-
Καλησπερα σε όλους,
Βρίσκομαι σε ένα δίλημμα σχετικά με την αγορά νέου αυτοκινήτου και θα ήθελα τις απόψεις σας.
Η κατηγορία που ήθελα να κινηθώ είναι αυτή των μικρομεσαίων SUV/TZIΠ κοντά στις 30.000 Ε. Η χρήση του θα είναι 80% σε άσφαλτο και 20% περίπου σε ελαφρούς χωματόδρομους, χιόνι κλπ και σίγουρα όχι Off-Road με την έννοια της λέξης.
Έχω λοιπόν καταλήξει στα παρακάτω μοντέλα που είναι μέσα στο budget μου με προτίμηση από πάνω προς τα κάτω:1.Ford Kuga 2.5
2.VW Tiguan 1.4 ή 2.0
3.Toyota RAV 4
4.Suzuki Grand Vitara 2.4
5. ?
6. ?Αν πραγματοποιηθεί και η μείωση που ακούμε (τέλη ταξινόμησης - φόρος) τότε πολύ πιθανό να κοιτάξω προς Audi Q5 μεριά (θα χρειαστεί να ανέβω 5-6.000 Ε. αλλά τα αξίζει)
Ποια είναι η άποψή σας ?
Ευχαριστώ
Αλέξης -
Καλησπερα σε όλους,
Βρίσκομαι σε ένα δίλημμα σχετικά με την αγορά νέου αυτοκινήτου και θα ήθελα τις απόψεις σας.
Η κατηγορία που ήθελα να κινηθώ είναι αυτή των μικρομεσαίων SUV/TZIΠ κοντά στις 30.000 Ε. Η χρήση του θα είναι 80% σε άσφαλτο και 20% περίπου σε ελαφρούς χωματόδρομους, χιόνι κλπ και σίγουρα όχι Off-Road με την έννοια της λέξης.
Έχω λοιπόν καταλήξει στα παρακάτω μοντέλα που είναι μέσα στο budget μου με προτίμηση από πάνω προς τα κάτω:1.Ford Kuga 2.5
2.VW Tiguan 1.4 ή 2.0
3.Toyota RAV 4
4.Suzuki Grand Vitara 2.4
5. ?
6. ?Αν πραγματοποιηθεί και η μείωση που ακούμε (τέλη ταξινόμησης - φόρος) τότε πολύ πιθανό να κοιτάξω προς Audi Q5 μεριά (θα χρειαστεί να ανέβω 5-6.000 Ε. αλλά τα αξίζει)
Ποια είναι η άποψή σας ?
Ευχαριστώ
Αλέξης -
Καλησπερα σε όλους,
Βρίσκομαι σε ένα δίλημμα σχετικά με την αγορά νέου αυτοκινήτου και θα ήθελα τις απόψεις σας.
Η κατηγορία που ήθελα να κινηθώ είναι αυτή των μικρομεσαίων SUV/TZIΠ κοντά στις 30.000 Ε. Η χρήση του θα είναι 80% σε άσφαλτο και 20% περίπου σε ελαφρούς χωματόδρομους, χιόνι κλπ και σίγουρα όχι Off-Road με την έννοια της λέξης.
Έχω λοιπόν καταλήξει στα παρακάτω μοντέλα που είναι μέσα στο budget μου με προτίμηση από πάνω προς τα κάτω:1.Ford Kuga 2.5
2.VW Tiguan 1.4 ή 2.0
3.Toyota RAV 4
4.Suzuki Grand Vitara 2.4
5. ?
6. ?Αν πραγματοποιηθεί και η μείωση που ακούμε (τέλη ταξινόμησης - φόρος) τότε πολύ πιθανό να κοιτάξω προς Audi Q5 μεριά (θα χρειαστεί να ανέβω 5-6.000 Ε. αλλά τα αξίζει)
Ποια είναι η άποψή σας ?
Ευχαριστώ
Αλέξης -
Οποιοδήποτε από τα προτεινόμενα θα σε καλύψει με βάση τα κριτήρια που αναφέρεις...
Δηλαδή ασφάλτινο τζιποειδές χωρίς να σε ενδιαφέρουν χώροι, φόροι, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά κλπ κλπ. -
Ο χρήστης alekons έγραψε:
Καλησπερα σε όλους,Βρίσκομαι σε ένα δίλημμα σχετικά με την αγορά νέου αυτοκινήτου και θα ήθελα τις απόψεις σας.
Η κατηγορία που ήθελα να κινηθώ είναι αυτή των μικρομεσαίων SUV/TZIΠ κοντά στις 30.000 Ε. Η χρήση του θα είναι 80% σε άσφαλτο και 20% περίπου σε ελαφρούς χωματόδρομους, χιόνι κλπ και σίγουρα όχι Off-Road με την έννοια της λέξης.
Έχω λοιπόν καταλήξει στα παρακάτω μοντέλα που είναι μέσα στο budget μου με προτίμηση από πάνω προς τα κάτω:1.Ford Kuga 2.5
2.VW Tiguan 1.4 ή 2.0
3.Toyota RAV 4
4.Suzuki Grand Vitara 2.4
5. ?
6. ?Αν πραγματοποιηθεί και η μείωση που ακούμε (τέλη ταξινόμησης - φόρος) τότε πολύ πιθανό να κοιτάξω προς Audi Q5 μεριά (θα χρειαστεί να ανέβω 5-6.000 Ε. αλλά τα αξίζει)
Ποια είναι η άποψή σας ?
Ευχαριστώ
ΑλέξηςΔες και το CX-7. τέλη 2.000cc , όμορφο, ίσως την καλύτερη οδική συμπεριφορά, αξιοπιστία.
-
Φίλε Αλέξη,
από αυτά που αναφέρεις στη λίστα σου με διαφορά τα καλύτερα SUV είναι τα Ford Kuga και VW Tiguan με το kuga να υπετερεί σε εμφάνιση και οδηγική απόλαυση. Είναι θέμα γούστου η επιλογή ανάμεσα σε αυτά τα δύο καθώς και παράγοντες όπως κατανάλωση, πάγεια έξοδα κλπ.
Το Toyota RAV4 είναι ένα κλικ πιο κάτω καθώς τα νέα SUV το ξεπέρασαν σε ποιότητα εσωτερικού (πολλά πλαστικά), επιδόσεις (θορυβώδης σχετικά κινητήρας) και εμφάνιση. Ωστόσο το Toyota RAV4 διατηρεί την κορυφαία αξιοπιστία του.
Ακόμη πιο κάτω είναι το Suzuki Grand Vitara με μέτρια οδηγική συμπεριφορά και αυξημένο θόρυβο μηχανής. Εχει αδύναμο κινητήρα και μέτριο σε αίσθητη κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι όμως καλύτερο σε σχέση με όλα τα άλλα στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Οσον αφορά τα ερωτηματικά σου, στο επίπεδο των Ford Kuga και VW Tiguan παίζουν τα Honda CR-V, Hyundai Santa Fe και Nissan X-Trail και ένα κλίκ πιο κάτω τα Chevrolet Captiva, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Kia Sorento, Mazda CX-7, Mitsubishi Outlander, Subaru Forester, Opel Antara, Renault Koleos, Citroën C-Crosser. Είναι θέμα γούστου και επιλογής και των προτεραιοτήτων που θέτεις.
Στο Audi Q5, πηγαίνεις στα premium. Σε αυτό έχω ενστάσεις μόνο στην οδηγική συμπεριφορά και σε κάποιες ατέλειες στην εργονομία στη θέση του οδηγού. Κατά τα άλλα είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο με τον καλύτερο κινητήρα εν συγκρίσει όλων των πιο πάνω.
Σταύρος
-
Ο χρήστης Steavers έγραψε:
...από αυτά που αναφέρεις στη λίστα σου με διαφορά **τα καλύτερα **SUV είναι τα Ford Kuga και VW Tiguan με το kuga να υπετερεί σε εμφάνιση και οδηγική απόλαυση. Είναι θέμα γούστου η επιλογή ανάμεσα σε αυτά τα δύο καθώς και παράγοντες όπως κατανάλωση, πάγεια έξοδα κλπ.
Το Toyota RAV4 είναι ένα κλικ πιο κάτω καθώς τα νέα SUV το ξεπέρασαν σε ποιότητα εσωτερικού (πολλά πλαστικά), επιδόσεις (θορυβώδης σχετικά κινητήρας) και εμφάνιση. Ωστόσο το Toyota RAV4 διατηρεί την κορυφαία αξιοπιστία του.
Ακόμη πιο κάτω είναι το Suzuki Grand Vitara με μέτρια οδηγική συμπεριφορά και αυξημένο θόρυβο μηχανής. Εχει αδύναμο κινητήρα και μέτριο σε αίσθητη κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι όμως καλύτερο σε σχέση με όλα τα άλλα στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Οσον αφορά τα ερωτηματικά σου, στο **επίπεδο **των Ford Kuga και VW Tiguan παίζουν τα Honda CR-V, Hyundai Santa Fe και Nissan X-Trail και ένα κλίκ πιο κάτω τα Chevrolet Captiva, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Kia Sorento, Mazda CX-7, Mitsubishi Outlander, Subaru Forester, Opel Antara, Renault Koleos, Citroën C-Crosser. Είναι θένα γούστου και επιλογής σις προτεραιότητες που θέτεις.
Στο Audi Q5, πηγαίνεις στα premium. Σε αυτό έχω **ενστάσεις **μόνο στην οδηγική συμπεριφορά και σε κάποιες ατέλειες στην εργονομία στη θέση του οδηγού. Κατά τα άλλα είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο με τον καλύτερο κινητήρα εν συγκρίσει όλων των πιο πάνω.Φίλε Σταύρο.... πολλή φόρα πήρες! Μου έχεις δημιουργήσει μια αρκετά αρνητική και δύσπιστη αίσθηση με τη δημοσίευσή σου.
Πώς αποφάσισες ποια είναι τα καλύτερα; Ποιο είναι το επίπεδο των Kuga και Τiguan όπου παίζουν κάποια αλλά άλλα είναι ένα κλίκ κάτω;;; Με ποια κριτήρια τα διακρίνεις; Θεωρώ ότι επειδή ο καθένας ιεραρχεί διαφορετικά τα πράματα καλό είναι να αναφέρεις τουλάχιστον τα δικά σου κριτήρια. Γιατί μοιάζουν να είναι πολύ διαφορετικά από τα δικά μου αλλά και πολλών άλλων...
Και όσο για τις ενστάσεις σου....
Θα παρακαλούσα λοιπόν, αν σου είναι εύκολο, για καλύτερη τεκμηρίωση των απόψεών σου. Ευχαριστώ! -
Φίλε alekons θα σε συμβούλευα να τσεκάρεις και τα μεταχειρισμένα διότι δεδομένου της οικονομικής , ίσως βρεις κάποια από τις μεγάλες ευκαιρίες που παίζουν...
Για το σκοπό που το προορίζεις, αν ήμουν στη θέση σου θα κοιτούσα σοβαρά το cx-7
-
Χωρίς κριτήρια δεν μπορείς να αξιολογήσεις τίποτα και στην προκειμένη κανένα αυτοκίνητο. Επιπλέον για να τα αναλύσεις χρειάζεσαι ολόκληρο άρθρο. Ωστόσο παραθέτω συνοπτικά τα παρακάτω δέκα κριτήρια με βάση τα οποία αξιολογώ τα αυτοκίνητα. Ολα τα αυτοκίνητα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε κάποιους τομείς. Οπότε καλύτερο θεωρείται αυτό που αθροιστικά τα καταφέρνει καλύτερα σε όλους τους τομείς, όπως επίσης καλό μπορεί να θεωρείται για κάποιον ένα αυτοκίνητο που είναι κορυφαίο σε ένα τομέα της αρεσκείας του αλλά δεν κάνει σημαντικές παραχωρήσεις σε κάποιους άλλους τομείς. Οπότε όλα είναι θέμα επιλογής και τι ζητάμε και σε ποιο τομέα να υπερέχει το αυτοκίνητο που θέλουμε.
- Κινητήρας και επιδόσεις αυτοκινήτου, εκτός δρόμου δυνατότητες αν πρόκειται για SUV – τετρακίνηση,
- Οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές, ανάρτηση, κιβώτιο ταχυτήτων,
- Ριφινίρισμα και καταστολή του θορύβου στο εσωτερικό
- Τιμή αγοράς σε σχέση με την πραγματική αξία του αυτοκινήτου στο εξωτερικό. Μεταπωλητική αξία.
- Τέλη κυκλοφορίας, εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, κατανάλωση, διαστήματα στα σέρβις και κόστος αυτών
- Ποιότητα και αξιοπιστία, χρησιμοποιούμενα υλικά (χρήση μαλακών ή σκληρών πλαστικών) και συναρμολόγιση-στιβαρότητα.
- Τεχνολογία, Ενεργητική και παθητική ασφάλεια, προστασία από κλοπή
- Αίσθηση θέσης οδήγησης και εργονομία, καθίσματα
- Διαθέσιμοι χώροι και πρακτικότητα,
- Εμφάνιση, προσφερόμενος εξοπλισμός
Επιπλέον κρίνεται η συνολική αίσθηση και εικόνα του αυτοκινήτου καταμετρώντας τα συν και τα πλην.
Οσον αφορά τις συγκρίσεις σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, βάζω την υψηλότερη επιμέρους βαθμολογία σε αυτό που ομολογουμένως τα καταφέρνει καλύτερα σε ένα τομέα και θεωρείται σημείο αναφοράς στην κατηγορία και αναλόγως βαθμολογούνται τα υπόλοιπα προς τα κάτω.
Σταύρος
-
Έτσι λοιπόν Σταύρο με βάση την ιεράρχησή σου για σένα το καλύτερο φαίνεται να είναι αυτό που έχει καταρχήν τον δυνατότερο κινητήρα και επιδόσεις. Αν όμως κάποιος άλλος πχ ο ενδιαφερόμενος έχει σαν πρώτο στις δικές του προτιμήσεις τους χώρους την εμφάνιση και τον εξοπλισμό και δεύτερο την πρακτικότητα και την κατανάλωση προφανώς θα βγάλει τελείως διαφορετικό μοντέλο για καλύτερο.... και για αυτόν είσαι τελείως λάθος και αν έπαιρνε αυτό που του λες μετά θα σε έβριζε!
Για αυτό λέω όχι να λέμε απλά αυτό θα πάρεις γιατί είναι το καλύτερο αλλά ότι εγώ θα έπαιρνα αυτό γιατί έτσι κι έτσι και για μένα έχει μεγάλη σημασία αυτό κι αυτό... (..και καλό είναι να λέμε και ότι: δεν λαμβάνω υπόψη μου το τάδε γιατί δεν γουστάρω τη μάρκα του ή γιατί δεν έχω αρκετή πληροφόρηση για αυτό) -
onyx εντελώς άστοχο και ανακριβές το σχόλιό σου με εμπάθεια και υποκειμενικότητα. Πρώτον, είτε δε διαβάζεις σωστά είτε δεν καταλαβαίνεις σωστά είτε δε θέλεις να καταλάβεις και αυτό διότι δεν έκανα καμμία ιεράρχηση αλλά ανέφερα 10 ισότιμα κριτήρια που όλα μαζί λαμβάνονται υπόψη σε μια επιλογή. Το κριτήριό μου συνεπώς δεν είναι μόνο οι επιδόσεις αλλά και τα 10 συνολικά κριτήρια ισότιμα. Αν εσύ έχεις πάθος με κάποιο μοντέλο το οποίο, κατά τη δική μου εκτίμηση προσφέρει συνολικά λιγότερα και κατά τη δική σου περισσότερα και ενοχλήθηκες είναι άλλο ζήτημα. Δεν έχεις παρά να θέσεις τα δικά σου κριτήρια και να απαντήσεις στο πιο θα επέλεγες εσύ και για ποιο λόγο. Επίσης στο αν κάποιος έχει ως προτεραιότητα ενα συγκεκριμένο κριτήριο όπως είχα αναφέρει (που αδυνατείς να αναγνώσεις) δεν έχει παρά να πάρει το μοντέλο που τον ικανοποιεί στα συγκεκριμένα 2, 3 ή και περισσότερα κριτήρια. Η αρχική λίστα αξιολόγησης κάποιων μοντέλων που είχα δόσει έχει να κάνει και με τα 10 συνολικά κριτήρια στο σύνολό τους και όχι με τις επιδόσεις. Πριν λοιπόν απαντήσεις, για να απαντάς σοβαρά και όχι άστοχα, καλό θα είναι να διαβάζεις λίγο καλύτερα και κυρίως να καταλαβαίνεις καλύτερα. Οσο για το συγκεκριμένο μοντέλο που ανέφερες και έδειξες εμπάθεια, πέρα από τη δική μου γνώμη, έχει λάβει τα καλύτερα σχόλια από τα πιο έγκυρα ξένα περιοδικά στην Ευρώπη και το μόνο μειονέκτημά του στην Ελλάδα είναι η αυξημένη κατανάλωση (λογικό λόγω turbo και ισχύος) και τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας και ίσως και τα 360+50 λίτρα του χώρου αποσκευών που είναι κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας. Τα δύο πρώτα δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με το αυτοκίνητο αλλά με τα οικονομικά κάποιου (οπότε απλά επιλέγεις) και το τρίτο είναι θέμα καθαρά προσωπικής επιλογής, όπως επίσης κάποιος μπορεί να μην κοιτάει καν κάποια συγκεκριμένα μοντέλα λόγω της χρήσης πλαστικού στο ταμπλό ή απαρχαιομένου κιβωτίου ταχυτήτων. Είναι πολλοί οι παράγοντες και τα δεδομένα μιας επιλογής ωστόσο υπάρχουν κάποια μοντέλα ομολογουμένως καλύτερα - στη συνολική εικόνα με βάση όλα τα κριτήρια -από κάποια άλλα.
-
πρέπει να αναφέρεις το πολύ 3 μοντέλα που σου αρέσουν και πληρούν τις ανάγκες σου.Μετά θα σου πω άποψη.Έτσι γενικά και αόριστα μέσα από μια 10άδα αυτοκινήτων να διαλέξει ο καθένας για σένα...δύσκολο.Τώρα πως κάποιοι έβγαλαν τα μισά άχρηστα και 2 αμάξια τα καλύτερα ούτε και ξέρω!
-
Αγαπητέ Σταύρο, νομίζω ότι εσύ παρανόησες γιατί εσύ δεν διάβασες καλά τι έλεγα.... Και σε διαβεβαιώνω ότι δεν έχω απολύτως τίποτα εναντίον των μοντέλων που αναφέρεις ούτε των άλλων και είμαι αρκετά ανοιχτός για να μπορέσω να προτείνω όποιο νομίζω ότι είναι πιο κατάλληλο για κάποιον (και όχι για μένα) αν μου πεί τι έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτόν.
Περίμενα να μου πεις με ποια σειρά ιεραρχείς τα κριτήρια που βγάζουν κάποια μοντέλα καλύτερα οπότε αυτό νόμισα ότι έχεις κάνει. Το ότι εσύ απλά παρέθεσες κριτήρια σε αριθμημένη σειρά αλλά χωρίς να εννοείς ότι είναι σε σειρά σημασίας πρέπει να το μαντέψουμε;;
Οπότε δεν νομίζω να τίθεται θέμα εμπάθειας κλπ και κανένα μοντέλο δεν ανέφερα ειδικά απλά χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα αυτά που εσύ είχες προτείνει. Μοιάζει ότι μάλλον εσύ έχεις κάποιο τέτοιο πρόβλημα...
Απλά πρέπει να βάλεις τα κριτήρια με τη σειρά που ισχύουν για σένα (που μερικές φορές δεν είναι και τόσο εύκολο). Αν για σένα είναι ισότιμα έχει καλώς, τώρα το λες. Για τους περισσότερους όμως κάποια πράγματα βαρύνουν περισσότερο πχ για μένα μια τιμή πχ 80.000 αποτελεί κάτι σημαντικά αρνητικό όπως και χώρος αποσκευών 100 λίτρα παραπάνω σημαντικά θετικό, οι κοντές σχέσεις δεν μου είναι καθόλου αδιάφορες και τα 3 διαφορικά τα θέλω.
Σκεπτόμενος σύμφωνα με τα παραπάνω αν ξαναδιαβάσεις αυτά που έγραψα ίσως να δεις ότι ουδεμία διάθεση είχα να θίξω εσένα ή τα αυτοκίνητα που επέλεξες. Ευχαριστώ και συγνώμη αν σου δημιούργησα αρνητικά συναισθήματα! -
Φίλε onyx, άρα η παρεξήγηση έχει να κάνει με το ότι θεώρησες πως ιεράρχησα τα κριτήρια. Ειναι για μένα όλα ισότημα και ανάλογα με το που θέλει να εστιάσει κάποιος επιλέγει. Άλλωστε ξέρουμε και οι δύο πως δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο, αλλά αυτοκίνητα με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε κάποιους επιμέρους τομείς. Μάλλον τελικά εννοούμε και οι δύο τα ίδια πράγματα. Οσον αφορά το Ford Kuga, που πρότεινα ως πρώτο συνοπτικά η αποψή μου είναι η εξής: αν είναι δεύτερη προτεραιότητα για κάποιον ο μεγάλος κυβισμός, τα τέλη, η κατανάλωση και ο μικρότερος σε σχέση με τον ανταγωνισμό χώρος αποσκευών, τότε το αγοράζει με κλειστά μάτια. Πιστεύω πως αυτό το αυτοκίνητο θα πετύχει σε μια χωρα όπως η Ελλάδα όταν φορέσει τον μελλοντικό ecoboost στα 1.6lt με 180hp περίπου. Οταν γίνει αυτό θα ταρακουνήσει πολύ τον ανταγωνισμό, διότι τώρα μειονεκτεί στον τομέα της κατανάλωσης, κάτι το οποίο φυσικά έχει να κάνει με το πόσο το αντέχει κάποιος και όχι με τον υπέροχο αυτό κινητήρα που φοράει. Εκτίμησή μου είναι πως σταδιακά πρέπει να αγοράζουμε αυτοκίνητα με κινητήρες προδιαγραφών EU5 και χαμηλών εκπομπών CO2.
-
Αυτή ακριβώς ήταν η παρεξήγηση.
Και αυτά που λες τώρα είναι αυτά που σου ζητούσα να πεις από την αρχή. Αυτή ήταν μια τεκμηριωμένη άποψη που πραγματικά βοηθάει τόσο τον ενδιαφερόμενο όσο και εμένα και όλους όσους το διαβάζουν. Μπορεί κάποιος να καταλάβει αν ένα αυτοκίνητο είναι κατάλληλο για αυτόν ή όχι. -
Φιλε alekons δεν ξερω αν ήδη αγόρασες ή έχεις καταλήξει σε SUV αλλά τα νέα δεδομένα με τα κίνητρα και τις προσφορές μας επιτρέπουν να αγοράσουμε με τα λεφτά που ανέφερες και λίγο πιο πάνω ένα αυτοκίνητο που πριν θα κόστιζε γύρω στα 40χιλιάρικα ή και περισσότερο. Προσωπικά αγόρασα το Mazda CX-7 2.3L GRAND TOURING για το οποίο με το προηγούμενο καθεστώς ήθελες περίπου 43.000 και με τις προσφορές έως 7 Αυγούστου το παίρνεις με 34-35χιλιάρικα περίπου. Ενδεικτικά το Autotriti κάνει αυτή τη βδομάδα σύγκριση ανάμεσα σε Audi Q5 και Mazda CX-7. Ακόμη και το Audi Q5 έχει κατέβει στα 39χιλ. Είναι η πιο κατάλληλη εποχή για μια καλή αγορά ενός SUV.
-
Το Q5 παίζει γύρω στις 42000-45000 γιά μέτρια εξοπλισμένο και με επιτόκιο 10 % , το Χ3 γύρω στα 39000 πάλι με 10% επιτόκιο και τα άλλα παίζουν από 25000 - 32000 ενώ τα επιτόκια είναι γύρω στο 5% . Αν δεν το χρησιμοποιείς σε κέντρο Αθήνας , οπωσδήποτε ντίζελ . Υπ ' όψη ότι στα ντίζελ οι premium μάρκες είναι άλλες από τις συνηθισμένες εκτος της BMW που έχει καλό 2λιτρο .
-
Suv με ντηζελ ειναι η λύση...
Το Kuga δεν θα το συστηνα με τιποτε...Ford και αξιόπιστο δεν γινεται...
Πάρτε RAV,Vitara,Τiguan,Χ Trail αλλά και X3,Q5, με diesel αν το αντέχει η τσέπη σας...
Σε βενζίνες πάλι,τα τουρμπάτα αξίζουν αλλά δεν παίζει RAV,X3,Vitara γιατι δεν θα αποφύγετε το κουπί με το λεβιε ταχυτήτων ωστε να κινηθειτε αξιοπρεπώς... -
GTZ το ντίζελ είναι όντως μια καλή επιλογή αν κυκλοφορεί κάποιος στην επαρχία, ωστόσο η αξιολόγησή σου περί αξιοπιστίας δε συνάδει με αυτές των πιο έγκυρων πηγών (περιοδικών, φορέων και στατιστικών μελετών). Επίσης μια εταιρία κατασκευάζει περισσότερο και λιγότερο αξιόπιστα μοντέλα στη γκάμα των προϊόντων της. Παίζει ακόμη ρόλο σε ποια πλατφόρμα τα κατασκευάζει και σε ποιο εργοστάσιο. Το Vitara που συστήνεις έχεις ως μοναδικό καλό επάνω του την καλή σχεδίαση και τις καλές εκτός δρόμου δυνατότητες. Αλλά υποφέρει σε πολλά άλλα...και στην άσφαλτο σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα. Τα υπόλοιπα είναι καλά εκτός του X3 που 'πάλιωσε' και θα αντικατασταθεί εκτός των τόσων αρνητικών σχολίων που έχει δεχτεί σε σχέση με τα χρήματα που ζητάει. Αλοίμονο αν κάποιος αγόραζε την X3 σε διαδικασία αντικατάστασης αντί του Q5, εκτός φυσικά την περίπτωση που δεν τον απασχολούσε αυτό.
-
Ο χρήστης Steavers έγραψε:
GTZ το ντίζελ είναι όντως μια καλή επιλογή αν κυκλοφορεί κάποιος στην επαρχία, ωστόσο η αξιολόγησή σου περί αξιοπιστίας δε συνάδει με αυτές των πιο έγκυρων πηγών (περιοδικών, φορέων και στατιστικών μελετών). Επίσης μια εταιρία κατασκευάζει περισσότερο και λιγότερο αξιόπιστα μοντέλα στη γκάμα των προϊόντων της. Παίζει ακόμη ρόλο σε ποια πλατφόρμα τα κατασκευάζει και σε ποιο εργοστάσιο. Το Vitara που συστήνεις έχεις ως μοναδικό καλό επάνω του την καλή σχεδίαση και τις καλές εκτός δρόμου δυνατότητες. Αλλά υποφέρει σε πολλά άλλα...και στην άσφαλτο σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα. Τα υπόλοιπα είναι καλά εκτός του X3 που 'πάλιωσε' και θα αντικατασταθεί εκτός των τόσων αρνητικών σχολίων που έχει δεχτεί σε σχέση με τα χρήματα που ζητάει. Αλοίμονο αν κάποιος αγόραζε την X3 σε διαδικασία αντικατάστασης αντί του Q5, εκτός φυσικά την περίπτωση που δεν τον απασχολούσε αυτό.To Q5 πρόκειται για περίπτωση αυτοκινήτου που το βλέπει κανεις μόνο στα χαρτιά...Για να το πάρεις όπως θέλεις ακόμη και με το βασικό εξοπλισμό,πρέπει να περιμενεις 6-7 μηνες.Ετοιμοπαράδοτα ειναι κάποια κομμάτια με αυτοματο κιβωτιο που εχουν κάποιο εξτρά εξοπλισμό που φθάνει την τιμή στα 55000...
Αντιθετα η Χ3 παρ'ότι ειναι στη δυση της καριέρας της προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή...και δεν περιμένεις τόσο.Με αυτά τα δεδομένα ειναι λογικό να προτιμήσει κανεις τη Χ3 αντι οποιουδήποτε Q5...Ειναι λυπηρό,τέλος,η αξιοπιστία να καθορίζεται απο τη χωρα κατασκευής και όχι απο κάποια στάνταρ που εχει η συγκεκριμένη βιομηχανία και που πρέπει να τηρούνται παντού...(για τη Φορντ νομίζω μιλάμε).Οι άλλες εταιρίες πάντως που ανάφερα δεν έχουν αλλαγές στην ποιότητα τέτοιου ειδους...
Μικρομεσαίο SUV .... Ποιό ?