Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia Ceed vs Seat Ibiza vs Fiat Punto vs Ford Fiesta κλπ...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia Ceed vs Seat Ibiza vs Fiat Punto vs Ford Fiesta κλπ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 2 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    264
    525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

      Ένα απλό παράδειγμα;
      Αν θέλεις άνεση χωρίς να πονά το αυτοκίνητο και η μέση σου, τότε απέφυγε μοντέλα που έχουν 17άρες ζάντες με ελαστικά 45άρια ή και 40άρια...
      Βρες κάποιο μοντέλο με ελαστικό που νά έχει προφίλ πάνω από 55 ...

      Δηλαδη, προτεινεις να επιλεξει αυτοκινητο συμφωνα με τις διαστασεις τροχων-ελαστικων?

      Ναι

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stormold last edited by

        Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:

        Ένα απλό παράδειγμα;
        Αν θέλεις άνεση χωρίς να πονά το αυτοκίνητο και η μέση σου, τότε απέφυγε μοντέλα που έχουν 17άρες ζάντες με ελαστικά 45άρια ή και 40άρια...
        Βρες κάποιο μοντέλο με ελαστικό που νά έχει προφίλ πάνω από 55 ...

        Δηλαδη, προτεινεις να επιλεξει αυτοκινητο συμφωνα με τις διαστασεις τροχων-ελαστικων?

        Για εμένα αυτό είναι ολίγον 'άκυρο' γιατί δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα τις ίδιες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.

        Είχες 17άρα ή θα έχεις 17άρα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
          ολα τα παραπανω μοντελα εχουν 15αρα ή 16αρα ζαντα, κανενα δεν εχει 17αρα, σκεφτομουν 16αρα παντως για λογους εμφανισης, απο ανεση πιστευω ειτε 15 ειτε 16 θα ναι το ιδιο περιπου, σωστα?

          Κοίτα οι 16άρες να έχουν προφίλ 195/55/16 ή 205/55/16 ... και θα είσαι άρχοντας.

          Και όμορφο θα είναι και δεν θα νομίζεις ότι πέφτεις σε πηγάδι όταν περνάς από λακούβα ή σαμαράκι...

          υ.γ. εγώ δεν θα έλεγα όχι και σε 60άρι προφίλ ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            night-rider last edited by

            16αρα με ελαστικο 45αρι τι λεει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stanfromgreece last edited by

              Ο χρήστης Storm έγραψε:

              Ένα απλό παράδειγμα;
              Αν θέλεις άνεση χωρίς να πονά το αυτοκίνητο και η μέση σου, τότε απέφυγε μοντέλα που έχουν 17άρες ζάντες με ελαστικά 45άρια ή και 40άρια...
              Βρες κάποιο μοντέλο με ελαστικό που νά έχει προφίλ πάνω από 55 ...

              Δηλαδη, προτεινεις να επιλεξει αυτοκινητο συμφωνα με τις διαστασεις τροχων-ελαστικων?

              Για εμένα αυτό είναι ολίγον 'άκυρο' γιατί δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα τις ίδιες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.

              Είχες 17άρα ή θα έχεις 17άρα;

              Το Insignia Cosmo έχει 18'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                night-rider last edited by

                για επαρχιακο δρομο παντως 16 το πολυ πιστευω... με τις σχετικες λακουβες παντα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stormold last edited by

                  Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
                  16αρα με ελαστικο 45αρι τι λεει?

                  Εγώ δεν θα ήθελα 45άρι ... Αλλά ούτε και 50άρι ...

                  Δυστυχώς τώρα το λούζομαι το 45άρι ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
                    Το Insignia Cosmo έχει 18'

                    Ωχ...
                    Και Γερμανικό και 18άρα;
                    Είχα το ASTRA με 16άρα και 205/50/16 και ωχ... ...
                    Φόραγε εργοστασιακά αμορτισέρ SACHS Τouring που θεωρούνται ψιλοσκληρά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stanfromgreece last edited by

                      Ο χρήστης Storm έγραψε:

                      Το Insignia Cosmo έχει 18'

                      Ωχ...
                      Και Γερμανικό και 18άρα;
                      Είχα το ASTRA με 16άρα και 205/50/16 και ωχ... ...
                      Φόραγε εργοστασιακά αμορτισέρ SACHS Τouring που θεωρούνται ψιλοσκληρά...

                      Με τα 18'ρια μια χαρά είναι (για εμένα τουλάχιστον)...τώρα δεν ξέρω τί κάνουν αυτοί που το έχουν παραγγείλει με τα έχτρα 20'ρια...
                      Αλλά... μάλλον είμαστε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosygatos last edited by

                        Και όμως, τα ριμάδια τα λάστιχα παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο απ'ότι περίμενα: έχω Fiat Bravo (συμφωνώ με τον italakia, στο εσωτερικό είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με το punto, ειδικά στην έκδοση sport που το έχω εγώ ). Γουστάρω τρελά, ως τώρα είναι πάνω από τις προσδοκίες μου, εκτός από ένα σημείο: την άνεση ανάρτησης. Και δε φταίει τόσο η ίδια η ανάρτηση (φταίει και αυτή λόγω ημιάκαμπτου πίσω, αλλά το καταλαβαίνω πότε είναι αυτή- άντε 20% του προβλήματος): είναι τα λάστιχα. 225/45/R16 και είμαι όλη την ώρα γκάπα - γκούπα στις λακκούβες. Είναι και sport ( τα λάστιχα έχουν δείκτη V, δε ζεσταίνονται με τίποτα το χειμώνα... ). Εδώ με το Punto ήμουν πιο ξεκούραστος από πλευράς άνεσης ανάρτησης...
                        Συμβουλή μου: άσε τις 17άρες-18άρες ζάντες, μόνο για μούρη είναι, εκτός και αν έχεις πολύ θηρίο μηχάνημα (το Bravo 150ps 250Nm και αν το πατήσω πολύ τότε μόνο σπινιάρει 1η - 2α. Αλλά θα μπορούσα να ζήσω και με λίγο παραπάνω σπινιάρισμα, ούτως ή άλλως έχει Antispin). Μια 16άρα το πολύ με 205/55 και μαλακά premiun ή economy λάστιχα, με δείκτη το πολύ H, και θα είσαι πολύ καλύτερα απ'ότι με τίποτα γακζιάρικο (και καλά...). Εκτός και αν κάποιος είναι gkazokiller , οπότε πάει σε πιο απόλυτες λύσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimidekas last edited by

                          Όσον αφορά την επιλογή ζάντας με κριτήριο την εμφάνιση νομίζω πως
                          πολύ σημαντικό ρόλο παίζει ο όγκος του αυτοκινήτου.
                          Στα Bravo, Golf, Leon, κ.λ.π. ίσως οι 16άρες να δείχνουν ''λίγες'', αν σκέφτεσαι όμως
                          κάτι σε ibiza, punto, fiesta είναι ότι πρέπει (πάντα αισθητικά μιλώντας)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
                            ...Μια 16άρα το πολύ με 205/55 και μαλακά premiun ή economy λάστιχα, με δείκτη το πολύ H, και θα είσαι πολύ καλύτερα απ'ότι με τίποτα γακζιάρικο (και καλά...). ...

                            Συμφωνώ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              night-rider last edited by

                              συμφωνω και εγω αλλα σε μερικα απο αυτα βαζουν 15αρα ζαντα και μου φαινεται μικρη.. γινεται να αλλαξει εστω με καποια χρεωση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Γίνεται αλλά εγώ δεν το προτείνω.

                                Η δική μου εμπειρία λέει ότι όταν αφήνεις τον εξουσιοδοτημένο έμπορα να σου αλλάζει τις ζάντες κατά την παραγγελία, τότε συνήθως θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα με ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση κλπ...κλπ...

                                Φυσικά υπάρχει και κόστος γιατί πρέπει να αλλάξεις και ζάντες και λάστιχα.

                                Θεωρώ ότι για μικρά αυτοκίνητα η 15άρα είναι ότι πρέπει...
                                Και για μικρομεσαία η 16άρα είναι ότι πρέπει...
                                Πάντα όμως με προφίλ ελαστικού από 55 και άνω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  volvozeus last edited by

                                  Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                  Πάντα όμως με προφίλ ελαστικού από 55 και άνω...

                                  Το νουμερο του προφιλ απο μονο του δεν λεει τιποτα....δηλαδη αν εχει 205/55 ειναι το ιδιο με 185/55?

                                  Ο αριθμος δηλωνει επι τοις εκατο του πελματος υψος του πλευρικου τοιχωματος. Η πρωτη περιπτωση ειναι δηλαδη 11,27 και η δευτερη 10,17! Οτιδηποτε κοντα στο 10 και πανω μπορει να το υποστηριξει ανετα μια συγχρονη αναρτηση. Το κοπανημα που περιγραφεις αμφιβαλω αν η διαφορα ενος εκατοστου θα το βελτιωσει (225/45=10,12 - 205/55=11,27)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                    Πάντα όμως με προφίλ ελαστικού από 55 και άνω...

                                    Το νουμερο του προφιλ απο μονο του δεν λεει τιποτα....δηλαδη αν εχει 205/55 ειναι το ιδιο με 185/55?

                                    Ο αριθμος δηλωνει επι τοις εκατο του πελματος υψος του πλευρικου τοιχωματος. Η πρωτη περιπτωση ειναι δηλαδη 11,27 και η δευτερη 10,17! Οτιδηποτε κοντα στο 10 και πανω μπορει να το υποστηριξει ανετα μια συγχρονη αναρτηση. Το κοπανημα που περιγραφεις αμφιβαλω αν η διαφορα ενος εκατοστου θα το βελτιωσει (225/45=10,12 - 205/55=11,27)

                                    Από την αρχή μιλώ για συγκεκριμένες διαστάσεις και δεν μιλω μόνο για το προφίλ.

                                    Eσύ αμφιβάλεις για το κοπάνημα Ok...
                                    Εγώ λέω να έρθεις μία βόλτα με το Peugeot 207 και με ελαστικό 205/45/17 και την Γαλλική του ανάρτηση και ίσως να σταματήσεις να αμφιβάλεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      volvozeus last edited by

                                      Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                      Πάντα όμως με προφίλ ελαστικού από 55 και άνω...

                                      Το νουμερο του προφιλ απο μονο του δεν λεει τιποτα....δηλαδη αν εχει 205/55 ειναι το ιδιο με 185/55?

                                      Ο αριθμος δηλωνει επι τοις εκατο του πελματος υψος του πλευρικου τοιχωματος. Η πρωτη περιπτωση ειναι δηλαδη 11,27 και η δευτερη 10,17! Οτιδηποτε κοντα στο 10 και πανω μπορει να το υποστηριξει ανετα μια συγχρονη αναρτηση. Το κοπανημα που περιγραφεις αμφιβαλω αν η διαφορα ενος εκατοστου θα το βελτιωσει (225/45=10,12 - 205/55=11,27)

                                      Από την αρχή μιλώ για συγκεκριμένες διαστάσεις και δεν μιλω μόνο για το προφίλ.

                                      Eσύ αμφιβάλεις για το κοπάνημα Ok...
                                      Εγώ λέω να έρθεις μία βόλτα με το Peugeot 207 και με ελαστικό 205/45/17 και την Γαλλική του ανάρτηση και ίσως να σταματήσεις να αμφιβάλεις...

                                      Δεν αμφισβητω οτι κοπαναει. Δεν εχω μπει καν σε 207 δεν μπορω να ξερω, δεχομαι την προσκληση . Απλα αυτο που λεω ειναι οτι αν βαλεις τελικα τη διασταση που λες δεν νομιζω οτι θα βελτιωθει!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosygatos last edited by

                                        Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                                        ...Απλα αυτο που λεω ειναι οτι αν βαλεις τελικα τη διασταση που λες δεν νομιζω οτι θα βελτιωθει!

                                        Λίγο το'να, λίγο τ'άλλο όμως, αλλάζουν αρκετά τα πράγματα: >...Μια **16άρα **το πολύ με 205/55 και **μαλακά **premiun ή economy λάστιχα, με **δείκτη **το πολύ H, και θα είσαι πολύ καλύτερα απ'ότι με τίποτα γκαζιάρικο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          night-rider last edited by

                                          πηρα σημερα καποια τηλεφωνα σε αντιπροσωπειες και κανενας δεν αλλαζει τα 15αρια σε 16αρια... οποτε θα παρουμε οτι δινουν... γενικα τι να περιμενω απο δωρα δινουν τιποτα ή λογω μειωσης να μη ζηταμε και πολλα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Φυσικά και να πιέσεις, δεν νομίζω ότι η μείωση του ΤΤ είναι εις βάρος τους. Να πουλήσουν θέλουν και φρόντισε να το κάνεις σαφές ότι εσύ μπορείς και να αναβάλεις την αγορά. Αυτοί μπορούν να αναβάλουν την πώληση;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 2 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr