-
Το θέμα σηκώνει μεγάλη συζήτηση, δεν αφορά το θέμα Παιδείας στους ελληνικούς δρόμους όσο το γεγονός ότι η Πολιτεία αδιαφορεί και όσοι ασχολούνται στηρίζονται μόν στις δικές τους δυνάμεις την ώρα που υπάρχουν ταλέντα. Στο χώρο του Καρτ για παράδειγμα παρά τα ακριβά ανταλλακτικά και το κόστος των αγώνων που αποτρέπει πολύ κόσμο να ασχοληθεί γιατί μερικοί το θεωρούν ακριβό άθλημα, αλλά και οι Λέσχες που δεν επικοινωνούν πολλες φορές μεταξύ τους ειναι ορισμένα προβλήματα.
Εξάλλου βλεπουμε εκει αλλά και στο χωρο του αυοτκινήτου μόνο ορισμένους λεφτάδες που ενιότε αυτοπροβάλλονται και τα πραγματικά ταλέντα τα παραμερίζουν. Οπότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.. -
απορια.
το καρτ εχω παρατηρησει οτι ειναι υπερβολικα ακριβο σπορ για αυτο που ειναι τελοσπαντων!!
αυτο συμβαινει και σε αλλες χωρες??δηλαδη τα καρτ και τα παρελκομενα τους ειναι εξισου ακριβα με εδω??ενα νεο παιδι(και μιλαω για ανηλικο παιδακι,οχι μαντραχαλο που θελει να κανει το χαβαλε του ) που θελει να ασχοληθει με τα καρτ απο μικρο, δε του φτανει να εχει μονο γονιο με κατανοηση και ενθουσιασμο,αλλα και γονιο με αρκετα βαθια τσεπη!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:offtopicviii: απορια.
το καρτ εχω παρατηρησει οτι ειναι υπερβολικα ακριβο σπορ για αυτο που ειναι τελοσπαντων!!
αυτο συμβαινει και σε αλλες χωρες??δηλαδη τα καρτ και τα παρελκομενα τους ειναι εξισου ακριβα με εδω??ενα νεο παιδι(και μιλαω για ανηλικο παιδακι,οχι μαντραχαλο που θελει να κανει το χαβαλε του ) που θελει να ασχοληθει με τα καρτ απο μικρο, δε του φτανει να εχει μονο γονιο με κατανοηση και ενθουσιασμο,αλλα και γονιο με αρκετα βαθια τσεπη!!
Όρισέ μου τη εννοείς με το 'βαθεία τσέπη'. Τι πόσο έχεις στο μυαλό σου;
Έξω το καρτ δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα. Είναι πολύ ΑΚΡΙΒΌΤΕΡΟ (βέβαια κάνεις σημαντικά ανώτερο καρτ, αλλά το κόστος κόστος...)!
Αυτό που λείπει από την Ελλάδα είναι η γνώση του τι είναι μηχανοκίνητος αθλητισμός. Όλα είναι μπάλα...
-
εχουν παρει 2 φιλοι μου ενα αγωνιστικο μεταχειρα και εχουν ξεφραγκιαστει...
δε το πιστευα οτι εχει τα εξοδα που εχει!!Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Αυτό που λείπει από την Ελλάδα είναι η γνώση του τι είναι μηχανοκίνητος αθλητισμός. Όλα είναι μπάλα...
δυστυχως και αυτο ισχυει..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχουν παρει 2 φιλοι μου ενα αγωνιστικο μεταχειρα και εχουν ξεφραγκιαστει...
δε το πιστευα οτι εχει τα εξοδα που εχει!!:(Άρα θα μπορείς να γράψεις νούμερα (έστω στο πολύ περίπου). Επιμένω γιατί ΈΧΕΙ σημασία.
Έχοντας μια Α εμπειρία, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το καρτ μπορεί να γίνει ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ αλλά και ΠΑΜΦΘΗΝΟ χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα.
-
δε θυμαμαι ακριβως νουμερα πρεπει να ρωτησω λεπτομεριες μη πεταξω κανα τουβλο,αλλα να τους αλλαξουν μεγεθος στο καθισμα,λαστιχα φορμες,αντισκωριακα,λαδια,πιστα,οργανακι στο τιμονι,επισκευη κινητηρα καθε καποιες ωρες ,τελικα το σπορ κατεληξε να τους κοστιζει πιο πολυ απο οτι αρχικα νομιζαν
θα μου πεις οτι καποια απο αυτα,οπως το καθισμα και το οργανακι τα πληρωνεις μονο μια φορα.
επισης απ'οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπαρχουν μεγαλα λαμογια στο χωρο.τα μπουζι πχ που απλα μπορεις να τα καθαρισεις,τους προετρεπαν αρχικα να αγοραζουν καινουρια και καταλαβαινεις ποσα λεφτα μπορεις να χασεις μονο απο αυτο χωρις λογο...
η αληθεια ειναι οτι εγω δεν εχω καμια συμμετοχη στο χομπι τους για να ξερω απο πρωτο χερι,απλα τους βλεπω καμια φορα που σχολιαζουν το κοστος.αφου το γουσταρουν ομως αξιζει τον κοπο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε θυμαμαι ακριβως νουμερα πρεπει να ρωτησω λεπτομεριες μη πεταξω κανα τουβλο,αλλα να τους αλλαξουν μεγεθος στο καθισμα,λαστιχα φορμες,αντισκωριακα,λαδια,πιστα,οργανακι στο τιμονι,επισκευη κινητηρα καθε καποιες ωρες ,τελικα το σπορ κατεληξε να τους κοστιζει πιο πολυ απο οτι αρχικα νομιζανΈνα κάθισμα κοστίζει 60€ εκτός αν θέλεις το σούπερ-ντούπερ κάθισμα από ανθρακονήματα. Επίσης το πληρώνεις μία φορά.
Λάστιχα. Αν δεν κάνεις π@π@ριές ( ) και για καθαρά ΧΟΜΠΙΣΤΙΚΗ χρήση μπορούν να σου βγάλουν μέχρι 6μηνο. Αν θέλεις τα σούπερ-ντούπερ τσίχλες λάστιχα ετοιμάσου να τα σκάσεις.
Φόρμα. Κοστίζει 110€ εκτός αν θέλεις τη φόρμα του Σουμάχερ. Επίσης την πληρώνεις μία φορά.
Αντισκωριακό. Κοστίζει 6€.
Μπορώ να συνεχίζω αλλά δεν έχει νόημα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις αυτό που θέλω να πω. Ξαναλέω ότι για ΧΟΜΠΙΣΤΙΚΗ χρήση το καρτ μπορεί να γίνει σχετικά φθηνό. ΟΚ δεν θα γράφεις ρεκόρ γύρου αλλά θα είσαι μέσα στην πίστα και θα μαθαίνεις. ΑΥΤΟ έχει σημασία.
Ενδεικτικά, να αναφέρω μερικές τάξεις μεγέθους, έτσι να υπάρχουν.
Καρτ αξιοπρεπές μπορείς να βρείς από 2500€. Αρχικά θέλεις ένα κράνος και μία φόρμα (σύνολο περίπου 300€). Αυτό είναι το ΜΕΓΑΛΟ κόστος. Από εκεί και πέρα θα σου κοστίζει περίπου 50€ η φορά, με όλα τα έξοδα μέσα (πίστα, λάστιχα, μοτέρ, αναλώσιμα, έκτακτα, κλπ).
Δεν νομίζω να είναι τόσο αποτρεπτικό σαν νούμερο. Ειδικά αν μιλήσουμε για κάποιο νέο παιδί (γιατί από εκέι ξεκίνησε η συζήτηση) τα νούμερα μειώνονται ακόμα περισσότερο.
-
Ωραία τα λέμε για το εξωτερικό και το πόσο 'πιό ακριβά' είναι, αλλά οι μισθοί στην Ελλάδα είναι γελοίοι μπροστά στα νούμερα των Γερμανών ή των Αμερικάνων σε αντίστοιχες δουλειές.
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Σαφως φταινε και οι κακοι δρομοι, αλλα κατα 90% πιστευω οτι ευθηνονται οι Ελληνες οδηγοι.Aκριβως ετσι ειναι.Δεν διαφωνω οτι δεν υπαρχουν δυσκολα σημεια αλλα τις περισσοτερες φορες φταινε οι οδηγοι.Οταν δεν τηρουμε αποστασεις,προσπερναμε σε διπλη γραμμη,υπερβενουμε τα ορια ταχυτητας κλπ δεν μας φταει κανενας δρομος παρα μονο η βλακεια μας.
Οσον αφορα τους αγωνες,για να γινει καποιος οδηγος πρεπει να ξεκινησει απο τα καρτ σε πολυ μικρη ηλικια κατι που σημαινει πως ο γονιος θα πρεπει να εχει λεφτα και να πονταρει στο παιδι του κανοντας τον οδηγο αγωνων.Τα χρηματα που χρειαζονται ειναι αρκετα,οχι μονο στην Ελλαδα αλλα παντου.Ενας Ελληνας σαφως και μπορει να γινει οδηγος αγωνων αν αποκτησει απο μικρος την παιδια. -
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Στην Φ1 δεν μπορεί μάλλον να βγάλει και τα δύο χέρια για να μουντζώσει. Θυμηθείται τι χειρονομία έκανε ο Κούλθαρ στον Μιχαλάκη στην Γαλλία το 2001 πχΤο 2000 για την ακριβεια.
-
Αν υπηρχε εστω και ενας πολυ καλος οδηγος ελληνας για φ1 σιγουρα θα ηταν πρωταθλητης !
Με την προυποθεση οτι πριν τον αγωνα να 'χτυπαγε ' ενα ουζομεζε!
Πιστευω με μερικα ουζακια κατεβαινει οποιος χρονος θελετε!
Κακα τα ψεματα ηρωες οι ελληνες οδηγοι!
Οχι για επιπεδο φ1! Ακομα τουλαχιστον! -
Έχω ζήσει πολλά χρόνια στο εξωτερικό και σε πολλές χώρες. Οι Έλληνες οδηγοί κατά την γνώμη μου είναι μιά χαρά. Είναι ψημένοι στα δύσκολα (κάτι σαν τους Φιλανδούς αλλά για διαφορετικούς λόγους).
Οι Έλληνες είμαστε σαφώς θύματα των κακών δρόμων και της σήμανσης, αλλά και της νοοτροπίας μας (εγωισμός-βιασύνη-υπερεκτίμηση δυνατοτήτων).
Σε έναν βρετανικό δρόμο, άν γίνει μιά στραβή, η πλειοψηφία των εμπλεκομένων δεν την γλιτώνει. Αργές αντιδράσεις και συνήθως λάθος αντιδράσεις. Απλά έλλειψη εμπειρίας. Αν ο Έλληνας αναγκάζεται να φρενάρει απότομα 40 φορές τον χρόνο, ο αντίστοιχος Αγγλος, το κάνει 10 φορές το χρόνο. Τό ίδιο συμβαίνει και για ξαφνικά κοψίματα του τιμονιού.
Το θέμα υποδομών για πρωταθλητισμό είναι άλλο και ισχύει για όλα τα αθλήματα. Ο πιτσιρικάς μου εδώ στην Αγγλία, τρέχει από 8 χρονών. Τόσο είναι δια νόμου (και δια ροπάλου) το ελάχιστο όριο ηλικίας για κάρτ. Βέβαια όποτε ερχόταν Ελλάδα, οδηγούσε από τα 5μιση σε ελληνικές πίστες κάρτ (οπού εκεί το ρόπαλο δεν υπάρχει).
Από όταν ξεκίνησε να οδηγάει εδώ, δεν ξαναμπήκε σε ελληνική πίστα, όσες φορές και αν πήγε στην Ελλάδα. Απλά αρνείται! Έστω και για πλάκα.
Οι τιμές είναι πάνω κάτω οι ίδιες Ελλάδα-Αγγλία (που σημαίνει πρακτικά ότι στην Αγγλία είναι πιό φτηνά, γιατί οι μισθοί είναι υψηλότεροι).
Όσοι γράφουν σε αυτό το φόρουμ, ξέρουν πάνω κάτω τί συμβαίνει στις ελληνικές πίστες κάρτ (το φυτώριο υποτίθεται, από όπου θα ξεκινήσει ο μελλοντικός Έλλην οδηγός F1), και δεν θα κουράσω επαναλαμβάνοντάς τα.Τί συμβαίνει εδώ θα πώ (και θυμίζω, με το ίδιο κόστος):
-
Η ποιότητα ασφάλτου σε όσες πίστες έχω πάει (και είναι πάνω από 20) είναι εξαιρετική. Το ίδιο ισχύει και για τα λάστιχα γύρω-γύρω και τα run-off.
-
Στον πιτσιρικά (εντός της τιμής) δίνεται φόρμα-γάντια-και κολάρο λαιμού (και φυσικά κάσκα)
-
Ακόμα και σε practice sessions της πλάκας (για κάποιον πιτσιρικά που πάει για πρώτη και τελευταία φορά), υπάρχουν τουλάχιστον 3 marsalls μέσα στην πίστα, με σημαίες παρόμοιες με F1. Πριν το practice session, πάντα υπάρχει briefing 15 λεπτών.
-
Δεν έχω ακόμα βρεί πίστα που να μην έχει timing system, ώστε στο τέλος να δίνεται χαρτί με ανάλυση κάθε γύρου-ταχύτερου γύρου-μέγιστης ταχύτητας και σύγκρισης μεταξύ των συμμετεχόντων. (ακόμα και για αυτό που αναφέρω. Να πάς τον μικρό μιά μέρα για πλάκα, χωρίς να έχει ξαναοδηγήσει ποτέ).
-
Για να μπεί στο κόλπο ο μικρός και να τρέχει σε κανονικό πρωτάθλημα (από Απρίλη μέχρι Οκτώβρη), ΔΕΝ χρειάζεται κανείς να επενδύσει σε ιδιόκτητο κάρτ και το μεγάλο κόστος που αυτό σημαίνει. Το 'σύστημα' θέλει να βγάζει οδηγούς αγώνων, όχι πλούσιους οδηγούς αγώνων. Τα περισσότερα κλάμπ, έχουν εσωτερικό πρωτάθλημα με δικά τους κάρτ τα οποία είναι απόλυτα ισοδύναμα. Το παιδί (το 8χρονο) χρειάζεται όμως να έχει αγωνιστικό δίπλωμα της ομοσπονδίας. Η απόκτησή του κοστίζει 280 ευρώ. Με αυτά τα χρήματα (κομπλέ), έχει 4 μέρες, οκτάωρες, εντατικό σχολείο με εκπαιδευτές (και σε αίθουσα αλλά καί στην πίστα). Την 5η μέρα, έχει γραπτές εξετάσεις και πρακτικές στην πίστα. Και δίπλωμα να μην έπαιρνε, 280 ευρώ για τόσες ώρες είναι ψίχουλα (σε μικρή πίστα 600μέτρων, αν θυμάμαι καλά στο 5ήμερο ο κάθε πιτσιρικάς έβαλε κάτι παραπάνω από 350 γύρους!)
-
Το κόστος του πρωταθλήματος τέτοιου τύπου? (χωρίς δικό σου κάρτ) Οκτώ αγωνιστικές ανά αγωνιστική σεζόν, 40 ευρώ την αγωνιστική (λιγότερο από συνδρομή Νόβα!). Περιλαμβάνει 15 λεπτά ζέσταμα, 15 λεπτά κατατακτήριες και 20 λεπτά ο αγώνας. Οι τρείς πρώτοι παίρνουν κύπελλα σε κάθε αγώνα και ο πρωταθλητής μεγάλο τρόπαιο και 40% έκπτωση σε ότι κάνει τον επόμενο χρόνο.
-
Ξέρω τουλάχιστον 3 παιδιά στην περιοχή μου (10-11 χρονών τώρα), τα οποία πήραν σπόνσορσιπ της τάξης των 15.000 ευρώ και έτσι αγόρασαν το πρώτο δικό τους κάρτ, για πιό προχωρημένα στάδια.
Άρα μπορεί να εξελιχθεί κάποιος που δεν έχει την οικονομική άνεση,μόνο με το ταλέντο, μεγαλώνοντας έτσι τρομακτικά τον αριθμό των υποψηφίων μελλοντικών πρωταθλητών.
Γυρίζοντας σε αυτό που έλεγα πρίν (ίσως λόγω DNA), βλέπεις την διαφορά μεταξύ του Άγγλου πιτσιρικά και του Έλληνα πιτσιρικά (παρόλο ότι μεγαλώνουν στην ίδια χώρα και είναι μόλις 8-9 χρονών).
Τα εγγλεζάκια (τα περισσότερα), τα χαρακτηρίζει η έλλειψη αγωνιστικής εξυπνάδας, και τους περισσεύει η αγωνιστική ευγένεια, μέχρι βλακείας. Δεν θα επιχειρήσουν προσπέραση, αν δεν έχουν εκπληρωθεί όλες οι παράμετροι και άν οι γωνίες και οι σχετικές ταχύτητες πάντα σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα .........
Έχουν όμως φοβερή ψυχραιμία, δεν τσαντίζονται με τίποτα και έχουν μονοδιάστατη τακτική ή οποία άμα τους βγεί τους βγήκε! Ο γιός μου, είναι ή τάν ή επί τάς, ζήσε το σήμερα και δεν βαριέσαι για το αύριο, και αλλάζει τακτική κάθε 3 γύρους (όταν έχει τακτική). Και ίδια ρούχα και κάσκες να φόραγε με τους άλλους, θα τον ξεχώριζες αμέσως στην πίστα. Αν στουκάρει με κανέναν ή κάνει κανένα τετακέ, θα του πάρει 3-4 γύρους να ηρεμήσει τα νεύρα του. Μόλις τα κάρτ γυρίσουν όλα στα πίτς, τις περισσότερες φορές θα πεταχτεί αμέσως έξω από το κάρτ και θα πάει να κάνει μανούρα με κανέναν άλλον (χώνοντας την κάσκα του στην κάσκα του άλλου και αρχίζοντας τα ....εγγλέζικα)
Σας θυμίζει κανέναν? Είναι αυτός που είναι δίπλα σας στην Κατεχάκη και έχει βγεί ο μισός έξω από το αμάξι και διαολοστέλνει. Και ο γιός μου δεν έχει πάει ποτέ στην Κατεχάκη!
Ο δικός μου, παρόλο που του περισσεύει το ταλέντο και πάιρνει ουκ ολίγα αποτελέσματα, δεν πρόκειται να γίνει ο πρώτος Έλληνας F1 driver λόγω σωματότυπου (ψηλός και μπεταντζής και όχι τζόκευ). Το ξέρει και αυτός, το ξέρω και εγώ. Παρ'όλα αυτά όμως θα το τραβήξει όσο πάει και θα ευχαριστηθεί την διαδρομή χωρίς να φτάσει στον προορισμό. Στο κάτω κάτω......σχεδόν τσάμπα είναι
-
-
E ... ενταξει .... δεν απεχουμε κ πολύ σε υποδομες
Ο χρήστης greenglish έγραψε:
Έχουν όμως φοβερή ψυχραιμία, δεν τσαντίζονται με τίποτα και έχουν μονοδιάστατη τακτική ή οποία άμα τους βγεί τους βγήκε!** Ο γιός μου, είναι ή τάν ή επί τάς, ζήσε το σήμερα και δεν βαριέσαι για το αύριο, και αλλάζει τακτική κάθε 3 γύρους (όταν έχει τακτική). Και ίδια ρούχα και κάσκες να φόραγε με τους άλλους, θα τον ξεχώριζες αμέσως στην πίστα. ** Αν στουκάρει με κανέναν ή κάνει κανένα τετακέ, θα του πάρει 3-4 γύρους να ηρεμήσει τα νεύρα του. Μόλις τα κάρτ γυρίσουν όλα στα πίτς, τις περισσότερες φορές θα πεταχτεί αμέσως έξω από το κάρτ και** θα πάει να κάνει μανούρα με κανέναν άλλον (χώνοντας την κάσκα του στην κάσκα του άλλου και αρχίζοντας τα ....εγγλέζικα)
**
Σας θυμίζει κανέναν?Γαμ@ τα ατομα ο γιος σου
-
[quote='delsol.vti']E ... ενταξει .... δεν απεχουμε κ πολύ σε υποδομες
[quote='greenglish']Έχουν όμως φοβερή ψυχραιμία, δεν τσαντίζονται με τίποτα και έχουν μονοδιάστατη τακτική ή οποία άμα τους βγεί τους βγήκε!** Ο γιός μου, είναι ή τάν ή επί τάς, ζήσε το σήμερα και δεν βαριέσαι για το αύριο, και αλλάζει τακτική κάθε 3 γύρους (όταν έχει τακτική). Και ίδια ρούχα και κάσκες να φόραγε με τους άλλους, θα τον ξεχώριζες αμέσως στην πίστα. ** Αν στουκάρει με κανέναν ή κάνει κανένα τετακέ, θα του πάρει 3-4 γύρους να ηρεμήσει τα νεύρα του. Μόλις τα κάρτ γυρίσουν όλα στα πίτς, τις περισσότερες φορές θα πεταχτεί αμέσως έξω από το κάρτ και[b] θα πάει να κάνει μανούρα με κανέναν άλλον (χώνοντας την κάσκα του στην κάσκα του άλλου και αρχίζοντας τα ....εγγλέζικα)
Αυτά μαθαίνεις και μελαγχολείς που ζεις σε τουτη τη χωρα
-
Τουλάχιστον στο εξωτερικό αναδεικνύονται τα ταλέντα και δινονται ευκαιρίες και για αυτο τον λογο τις αναζητουν και Ελληνες, ασχετα να οι μπαμπαδες τους εχουν χρηματα η οχι. Αν αξιζεις πραγματικα θα προχωρησεις και οχι οπως εδω που οι ελαχιστοι λεφταδες πανε παραπερα..
-
Σιγουρα εχουμε αλλη νοοτροπια .
Το κυριοτερο ειναι οι υποδομες και τα κινητρα που μπορουν να δωθουν απο την πολιτεια.
Ταλεντο υπαρχει πιστευω και μαλιστα πολυ! -
greenglish αυτή την περίοδο είμαι Λονδίνο, μέχρι και τα τέλη μαίου.
λέω πρίν εγκαταλείψω το νησί, να τρέξω σε μια πίστα καρτ εδώ, έτσι για την εμπειρία να έχω να συγκρίνω με Ελλάδα.
έχεις υπ όψιν σου καμία καλή πίστα?
-
greenglish, φοβερη περιγραφη!
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
έχεις υπ όψιν σου καμία καλή πίστα?Για να πάρεις 'καλή γεύση', θα πρότεινα το Daytona στο Sandown Park. Είναι λίγο πιό έξω από το Kingston, Νοτιοδυτικό Λονδίνο. To site είναι:
http://www.daytona.co.uk/venues/sandown/index.htmlΘα κλείσεις τηλεφωνικά για 'arrive & drive session'.
Πρόσεξε λίγο το θέμα του καιρού. Αν βρέχει (πράγμα εξαιρετικά σπάνιο στην Αγγλία ) την ημέρα που θα έχεις κλείσει, δεν θα τρέξεις και θα στο βάλουν σε άλλη ημερομηνία. Και μιάς και δεν θα κάτσεις πολύ, προσπάθησε να κλείσεις από τώρα.
Επειδή από το πρωί μέχρι το βράδυ δεν κάνω άλλη δουλειά από το να κοιτάω μετεωρολογικά δελτία και προγνώσεις για να κάνω κρατήσεις για τα practice του μικρού, πρίν αρχίσει το φετινό πρωτάθλημα, ο καιρός από τις 15/4 μέχρι και τέλος του μηνός Απριλίου τουλάχιστον, θα είναι ιδανικός.
Περιμένω εντυπώσεις.
ΥΓ Αν το Sandown δεν βολεύει, πές μου σε ποιά μεριά του Λονδίνου θα είσαι για να σε ...παραπέμπψω καταλλήλως!
-
ωραίο φαίνεται αυτό, αλλά μου πέφτει λίγο μακριά και δεν έχω και αυτοκίνητο.
κάτι που να είναι κοντά σε tube υπάρχει?
νομίζω στο mile end έχει μιά πίστα, την γνωρίζεις?
εγώ Ealing Broadway μένω.
αυτή την περίοδο είμαι αρκετά busy, για τέλος Μαίου το βλέπω να πηγαίνω όταν θα έχω ξεμπρεδέψει! λίγο πρίν έρθω Ελλάδα.
Γιατί οι Έλληνες δεν μπορούν να συμμετέχουν στη Φόρμουλα 1