-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για το πρωτο:
τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λάθος θέση αυτή πάνω στο τιμόνι, καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν το τιμόνι όταν αυτό στρίβει. Προτιμώ τα σταθερά (πάντα το δεξί θα ανεβάζει π.χ.) και μεγάλα, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι τη θέση του paddle και ως εκ τούτου την αλλαγή.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για το πρωτο:
τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λάθος θέση αυτή πάνω στο τιμόνι, καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν το τιμόνι όταν αυτό στρίβει. Προτιμώ τα σταθερά (πάντα το δεξί θα ανεβάζει π.χ.) και μεγάλα, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι τη θέση του paddle και ως εκ τούτου την αλλαγή.
+1000! Υπάρχει σοβαρός λόγος που οι καθαρόαιμες κατασκευές (Ferrari, Lamborghini κλπ) έχουν σταθερά paddles. Πάνω στο τιμόνι είναι συμβιβασμός.
-
Και εγώ αφού τα είδα σε καθαρόαιμες κατασκευές (πόνι βέβαια, όχι άλογα) το λέω!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για το πρωτο:
τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λάθος θέση αυτή πάνω στο τιμόνι, καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν το τιμόνι όταν αυτό στρίβει. Προτιμώ τα σταθερά (πάντα το δεξί θα ανεβάζει π.χ.) και μεγάλα, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι τη θέση του paddle και ως εκ τούτου την αλλαγή.
+1000! Υπάρχει σοβαρός λόγος που οι καθαρόαιμες κατασκευές (Ferrari, Lamborghini κλπ) έχουν σταθερά paddles. Πάνω στο τιμόνι είναι συμβιβασμός.
Αυτο ειναι σχετικο...Υπαρχει και σοβαρος λογος που οι αγωνιστικες κατασκευες που συμμετεχουν στο BTCC, WTCC και DTM αντιστοιχα εχουν τα paddles κολλημενα στο τιμονι.
Και εκει στην αγωνιστικη οδηγηση η πιεση το αγχος, οι συνεχομενες στροφες ειναι δεδομενα. Αρα μαλλον κατι θα ξερουν παραπανω... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για το πρωτο:
τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λάθος θέση αυτή πάνω στο τιμόνι, καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν το τιμόνι όταν αυτό στρίβει. Προτιμώ τα σταθερά (πάντα το δεξί θα ανεβάζει π.χ.) και μεγάλα, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι τη θέση του paddle και ως εκ τούτου την αλλαγή.
Σε περίπτωση που έχεις στριμμένο το τιμόνι, και το κιβώτιο στην επιλογή +/-, την αλλαγή την κάνεις από τον κανονικό επιλογέα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Για το πρωτο:
τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λάθος θέση αυτή πάνω στο τιμόνι, καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν το τιμόνι όταν αυτό στρίβει. Προτιμώ τα σταθερά (πάντα το δεξί θα ανεβάζει π.χ.) και μεγάλα, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι τη θέση του paddle και ως εκ τούτου την αλλαγή.
Σε περίπτωση που έχεις στριμμένο το τιμόνι, και το κιβώτιο στην επιλογή +/-, την αλλαγή την κάνεις από τον κανονικό επιλογέα.
Tην αλλαγη την κανεις αν θες ΚΑΙ απο τον επιλογεα. ΟΜΩΣ στην θεση sport (βγαζοντας δηλαδη τον επιλογεα απο την θεση +/- που βρισκεται δεξια του D) δηλαδη εκει που η αποκριση συνολικα κινητηρα-μεταδοσης ειναι καλυτερη, οι αλλαγες γινονται μονο απο τα 'αυτακια'.
-
Φίλε vasgti, αυτό όμως ακυρώνει την διάταξη!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για το πρωτο:
τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λάθος θέση αυτή πάνω στο τιμόνι, καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν το τιμόνι όταν αυτό στρίβει. Προτιμώ τα σταθερά (πάντα το δεξί θα ανεβάζει π.χ.) και μεγάλα, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι τη θέση του paddle και ως εκ τούτου την αλλαγή.
+1000! Υπάρχει σοβαρός λόγος που οι καθαρόαιμες κατασκευές (Ferrari, Lamborghini κλπ) έχουν σταθερά paddles. Πάνω στο τιμόνι είναι συμβιβασμός.
Αυτο ειναι σχετικο...Υπαρχει και σοβαρος λογος που οι αγωνιστικες κατασκευες που συμμετεχουν στο BTCC, WTCC και DTM αντιστοιχα εχουν τα paddles κολλημενα στο τιμονι.
Και εκει στην αγωνιστικη οδηγηση η πιεση το αγχος, οι συνεχομενες στροφες ειναι δεδομενα. Αρα μαλλον κατι θα ξερουν παραπανω...Πες μας Γρηγόρη που το είδες αυτό στο DTM ή στο WTC? Τα αγωνιστικά έχουν paddles πάνω στο τιμόνι μόνο όταν το τιμόνι δεν έχει πάνω από 1 στροφή από άκρη σε άκρη (πχ μονοθέσια) και άρα οι οδηγοι δεν αλλάζουν ποτέ την θέση των χεριών τους πάνω σε αυτό. Όταν αλλάζει η θέση των χεριών, τα paddles είναι σταθερά στην κολώνα.
-
Κοίτα αυτό μου τυχαίνει συνήθως στα φανάρια όταν είμαι πρώτος και θέλω να στρίψω. Συνήθως πάνω που αρχίζει να γεμίζει η πρώτη έρχεται το cornering και για να μην γίνομαι τιραμόλα η λύση είναι δίνω μια προς τα εμπρός στον επιλογέα και με την αστραπιαία αλλαγή σε 2α και το πλασάρισμα στον κάθετο δρόμο έχω φύγει κάτι κολώνες. Έχει πλάκα να βλέπεις τους άλλους να είναι ακόμα πάνω στην γωνία στην διαδικασία του στριψίματος.
Σε στροφοδιαδρομές με διευκολύνουν πολύ τα paddles και ποτέ δεν έχω χάσει αλλαγή ακόμα και μέσα σε κλειστές στροφές.
-
και δε μου λέτε κάτι άλλο. Σε περίπτωση που δεν έχει η έκδοση που παίρνεις τα κουμπιά στο τιμόνι για τις αλλαγές, χειροκίνητη λειτουργία έχει μόνο στη θέση D?
-
-
Σήμερα έκανα ένα δεύτερο test drive σε ένα Golf VI 160PS DSG. Η πρώτη δοκιμή δε μου είχε επιτρέψει να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα, καθώς δεν είχα τη δυνατότητα να δοκιμάσω το αμάξι σε γρήγορη οδήγηση (ο δρόμος, παρότι μεγάλος, είχε αρκετή κίνηση). Η σημερινή διαδρομή ήταν πολύ καλύτερη και συνδύαζε αυτοκινητόδρομο με επαρχιακό δρόμο με πολλές στροφές (κάποιες αρκετά απότομες). Το συμπέρασμά μου; ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις, μπορείς να έχεις τη μέγιστη επιτάχυνση, με ένα απλό βύθισμα του γκαζιού. Δε σε ενδιαφέρει ούτε σε τι ταχύτητα είσαι, ούτε πόσες στροφές έχεις, τίποτα απολύτως. Πατάς τέρμα το γκάζι και εκτοξεύεσαι. Κολλάς στο κάθισμα κυριολεκτικά. Σε σχέση με το χειροκίνητο Scirocco που οδήγησα, αυτό σου δίνει την εντύπωση ότι έχει πολύ περισσότερη δύναμη, παρόλο που έχουν τον ίδιο ακριβώς κινητήρα. Μπορεί, θεωρητικά, το χειροκίνητο και το DSG να έχουν τους ίδιους χρόνους, όμως πρακτικά, σε καθημερινή οδήγηση, το DSG θα είναι αισθητά πιο γρήγορο, εφόσον κάνει πάντα τέλειες αλλαγές. Και πιο οικονομικό φυσικά, αν το έχεις στο D. Θα προτιμούσα βέβαια κι εγώ τα paddles να είναι σταθερά και όχι πάνω στο τιμόνι, ώστε να βολεύει περισσότερο στις στροφές, όμως αυτό είναι νομίζω λεπτομέρεια σε σχέση με τη συνολική εικόνα του κιβωτίου. Για να μη μιλήσω και για την κίνηση στην πόλη, όπου πραγματικά θα είναι η μέρα με τη νύχτα, σε σχέση με το χειροκίνητο.
Την πρώτη φορά ήμουν επιφυλακτικός, τώρα όμως πλέον αποφάσισα. DSG οπωσδήποτε. Το χειροκίνητο έχει πια πεθάνει. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σε στροφοδιαδρομές με διευκολύνουν πολύ τα paddles και ποτέ δεν έχω χάσει αλλαγή ακόμα και μέσα σε κλειστές στροφές.Ή σκέφτεσαι εξαιρετικά γρήγορα (Βας Μνεμόνικ φάση) ή έχεις χέρια τιραμόλα και τα μπερδεύεις σε κλειστές στροφές γρήγορης διαδρομής.
Δεν εξηγείται αλλιώς, αφού σε μια κλειστή στροφή το ανέβασμα π.χ. θα πάει στην απέναντι θέση σε σχέση με κανονικά.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
και δε μου λέτε κάτι άλλο. Σε περίπτωση που δεν έχει η έκδοση που παίρνεις τα κουμπιά στο τιμόνι για τις αλλαγές, χειροκίνητη λειτουργία έχει μόνο στη θέση D?Η χειροκίνητη λειτουργία είναι άσχετη από το D και το S. Αυτά είναι τα αυτόματα προγράμματα. Το χειροκίνητο είναι δίπλα από το D, αλλά αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία, θα μπορούσε να ήταν οπουδήποτε. Ακόμη και στα αυτόματα προγράμματα όμως μπορείς πάντα να το γυρίσεις στο χειροκίνητο απλά πατώντας τα paddles. Το Scirocco έχει paddles σε όλες τις εκδόσεις. Έχω την εντύπωση ότι πλέον όλα τα VW έχουν paddles, εφόσον το Golf που οδήγησα τα είχε παρόλο που ο επιλογέας του ήταν ο απλός και όχι ο σπορ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σε στροφοδιαδρομές με διευκολύνουν πολύ τα paddles και ποτέ δεν έχω χάσει αλλαγή ακόμα και μέσα σε κλειστές στροφές.
Ή σκέφτεσαι εξαιρετικά γρήγορα (Βας Μνεμόνικ φάση) ή έχεις χέρια τιραμόλα και τα μπερδεύεις σε κλειστές στροφές γρήγορης διαδρομής.
Δεν εξηγείται αλλιώς, αφού σε μια κλειστή στροφή το ανέβασμα π.χ. θα πάει στην απέναντι θέση σε σχέση με κανονικά.
Έχω φροντίσει να έχω αλλάξει πιο πριν ή να ανεβάσω σχέση όταν επανέρχεται το τιμόνι και σημαδεύω την έξοδο.
Εντάξει δεν είναι και κανά ατμοσφαιρικό 1400αρι να έχεις τον κίνδυνο να 'κρεμάσει' ο κινητήρας μέσα στην στροφή.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σε στροφοδιαδρομές με διευκολύνουν πολύ τα paddles και ποτέ δεν έχω χάσει αλλαγή ακόμα και μέσα σε κλειστές στροφές.
Ή σκέφτεσαι εξαιρετικά γρήγορα (Βας Μνεμόνικ φάση) ή έχεις χέρια τιραμόλα και τα μπερδεύεις σε κλειστές στροφές γρήγορης διαδρομής.
Δεν εξηγείται αλλιώς, αφού σε μια κλειστή στροφή το ανέβασμα π.χ. θα πάει στην απέναντι θέση σε σχέση με κανονικά.
Έχω φροντίσει να έχω αλλάξει πιο πριν ή να ανεβάσω σχέση όταν επανέρχεται το τιμόνι και σημαδεύω την έξοδο.
Εντάξει δεν είναι και κανά ατμοσφαιρικό 1400αρι να έχεις τον κίνδυνο να 'κρεμάσει' ο κινητήρας μέσα στην στροφή.
Δεν θα ανεβάσει μόνο του κοντά στον κόφτη και ας είναι στην χειροκίνητη λειτουργία;
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Σε στροφοδιαδρομές με διευκολύνουν πολύ τα paddles και ποτέ δεν έχω χάσει αλλαγή ακόμα και μέσα σε κλειστές στροφές.
Ή σκέφτεσαι εξαιρετικά γρήγορα (Βας Μνεμόνικ φάση) ή έχεις χέρια τιραμόλα και τα μπερδεύεις σε κλειστές στροφές γρήγορης διαδρομής.
Δεν εξηγείται αλλιώς, αφού σε μια κλειστή στροφή το ανέβασμα π.χ. θα πάει στην απέναντι θέση σε σχέση με κανονικά.
Έχω φροντίσει να έχω αλλάξει πιο πριν ή να ανεβάσω σχέση όταν επανέρχεται το τιμόνι και σημαδεύω την έξοδο.
Εντάξει δεν είναι και κανά ατμοσφαιρικό 1400αρι να έχεις τον κίνδυνο να 'κρεμάσει' ο κινητήρας μέσα στην στροφή.
Δεν θα ανεβάσει μόνο του κοντά στον κόφτη και ας είναι στην χειροκίνητη λειτουργία;
Ναι
Απλά προσωπικά πολύ σπάνια το αφήνω κοντά στον κόφτη να αλλάξει μόνο του. Συνήθως κάνω ο ίδιος την αλλαγή ελάχιστα πριν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για το πρωτο:
τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λάθος θέση αυτή πάνω στο τιμόνι, καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν το τιμόνι όταν αυτό στρίβει. Προτιμώ τα σταθερά (πάντα το δεξί θα ανεβάζει π.χ.) και μεγάλα, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι τη θέση του paddle και ως εκ τούτου την αλλαγή.
+1000! Υπάρχει σοβαρός λόγος που οι καθαρόαιμες κατασκευές (Ferrari, Lamborghini κλπ) έχουν σταθερά paddles. Πάνω στο τιμόνι είναι συμβιβασμός.
Αυτο ειναι σχετικο...Υπαρχει και σοβαρος λογος που οι αγωνιστικες κατασκευες που συμμετεχουν στο BTCC, WTCC και DTM αντιστοιχα εχουν τα paddles κολλημενα στο τιμονι.
Και εκει στην αγωνιστικη οδηγηση η πιεση το αγχος, οι συνεχομενες στροφες ειναι δεδομενα. Αρα μαλλον κατι θα ξερουν παραπανω...Πες μας Γρηγόρη που το είδες αυτό στο DTM ή στο WTC? Τα αγωνιστικά έχουν paddles πάνω στο τιμόνι μόνο όταν το τιμόνι δεν έχει πάνω από 1 στροφή από άκρη σε άκρη (πχ μονοθέσια) και άρα οι οδηγοι δεν αλλάζουν ποτέ την θέση των χεριών τους πάνω σε αυτό. Όταν αλλάζει η θέση των χεριών, τα paddles είναι σταθερά στην κολώνα.
Aυτο το ειδα ή σε WTCC/BTCC ή σε DTM. Παντως ηταν αυτοκινητο
και οχι μονοθεσιο. , και το τιμονι ειχε κολλημενα τα paddles
και εδειχνε τα χερια του οδηγου να κανουν ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ.
Οπως και να εχει αν και σιγουρα ο καθενας εχει το δικο του στυλ,
επειδη εχει τυχει να οδηγησω και DSG σε μεγαλη διαδρομη αλλα και με σταθερα paddles
σε αλλο (πολυ υψηλοτερης κατηγοριας) αυτοκινητο, εμενα τουλαχιστον τα χερια μου
μπερδευοντουσαν με τα σταθερα και μου δημιουργουσαν ψυχολογικη ανασφαλεια
γιατι ηταν πολυ κοντα προς το τιμονι, (σε σημειο που να μην μπορεις να ανοιξεις
τα ακρα των χεριων σου προς την κολωνα για να μην μπλεχτουν με τα paddles!)
Αντιθετα με το DSG εκτος απο αυτο που δεν εχεις προβλημα, μπορεις να αλλαζεις
και επανω σε στροφες χωρις να παιρνεις τα χερια σου απο το '9 και τεταρτο' (ή ουτε να ανοιγεις τα ακρα σου για να πατησεις την αλλαγη που χρειαζεται κρατωντας τους αντιχειρες μεσα στο τιμονι), οπου
ειναι και ο σωστος τροπος ακομα και για γρηγορη οδηγηση (με τους αντιχειρες μεσα στο τιμονι στο '9:15'). -
Greg, μάλλον κάπου το χάνω. Αφού τα πάντλες ( ) κινούνται μαζί με το τιμόνι, σε ενδεχόμενη στροφή δεν είναι στη θέση 9:15. Μπορεί το ανέβασμα/κατέβασμα να φτάσει πάνω (μαζί με το χέρι, δεν λέω, βολικό) αλλά να φτάσει και απέναντι (μαζί με το χέρι=μπερδούκλωμα, μη βολικό).
Όχι ότι θα συμβαίνει κάθε μέρα κάτι τέτοιο, να θέλεις να ανεβοκατεβάζεις με το τιμόνι σε περίεργες γωνίες, αλλά νομίζω ότι είναι σαφέστατα ergonomicker. Περισσότερο φιλοσοφική δηλαδή, παρά καθημερινοπρακτική η κουβέντα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για το πρωτο:
τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι λάθος θέση αυτή πάνω στο τιμόνι, καθώς τα χέρια δεν ακολουθούν το τιμόνι όταν αυτό στρίβει. Προτιμώ τα σταθερά (πάντα το δεξί θα ανεβάζει π.χ.) και μεγάλα, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να χάσει το χέρι τη θέση του paddle και ως εκ τούτου την αλλαγή.
+1000! Υπάρχει σοβαρός λόγος που οι καθαρόαιμες κατασκευές (Ferrari, Lamborghini κλπ) έχουν σταθερά paddles. Πάνω στο τιμόνι είναι συμβιβασμός.
Αυτο ειναι σχετικο...Υπαρχει και σοβαρος λογος που οι αγωνιστικες κατασκευες που συμμετεχουν στο BTCC, WTCC και DTM αντιστοιχα εχουν τα paddles κολλημενα στο τιμονι.
Και εκει στην αγωνιστικη οδηγηση η πιεση το αγχος, οι συνεχομενες στροφες ειναι δεδομενα. Αρα μαλλον κατι θα ξερουν παραπανω...Πες μας Γρηγόρη που το είδες αυτό στο DTM ή στο WTC? Τα αγωνιστικά έχουν paddles πάνω στο τιμόνι μόνο όταν το τιμόνι δεν έχει πάνω από 1 στροφή από άκρη σε άκρη (πχ μονοθέσια) και άρα οι οδηγοι δεν αλλάζουν ποτέ την θέση των χεριών τους πάνω σε αυτό. Όταν αλλάζει η θέση των χεριών, τα paddles είναι σταθερά στην κολώνα.
Aυτο το ειδα ή σε WTCC/BTCC ή σε DTM. Παντως ηταν αυτοκινητο
και οχι μονοθεσιο. , και το τιμονι ειχε κολλημενα τα paddles
και εδειχνε τα χερια του οδηγου να κανουν ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ.
Οπως και να εχει αν και σιγουρα ο καθενας εχει το δικο του στυλ,
επειδη εχει τυχει να οδηγησω και DSG σε μεγαλη διαδρομη αλλα και με σταθερα paddles
σε αλλο (πολυ υψηλοτερης κατηγοριας) αυτοκινητο, εμενα τουλαχιστον τα χερια μου
μπερδευοντουσαν με τα σταθερα και μου δημιουργουσαν ψυχολογικη ανασφαλεια
γιατι ηταν πολυ κοντα προς το τιμονι, (σε σημειο που να μην μπορεις να ανοιξεις
τα ακρα των χεριων σου προς την κολωνα για να μην μπλεχτουν με τα paddles!)
Αντιθετα με το DSG εκτος απο αυτο που δεν εχεις προβλημα, μπορεις να αλλαζεις
και επανω σε στροφες χωρις να παιρνεις τα χερια σου απο το '9 και τεταρτο' (ή ουτε να ανοιγεις τα ακρα σου για να πατησεις την αλλαγη που χρειαζεται κρατωντας τους αντιχειρες μεσα στο τιμονι), οπου
ειναι και ο σωστος τροπος ακομα και για γρηγορη οδηγηση (με τους αντιχειρες μεσα στο τιμονι στο '9:15').Πάντως στο FIA GT τα paddles είναι στην κολώνα (Ferrari 430 GT2, Maserati MC12 κλπ). Το πρόβλημα δεν είναι σε στροφές που δεν χρειάζεται να πάρεις τα χέρια από την 9:15 που είναι και η σωστή όπως ακριβώς είπες, αλλά σε στροφές που ακόμα και με σταύρωμα δεν φτάνει το lock για να τις πάρεις, πχ φουρκέτες ή πολύ κλειστές.
ΥΓ: Τι αυτοκίητο ήταν εκέινο με τα σταθερά paddles?
VW Scirocco