-
-
Ξέρεις, όταν αποφάσισαν να τα αποσύρουν, όλα πήγαν στον ΟΔΔΥ, κάποια εξ αυτών ήταν σε καλή μηχανική κατάσταση... Οι Δήμοι απο τον ΟΔΔΥ, παιρνουν ότι γουστάρουν, χωρίς δημοπρασία, δεν ξέρω καν, αν δίνουν και χρήματα...
Αρα αυτά τα Δημοτικά λεωφορεία, μάλλον για ΟΔΔΥ μου κάνουν.... -
μηπως έχουμε ξεφύγει?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
:hmmm: μηπως έχουμε ξεφύγει?Για ποιο πράγμα μιλάς;
-
Ε τώρα τα χάρβαλα τα Ικάρια δεν είναι λίγο εκτός θέματος?
-
-
Τι είναι αυτό;;;;;...
Skoda-LIAZ 706 MT....
http://www.tedomtruck.cz/en/historie_en.htm...το οποιο μιας και η φωτο ειναι απο Βουλγαρια μαλλον ειναι κατασκευης του τοπικου εργοστασιου Μadara στο Shumen της Βορειοανατολικης Βουλγαριας.
http://www.madaragroup.com/index_aboutus_en.phpΛεωφορείο μάλον ελληνικής κατασκευής ''Atlas''.
Τα ΑTLAS ηταν Βουλγαρικα.Στην Ελλαδα τα αντιπροσωπευε ο Κοπελουζος.
-
-
Kαι που βρίσκονται αυτά αν επιτρέπεται?
-
Ακριβώς, πο υβρίσκονται ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΜΩΣ!!!
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Kαι που βρίσκονται αυτά αν επιτρέπεται?Ακριβώς, πο υβρίσκονται ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΜΩΣ!!!
Έχετε πμ.
-
-
Αν το σκάλιζες καλύτερα όμως θα βλεπες ότι δεν είναι AUSTIN...
Δες εδώ...
http://images.google.gr/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
Γενικά αυτά στην Ελλάδα τα έχω ακούσει ως Καναδέζες, και μείνανε μπόλικα μετά τον 2ΠΠ. Τα χρησιμοποιήσανε για ότι χρήση μπορείς να φανταστείς και ευτυχώς έχουν αναπαλαιωθεί μερικά.
Αλλά υπάρχουν και κάμποσα καρνάβαλα για να αναπαλαιωθούν κάμποσα ακόμα.Ένα τέτοιο είχε χρησιμοποιηθεί και σε μια σειρά του Alpha που νομίζω ότι λεγότανε το '10'.
Εκείνο που είδες και έγραφε AUSTIN, απλά είχε κοτσάρει ο ιδιοκτήτης ένα σήμα, πιθανών γιατί μαζί με το σήμα είχε δανειστεί και το μοτέρ από το κακόμοιρο το AUSTIN!
-
Σεβρολετ ειναι
-
-
-
-
Είναι όμως κλασσικά τα φορτηγάκια χωρίς ρεζέρβα μπροστά και χωρίς μεγάλο σήμα μπροστά;
-
-
Ο χρήστης KGK έγραψε:
Κι ένα άγνωστο που το σχήμα του μου μοιάζει Dodge. Ξέρετε τι είναι; Πληροφορίες;
Δεν ειεναι Dodge,αλλα Ford E100 (ECONOLINE) πρωτης γενιας:
The first E-Series was based on the compact Ford Falcon, sized roughly to compete with the 1961 Chevrolet Corvair Sportvan and Volkswagen Type 2, which was 172.3 in (4376 mm) long. The first E-Series had a flat nose with the engine between and behind the front seats, later adopted by the Chevrolet Van and Dodge A100. Early models had a 144 cid 6-cylinder engine with a manual 3 speed transmission. Later models had a 170 CID or 240 CID engines with an automatic transmission. It was an immediate success with utilities like the Bell Telephone System. In the first 1961 model year, 29,932 standard vans, 6,571 custom Econoline buses, 11,893 standard pickups and 3,000 custom pickups were made. It was originally offered as a cargo van, an 8-passenger van with 3 rows of seats (which carried the Ford Falcon name) and as a pickup truck. A 165 lb (75 kg) weight was fitted over the rear wheels to balance the front-heavy vehicle, sometimes removed by current owners.
ΠΗΓΗ:http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Econoline#1961-1967
classic bussy, trucky