italakias έγραψε:
            δλδ τοσο χαλια τιμονι εχει το α3;
            εχει αλλα μειονεκτιματα το μτχ του 2001εως 2004

            οντως!!! εκανα αρκετα χιλιομετρα με mito αλλα παρα πολλα με grande punto !!απο αισθηση πολυ πλαστικη μου φανηκε--πολυ ομως .ειχα μαθει σε αλλα τιμονια!!! !! και ειχα και τα 17 αρια με χαμηλο προφιλ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Ο χρήστης italakias έγραψε:
              δλδ τοσο χαλια τιμονι εχει το α3;
              εχει αλλα μειονεκτιματα το μτχ του 2001εως 2004

              Ρε ιταλάκια άστο αυτό και τράβα πάρε καμιά 147 καινούρια, με 15 χιλιάρικα τώρα τις δίνουν τις 1.6 Distinctive.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                Το σίγουρο είναι ότι η BMW έκανε ένα άλμα πίσω προσπαθώντας να φτάσει την Audi και χρησιμοποιεί ηλεκτρικά τιμονάκια όπως και στου Νίκου την 1 facelift.
                Αντίθετως η Audi το παλεύει και σίγουρα θα το πετύχει να είσαι σίγουρος. Εδώ κατάφερε και έφτιαξε καλύτερο αμάξι από την 3άρα στο τιμόνι θα κωλώσει?

                Βασικά είναι ηλεκτροϋδραυλικό και η υποβοήθηση μπαίνει μόνο όταν χρειάζεται.

                Εδώ δεν έχεις καθόλου δίκιο πάντως. Οδήγησε την 1 με το ηλεκτρικό τιμόνι και μετά θα δεις πως πρέπει να φτιάχνονται τα ηλεκτρικά τιμόνια.

                Είναι απίστευτα πληροφοριακό όσο ήταν και πριν με το υδραυλικό. Νιώθεις ακόμα και το πετραδάκι στη παλάμη σου, σε γαργαλάει ο δρόμος. Είναι βαρύ κι ασήκωτο από τα 10κμ και πάνω και στα 80+ δε το συζητάμε, ακλόνητο. Δε ξέρω αν φταίει που δεν έχει μετάδοση μπροστά, αλλά οι άνθρωποι έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά.

                Μάλιστα καλός φίλος με 147 (είναι και στο αλφίστι) που την οδήγησε εξεπλάγην ευχάριστα με το τιμόνι.

                Τα ίδια ισχύουν βεβαίως και για τη 3άρα Sedan και τη Coupe. Ίδιο τιμόνι έχουν όλες.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                  δλδ τοσο χαλια τιμονι εχει το α3;
                  εχει αλλα μειονεκτιματα το μτχ του 2001εως 2004

                  Ρε ιταλάκια άστο αυτό και τράβα πάρε καμιά 147 καινούρια, με 15 χιλιάρικα τώρα τις δίνουν τις 1.6 Distinctive.

                  δες μαρεσει η 147

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:

                    δλδ τοσο χαλια τιμονι εχει το α3;
                    εχει αλλα μειονεκτιματα το μτχ του 2001εως 2004

                    Ρε ιταλάκια άστο αυτό και τράβα πάρε καμιά 147 καινούρια, με 15 χιλιάρικα τώρα τις δίνουν τις 1.6 Distinctive.

                    δες μαρεσει η 147

                    βρε παρε!!!! θα τραβαω τα .................μαλλια μου αν δεν παρεις!!! ειναι Η ευκαιρια....... και ΤΟ αυτοκινητο
                    ασχετο εμενα μου την δινει που φαινεται το καζανακι πισω!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      ξεχασε το.
                      αλφα ρομεο μονο σε μεγαλα κυβικα και μεγαλα σκαφη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                        ξεχασε το.
                        αλφα ρομεο μονο σε μεγαλα κυβικα και μεγαλα σκαφη.

                        σαν??????????166?????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          159 πχ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1
                            106_4_ever last edited by

                            Ο χρήστης italakias έγραψε:
                            159 πχ

                            respect

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              blugosi last edited by

                              Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                              συγκρινουμε μια bmw με ενα audi απο τα κουμπια στην κονσολα και στην πορτα????
                              αυτο τοτε ειναι θριαμβος της AUDI

                              Ναι, η εργονομία είναι πολύ σημαντική σε αυτοκίνητα τιμών Α4/320...
                              Στο A4 έχει οκτακόσια κουμπάκια... Άντε να τα συνηθίσεις...Η 320 αντίθετα είναι πιο λιτή και ουσιαστική.

                              Δεν έχω BMW 320 γιατί μου φάνηκε λίγο μικρή για τις ανάγκες μου, ούτε Α4 , και να σου πω τα άπειρα κουμπάκια μου τη σπάσανε και ήταν ένας παράγοντας που δεν το πήρα...

                              Το άλλο θέμα που με ενόχλησε και στα 2 είναι ότο θέλουν κατοστάρα βενζίνη, και προσωπικά κάνω 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο και η διαφορά στην τιμή με επηρέασε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                ξεχασε το.
                                αλφα ρομεο μονο σε μεγαλα κυβικα και μεγαλα σκαφη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dark_side last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mivec_power last edited by

                                        Ο χρήστης NIAN έγραψε:
                                        Η VW-AUDI στην δεκαετία του '90 είχε τον κινητήρα 1.8Τ που έβγαζε από 150-180 άλογα αν δεν κάνω λάθος. Τώρα λανσάρουν σαν καινούργιο τον TFSI 1800 με 160 PS. ποια η εξέλιξη βρε παιδιά ?? το να καίει λίγο λιγότερο??
                                        εν οίδα ότι ουδέν είδα... ή απλώς έλεος!!

                                        Όταν αγοράζεις Mercedes μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο Mercedes, όταν αγοράζεις BMW μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο BMW, όταν αγοράζεις AUDI μπαίνεις σε αυτοκίνητο VW group !! Αυτό για πολλούς δεν είναι αμελητέο.
                                        εκτός και αν αγοράσεις Plaster-Benz 180 και λες γιατί ρε πού@@@ μου έδωσα 45 χιλιάρικα για κορεάτικο εσωτερικό με τα ηχεία στις πόρτες να τρίζουν, το σκληρό πλαστικό υποβραχιόνιο να εμποδίζει την αλλαγή ταχυτήτων με αποτέλεσμα να αλλάζεις ταχύτητες με λυγισμένο καρπό σαν που@@@@@ ή με καθίσματα με man-made παρακαλώ δέρμα το οποίο μοιάζει με δερματίνη γ' κατηγορίας??

                                        Η BMW είναι μια κλάση μποστά από την VW-AUDI. και αυτή η διαφορά γίνεται ακόμα πιο εμφανής όσο ανεβαίνεις κατηγορία. Μπορεί στα 'μικρά' να υπάρχει κάποια κόντρα, αλλά στις εκδόσεις μεγαλομεσαίων και μεγάλων δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση. Βλέπετε, ΒΜW και Mercedes δεν είναι μόνο μέσα μεταφοράς, δεν είναι μόνο μηχανή και πλαστικό. Η πρώτη έχει την δυνατότητα να σε κάνει να παραμιλάς με το τιμόνι και να χαίρεσαι αυτό που λένε 'fun to drive', η mercedes από την άλλη εξακολουθεί να έχει έναν πιο λιμουζινάτο χαρακτήρα, ο οποίος μπορεί να μην είναι αρεστός σε πολλούς. Έχει όμως μια χροιά,.....πάει σαν Mercedes ! Ξέρεις σε τι αμάξι μπαίνεις !
                                        κλασικά αρχαιοελληνικά αυτοκινητιστικά στερεότυπα του καφενέ: η bmw είναι μια κλάση μπροστά από την VW-AUDI (να προσθέσω ότι η bmw λάνσαρε και νέα μόδα στις μπότες με την παρουσίαση της 1-series), ΒΜW και Mercedes δεν είναι μόνο μέσα μεταφοράς (παίζουν και το ρόλο γκαρσονιέρας?), δεν είναι μόνο μηχανή και πλαστικό (αν δεν τα σκάσεις για δερμάτινο εσωτερικό, μόνο πλαστικό είναι σε διαβεβαιώ), η mercedes από την άλλη εξακολουθεί να έχει έναν πιο λιμουζινάτο χαρακτήρα (c180 θα αγοράσω ο μέσος έλληνας όχι s-class long-version), Έχει όμως μια χροιά (οι c180/200 έχουν χαμηλά την τραχύτητα του κομπρέσορα και ψηλά την τραχύτητα του πιο αποτυχημένου 16βάλβιδου 4κύλινδρου που έβγαλε ποτέ η mercedes καλύτερα του πιο αποτυχήμενου ατμοσφ κινητήρα της)..

                                        λοιπόν εδώ στην ελλάδα οι 116i, 316i, c180 122ps παλιότερα έχουν αυτό το κληρονομικό χάρισμα... μπορεί να σέρνονται αλλά σέρνονται πισωκ@λικα, λιμουζινάτα και fun-to-drive

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          τι απο ολα αυτα που παρεθεσες ειναι αληθες?
                                          αυτος που τα εγραψε εχει ξεκαθαρη εμπαθεια

                                          κορεατικο εσωτερικο?
                                          (ειδικα αν το συγκρινουμε με τον ανταγωνισμο)

                                          το δερμα δερματινη?

                                          ο 1.8 που εγινε 2λιτρος και απο 225 αλογα δινει 270?
                                          (ο νεος 1.8 δεν παιζει το ρολο του παλιου)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mivec_power last edited by

                                            Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
                                            Αλλωστε αν σκεφτεις οτι οι ιπποι βγαινουν ανα λιτρο τοτε καταλαβαινεις οτι στον ιδιο χρονο αν καις 500 κυβικα εκατοστα καυσιμου παραπανω λογικα πρεπει να αποδιδεις περισσοτερο! Αν δεν μπορεις τοτε μην τα καις βρε αδερφε! στους κινητηρες της audi κ στον ιδιο χρονο καιγεται περισσοτερο καυσιμο κ αποδιδουν κ λιγοτερο.

                                            έχεις ακούσει ένα μέγεθος που ονομάζεται συμπίεση?

                                            edit:

                                            τι απο ολα αυτα που παρεθεσες ειναι αληθες?
                                            αυτος που τα εγραψε εχει ξεκαθαρη εμπαθεια

                                            κορεατικο εσωτερικο?
                                            (ειδικα αν το συγκρινουμε με τον ανταγωνισμο)

                                            το δερμα δερματινη?

                                            γράφω προσωπικές διαπιστώσεις από test-drives σε a4 b8 120/160, c180/200, 320i... πολύ τραχείς οι κινητήρες των συγκεκριμένων merc, εσωτερικό που δεν αξίζει με την καμία τόσα λ7 (δεν υπάρχει καν χώρος στην κεντρική κονσόλα για οθόνη navi, αυτή που μπαίνει έξτρα είναι σαν after-market ταξίμετρο), 320i αργή χωρίς ροπή χαμηλά και εσωτερικό κατώτερου των προσδοκιών, όπως και τα καθίσματα (τα στάνταρ είναι από τα πιο άθλια που έχω δει σε αυτοκίνητο χωρίς την παραμικρή πλευρική στήριξη)... ε a4 b8 160 μακράν μπροστά σε σχεδίαση, εσωτερικό, λειτουργία κινητήρα και επιδόσεις.. αλλά και σε exclusivity, πες κάτι οι εκπτώσεις των bmw, merc, πες η μείωση του ΕΤΤ και όλα τα συνταξιούχα παππούδια εξαργύρωσαν τα εφάπαξ και τις αποταμιεύσεις ζωής σε blueefficiency και 320... πιο πολλές c180 be συναντάω παρά insignia... όσο για a4 b8 πουθενά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 17 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr