To 50/50 έρχεται να δημιουργήσει στο αυτοκίνητο μια όσο το δυνατόν ουδέτερη συμπεριφορά στο δρόμο το οποίο και το έχει πετύχει μπροστά σε αντίστοιχα μπροστοκίνητα.
Τώρα το να παίζετε με τα χιλιοστά ποσοστών στους άξονες νομίζω ότι είναι ανούσιο καθώς δε μιλάμε για αγωνιστική κατασκευή όπου και το παραμικρό ποσοστό μετράει. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που πιθανόν να φορτωθεί με 100 κιλά ανθρώπους στο πίσω κάθισμα και άλλα 10 αποσκευών.
Προσωπικά πάντως στο δρόμο το αυτοκίνητο μου δίνει μια εντελώς πιο ουδέτερη συμπεριφορά σε σχέση με μπροστοκίνητο, πολύ λιγότερο μπροστόβαρο άρα λιγότερο υποστροφικό και συνολικά πιο ουδέτερο. Μπορείς να στρίβεις δηλαδή με το γκάζι στο πάτωμα στη στροφή και να ζυγίζεις το πίσω μέρος στην έξοδο. Είναι ΤΟΣΟ fun η όλη διαδικασία δηλαδή της μεταφοράς από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Ειδικά τώρα που τα πίσω λάστιχα έχουν φαγωθεί, συμβαίνει συχνά στους κολόδρομους που έχουμε.
Τέσπα...on topic, τα Audi έχουν νομίζω αρκετά καλύτερα μοτέρ στα 2000κ.ε. και κάτω καθώς και καλύτερη ποιότητα υλικών...αλλά η BMW είναι αρκετά μπροστά σε θέση οδήγησης, σχεδιασμό (ξέρω τι θα πείτε, at least δεν είναι κουτί), αίσθηση τιμονιού και συνολική αίσθηση αυτοκινήτου στο δρόμο. Είναι αρκετά πιο fun-to-drive όλα τα αυτοκίνητα που έχει φτιάξει.