Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
Μούσα φυσικά. Οι εξαιρετικές πωλήσεις της στην Ιταλία αποδεικνύουν την ποιότητα αυτού του αυτοκινήτου. Στα συν του ο ημιάκαμπτος άξονας που είναι πιο ανθεκτικός στις καταπονήσεις και μεγαλώνει το χώρο αποσκευών και τα δοκιμασμένα μηχανικά μέρη από το πούντο του 1999 στο οποίο βασίζεται. Το πολύ καλό τιμόνι στρίβει χωρίς μεγάλη δύναμη γεγονός που δρα θετικότατα στα ταξίδια. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του βέβαια είναι το εξαιρετικό ντιζάιν που διαφοροποιείται εντονότατα αισθητικά από το φίατ ιντέα, καθώς μόνο τα πολύ έμπειρα μάτια σχεδιαστών αυτοκινήτων μπορούν να ανακαλύψουν τις ανεπαίσθητες διαφορές . Επιπλέον προσφέρεται σε μία λογική τιμή εάν σκεφτούμε ότι η Λάντσια με το λανσάρισμα της νέας Δ έχει καθιερωθεί ακλόνητα πλέον σαν η τέταρτη πρίμιουμ μάρκα της Ιταλίας μετά τη Ferrari, τη λαμποργκίνι και τη μαζεράτι...
Το γκόλφ από την άλλη, έχει βρωμίσει ο τόπος από αυτά και αναρωτιέμαι το γιατί. Έχει το μικρότερο μεταξόνιο στην κατηγορία του, είναι σχεδόν το ίδιο με αυτό το σκόντα το οκτάβια που το αγοράζουν μόνο οι ταρίφες. Χώρια που το φτιάχνουν οι γερμαναράδες που δεν τους πάω καθόλου...
να προσεχουμε τι γραφουμε λιγο...δηλαδη συγκρινεται ο ημιακαμπτος αξονας της μουσα, με την αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων του γκολφ , σε ανεση και ακριβεια αντιδρασεων; ο ημιακαμπτος ειναι λυση οικονομικη και τιποτα αλλο.ως προς τα υπολοιπα ολοι εχουμε τα γουστα μας και τα κοληματα μας , ο γερμανοιταλικος πολεμος καλα κρατει εδω μεσα κατα τα αλλα , ομως το να ποσταρουμε τα μειονεκτηματα της πλευρας που υποστηριζουμε σαν πλεονεκτημα , μην το σχολιασω περαιτερω καλυτερα...
Μάλλον εσύ διάβαζε προσεκτικότερα τι γράφει ο φίλος! Εγραψε πουθενά για στριψίματα και ακρίβειες;
Στο μεγάλωσα....για δες τώρα.
αν αναφέρεσαι σε αυτό :
Το πολύ καλό τιμόνι στρίβει χωρίς μεγάλη δύναμη γεγονός που δρα θετικότατα στα ταξίδια.
δεν εννοεί αυτό που γράφεις ο φίλος.