-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
ML-350 και ευτυχώς το έχω χωρίς εξαγορά , οπότε θα το ξεφορτωθώ ευχαρίστως.το αμάξι δεν είναι γερμανικό τελεία
-
εγω σε ML προηγουμενης γενιας απο τη δικια σου που ειχα μπει ολα ηταν τελεια παρα τα χρονακια της.
ξαναλεω ειναι θεμα ατυχιας καμια φορα, ομως ειναι απαραδεκτο οι αντιπροσωποι να μας γραφουν και να μη μπορουμε να κανουμε τιποτα και πολλες φορες να χρειαζεται να καταφευγουμε σε τσακωμους και σπασιμο νευρων(οχι απαραιτητα με αποτελεσμα ) -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
ML-350 και ευτυχώς το έχω χωρίς εξαγορά , οπότε θα το ξεφορτωθώ ευχαρίστως.
το αμάξι δεν είναι γερμανικό τελεία
και τι ειναι?
-
αμερικάνικο
-
μολις το ειδα στη wikipedia..
alabama fuck yeah
ολες οι malakies τελικα γινονται στην αμερικανικη ηπειρο
(βραζιλια= ακομα χειροτερα ) -
Α4 1.6 FSI που του ράγισε ο κινητήρας στον 1 μήνα και τον δούλευε η αντιπροσωπεία , τι ήταν ? Γκόλφ 1 που είχα εγώ από καινούργιο και τα μύρια προβλήματα . Οσο γιά τα αμερικάνικα , το GRAND CHEROKEE που είχα πριν την ΜL , είχε μόνο ένα πρόβλημα και αυτό κατασκευαστικό , κάθε 20000 χλμ δεν άλλαζες τακάκια αλλά δίσκους , αλλά η αντιπροσωπεία μου τους άλλαζε δωρεάν και δεν έκανε το παπί . Το αμάξι το έχει γνωστός μου και τώρα στα 8 χρόνια του δεν ακούγεται τίποτα .
-
όσοι ήταν τυχεροί και πήραν ML assembled by Steyer έχει καλώς... των υπολοίπων που φτιάχτηκε και συναρμολογήθηκε από Αλαμπαμιανούς άστα..
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Α4 1.6 FSI που του ράγισε ο κινητήρας στον 1 μήνα και τον δούλευε η αντιπροσωπεία , τι ήταν ? Γκόλφ 1 που είχα εγώ από καινούργιο και τα μύρια προβλήματα.αυτή την ιστορία με το ραγισμένο a4 1.6 (fsi δε βγήκε ποτέ, μόνο 102ps, δε φαίνεται να τα ξέρεις καλά ) την έχω διαβάσει τουλάχιστον σε 3-4 φόρουμ, αλλά έλεος τον 1.6 βρήκατε που αποδίδει μέγιστη ισχύ στις 5200, πώς δια@@@@ να σπάσει?... η ραδιοαρβύλα κάνει τον κύκλο της
όσο για το golf1 την εποχή που βγήκε, δε στηριζόσουν κιόλας ότι αν γυρίσεις τη μίζα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο της εποχής, θα ξεκινήσει..
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
όσοι ήταν τυχεροί και πήραν ML assembled by Steyer έχει καλώς... των υπολοίπων που φτιάχτηκε και συναρμολογήθηκε από Αλαμπαμιανούς άστα..αν αυτοι οι ανθρωποι χασουν τη δουλεια τους θα αντιδρασουν καπως ετσι..
http://www.youtube.com/watch?v=brj2UkUP ... re=related -
Τον ιδιοκτήτη του Α3 (όχι Α4 όπως έγραψα), έχεις δίκιο 102 ΗΡ ήταν , τον ξέρω προσωπικά και είναι φίλος μου . Οσο γιά το γκόλφ , το μόνο ελαφρυντικό που ίσως έχει , είναι ότι τότε λέγανε ότι τα αυτοκίνητα γιά την Ελλάδα τα φτιάχνανε στην Γιουγκοσλαβία . Δεν ξέρω άν ίσχυε .
-
Ωραία τα λέτε εσείς, αλλά ο φίλος εάν είχε χρήμα για αγορά premium το thread θα λεγόταν:
BMW330i vs. whatever premium..............Επίσης, πρέπει να το έχετε σύστημα μερικοί από εσάς.
Έτυχε να διαβάσω thread του ιδίου τύπου πάνω-κάτω και έγινε το ίδιο: παρεκτράπηκε ολοσχερώς.Μια χαρά είναι η γνώμη σας και να τη λέτε όπως γουστάρετε. Αλλά αν το θέμα είναι για opel/vw....... άντε και a4...... μη το ξεμαλλιάζουμε κρίμα είναι.
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
όσοι ήταν τυχεροί και πήραν ML assembled by Steyer έχει καλώς... των υπολοίπων που φτιάχτηκε και συναρμολογήθηκε από Αλαμπαμιανούς άστα..Έτσι ακριβώς...Η ML είναι μια πονεμένη ιστορία.
Όπως έχω γράψει και αλλού η Mercedes,με έχει απογοητεύσει με τα προβλήματα που βγάζει... -
Σσσ .... μην το λες τα premium είναι άπαιχτα και έχουν και καλή μεταπώληση
-
Ο χρήστης gkaraman έγραψε:
Ωραία τα λέτε εσείς, αλλά ο φίλος εάν είχε χρήμα για αγορά premium το thread θα λεγόταν:
BMW330i vs. whatever premium..............Επίσης, πρέπει να το έχετε σύστημα μερικοί από εσάς.
Έτυχε να διαβάσω thread του ιδίου τύπου πάνω-κάτω και έγινε το ίδιο: παρεκτράπηκε ολοσχερώς.Μια χαρά είναι η γνώμη σας και να τη λέτε όπως γουστάρετε. Αλλά αν το θέμα είναι για opel/vw....... άντε και a4...... μη το ξεμαλλιάζουμε κρίμα είναι.
Γι'αυτό και εγώ είμαι κάθετα αντίθετος σε τέτοιου είδους 'συγκριτικά' thread... αλλά όσες φορές το έχω γράψει, την 'έχω ακούσει' κανονικά από τους υπόλοιπους. Είναι κανόνας, γίνεται συγκριτικό ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα, και μέσα στα επόμενα 10 ποστ έχουν προταθεί τουλάχιστον άλλα 5. Ο καθένας υποστηρίζει με σθένος το αυτοκίνητό του ή το γκρουπ αυτού, και θάβει οτιδήποτε διαφορετικό! Ωραίες είναι η κουβέντες...περνάει η ώρα ευχάριστα, αλλά στην τελική συμπέρασμα δεν μπορείς να βγάλεις.
Γι'αυτό η (ταπεινή) συμβουλή μου είναι πάντα μία, και πάντα αυτή θα γράφω: Πας, κάνεις test drive (όσες φορές θές για να βγάλεις συμπέρασμα) και παίρνεις αυτό που σου αρέσει, γιατί στο κάτω κάτω εσύ θα περνάς χρόνο από την ζωή σου μέσα στο αυτοκίνητο και εσένα πρέπει να ευχαριστεί!Μια συμβουλή προς τον φίλο που άρχισε το θέμα: Φίλε πραγματικά πάρε ότι σου αρέσει, ότι γουστάρεις και μέσα από την καρδιά μου να είναι καλορίζικο, απροβλημάτιστο και να το ευχαριστιέσαι για χρόνια με αυτούς που αγαπάς...αλλά please, ότι και αν διαλέξεις... μήν γίνεις και 'μέτοχος' της εταιρείας του... δεν θα έχεις πάρει το καλύτερο αυτοκίνητου του κόσμου, ούτε το μοναδικό που υπάρχει στον κόσμο! Τα αυτοκίνητα δεν είναι ούτε ιδεολογίες ούτε ομάδες (εκτώς εξαιρέσεων F1 για παράδειγμα) για να μένουμε κολλημένοι σε αυτά. Ελπίζω να καταλαβαίνεις με ποια έννοια στα γράφω αυτά
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Μήπως (λέω Μήπως) είσαι 'λιγάαακι' προκατείλημένος; Τί σχέση έχει το Astra με το Insignia; Συγκρίνεις αυτοκίνητο 5ετίας με ένα νέο και μάλλιστα διαφορετικής κατηγορίας;Ε...και εγώ έχω οδηγήσεο ένα Lupo και ήταν χάλια...γι'αυτό μήν πάρετε Passat... είναι λογική αυτή; H Opel είναι Γερμανική, άσχετα τί είναι η GM, η Γερμανική κυβέρνηση ΔΕΝ θα την αφήσει να κλείσει (και γιατί να κλείσει; 70.000 παραγγελίες Insignia μέσα στο πρώτο 3μηνο κυκλοφορίας του). Αλλά όπως είδες...αν και έχω παραγγείλει Insignia... δεν του είπα ΠΑΡΤΟ... του είπα κάνε Test Drive και διάλεξε!
Έλεος με τους 'μετόχους' πια εδώ μέσα! (αυτό το είχε πεί κάποιος άλλος... εγώ το αντιγράφω )Το astra το φέρνω ως παράδειγμα γιατί το ξέρω καλά και αυτό που έχω να πω είναι ότι είναι το χειρότερο στημένο αυτοκίνητο από αυτά που έχω οδηγήσει. Στις στροφές η συμπεριφορά του είναι εντελώς απρόβλεπτη, άλλοτε υποστροφική και άλλοτε ατσούμπαλα υπερστροφική, πραγματικά επικίνδυνο αυτοκίνητο.
Εξαιρετικά κουραστικό στις ανωμαλίες πάντα έπειτα από μια διαδρομή μαζί του κατεβαίνω και είναι πιασμένη η μέση μου πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει με κανένα άλλο αμάξι ακόμα και μικρότερης κατηγορίας.
Τα παραπάνω μου δίνουν την εικόνα ότι οι άνθρωποι δεν ξέρουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα και είμαι σίγουρος πως αυτή τους την ασχετοσύνη θα την έχουν μεταφέρει και στο insignia. Στο κάτω-κάτω μια κατηγορία μικρότερη είναι το astra με το insignia, και γενικά το astra είναι σε μια κατηγορία που κάτι ψάχνεις να δεις οδηγικά σε αντίθεση με το lupo που δεν ψάχνεις τίποτα.Η opel δεν είναι γερμανική. Είναι θυγατρική εμπορικό όνομα της GM και απλώς τυχαίνει να έχει εργοστάσιο στη Γερμανία όπως και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Τα δε προϊόντα της κυκλοφορούν σε διάφορες περιοχές του κόσμου ίδια αλλά με άλλο εμπορικό όνομα από αυτά που διαθέτει π.χ. στην στερεά Ευρώπη opel, στην Μ. Βρετανία Vauxhall, στην αμερική dodge (μάλλον αυτή πρέπει να είναι η αντίστοιχη μάρκα στην αμερική) κ.ο.κ. σε κάθε περιοχή του πλανήτη γη υπάρχει και το αντίστοιχο εμπορικό όνομα.Το ότι τα opel κάνουν κάποιες πωλήσεις οφείλεται στην ασχετοσύνη τον αγοραστών της που πιστεύουν ότι αγοράζουν γερμανικό αυτοκίνητο, γερμανική τεχνολογία κ.ο.κ.
ενώ στην πραγματικότητα αγοράζουν ένα παγκοσμιοποιημένο προϊόν.Δεν είμαι μέτοχος στη VW ούτε έχω αυτοκίνητο του VAG και όταν έρθει η ώρα να πάρω αυτοκίνητο δεν ξέρω αν θα είναι του VAG απλά ο δημιουργός του θέματος ζητάει γνώμες και του είπα τη δική μου, το να μη του λες τη γνώμη σου δεν νομίζω ότι τον βοηθάει.
-
αυτο με την αναρτηση των οπελ ποτε δε το καταλαβα ειναι αβολα, ομως δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο στησιμο
φιλε δρομεα εισαι υπερβολικος παντως.μπορει τα οπελ να εχουν κακιστη αισθηση,ισως οχι και καποιο σοβαρο στησιμο, ομως δεν ειναι επικινδυνα..
βεβαια δεν ξερω αν οδηγησες και καποιο που μπορει να παει γρηγορα, αυτα που περασαν απο τα χερια μου ηταν τοσο αργα που και να θες δε μπορεις να εκτεθεις σε κινδυνο -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Το astra το φέρνω ως παράδειγμα γιατί το ξέρω καλά ......είναι το χειρότερο στημένο αυτοκίνητο - πραγματικά επικίνδυνο αυτοκίνητο - οι άνθρωποι δεν ξέρουν να κατασκευάζουν - αυτή τους την ασχετοσύνη - Το ότι τα opel κάνουν κάποιες (!!!!!!) πωλήσεις οφείλεται στην ασχετοσύνη τον αγοραστών της που πιστεύουν ότι αγοράζουν γερμανικό αυτοκίνητο, γερμανική τεχνολογία κ.ο.κ.
ενώ στην πραγματικότητα αγοράζουν ένα παγκοσμιοποιημένο προϊόν.Είπα να κρατηθώ αλλά, δεν σε αφήνουν ρε παιδί μου μερικές φορές, δεν σε αφήνουν.
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς ; την εμπάθεια ; την κακία ; τη μανία να προσβάλλουν όλους συλλήβδην τους ανά το κόσμο αγοραστές (αλλά και χρήστες, αφού τα κρατάνε παρ' όλο που διαπιστώνουν αργότερα το τρομερό !!!!! λάθος τους) των Opel ?Θα ομολογήσω λοιπόν την δική μου ασχετοσύνη και βλακεία (προφανέστατη) αφού μετά από 8+ χρόνια και 130000 Km συμβίωσης με ένα Opel Zafira, όχι απλά είμαι ικανοποιημένος αλλά τόλμησα (δεν μαθαίνω με τίποτα ο ηλίθιος) να παραγγείλω το Insignia. Είμαι αυταπόδεικτα 'ζώων' αφού δεν κατάλαβα πως κινούμαι, τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου με ένα άκρως επικίνδυνο όχημα, με ένα φέρετρο σε ρόδες. Το οποίο ναι μεν σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στη Γερμανία αλλά - που να το ξέρω ο βλάκας - είναι προϊόν της....παγκοσμιοποίησης και κατά συνέπεια σκάρτο αφού σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από ανθρώπους (όχι από χιμπατζήδες ;;;) που δεν ξέρουν να κατασκευάζουν, άλλωστε είναι 'χτεσινοί' . Βέβαια μπορεί να μην έχει βγάλει βλάβες καθόλου, μπορεί να μην έχω αλλάξει ούτε μπαταρία, μπορεί να άλλαξα μόνο τον θερμοστάτη και δύο λάμπες στοπ αλλά, αυτά δεν μετράνε για κάποιον που είναι 'γνώστης'. Αυτά είναι μόνο για τους 'άσχετους' που αγόρασαν, έμειναν ικανοποιημένοι και ξαναγοράζουν Opel.
Φυσικά και έχει ο καθένας δικαίωμα να λέει τη γνώμη του. Εγώ πάντως ήδη μετάνιωσα που μπήκα στη διαδικασία, όχι να απαντήσω - αυτό δα έλειπε - αλλά απλά να σχολιάσω το λίβελο. Ζητώ συγγνώμη για τον πολύτιμο χρόνο σας.
-
Παρότι για άλλους λόγους ακύρωσα την τελευταία στιγμή την αγορά το insignia 1.6T -να λείψει το humor, απευθύνομαι στους επιρρεπείς- δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον salty: Σιγά μην είναι επικίνδυνα τα opel, σιγά μην είναι και ζημιάρικα.
Έχω 5 χρόνια opel astra -και μάλιστα εταιρικό, όπου παρά το γεγονός ότι δε του φέρομαι αρκετά καλά, δε με έχει απογοητεύσει. Είναι βέβαια κούτσουρο οι αναρτήσεις αλλά δεν είναι και επικίνδυνο.
Φίλε bill999,
Επιμένω πάντως ότι στα 26Κ το insignia είναι φανταστική επιλογή.Στα 29K όμως, το passat (με πάνω-κάτω τον ίδιο εξοπλισμό) είναι μεν υπέρβαση (εφόσον το budget είναι περιορισμένο), πλην όμως και μόνο από την εμφάνιση θα αποζημιωθείς πλήρως.
-
Καταρχήν παιδια ευχαριστω για τη βοηθεια...πρώτα πρώτα να τονίσω οτι συμφωνώ απόλυτα με τον stanfromgreece...Σε καμια περίπτωση δεν πρεπει να είμαστε προκατελειμένοι με εταιρίες με ιστορία κ τόσα αξιόπιστα μοντελα στο ενεργητικό τους...Φίλε μου Δρομέα λυπαμαι αλλα δεν συμφωνώ μαζί σου σε αυτα που λες για την opel…Δηλαδή κ τα μοντελα της saab είναι αμερικανιές??? Το ότι είναι κάποιες εταιρίες σ’ενα group και μοιράζονται διάφορα εξαρτήματα δεν λέει κατι...Δηλαδή αν πάρω passat θα είναι σαν να έχεις porshe??? Εγω παιδιά όπως σας είπα είμαι κάτοχος ενος Opel Vectra B sport 1.6....δεν λέω ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο αλλά ο κινητήρας του με 102.000χλμ δεν έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα,κινείται αξιοπρεπώς κ γενικά είμαι αρκετα ευχαριστημενος απο την οδική συμπεριφορά...ωστόσο εχει βγάλει κ προβλήματα τα οποία είναι πολύ σοβαρά...Ο εγκέφαλος του ΑΒS θέλει αλλαγή(η αντιπροσωπεία μου είπε οτι είναι σύνηθες πρόβλημα σε αυτή τη γενιά), και ο κομπρέσσορας του κλιματιστικου εχει αλλαχτει δύο φορες κ πάλι εχει διαρροή...αλλά κ απο άλλα φορουμ ή περιοδικα βλέπω πως γενικά σε πολλά μοντέλα ακόμη κ πρεμιουμ κατηγοριών εμφανίζονται μαμήσια προβλήματα...π.χ η προηγούμενη mercedes e-class....σε αυτα τα θέματα ρόλο παίζει τελικά κ τι θα σου τύχει...Παιδιά στο θέμα μας τώρα...το Α4 δεν το σκέφτομαι καν διοτι με λιγότερα λεφτα παίρνω πιο πολλά στα δύο μοντελα που ανέφερα...το αυτοκίνητο επίσης το θέλω για ταξίδια οπότε χρειάζομαι άνεση απο τον κινητήρα, κ άμεση δυναμη για προσπεράσεις...με το vectra που έχω στα 160 γίνεται χαμός μεσα στην καμπίνα απο θόρυβο...βεβαια σε αυτο συμβάλει κ ο αψογος ασφαλτοτάπιτας της ελλάδας αλλα κ τα bridgestone που φοραω...Πήρα τις προάλλες βόλτα ένα scirocco 160 αλογα και έπαθα πλάκα με το πόσο αθόρυβο,σταθερό κ στιβαρό ειναι...μου θύμισε bmw 320 κ ίσως κ καλύτερο...Πήγαινα με 160 στις 3000 στροφες με το ενεργοποιημενο το cruise control ήσυχα κ άνετα....κ τέλος ρε παιδιά προς θεού δεν είμαι οικογενειάρχης...απλά μου αρεσουν τα sedan αμαξώματα...βρε μανία να με βάλετε στην κρεμαλα.....χαχαχαχα
-
Ο χρήστης bill999 έγραψε:
Φίλε μου salty λυπαμαι αλλα δεν συμφωνώ μαζί σου σε αυτα που λες για την opel…Δηλαδή κ τα μοντελα της saab είναι αμερικανιές???Φίλε bill999, ήμουνα σαφέστατα ειρωνικός αφού συμφωνώ κι εγώ πως η Opel είναι γερμανική και όχι 'παγκοσμιοποιημένη' εταιρεία. Ξαναδιάβασε αν θες το post μου και είμαι σίγουρος πως θα αντιληφθείς τι εννοώ
Ήμουνα σίγουρος πως θα καταλάβαινες
-
Φιλε salty sorry για τον δρομέα ήθελα να πω....Salty με εσενα συμφωνώ απόλυτα....
Opel Insignia vs VW Passat cc