Ο χρήστης sv2 έγραψε:
σωστος ο ντελσολ
και μάλιστα θα έπρεπε να έχουν και bohnus από το σύστημα πχ χωρίς τέλη κυκλοφορίας.
Οταν έχουν πληρωθεί σε ΕΤΤ και ΦΠΑ 100.000 + ευρώ τι το θέλουν το 500άρικο το χρόνο ?
Ψιλικατζήδες
sv2 πιστευεις οτι ειμαι λάθος ? Ποσες φορες πρέπει να πληρωσεις επειδη ειχες την οικονομικη δυνατοτητα αλλα και την τρελλα για τα αμαξια .... επειδη εκανες το λαθος και αγορασες ενα ή περισοτερα ακριβά αυτ/τα κ πολλών κυβικων ?
Δηλαδη αυτος που δεν διαθετει πολλά λεφτα για τα αμαξια επειδη δεν τα γουσταρει αλλα τα τρωει τα λεφτα του στο εξωτερικο (παλι εξω απο την χωρα βγαινει το χρημα δηλαδη) γιατι να ειναι ο μαγκας σε αντιθεση με καποιον που κουβαλαει την τρελλα την δικια μας και γουσταρει να τα δωσει για να παρει οσο καλυτερο αμαξι μπορει ?
Πρεπει να ξεκολησουνε οι πολιτικοι μας να βλέπουν τα αμαξια σαν την αγελαδα που θα την αρμεγουν οποτε θέλουν λεφτά . Ηδη την αρμεγουν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ .
Το αμαξι ειτε φτηνο ειτε ακριβο ειναι ενα καταναλωτικο αγαθο οπως πολλά αλλα και θα επρεπε να πληρωνει τον ΦΠΑ του μονο , τους δασμους τους οταν ειναι απο τριτη χωρα (εκτος ΕΟΚ) και καποια νορμαλ τελη κυκλοφοριας τα οποια να μετουσιονονται σε εργα και αποκατασταση ζημιων σε δρομους . Εκτος των τελων κυκλοφοριας δηλαδη , υπολογισε οτι ισχυει και στις τηλεωρασεις και στα πληντυρια κλπ κλπ κλπ Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρέπει να αντιμετωπιζεται τόσο διαφορετικά ...