-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ειναι θεμα ''κολακειας'' οδηγου η θεμα ασφαλειας?για μενα το 2ο....οικογενειαρχης ανθρωπος ειναι με μετακινησεις ελεω δουλειας,θελει απλα να κινειται σβελτα σε ταξιδια με ασφαλεια.
Δεν υπάρχει θέμα μεγαλύτερης ασφάλειας στα τετρακίνητα και απορώ που αρκετοί πιστεύουν κάτι τέτοιο.
Όταν ένα αυτοκίνητο χρειαστεί να δείξει την ενεργητική του ασφάλεια (απότομο φρενάριμα, απότομη αλλαγή πορείας κλπ) οι νόμοι της φυσικής είναι οι ίδιοι.Φιλε μου αν μπορεις να μου εξηγησεις τοτε,γιατι να παραγονται αυτοκινητα σενταν 4χ4?δλδ με ενα απλο δικινητο δεν υπαρχει καμι διαφορα?φιλικα παντα ετσι?σας αφηνω για λιγο γιατι ειναι ετοιμο και το αρνι....
-
ίσως να υπάρχουν διαφορές όμως με το γκάζι στο πάτωμα ..... ειδικά σε δρόμους μειωμένης πρόσφυσης, υπέρ του 4χ4.
-
αουντι απο μενα γιατι το σαμπ το παντρευεσαι,μεταπωληση χειρωτερη και απο γιουγκο.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αουντι απο μενα γιατι το σαμπ το παντρευεσαι,μεταπωληση χειρωτερη και απο γιουγκο.Η αλήθεια να λέγεται...
Audi μακράν. -
Ο χρήστης mixalisnaf έγραψε:
Φιλε μου αν μπορεις να μου εξηγησεις τοτε,γιατι να παραγονται αυτοκινητα σενταν 4χ4?δλδ με ενα απλο δικινητο δεν υπαρχει καμι διαφορα?φιλικα παντα ετσι?σας αφηνω για λιγο γιατι ειναι ετοιμο και το αρνι....Φυσικά και υπάρχουν διαφορές (και υπερ και κατά)... αλλά στην ασφάλεια...?
Θα ήθελα να μου πεις σε ποιές περιπτώσεις σε έχει σώσει ένα 4wd που ένα fwd ή rwd δεν θα μπορούσαν.
Πάντα φιλικά (και καλή όρεξη). -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Φιλε μου αν μπορεις να μου εξηγησεις τοτε,γιατι να παραγονται αυτοκινητα σενταν 4χ4?δλδ με ενα απλο δικινητο δεν υπαρχει καμι διαφορα?φιλικα παντα ετσι?σας αφηνω για λιγο γιατι ειναι ετοιμο και το αρνι....
Φυσικά και υπάρχουν διαφορές (και υπερ και κατά)... αλλά στην ασφάλεια...?
Θα ήθελα να μου πεις σε ποιές περιπτώσεις σε έχει σώσει ένα 4wd που ένα fwd ή rwd δεν θα μπορούσαν.
Πάντα φιλικά (και καλή όρεξη).φιλε μορφεα δεν ειναι οτι θα σε 'σωσει' εκτος αν εισαι προβληματικος(και πιστεψε με εχω πολλους μπει σε προβληματικους που χωρις τη 4κινηση θα ειχαν βρεθει πολλες φορες σε χωραφια ) απλα οταν κατω γλιστραει ή βρεχει εχεις πολυ λιγοτερες πιθανοτητες να σπιναρεις, να γλιστρισεις,να υποστρεψεις λοφω δυναμης , να χασεις τον ελεγχο γενικοτερα..
αυτο συνεπαγεται περισσοτερη ασφαλεια!!!αν δε κανω λαθος εχεις τα ιδια αλογα με ενα s3. αν το χεις οδηγησει (που φανταζομαι οτι το χεις οδηγησει) δε διαπιστωσες οτι δε σπιναρει με τιποτα? δεν βαζει πιο καλα τη δυναμη του στο δρομο?
το οτι δουλευουν και οι πισω τροχοι ειναι μεγαλη υποθεση.δε σου λεω οτι αυτο θα σε σωσει, απλα οτι θα σε βοηθησει.
καποιο νοημα εχει αλλιως η audi(οπως κι αλλες εταιρειες) δε θα επενδυε τοσο πολυ σε αυτη γιατι στο κατω κατω και βαρος δινει και κοστιζει και πειρισσοτερο καιει και λιγοτερο παιχνιδιαρικη συμπεριφορα εχει σε σχεση με ενα πισωκινητο.αρα μαλλον χρειαζεται
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
To Audi είναι καλύτερο σε όλα. Αν η διαφορά τιμής όμως είναι σημαντική, το Saab μπαίνει στο παιχνίδι, αλλά έχε υπόψη σου πως μπορεί αύριο η εταιρεία να κλείσει... Εγώ θα προτιμούσα το Audi και αν δεν το έφτανα, θα έπαιρνα το 1.8. Μια χαρά είναι και αυτό και η τετρακίνηση σε ένα οικογενειακό δεν είναι τόσο απαραίτητη στην Ελλάδα...εγω πιστευω πως με τους αθλιους ελληνικους σε προσφυση και κλιση δρομους χρειαζεται 4 κινηση και ειναι και μαλιστα και αναγκαια
απαραιτητη η 4 κινηση αν κινησε γρηγορα σε βροχη!!! -
audi
-
Audi καθώς η SAAB την πήδηξε χωρίς βαζελίνη η μαμά GM που ποτέ της δεν κατάλαβε ότι πρέπει ορισμένα πράγματα να μένουν ως έχουν. Κρίμα για τους Σουηδούς αλλά όταν το ίδιο πράγμα και καλύτερο πωλείται 30% φθηνότερα γιατί να πληρώσω το σηματάκι τόσα λεφτά??
-
Επεσε λιγο βαρυ το αρνι,αλλα την παλευω... ....κανεις δεν απαντησε στο θεμα συντηρησης τι παιζει...αν μαλιστα σαν 4κινητα θα με φορτωνουν περισσοτερο οι εταιρειες στο τιμολογιο του service... ...
-
γενικά από ότι ακούγεται, τα service της Audi 4χ4 ή μη, τσούζουμε. Ας μας πει κάποιος κάτοχος .....
-
Audi
-
Ο χρήστης mixalisnaf έγραψε:
Επεσε λιγο βαρυ το αρνι,αλλα την παλευω... ....κανεις δεν απαντησε στο θεμα συντηρησης τι παιζει...αν μαλιστα σαν 4κινητα θα με φορτωνουν περισσοτερο οι εταιρειες στο τιμολογιο του service... ...αυτο που δεν ξερω ειναι αν πρεπει να αλλαζει καμια βαλβολινη στο torsen.στο haldex παντως οπως και στο dsg προβλεπεται να αλλαζει καθε 60.000 χλμ
τωρα για audi γενικα to service των 30.000 χλμ το πληρωσα 260 ευρω + το κοστος των δικων μου λαδιων αρα συνολο γυρω στα 320, παραπερα δεν εχω φτασει ακομα...
βεβαια σε αυτο το service μονο λαδια και φιλτρα αλλαξα -
πέτα έξω το saab και βάλε στη θέση του insignia 2.0T με 4x4
τώρα έχεις πραγματικό δίλημμα,με σχεδόν 10κ διαφορά τιμής. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φιλε μορφεα δεν ειναι οτι θα σε 'σωσει' εκτος αν εισαι προβληματικος(και πιστεψε με εχω πολλους μπει σε προβληματικους που χωρις τη 4κινηση θα ειχαν βρεθει πολλες φορες σε χωραφια ) απλα οταν κατω γλιστραει ή βρεχει εχεις πολυ λιγοτερες πιθανοτητες να σπιναρεις, να γλιστρισεις,να υποστρεψεις λοφω δυναμης , να χασεις τον ελεγχο γενικοτερα..
αυτο συνεπαγεται περισσοτερη ασφαλεια!!!αν δε κανω λαθος εχεις τα ιδια αλογα με ενα s3. αν το χεις οδηγησει (που φανταζομαι οτι το χεις οδηγησει) δε διαπιστωσες οτι δε σπιναρει με τιποτα? δεν βαζει πιο καλα τη δυναμη του στο δρομο?
το οτι δουλευουν και οι πισω τροχοι ειναι μεγαλη υποθεση.δε σου λεω οτι αυτο θα σε σωσει, απλα οτι θα σε βοηθησει.
καποιο νοημα εχει αλλιως η audi(οπως κι αλλες εταιρειες) δε θα επενδυε τοσο πολυ σε αυτη γιατι στο κατω κατω και βαρος δινει και κοστιζει και πειρισσοτερο καιει και λιγοτερο παιχνιδιαρικη συμπεριφορα εχει σε σχεση με ενα πισωκινητο.αρα μαλλον χρειαζεται
Δεν είπα οτι είναι άχρηστη... αντιθέτως.
Παρά τα 'κατά' της τετρακίνησης (βάρος/απώλειες/κατανάλωση) την θεωρώ ως την καλύτερη λύση ειδικά για την Ελλάδα, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια.
Το θέμα ασφάλεια χωρίζεται σε 2 μέρη... την παθητική και την ενεργητική. Προφανώς δεχόμαστε απο κοινού οτι η παθητική είναι η ίδια. Στην ενεργητική τώρα, οι σημαντικότερες περιπτώσεις που είναι φρεναρίσματα πανικού, απότομη αλλαγή πορείας κλπ δεν επηρεάζονται (ή αν θες, όχι απαράιτητα θετικά) απο την τετρακίνηση.
Αυτό είναι ασφάλεια... και το αναφέρω απλά διότι πολύς κόσμος έχει την εντύπωση οτι το τετρακίνητο 'κολλάει' στην άσφαλτο... έχουμε ακούσει διάφορα του στύλ 'πήγαινα με 200 αλλά το αμάξι ήταν βράχος λόγω τετρακίνησης'...
Σαφώς και σου δίνει μεγαλύτερες διαμήκης επιταχύνσεις... σαφώς και είναι πιο εύκολο στις εγκάρσιες... ειδικά οταν ο δρόμος γλυστράει, σου δίνει ίσως και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας απο ότι θα έπρεπε να έχεις (γιατί το όριο πρόσφυσης δεν αλλάζει)...
Σε βρεγμένο δρόμο τώρα, και με fwd, αν κρατήσεις τα ηλεκτρονικά on, δεν πρόκειτε ούτε να σπινάρεις, ούτε να χάσεις το έλεγχο...
Αν τα απενεργοποιήσεις και μπορείς να κοντρολάρεις το δεξί σου πόδι, πάλι δεν θα γίνει απολύτως τίποτα...
Αν είσαι με τα ηλεκτρονικά off και με το πόδι στο πάτωμα... ε τότε μάλλον το τελευταίο που σε απασχολεί είναι η ασφάλεια...Άλλο όμως το τι μπορεί, να κάνει ο καθένας εύκολα (να σε κάνει μάγκα όπως είπες) ή δύσκολα, και άλλο το τι είναι ασφαλές...
Γιατί με αυτή τη λογική, η πίσω κίνηση είναι απλά... επικίνδυνη. -
Στο torsen κατά 99% δεν χρειάζεται βαλβολίνες (έτσι θυμάμαι από το manual).
Σε ότι αφορά τα service το Audi είναι μοντέλο 1 έτους οπότε ίσως υπάρχουν κάποιες παιδικές ασθένεις, αλλά απο εκεί και πέρα πωλέιται με 2 χρόνια εγγύησης και δυνατότητα επέκτασης για άλλα 2 την οποία νομίζω αν το επιλέξεις πρέπει να την κάνεις για να είσαι σίγουρος.
To service με λάδια είναι κάπου στα 250, τώρα όταν θα χρειαστείς τακάκια ή δίσκο-πλατώ πιστέυω κάτω από 600 δεν την γλυτώνεις.Είμαι σαφώς υπερ της τετρακίνησης και δεν θέλω τέτοια αυτοκίνητα προσθιοκίνητα γιατί όταν θα τα πιέσεις (έχουν γκάζι και θα τα πιέσεις) θα δεις ότι θα αφήνεις γκάζι στα πολλά όταν θα φεύγεις με μούρες και δεν θα πιστεύεις για το πότε ξεκκόλησε η ουρά.
Ομοίως μου έχει ξεκολλήσει η ουρά σε Α4 προσθιοκίνητο με πολλα χιλιόμετρα στην Αθηνών -Θεσ/νίκης λίγο έξω από την Λάρισα για να αποφύγω σκυλί και μου έφτασε στην κάλτσα μέχρι να σταματήσω.Δεν θα σε σώσει θα σε βοηθήσει η τετρακίνηση και με το Torsen είναι ωραία η αίσθηση στο να στρίβεις.
Εκεί που με το προσθιοκίνητο φρενάρεις για να μπεις στην στροφή με το τετρακίνητο αφήνεις γκάζι πριν την στροφή οι τριβές σε φρενάρουν και πολύ γλυκά γκαζώνεις και φεύγεις για την επόμενη.Τέλος επειδή δεν γουστάρω τα SUV (που μερικά είναι μούφα και άλλα που είναι ικανά κινδυνέουν στα βουνά λόγω μεγάλου βάρους και λάθος επιλογής ελαστικών από αρκετούς ιδιοκτήτες) πήρα Quattro Avant και με τα χειμερινά λάστιχα κινούμαι αξιοπρεπέστατα στα χιονοδρομικά και στο ελληνικό χειμώνα.
Πάντως και το Saab είναι ωραίο! Την τρέχουσα στιγμή υπάρχουν λίγα θεματάκια με την μητρική εταιρεία, αλλά πιστεύω δεν θα υπάρξει προβλημα. Torsen vs Haldex η ψήφος μου στο Torsen. Το μόνο μείον με Τορσεν και γκάζια θα τα ακουμπας εν γνώσει σε βενζίνες
Καλή επιλογή
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Στο torsen κατά 99% δεν χρειάζεται βαλβολίνες (έτσι θυμάμαι από το manual).
η Audi λέει οτι είναι lifetime.όμως μετά απο 150-200κ νομίζω οτι δεν αντέχουν πολύ(αν τα φτάσεις βέβαια και δεν είναι έγνοια κάποιου άλλου)To service με λάδια είναι κάπου στα 250, τώρα όταν θα χρειαστείς τακάκια ή δίσκο-πλατώ πιστέυω κάτω από 600 δεν την γλυτώνεις.
βρείτε απο εκτός Audi ανταλλακτικά. ρίχνουν το μέσο κόστος του service στο μισό.(δεν εννοώ ιμιτασιόν αλλά ΟΕΜ)Δεν θα σε σώσει θα σε βοηθήσει η τετρακίνηση και με το Torsen είναι ωραία η αίσθηση
+1Torsen vs Haldex η ψήφος μου στο Torsen. Το μόνο μείον με Τορσεν και γκάζια θα τα ακουμπας εν γνώσει σε βενζίνες
ή είμαι πολύ ήρεμος ή για κάποιο μαγικό λόγο έχω πολύ λογικές καταναλώσεις(όχι 1,4 1000 κιλά, αναλογικά μιλάω) δεν νομίζω οτι έχει τόση επιβάρυνση το 4χ4 και δει πραγματικό. -
Εάν ισχύει το παρακάτω με τα bold >Ο χρήστης mixalisnaf έγραψε:
Ειναι θεμα ''κολακειας'' οδηγου η θεμα ασφαλειας?για μενα το 2ο....οικογενειαρχης ανθρωπος ειναι με μετακινησεις ελεω δουλειας,θελει απλα να κινειται σβελτα σε ταξιδια με ασφαλεια.Υπαρχει αραγε κανεις που να πιστευει πως μπορει ετσι ανευθυνα να οδηγει τοσο γρηγορα τετοια οχηματα χωρις βοηθηματα και χωρις συνεπειες?δεν ειμαστε ολοι σουμαχερ και δεν θελουμε να γινουμε...
τότε δεν ισχύει αυτό :
Ξεχασα να αναφερω πως σαν 3η επιλογη προταθηκε και το SUBARU LEGACY 2.0R,αλλα λογω ελλειψης ισχυος απορριφθηκε....
Το δοκίμασε και το απέρριψε λόγω έλλειψης ισχύος???
Δηλαδή οι 30 ίπποι παραπάνω που προσφέρουν οι ανταγωνιστές του πόσο παραπάνω σβέλτα τα κάνουν??? ας πάρουμε μια παράδειγμα μια διαδρομή 200χμ. Πόσο παραπάνω να κερδίσει 5 /10 λεπτά και μερικά δέκατα του δευτερολέπτου στις προσπεράσεις???
Ένα αυτοκίνητο των 165 ίππων με ένα κινητήρα ποίημα δε μας φτάνει να κινηθούμε σβέλτα???
Μήπως έχουμε χάσει λίγο το μέτρο??
Να το απορρίψει για άλλους λόγους το καταλαβαίνω αλλά για έλλειψη ισχύος???Φίλε μου το αυτοκίνητο αυτό το έχω οδηγήσει μια περίπου ώρα με τον 'συνοδηγό μου' (της αντιπροσωπείας) να κρατιέται μονίμως από τη χειρολαβή. Σε πολύ άσχημους δρόμους. Είναι κορυφαίο.Παντού και σε όλα. Λίγοι έχουν τις δυνατότητες να ανακαλύψουν τα όρια του και σίγουρα όχι οι οικογενειάρχες που απλώς θέλουν να κινηθούν σβέλτα αλλά άλλη κατηγορία οδηγών.Και αν
Τέλος :Όποτε δεις συνδεδεμένο τον mod Κrusestern , πες του να σου πει τις εντυπώσεις του.
Το είχε μια βδομάδα και από ότι θυμάμαι εγώ που τον είχα ρωτήσει μου είχε πει ότι κάτι αντίστοιχου κυβισμού ...προπέλες, αστεράκια , κυκλάκια έκαναν ευλαβικά δεξιά για να προσπεράσει και ας είχε λιγότερη υποδύναμη.
Το στήσιμο του + η τετρακίνησή είναι αλλού. Μην ξεχνάς ότι με αυτό το αυτοκίνητο πρωτοκατέβηκε η Subaru σε αγώνες.
Κάντε του κι εσείς ένα test drive και είμαι σίγουρος ότι θα αλλάξεις γνώμη (σε ότι αφορά εάν μπορείτε να κινηθείτε γρήγορα)Και βέβαια κοστίζει και κάπου 10+χιλιάρικα φθηνότερα από αυτά που έχετε υπόψη σας.
Καλοτάξιδο ότι και αν πάρετε.
-
Φιλε εγω δεν ειπα οτι 165 ειναι λιγοι...αλλα το οτι ειναι ατμοσφαιρικο,ενω τα αλλα ειναι turbo,συν το γεγονος πως οχηματα με 4κινηση φερουν επιπλεον επιβαρυνση στο μοτερ,ειναι μαλλον καλυτερα να εχει περισσοτερα αλογα.Λεω κατι λαθος?
-
Όχι, μια χαρά τα λες. Απλώς αυτό που λένε τα χαρτιά , δε 'βγαίνει' στο δρόμο.
Τε σπα, άσε εμένα και ρώτα το Σπύρο που έχει οδηγήσει μερικές δεκάδες αυτοκίνητα και το είχε και πολύ καιρό.
AUDI vs SAAB