Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 54
    • 55
    • 1 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    49916
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgex last edited by

      Στο Mondeo Station 2.0 που έχει ο πατέρας μου, έχει μείνει από δίσκο/πλατώ στα 7.000, 27.000, και τώρα στα 44.000 χλμ.

      Έχει ακούσει κανείς για τέτοιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο?

      Τις 2 πρώτες φορές αλλάχτηκε στην εγγύηση, για την 3η θα δούμε αύριο τι θα του πούν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgex last edited by

        Στο Mondeo Station 2.0 που έχει ο πατέρας μου, έχει μείνει από δίσκο/πλατώ στα 7.000, 27.000, και τώρα στα 44.000 χλμ.

        Έχει ακούσει κανείς για τέτοιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο?

        Τις 2 πρώτες φορές αλλάχτηκε στην εγγύηση, για την 3η θα δούμε αύριο τι θα του πούν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgex last edited by

          Στο Mondeo Station 2.0 που έχει ο πατέρας μου, έχει μείνει από δίσκο/πλατώ στα 7.000, 27.000, και τώρα στα 44.000 χλμ.

          Έχει ακούσει κανείς για τέτοιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο?

          Τις 2 πρώτες φορές αλλάχτηκε στην εγγύηση, για την 3η θα δούμε αύριο τι θα του πούν...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            georgex last edited by

            ΔΕΝ θέλουν να το ξανα-αλλάξουν στο πλαίσιο της εγγύησης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • A
              alfista last edited by

              Τι εννοείς έμεινε από δίσκο; Έσπασε κανά ελατηριάκι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • V
                vagvog last edited by

                Μήπως δεν γίνεται σωστή χρήση του συμπλέκτη?Έντάξει,να ήταν αστοχία υλικού την μία άντε και τη δεύτερη αλλά τόσες φορές?Μήπως κατα λάθος γίνεται πολύ έντονο το πατινάρισμα ή το παρκάρισμα γίνεται σε ανηφόρα/κατηφόρα?Πριν παραδώσει το πνεύμα κάθε συμπλέκτης είχε μυρίσει καμιά φορά?

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • G
                  georgex last edited by

                  alfista: Το 'έμεινε από δίσκο' σημαίνει ότι πατάς γκάζι, ανεβαίνουν οι στροφές αλλά το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει ή αργεί να επιταχύνει. Δηλαδή γυρίζει ο κινητήρας αλλά ο δίσκος πατινάρει και δεν μεταφέρει την κίνηση στους τροχούς. Συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα μετά από πολλά χιλιόμετρα, είναι φυσιολογική φθορά.

                  vagvog: ο συμπλέκτης δεν έχει μυρίσει ποτέ. Ούτε σε ανηφόρες/κατηφόρες παρκάρει, τα χιλιόμετρα γίνονται κατά 95% (τουλάχιστον) εκτός πόλης, και το στύλ οδήγησης είναι ...οικογενειακό. Δεν είχε πρόβλημα με προηγούμενα αυτοκίνητα ποτέ.

                  Η 1η αλλαγή (7.000) έγινε στην επαρχία (εκεί έτυχε και έμεινε), όπου στο συνεργείο δεν μπορούσαν να ρυθμίσουν με τίποτα τον συμπλέκτη μετά την αλλαγή του δίσκου/πλατό. Έφυγε από εκεί με πρόβλημα στις αλλαγές ταχυτήτων, και το ξανακοίταξαν εδώ. Αλλά ακόμα και τότε το αυτοκίνητο είχε ένα τρέμουλο στο ρελαντί που δεν το κοίταξε όμως ο πατέρας μου ποτέ.

                  Στην 2η αλλαγή (27.000) είχε φαγωθεί ΚΑΙ το βολάν, του είπαν δε ότι ΔΕΝ είχε τοποθετηθεί σωστά την προηγούμενη φορά, και δεν έφεραν αντίρηση να καλύψουν τα έξοδα.

                  Τώρα το πρόβλημα είναι στην αρχή, δηλαδή πατινάρει λίγο, αλλά το βολάν έχει πάλι φαγωθεί και αυτό. Πράγμα περίεργο αφού (από τα λίγα που ξέρω) ΜΕΤΑ από μερικές αλλαγές δίσκου αρχίζεις να έχεις πρόβλημα με το βολάν.

                  Είμαστε σε αναμονή για το θέμα της κάλυψης της βλάβης. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, πρέπει το πρόβλημα να λυθεί οριστικά, αλλιώς μετά από 15-20.000 χλμ θα έχουμε τα ίδια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • A
                    alfista last edited by

                    Ο χρήστης georgex έγραψε:
                    alfista: Το 'έμεινε από δίσκο' σημαίνει ότι πατάς γκάζι, ανεβαίνουν οι στροφές αλλά το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει ή αργεί να επιταχύνει. Δηλαδή γυρίζει ο κινητήρας αλλά ο δίσκος πατινάρει και δεν μεταφέρει την κίνηση στους τροχούς. Συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα μετά από πολλά χιλιόμετρα, είναι φυσιολογική φθορά.

                    Βασικά το να πατινάρει ο δίσκος δεν σημαίνει αναγκαστηκά ότι το αυτοκίνητο έμεινε από δίσκο. Αντιθέτως το να σπάσει ένα ελατηριάκι και άρα να αχρηστευτεί ο δίσκος με το αμάξι να μην παίρνει καμία ταχύτητα μάλλον μου ακούγεται καλύτερα ότι έμεινε από δίσκο. Μου συνέβη πριν από κανάδυο μήνες και περιτό να πω ότι δεν αλλάχτηκε στα πλαίσια της εγγύησης παρά το ότι ο δικός μου δίσκος ήταν ελάχιστα φαγωμένος και προφανώς άριστα χρησιμοποιημένος παρά τα 30.000χλμ που κουβαλούσε. Φυσικά άντε να βρεις το δίκιο σου με τους @#!#$@$ αντιπροσώπους της Θεσσαλονίκης.
                    Εσένα αφού στο άλλαξαν και 2 φορές στην εγγύηση πάλι καλά να λες αφού θεωρητικά δεν γίνεται το νέο ανταλλακτικό που σου έβαλαν να είναι επίσης ελαττωματικό, σε συνδυασμό άλλωστε ότι δεν έχει ακουστεί να υπάρχει ανάλογο πρόβλημα σε άλλα Mondeo. Άλλωστε η φθορά του δίσκου είναι στο παιχνίδι (για το να σπάνε τα ελατηριάκια δεν νομίζω).
                    Γενικά μπορεί να έχεις δίκιο αλλά μην περιμένεις να βγάλεις άκρη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • G
                      georgex last edited by

                      Δυστιχώς δεν καλύφθηκε η βλάβη και έπρεπε να πληρώσουμε για να πάρουμε το αυτοκίνητο.

                      Θα στείλω μια επιστολή εξωτερικό. Ξέρει κανείς πως λέγεται στα αγγλικά ο δίσκος/πλατώ (clutch/plate ?) και το βολάν?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης georgex έγραψε:
                        Δυστιχώς δεν καλύφθηκε η βλάβη και έπρεπε να πληρώσουμε για να πάρουμε το αυτοκίνητο.

                        Θα στείλω μια επιστολή εξωτερικό. Ξέρει κανείς πως λέγεται στα αγγλικά ο δίσκος/πλατώ (clutch/plate ?) και το βολάν?

                        clutch: σετ συμπλέκτη
                        clutch disk: δίσκος συμπλέκτη
                        flywheel: βολάν, σφόνδυλος
                        clutch bearing: ρουλεμάν συμπλέκτη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          alfista last edited by

                          Κόστος θυμάσαι να μας πεις; Μιλάμε για όλο το σετ συμπλέκτη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • A
                            apostolis last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            Δυστιχώς δεν καλύφθηκε η βλάβη και έπρεπε να πληρώσουμε για να πάρουμε το αυτοκίνητο.

                            Θα στείλω μια επιστολή εξωτερικό. Ξέρει κανείς πως λέγεται στα αγγλικά ο δίσκος/πλατώ (clutch/plate ?) και το βολάν?

                            clutch: σετ συμπλέκτη
                            clutch disk: δίσκος συμπλέκτη
                            flywheel: βολάν, σφόνδυλος
                            clutch bearing: ρουλεμάν συμπλέκτη

                            Λεωνίδα , συγνώμη για το ... ρετούς!!!

                            Σέτ Συμπλέκτη : Clutch repair kit
                            Δίσκος >> : >> disk
                            Πλατώ : >> pressure plate
                            Ρουλμάν >> : >> releaser

                            Αποστόλης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Σε ένα αμερικάνικο φόρουμ κάποιος που δεν είχε εμπειρια απο χειροκίνητα ρώταγε σχετικά με το πόσο συχνά πρέπει να αλλάζει το συμπλέκτη του. Απάντησα οτι ανάλογα με τις συνθήκες (πόλη, ανοιχτός δρόμος) 50000 με 120000 χιλιόμετρα είναι τυπική ζωή ενός συμπλέκτη......

                              Και τότε με κόλλησαν στον τοίχο! Νά μερικές απαντήσεις που πήρα απο άλλους (συγνώμη για τα αγγλικά, τα αντιγράφω όπως τα είπαν )

                              50,000 to 120,000km? Either the clutch design on the car(s) you use are flimsy, or you need to work on your technique. I'm unhappy if a clutch lets go before 250,000km. Most cars I have driven made it to the wrecking yard with the original clutch. Clutches are destroyed by, among other things, riding the clutch, slow clutch engagement, low RPM upshifts and jerky downshifts.

                              Toyota Camry: 360,000 km on original clutch, scrapped when clutch toasted (that was the last straw...)
                              Mazda 323: 160,000 km original clutch, scrapped due to body rot
                              Volvo 240: 250,000 miles (about 400,000 km), original clutch, scrapped due to body rot

                              Να συμπληρώσω οτι τα νούμερα 50-120 χιλιάδες χιλιόμετρα προέρχονται απο τις αλλαγές συμπλέκτη που έχω κάνει στα δικά μου αυτοκίνητα.

                              Οπότε το ερώτημα: Τόσο πολύ τούβλο είμαι εγώ και καταστρέφω το συμπλέκτη μου τόσο γρήγορα? Η τα νούμερα που δίνουν είναι υπερβολικά?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • G
                                g60 last edited by

                                [list:2dj23jou]Ακομα και στην πολη αν οδηγει καποιος, μπορει να φτασει το αστρονομικο νουμερο των 200.000km.Eξαρταται καθαρα απ τον τροπο χρησης.[/list:u:2dj23jou]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Αμερικανακια τι περιμενεις ; Αυτοι τα ξερουν ολα.Για να οδηγησουν στην Ελλαδα να δω τι θα λενε μετα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Από πότε αλλάζουν ταχύτητες οι αμερικάνοι;

                                    Φυσικά εξαρτάται από τη χρήση και τις συνθήκες κίνησης. Εγώ ως 'ήρεμος' οδηγός τους τρώω εύκολα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                    • S
                                      spiros19 last edited by

                                      στην αμερικη δεν εχουνε και ανηφορες για να κινουνται να τρωνε συμπλεκτες, ασε που Παντου παρκαρουν 'με τη μουρη'!!

                                      *Ουτε τα ανεβαζουνε σε πεζοδρομια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • T
                                        tiger last edited by

                                        50.000 ειναι νομίζω εξωφρενικό νούμερο για συμπλέκτη,στην οικογένεια μου είχαμε αυτοκίνητα μέχρι 120.000 το πολύ (μετά τα πουλάμε) ποτε δεν είχαμε αλλάξει συμπλέκτη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          ΤΟ GT3 ΜΟΥ ΕΧΕΙ 147.500χλμ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ......ΑΚΟΜΑ!!
                                          ΝΑ Τ'ΑΦΗΣΩ???:lol:

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                          • C
                                            citastak last edited by

                                            Στο xantia αλλάξαμε δίσκο-πλατό- ρουλεμαν (ή αλλιώς σετ συμπλέκτη) στα 130,000κμ. Παίζει μεγάλο ρόλο και πόσοι οδηγοί χρησιμοποιούν το κάθε αυτοκίνητο, καθώς ο κάθε ενας εχει δικό του στυλ οδήγησης και ετσιθ επιβαρύβει περισσότερο το συμπλέκτη... Τώρα σε σταρλετ γνωστού μας ο δισκος αλλάχτηκε στα 180-200,000κμ που σχεδόν όλα ειχαν γινει σε συνθηκες πολης...

                                            Επίσης όταν χρησιμοποιούμε το συμπλέκτη σαν foot restη ζωη του μειώνεται σημαντικά. Σε άλλο xantia που ειδα στο συνεργειο αλλάζαν συμπλέκτη στα 60.000κμ επειδή η κάτοχος του είχε συνέχεια το΄πόδι της στο συμπλέκτη όταν οδηγούσε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 1 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr