-
Ο χρήστης bill999 έγραψε:
Σας ευχαρίστω όλους για τη συμμετοχή σας..Κάθε σχόλιο κ παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη διότι κάποιος μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω ή να έχει δεί κατι που δεν έχς δει εγώ....όσο για το Α4 παιδιά αποκλείεται...μονο 120 άλογα κ τόσα ευρώ περισσότερα...αφήστε το...Στο passat cc το μόνο που με χαλάει λίγο ειναι οι ΄τεσσερις θέσεις αλλά δεν είναι κ καθοριστικός παράγοντας...Εχθές διάβαζα ένα αγγλικό forum όπου άτομα που οδήγησαν το 1.8 TSI συνιστούσαν στους μελλοντικούς αγοραστές να τοποθετησουν προσαρμοζόμενη ανάρτηση διότι στις υψηλές ταχύτητες παρουσιάζει μια χαλαρότητα...απο την άλλη το flexride είναι στανταπ στο 1.6Τ insignia... Βλέπετε το λέω αυτό διότι δεν θέλω να ξεφύγω κ πολύ απο τα 26.000€....Ενα τελευταίο που θέλω να ρωτήσω...απο τους πίνακες των εργοστασιακών τιμών είδα πως το passat παρουσιάζει μεγαλύτερη ροπή αν κ εχει 20 άλογα λιγότερα..βέβαια αυτό εξηγήται κ απο τον μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα...αλλά στον αυτοκινητόδρομο ποιο κινείται πιο άνετα??? Φυσικά κ θα πάω για test drive αλλά πόσα να καταλάβεις με την πρώτη επαφή κ όχι σε μεγάλες ταχύτητες???προσοχή! το flexride στο insignia είναι στάνταρ μόνο στην έκδοση sport!
-
Ο χρήστης bill999 έγραψε:
Σας ευχαρίστω όλους για τη συμμετοχή σας..Κάθε σχόλιο κ παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη διότι κάποιος μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω ή να έχει δεί κατι που δεν έχς δει εγώ....όσο για το Α4 παιδιά αποκλείεται...μονο 120 άλογα κ τόσα ευρώ περισσότερα...αφήστε το...Στο passat cc το μόνο που με χαλάει λίγο ειναι οι ΄τεσσερις θέσεις αλλά δεν είναι κ καθοριστικός παράγοντας...Εχθές διάβαζα ένα αγγλικό forum όπου άτομα που οδήγησαν το 1.8 TSI συνιστούσαν στους μελλοντικούς αγοραστές να τοποθετησουν προσαρμοζόμενη ανάρτηση διότι στις υψηλές ταχύτητες παρουσιάζει μια χαλαρότητα...απο την άλλη το flexride είναι στανταπ στο 1.6Τ insignia...Να λάβεις υπόψη σου το κόστος συντήρησης των extra-hitech συστημάτων που τόσο απλόχερα προσφέρονται π.χ. flexride opel/DCC vw κτλ.
Βλέπετε το λέω αυτό διότι δεν θέλω να ξεφύγω κ πολύ απο τα 26.000€....
Στο passat cc θέλεις 29k για να έχει τον εξοπλισμό του insignia sport 1.6T.
Ενα τελευταίο που θέλω να ρωτήσω...απο τους πίνακες των εργοστασιακών τιμών είδα πως το passat παρουσιάζει μεγαλύτερη ροπή αν κ εχει 20 άλογα λιγότερα..βέβαια αυτό εξηγήται κ απο τον μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα...αλλά στον αυτοκινητόδρομο ποιο κινείται πιο άνετα??? Φυσικά κ θα πάω για test drive αλλά πόσα να καταλάβεις με την πρώτη επαφή κ όχι σε μεγάλες ταχύτητες???
Στο δυναμόμετρο ο 1.8 tsi έχει κάτι λιγότερο από 180HP. Η ροπή όντως οφείλεται στο μεγαλύτερο κυβισμό.
-
Να μην ξεχάσω...επειδή ανέφερες το ποσό...26.000
Με την μείωση των τελών, ακριβως 26.000 μου κόστισε το 1.6T Cosmo, με τα εξής extra:
Navipack1 (Navigator CD500 + AFL (αυτόματος φωτισμός Xenon))
Bluetooth
κανονική πρίζα στην πίσω κονσόλα
Εργοστασιακός Συναγερμός
Εργοστασιακό Parking Radar
Ζάντα 18' 5 ακτίνων (του Sport)
μεταλλικό χρώμα (μαύρο)
(ελπίζω να μην έχω ξεχάσει κάτι)Για το κόστος συντήρησης μου είπαν ότι πάνω κάτω θα είναι σαν του Vectra (περίπου 200 ευρώ το μεγάλο service), αν κάποιος έχει Vectra ας μας πεί και αυτός αν είναι αυτό το ποσό!
-
Το opel δεν θα το σκεφτόμουν με τίποτα. Μετά την αναγκαστική συμβίωση με ένα astra (εταιρικό) τα σιχάθηκα. Αισχρό αυτοκίνητο, όπως κάθε αμερικάνικο άλλωστε.
Σκέψου και το εξής, η GM πάει για φούντο δεν νομίζω ότι θα σου άρεσε να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο και να μάθεις σε λίγους μήνες ότι η εταιρία έκλεισε...και ξέρεις λίγο πριν κλείσουν τα πουλάνε όλα σε εξευτελιστικές τιμές π.χ. jeep compass 19900€...φαντάσου πως νιώθει αυτός που πριν λίγους μήνες έδωσε κοντά 30 χιλιάρικα να το πάρει και πούλαγε μούρη επειδή είχε ακριβό SUV
Δεν ξέρω ποια είναι η διαφορά τιμής ενός Α4 120 με το passat 160 πάντως αν είναι μικρή το Α4 θα το σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά. Μπορεί να είναι λίγο πιο αργό από το passat αλλά έχει ένα κορυφαίο πάτωμα με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων μπρος-πίσω τη στιγμή που το passat είναι χτισμένο πάνω σε μια επιμηκισμένη έκδοση του πατώματος του golf. Να προσθέσω ακόμα και την πολύ ανώτερη ποιότητα της AUDI.
Είχα την ευκαιρία να έχω για μια βδομάδα το απλό passat με τον 1.8 TSI και να κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε όλον των ειδών τους δρόμους. Πάρα πάρα πολύ καλό. Άνετο, αθόρυβο με πολύ καλά κρατήματα σε στροφές-στρίβεις σχεδόν με όσα θες χωρίς να φοβάσαι καθόλου- με εξαιρετικό τιμόνι και κινητήρα διαμάντι. Πραγματικά ότι και να πω για τον κινητήρα είναι λίγο. Καταφέρνει και επιταγχύνει το θεόβαρο passat σχεδόν αστραπιαία. Ξεχνάς την ταχύτητα που έχει επιλέξει, απλά πατάς το γκάζι και προσπερνάς, τόσο απλά. Και αργείς να ξαναδεις τον βενζινά.
Συνοψίζοντας θα σε συμβούλευα να ξεχάσεις εντελώς το insignia (δεν υπάρχει λόγος να βασανίζεις το μυαλό σου) και αφού δεις και οδηγήσεις αρκετές φορές το Α4 και το cc να αποφασίσεις με βάση τα οικονομικά σου ποιο σε κάνει περισσότερο ευτυχισμένο.
υ.γ. επιμένω να μην πας να οδηγήσεις το insignia. θα χάσεις το χρόνο σου και θα μπερδέψεις το μυαλό σου.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Το opel δεν θα το σκεφτόμουν με τίποτα. Μετά την αναγκαστική συμβίωση με ένα astra (εταιρικό) τα σιχάθηκα. Αισχρό αυτοκίνητο, όπως κάθε αμερικάνικο άλλωστε.Σκέψου και το εξής, η GM πάει για φούντο δεν νομίζω ότι θα σου άρεσε να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο και να μάθεις σε λίγους μήνες ότι η εταιρία έκλεισε...και ξέρεις λίγο πριν κλείσουν τα πουλάνε όλα σε εξευτελιστικές τιμές π.χ. jeep compass 19900€...φαντάσου πως νιώθει αυτός που πριν λίγους μήνες έδωσε κοντά 30 χιλιάρικα να το πάρει και πούλαγε μούρη επειδή είχε ακριβό SUV
Δεν ξέρω ποια είναι η διαφορά τιμής ενός Α4 120 με το passat 160 πάντως αν είναι μικρή το Α4 θα το σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά. Μπορεί να είναι λίγο πιο αργό από το passat αλλά έχει ένα κορυφαίο πάτωμα με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων μπρος-πίσω τη στιγμή που το passat είναι χτισμένο πάνω σε μια επιμηκισμένη έκδοση του πατώματος του golf. Να προσθέσω ακόμα και την πολύ ανώτερη ποιότητα της AUDI.
Είχα την ευκαιρία να έχω για μια βδομάδα το απλό passat με τον 1.8 TSI και να κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε όλον των ειδών τους δρόμους. Πάρα πάρα πολύ καλό. Άνετο, αθόρυβο με πολύ καλά κρατήματα σε στροφές-στρίβεις σχεδόν με όσα θες χωρίς να φοβάσαι καθόλου- με εξαιρετικό τιμόνι και κινητήρα διαμάντι. Πραγματικά ότι και να πω για τον κινητήρα είναι λίγο. Καταφέρνει και επιταγχύνει το θεόβαρο passat σχεδόν αστραπιαία. Ξεχνάς την ταχύτητα που έχει επιλέξει, απλά πατάς το γκάζι και προσπερνάς, τόσο απλά. Και αργείς να ξαναδεις τον βενζινά.
Συνοψίζοντας θα σε συμβούλευα να ξεχάσεις εντελώς το insignia (δεν υπάρχει λόγος να βασανίζεις το μυαλό σου) και αφού δεις και οδηγήσεις αρκετές φορές το Α4 και το cc να αποφασίσεις με βάση τα οικονομικά σου ποιο σε κάνει περισσότερο ευτυχισμένο.
υ.γ. επιμένω να μην πας να οδηγήσεις το insignia. θα χάσεις το χρόνο σου και θα μπερδέψεις το μυαλό σου.
Μήπως (λέω Μήπως) είσαι 'λιγάαακι' προκατείλημένος; Τί σχέση έχει το Astra με το Insignia; Συγκρίνεις αυτοκίνητο 5ετίας με ένα νέο και μάλλιστα διαφορετικής κατηγορίας;Ε...και εγώ έχω οδηγήσεο ένα Lupo και ήταν χάλια...γι'αυτό μήν πάρετε Passat... είναι λογική αυτή; H Opel είναι Γερμανική, άσχετα τί είναι η GM, η Γερμανική κυβέρνηση ΔΕΝ θα την αφήσει να κλείσει (και γιατί να κλείσει; 70.000 παραγγελίες Insignia μέσα στο πρώτο 3μηνο κυκλοφορίας του). Αλλά όπως είδες...αν και έχω παραγγείλει Insignia... δεν του είπα ΠΑΡΤΟ... του είπα κάνε Test Drive και διάλεξε!
Έλεος με τους 'μετόχους' πια εδώ μέσα! (αυτό το είχε πεί κάποιος άλλος... εγώ το αντιγράφω ) -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
... Σκέψου και το εξής, η GM πάει για φούντο δεν νομίζω ότι θα σου άρεσε να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο και να μάθεις σε λίγους μήνες ότι η εταιρία έκλεισε...και ξέρεις λίγο πριν κλείσουν τα πουλάνε όλα σε εξευτελιστικές τιμές π.χ. jeep compass 19900€...φαντάσου πως νιώθει αυτός που πριν λίγους μήνες έδωσε κοντά 30 χιλιάρικα να το πάρει και πούλαγε μούρη επειδή είχε ακριβό SUV
..._Το ίδιο βιώνουν χρόνια τώρα οι κάτοχοι των Hyundai/Kia που τα Suv τους ξεκινώντας απο ψηλά κάθε χρόνο μειώνουν αρκετά τις τιμές και προσθέτουν εξοπλισμό και προσφορές.
_Κάτι τέτοιο έζησαν (προ κρίσης) οι έλληνες κάτοχοι Renault με την αλλαγή της εισαγωγικής εταιρίας και την ράδιο-αρβύλα είδηση για πανευρωπαΐκό πρόβλημα της Renault και τα ανταλλακτικά ακόμα και τα πιο απλά ήθελαν 15ήμερη αναμονή απο την Γαλλία (κανα 4μηνο κράτησε αυτό).
_Το ίδιο 'κλείνει' αρκετά χρόνια η AlfaRomeo, η Lancia κλπ.
Χωρίς παρεξήγηση και σίγουρα με φιλική διάθεση, η απόλυτη προτροπή 'μη πάρεις Opel γιατί θα μπεις σε σκέψεις ή θα κλείσει η εταιρία' είναι τουλάχιστον χιούμορ, με την ίδια λογική ' Μην πάρεις το CC γιατί απο στιγμή σε στιγμή τα τούρμπο των Golf θα αρχίσουν να εκρήγνυνται' ή 'εδώ πέφτουν τα τζάμια απο τα Golf που έχουν πόρτες με πλαίσιο, φαντάσου στο CC που δεν έχει στις πόρτες του'.Μήπως (λέω Μήπως) είσαι 'λιγάαακι' προκατείλημένος; Τί σχέση έχει το Astra με το Insignia; Συγκρίνεις αυτοκίνητο 5ετίας με ένα νέο και μάλλιστα διαφορετικής κατηγορίας;Ε...και εγώ έχω οδηγήσεο ένα Lupo και ήταν χάλια...γι'αυτό μήν πάρετε Passat... είναι λογική αυτή; H Opel είναι Γερμανική, άσχετα τί είναι η GM, η Γερμανική κυβέρνηση ΔΕΝ θα την αφήσει να κλείσει (και γιατί να κλείσει; 70.000 παραγγελίες Insignia μέσα στο πρώτο 3μηνο κυκλοφορίας του). Αλλά όπως είδες...αν και έχω παραγγείλει Insignia... δεν του είπα ΠΑΡΤΟ... του είπα κάνε Test Drive και διάλεξε!
Έλεος με τους 'μετόχους' πια εδώ μέσα! (αυτό το είχε πεί κάποιος άλλος... εγώ το αντιγράφω )+1
-
Ο χρήστης bill999 έγραψε:
όσο για το Α4 παιδιά αποκλείεται...μονο 120 άλογα κ τόσα ευρώ περισσότερα...αφήστε το...είχα πάει για test-drive σε 160άρι και τα οδήγησα και τα δύο... ε λοιπόν έπαθα την πλάκα μου με το 120 (στην αρχή μπήκα στη θέση οδήγησης σνομπάροντας τους ΄μόλις' 120 ίππους)... αλλά:
α) το αμάξι βγάζει 120ps τροχό σταθερά από 3650-6200 (θυμίσου ότι παλιότερα 120 άλογα τροχό έβγαζαν 2λίτρα και σε πολύ υψηλότερες στροφές και σε μικρότερο φάσμα στροφών), ενώ δυναμομετρημένο συνολικά γύρω στους 135ps...
β) έχει 23.5 κιλά ροπή από 1500-3650 (μόνο 2 λιγότερα από 160άρι) και κατά ένα περίεργο τρόπο έχει καλύτερη απόκριση από τις 1500 μέχρι τις 2500 από το 160άρι.. δλδ. αν πατήσεις γκάζι με 2α μέσα στην πόλη από ρελαντί και αρχίζεις να κινείσαι με αλλαγές ταχυτήτων μέχρι τις 4000, ε τότε το 120άρι θα σε κολλάει στο κάθισμα νωρίτερα από το 160άρι μιας και αρπάζει από τις 1500, περίεργο και όμως αληθινό!
σου υπενθυμίζω ότι τα 23.5 kgm ροπής αντιστοιχούν σήμερα σε ροπή 2.4-2.5lt..γ) τη διαφορά την εντοπίζω στο διαφορετικό πρόγραμμα που φοράει το 160 σε σχέση με το 120.. πράγματι πάνω από τις 4000 και μέχρι τον κόφτη το 160άρι 'γαζώνει', με το μειονέκτημα ότι αρπάζει ουσιαστικά από τις 2500 και μετά... οπότε σκέψου θες ένα αμάξι σαν το 120 που εμένα προσωπικά σε απόκριση από τα πολύ χαμηλά μου θύμισε τα παλιά καλά 8βάλβιδα αλλά με τεράστια ροπή (23.5 κιλά) και να κινείσαι ανετότατα ή ένα αμάξι σαν το 160 που βγάζει δυνατά τη δύναμη του αφού χτυπήσει τις 2500... εννοείται ότι μετά τις 4500 πέφτει η απόδοση του 120αριού, τι σε ενδιάφερει όμως αφού μπορείς να κινείσαι με 3000 και 150 κοντερίσια... και πάλι σου λέω το αμάξι δεν φαίνεται για μόνο 120ps, είναι πιο γρήγορο σε πολλά ρεπρίζ από το προηγούμενο 1.8Τ
δ) αν θες ψάξε να διαβάσεις το λόγο ύπαρξης του 120, κάποιοι είπαν μα ο προηγούμενος 1.8 ατμόσφαιρα έβγαζε 125... έλα όμως που αυτό που έκαναν ήταν να βάλουν μια τουρμπινούλα να βοηθάει με χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης συν τα 1800 κυβικά και έχεις ένα αμάξι που σε συνηθισμένες συνθήκες οδήγησης σου δίνει την αίσθηση σε ροπή 2.5ριού!
ε) ακόμα και το 'ταπεινό' 120άρι φοράει δίσκους-τέρατα 314mm μπροστά και 300mm πίσω.. δοκίμασε τσαρουχώματα στο test-drive, θα εκπλαγείς από τη δύναμη φρεναρίσματος...
στ) ανάρτηση μπρος-πίσω ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων, φτιαγμένη από αλουμίνιο για μείωση της μη αναρτώμενης μάζας... βρες μου άλλο αμάξι της κατηγορίας με τέτοια specs ανάρτησης και φρένων!
δε θα σου πω τίποτα άλλο... απλά όταν αγοράζουμε αμάξι ας βλέπουμε στο τέλος της παραγγελίας τις 18άρες, τα navi και τους αισθητήρες βροχής... το a4 είναι σε άλλη κατηγορία κύλισης, απόδοσης ανάρτησης, φρεναρίσματος και σιγουριάς στο δρόμο σε σχέση με τα 2 που προτείνεις... βασικά δεν έχει να κάνει με αξία μεταπώλησης, ποιο πολύ με το ότι παίρνεις το καλύτερο αμάξι της κατηγορίας σε αυτά τα λ7... απλά!
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
όσο για το Α4 παιδιά αποκλείεται...μονο 120 άλογα κ τόσα ευρώ περισσότερα...αφήστε το...
είχα πάει για test-drive σε 160άρι και τα οδήγησα και τα δύο... ε λοιπόν έπαθα την πλάκα μου με το 120 (στην αρχή μπήκα στη θέση οδήγησης σνομπάροντας τους ΄μόλις' 120 ίππους)... αλλά:
α) το αμάξι βγάζει 120ps τροχό σταθερά από 3650-6200 (θυμίσου ότι παλιότερα 120 άλογα τροχό έβγαζαν 2λίτρα και σε πολύ υψηλότερες στροφές και σε μικρότερο φάσμα στροφών), ενώ δυναμομετρημένο συνολικά γύρω στους 135ps...
β) έχει 23.5 κιλά ροπή από 1500-3650 (μόνο 2 λιγότερα από 160άρι) και κατά ένα περίεργο τρόπο έχει καλύτερη απόκριση από τις 1500 μέχρι τις 2500 από το 160άρι.. δλδ. αν πατήσεις γκάζι με 2α μέσα στην πόλη από ρελαντί και αρχίζεις να κινείσαι με αλλαγές ταχυτήτων μέχρι τις 4000, ε τότε το 120άρι θα σε κολλάει στο κάθισμα νωρίτερα από το 160άρι μιας και αρπάζει από τις 1500, περίεργο και όμως αληθινό!
σου υπενθυμίζω ότι τα 23.5 kgm ροπής αντιστοιχούν σήμερα σε ροπή 2.4-2.5lt..γ) τη διαφορά την εντοπίζω στο διαφορετικό πρόγραμμα που φοράει το 160 σε σχέση με το 120.. πράγματι πάνω από τις 4000 και μέχρι τον κόφτη το 160άρι 'γαζώνει', με το μειονέκτημα ότι αρπάζει ουσιαστικά από τις 2500 και μετά... οπότε σκέψου θες ένα αμάξι σαν το 120 που εμένα προσωπικά σε απόκριση από τα πολύ χαμηλά μου θύμισε τα παλιά καλά 8βάλβιδα αλλά με τεράστια ροπή (23.5 κιλά) και να κινείσαι ανετότατα ή ένα αμάξι σαν το 160 που βγάζει δυνατά τη δύναμη του αφού χτυπήσει τις 2500... εννοείται ότι μετά τις 4500 πέφτει η απόδοση του 120αριού, τι σε ενδιάφερει όμως αφού μπορείς να κινείσαι με 3000 και 150 κοντερίσια... και πάλι σου λέω το αμάξι δεν φαίνεται για μόνο 120ps, είναι πιο γρήγορο σε πολλά ρεπρίζ από το προηγούμενο 1.8Τ
δ) αν θες ψάξε να διαβάσεις το λόγο ύπαρξης του 120, κάποιοι είπαν μα ο προηγούμενος 1.8 ατμόσφαιρα έβγαζε 125... έλα όμως που αυτό που έκαναν ήταν να βάλουν μια τουρμπινούλα να βοηθάει με χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης συν τα 1800 κυβικά και έχεις ένα αμάξι που σε συνηθισμένες συνθήκες οδήγησης σου δίνει την αίσθηση σε ροπή 2.5ριού!
ε) ακόμα και το 'ταπεινό' 120άρι φοράει δίσκους-τέρατα 314mm μπροστά και 300mm πίσω.. δοκίμασε τσαρουχώματα στο test-drive, θα εκπλαγείς από τη δύναμη φρεναρίσματος...
στ) ανάρτηση μπρος-πίσω ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων, φτιαγμένη από αλουμίνιο για μείωση της μη αναρτώμενης μάζας... βρες μου άλλο αμάξι της κατηγορίας με τέτοια specs ανάρτησης και φρένων!
δε θα σου πω τίποτα άλλο... απλά όταν αγοράζουμε αμάξι ας βλέπουμε στο τέλος της παραγγελίας τις 18άρες, τα navi και τους αισθητήρες βροχής... το a4 είναι σε άλλη κατηγορία κύλισης, απόδοσης ανάρτησης, φρεναρίσματος και σιγουριάς στο δρόμο σε σχέση με τα 2 που προτείνεις... βασικά δεν έχει να κάνει με αξία μεταπώλησης, ποιο πολύ με το ότι παίρνεις το καλύτερο αμάξι της κατηγορίας σε αυτά τα λ7... απλά!
Μια ευγενική προσφορά από το Σωματείο Οδηγών Ταξί 'Ο χαμηλόστροφος'.
-
χαχα αλλά προφανώς ο άνθρωπος είναι οικογενειάρχης και ενδιαφέρεται για ασφαλείς προσπεράσεις και δύναμη από χαμηλά... άσε εσύ και εγώ να πάρουμε type-R και RS και ο άνθρωπος το diesel
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
χαχα αλλά προφανώς ο άνθρωπος είναι οικογενειάρχης και ενδιαφέρεται για ασφαλείς προσπεράσεις και δύναμη από χαμηλά... άσε εσύ και εγώ να πάρουμε type-R και RS και ο άνθρωπος το diesel(Εκτός αν είναι κι αυτός κανένας τρελαμένος σαν εμάς... )
-
και τα δυο ειναι πολυ ομορφα και καλοστημενα οικογενειακα αυτοκινητα.
Αλλα το passat cc ειναι το κατι αλλο ειναι πανεμορφο το μοναδικο αμαξι που οταν το βλεπω στο δρομο κοβω για να το θαυμασω......αν ημουν σε φαση οικογενειας και ηθελα ενα μεγαλκο οικογενειακο σιγουρα θα ηταν το Νο 1 υποψηφιο για αγορα, επισης πανεμορφο ειναι και το Mazda 6. -
Πάρε Α4 (με ένα αξιοπρεπές setup όμως) εάν διαθέτεις κάτι παραπάνω.
Είναι καλό.... δεν είναι όμως πολύ καλύτερο από το passat cc το οποίο επίσης έχει φανταστικά κρατήματα, υψηλότατο επίπεδο κύλισης, αρκετά καλά φρένα, κορυφαία ηχομόνωση και φρέσκο/στιλάτο αμάξωμα.
Πάρε insignia sport/cosmo 1.6T ή passat cc εάν διαθέτεις μέχρι 26Κ.
Δεν είναι ανάγκη να πάρεις το Α4 με τα 26Κ 'γυμνό' μόνο και μονό για τις αλουμινένιες αναρτήσεις του....
Εντάξει αυτό το τελευταίο δεν ήταν και πολύ ευγενικό....... Ζητώ συγνώμη.Αλλά μη τρελαθούμε κιόλας - δε χάνεται η αξιοπρεπής αυτοκίνηση μετά τα Audi.
-
Πάρε Α4 , αύριο θα αλλάξει πάλι κινητήρες και θα πάθεις ότι έχουν πάθει και όσοι έχουν τους παλιότερους , την τεράστια αξία μεταπώλησης . Πάρε Α4 , θα ξεχωρίζεις γιά το μοντέρνο σχεδιασμό και γιά το ότι δεν μοιάζει με το προηγούμενο μοντέλο . Πάρε Α4 και στις ποτηροθήκες να βάλεις μπουκάλια λαδιού γιά να συμπληρώνεις . Μην πας από Εγνατία γιατί δεν έχει ακόμα πάρκινγκ , οπότε που θα σταθείς γιά να συμπληρώνεις . Μην βλέπεις άλλα αυτοκίνητα έξω από την VAG γιατί δεν είναι premium . Μην ξεχνάς η VAG έχει ιστορία , ενώ οι άλλοι δεν έχουν . Μην ξεχνάς ότι ζείς στην Ελλάδα στη χώρα της 316 , του Α4 και της C180 . Mην πάρεις όμως μεγαλύτερα μοντέλα από αυτά γιατί δεν έχουν μεταπώληση και προπαντός μην κοιτάξεις άλλες εταιρείες . Δώσε τα ωραία σου λεφτά στο life style.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πάρε Α4 , αύριο θα αλλάξει πάλι κινητήρες και θα πάθεις ότι έχουν πάθει και όσοι έχουν τους παλιότερους , την τεράστια αξία μεταπώλησης . Πάρε Α4 , θα ξεχωρίζεις γιά το μοντέρνο σχεδιασμό και γιά το ότι δεν μοιάζει με το προηγούμενο μοντέλο . Πάρε Α4 και στις ποτηροθήκες να βάλεις μπουκάλια λαδιού γιά να συμπληρώνεις . Μην πας από Εγνατία γιατί δεν έχει ακόμα πάρκινγκ , οπότε που θα σταθείς γιά να συμπληρώνεις . Μην βλέπεις άλλα αυτοκίνητα έξω από την VAG γιατί δεν είναι premium . Μην ξεχνάς η VAG έχει ιστορία , ενώ οι άλλοι δεν έχουν . Μην ξεχνάς ότι ζείς στην Ελλάδα στη χώρα της 316 , του Α4 και της C180 . Mην πάρεις όμως μεγαλύτερα μοντέλα από αυτά γιατί δεν έχουν μεταπώληση και προπαντός μην κοιτάξεις άλλες εταιρείες . Δώσε τα ωραία σου λεφτά στο life style.συμφωνω μαζι σου οτι δεν αξιζει τοσο να παρεις ενα 1.8 Α4 με 120 αλογα.
αυτα με τα λαδια ποιος στα ειπε?εχεις ιδεα ποσο λαδι καινε αυτα τα μοτερ??
ή ακουσες απο καποιο φιλο...??τα opel δεν καινε λαδια?? επειδη ειχαμε, σε ενημερωνω οτι καινε και οχι απαραιτητα σε καποιο μοτερ επιδοσεων, αλλα σε ενα 'ταπεινο' 1600αρι με 100 ασυγκρατητα αλογα
-
Γιά τα λάδια το λένε εδώ οι κάτοχοι τους . Δεν ξέρω γιά τα όπελ , δεν είχα ποτέ , απλά έχω βαρεθεί να ακούω γιά τα ψευτοpremium , γιά αυτούς που πληρώνουν φύκια γιά μεταξωτές κορδέλλες , γιά τους αντιπροσώπους τους που σε γδύνουν στα σερβις και γιά τους ιδιοκτήτες τους που ντρέπονται να πούνε τις βλάβες που τους βγάζουν μην φανούν κορόιδα στους άλλους . Επίσης βαρέθηκα να ακούω ιστορίες γιά ανθρώπους που δώσανε 50-60000 € το 2005 και τώρα τους λέγανε πρίν την μείωση , ότι το αμάξι τους το παίρνανε ανταλλαγή 20-25000 , η τους λέγανε δεν σας λέμε τιμή αλλά καλύτερα πουλήστε το μόνος σας . Ευτυχώς σιγά - σιγά οι χαχόλοι ξυπνάνε και τότε ούτε οι 15-20 % εκπτώσεις δεν θα τους φτάνουνε γιά να πουλήσουνε .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Γιά τα λάδια το λένε εδώ οι κάτοχοι τους . Δεν ξέρω γιά τα όπελ , δεν είχα ποτέ , απλά έχω βαρεθεί να ακούω γιά τα ψευτοpremium , γιά αυτούς που πληρώνουν φύκια γιά μεταξωτές κορδέλλες , γιά τους αντιπροσώπους τους που σε γδύνουν στα σερβις και γιά τους ιδιοκτήτες τους που ντρέπονται να πούνε τις βλάβες που τους βγάζουν μην φανούν κορόιδα στους άλλους . Επίσης βαρέθηκα να ακούω ιστορίες γιά ανθρώπους που δώσανε 50-60000 € το 2005 και τώρα τους λέγανε πρίν την μείωση , ότι το αμάξι τους το παίρνανε ανταλλαγή 20-25000 , η τους λέγανε δεν σας λέμε τιμή αλλά καλύτερα πουλήστε το μόνος σας . Ευτυχώς σιγά - σιγά οι χαχόλοι ξυπνάνε και τότε ούτε οι 15-20 % εκπτώσεις δεν θα τους φτάνουνε γιά να πουλήσουνε .- καψιμο: οι tfsi καινε αλλα οχι σε ανυποφορο βαθμο
- αντιπροσωπειες: εχουμε μια οχι και τοσο καλη ιστορια με τη vitacar.. δε θα λεγα οτι ειναι και τοσο καλη η αντιπροσωπεια τους(καμια ευγενεια ) και σιγουρα οχι και τοσο φθηνη οσο φανταζεσαι
3)αντιπροσωπειες συνεχεια...: πριν λιγες μερες πηγε στην opel φιλος μου που ειχε παρει απο κει ενα corsa(καινουριο σχετικα λιγα χλμ) και τους ρωτησε για ανταλλαγη.
του ειπαν οσα ακριβως περιεγραψες παραπανω..δε δινουμε τιμη, πουλα το μονος σου καλυτερα κτλ.. - φυκια και κορδελες: συμφωνω οτι καποια πραγματα ειναι υπερτιμημενα, αν ομως δεχτουμε οτι υπαρχει η premium κατηγορια αυτοκινητων και η audi ειναι αναμεσα σε αυτες, θα δεις οτι σε σχεση με τον ανταγωνισμο μονο φυκια για μεταξωτες κορδελες δε σου πουλαει..
το Α4 βγαινει με τουλαχιστον 120 τουρμπατα αλογα και το Α5 με 160
θυμησου τη 'ντοπιαστικη' 316 κουπε..αλλα ακομα και η 316 καλυπτει καποια γουστα..δε συμφωνω αλλα ετσι ειναι.
ΟΜΩΣ η premium κατηγορια υπαρχει και η opel ποτε της δε στοχευε προς τα εκει( υπαρχει η saab στο group για αυτη τη δουλεια).το αν ειναι ανουσια ή οχι ειναι αποψη σου, οπως για καποιον αλλον ειναι ανουσια τα περισσοτερα απο τα 100 αλογα που ειχε το παλιο μας vectra.
τα παντα ειναι υποκειμενικα, εκτος απο καποιες πολυ προφανεις περιπτωσεις που αντικειμενικα ειναι πατατες (πχ smart roadster, ελαφρυ πισωκινητο roadster )
-
Θα σου πω λοιπόν γιά κάποιο premium των 85000 € . Κουδουνάει από την ηλιοροφή και πίσω , όλο από τον 1ο χρόνο , σε άλλες βλάβες που έβγαλε , τιμόνι , ηλεκτρικά κ.α. , η αντιπροσωπεία στα σέρβις , ούτε τα κοίταγε και με παραμύθιαζε όταν τα έβλεπα εγώ , μήπως και προλάβουν να βγώ από την εγγύηση . Στο σέρβις δεν ξέρεις τι κάνουν μιά και δεν έχεις προβλεπόμενο σέρβις , αλλά ότι τους βγάζει ο Η/Υ . Επειδή το αμάξι είναι ενοικίαση , έμαθα από την εταιρεία leasing , ότι η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας είναι πάντα έτσι . Γιά τιμή μεταπώλησης δεν σου λέω τίποτα . Αρα τα premium είναι premium μόνο στα φράγκα που πληρώνεις , απλά εγώ δεν ντρέπομαι να το λέω . Το αντίθετο συμβαίνει με δυό γνωστούς μου που έχουν το ίδιο αμάξι και σφυρίζουν αδιάφορα , ενώ τουλάχιστον γιά το ηλεκτρικό πρόβλημα ήρθε ανάκληση από το εργοστάσιο .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Δεν ξέρω γιά τα όπελ , δεν είχα ποτέ , απλά έχω βαρεθεί να ακούω γιά τα ψευτοpremium , γιά αυτούς που πληρώνουν φύκια γιά μεταξωτές κορδέλλες , γιά τους αντιπροσώπους τους που σε γδύνουν στα σερβις και γιά τους ιδιοκτήτες τους που ντρέπονται να πούνε τις βλάβες που τους βγάζουν μην φανούν κορόιδα στους άλλους.θα σε προκαλέσω να μπεις σε τρία αμάξια 7-8ετίας, a4 b6 - 156 - vectra και να συγκρίνεις ΣΗΜΕΡΑ την κατάστασή τους σε θέματα ανάρτησης, απορρόφησης κραδασμών, τριγμών στο εσωτερικό και μετά έλα να μου πεις αν υπάρχουν ψευτο-premium ή premium....
δυστυχώς φίλε ο έλληνας έχει το μικρόβιο της ζήλειας και της δυσπιστίας, τον βάζεις σε s-class και σου βγάζει το superb πιο ευρύχωρο, ενώ σου προτείνει sonata για καλύτερο value-for-money... s-class δεν μπορώ να αγοράσω, αλλά δε θα premiumοποίησω το insignia επειδή είναι στην ίδια κατηγορία με c-class/3-series/a4..
επίσης η καραμέλα ότι τα premium έχουν περισσότερες βλάβες θα κρατάει όσο καιρό δε θα μπορούν όλοι να αγοράζουν premium... όταν πέσει ο ΕΤΤ και ο μέσος έλληνας θα μπορεί να αγοράζει μια 330i, θα σταματήσει και η κουβέντα που κάνουμε
-
ενταξει οπως περιγραφει ο ανθρωπος τα χει σκασει χοντρα (μιλησε για 85Κ) και δε βρηκε σωστη αντιμετωπιση στα προβληματα του.αρα δεν τιθεται θεμα ζηλιας για τον συγκεκριμενο (αυτο που περιγραφεις saxo ,το χω οντως συναντησει)
ομως αυτο δεν ειναι τοσο θεμα μαρκας(ατυχιες υπαρχουν γενικα) οσο θεμα αντιπροσωπων, εναντια στους οποιους ως καταναλωτες ειμαστε απροσστατευτοι μην κοροιδευομαστε..
αληθεια cruiser τι αυτοκινητο εχεις?
-
ML-350 και ευτυχώς το έχω χωρίς εξαγορά , οπότε θα το ξεφορτωθώ ευχαρίστως . Να σας πω κάτι έχω και αμάξι 11ετίας που δεν τρίζει και δεν είναι premium . Ξέρω και πολλούς που είχαν προβλήματα είτε είχαν premium είτε όχι . Απλά στην Ελλάδα τα premium είναι υπερτιμημένα , όπως συμβαίνει σε όλες τις μη ανεπτυγμένες χώρες , όπου το αυτοκίνητο αποτελεί μέσο επίδειξης πλούτου και όχι χρηστικό αντικείμενο , γιά αυτό στην Ελλάδα βλέπουμε πιό πολλά τέτοια από την Γερμανία .
Opel Insignia vs VW Passat cc