-
Ξεφυλλίζοντας σήμερα μια από τις προχτεσινές κυριακάτικες, έπεσα σε αυτό, το οποίο, μεσα στην άγνοιά μου, το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.
(οι επισημάνσεις δικές μου)του Παντελή Μπουκάλα
Δεν είναι η πρώτη φορά στη νεοελληνική ιστορία που ένα ενδυματολογικό αξεσουάρ εκλαμβάνεται σαν σύμβολο ανταρσίας από όσους το προσθέτουν εκτάκτως στην τυπική στολή τους και σαν τεκμήριο ανομίας από όσους βλέπουν να το φορούν άλλοι και το βαθμολογούν με βάση τη δική τους κοπτοραπτική ιδεολογία. Οπως σε όλα σχεδόν τα πράγματα που ξεκινούν αυθόρμητα, και στα ενδυματολογικά το πάνω χέρι τα παίρνει κάποια στιγμή η αγορά, που, για να επιβάλει τους νόμους της ακόμα κι εκεί όπου θεωρείται παρείσακτη, επιχειρεί να αφομοιώσει ό,τι είναι ή θέλει να φαίνεται αιρετικό, επιχειρεί δηλαδή να λειάνει και να κάνει μόδα ένα όντως ή κατά φαντασίαν σημάδι ετεροδοξίας. Μήπως και το σύμβολο της ειρήνης, αλλά και της αναρχίας, δεν έχουν μεταποιηθεί σε διαφημιστική ύλη για την προώθηση ποικίλων προϊόντων; Αν έπρεπε οπωσδήποτε να προσδιορίσω ένα και μόνο ρούχο που να συμβολίζει ευκρινώς την εποχή μας, θα μιλούσα για τα πανάκριβα παντελόνια που έχουν πάνω τους κραυγαλέα σημάδια φθοράς, ξεβαψίματα και σχισίματα, δήθεν από την πολλή χρήση, ενώ στην πραγματικότητα όλα αυτά τα «ίχνη πενίας και ανεμελιάς» ετοιμάζονται επιμελώς στα εργοστάσια. Παριστάνουμε τους φτωχούς μες στην πολλή χλιδή μας και για να ξεγελάσουμε το αίσθημα κόρου που μας προκαλεί, παίζουμε το παιχνίδι της αντισυμβατικότητας και της αδιαφορίας για τον καθωσπρεπισμό αγοράζοντας ετοιματζίδικη αντισυμβατικότητα. Είναι σαν να φοράμε και στα πόδια μας κάποιας λογής πουκάμισα αδειανά.
Γενικότερα, τα ρούχα είναι στοιχείο ταυτότητας, ατομικής, συλλογικής, εθνικής. Η φουστανέλα εξακολουθεί να συμβολίζει τον επαναστατημένο Ελληνα του 1821 και κατά δεύτερο λόγο τον εύζωνο του 1940, μολονότι μια εκδοχή της λερώθηκε από τους γερμανοτσολιάδες στα χρόνια της Κατοχής. Αυτό το μαγάρισμα μάλιστα, και η προκληθείσα σύγχυση, στάθηκε αιτία για ένα επεισόδιο με ήρωα τον Νίκο Γαβριήλ Πεντζίκη. Οπως διηγείται ο ίδιος στο κείμενό του «Εκτοτε δεν είχα πια κανένα πάρε δώσε με το κόμμα» (πρωτοδημοσιευμένο στις «Επτά Ημέρες» της «Καθημερινής», στις 2.3.1997, βλ. τώρα τον τόμο «Γραφή Κατοχής», εκδ. «Αγρα», 2008), είχε βρει τον μπελά του το 1943, όταν ένα στέλεχος της οργάνωσης του ΕΑΜ της Θεσσαλονίκης, με την οποία σχετιζόταν ο συγγραφέας, του ζήτησε «να επιμεληθεί με τους φίλους του το διάκοσμο των δρόμων» της πόλης, όπου θα παρέλαυναν οι δυνάμεις των αντιστασιακών. «Δέχτηκα και τού ’καμα μια μακέτα, αλλά άμα την είδε είπε πως έτσι που παράσταινα τον ήρωα με φουστανέλα, μπορούσε κανένας να τον πάρει και για Ταγματασφαλίτη, κι έφυγε και δεν τον ξανάδαμε».
Ας πάμε ωστόσο, με όχημα την προχθεσινή εθνική επέτειο, στις πρώτες μετεπαναστατικές δεκαετίες, όταν η φουστανέλα δεν είχε καταχωνιαστεί ακόμα στα σεντούκια. Στις 10 και 11 Μαΐου 1859, λοιπόν, έμελλε να αρχίσει η επαλήθευση όσων προφήτευε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης βλέποντας να χτίζεται το Πανεπιστήμιο: «Το σπίτι ετούτο [το Πανεπιστήμιο δηλαδή] θα φάει το σπίτι εκείνο [το Παλάτι]». Τρία χρόνια μετά την αντιδυναστική εξέγερση της σπουδάζουσας νεολαίας το 1859, σύμβολο της οποίας υπήρξε ένα στοιχείο της ενδυμασίας τους, το σκιάδιο, επιτεύχθηκε η έξωση του Οθωνα. Προσημειώνοντας ότι η ίδια η ιστορία απαγορεύει την εξίσωση εποχών και συμβόλων (το σκιάδιο αποκαλύπτει πανηγυρικά, η κουκούλα ή το μαντίλι, που φοριούνται «εξ ιδεολογίας» ή απλώς για άμυνα, όταν πέφτουν βροχή τα χημικά, καλύπτουν), θυμίζω εν συντομία όσα έλαβαν χώρα το 1859, τα λεγόμενα «Σκιαδικά»: Με αφορμή την ιδέα του Αλέξανδρου Ρίζου Ραγκαβή, υπουργού Εξωτερικών τότε, να στηριχθεί η εγχώρια παραγωγή, οι νέοι στις κυριακάτικες εξόδους τους στο Πεδίον του Αρεως άρχισαν να εμφανίζονται φορώντας στην κεφαλή τους ένα σιφνιώτικο ψαθάκι, σκιάδιον στην καθαρεύουσα, στολισμένο με γαλανόλευκη κορδελίτσα. Με τούτη την απλή κίνηση, οι «Γαριβαλδινοί» ήθελαν να καταδείξουν την πολιτική τους αντίθεση απέναντι στους ξένους, και βέβαια απέναντι στους εν Ελλάδι ξενόφιλους ή και ξενόδουλους, τους «Αυστριακούς», που φορούσαν άσπρα ψηλά καπέλα. Οι εισαγωγείς ευρωπαϊκών καπέλων, βλέποντας ότι κινδύνευαν να χάσουν την πελατεία τους αν γενικευόταν η αντιξενική μόδα, έστειλαν υπαλλήλους τους στο Πεδίον το Αρεως, με κουρελιασμένα και βρώμικα σκιάδια στην κεφαλή τους, για να διακωμωδήσουν τον αγώνα των μαθητών και φοιτητών. Προκλητικοί οι μπιστικοί των εισαγωγέων εξερέθισαν τους σκιαδιοφόρους και η συμπλοκή δεν άργησε. Δεν άργησε επίσης να καταφτάσει η Χωροφυλακή, η οποία ξυλοφόρτωσε τους σπουδαστές και συνέλαβε τρεις. Με το κεφάλι τους αγύριστο κάτω από το σκιάδιό τους, οι ξυλοκοπηθέντες κινήθηκαν προς τα Εξάρχεια και πολιόρκησαν το αστυνομικό τμήμα της Νεάπολης, απαιτώντας να αποφυλακιστούν οι τρεις σύντροφοί τους της «Χρυσής Νεολαίας».
Κατά το συνήθειό τους, οι δυνάμεις της τάξεως τους προπηλακίζουν εκ νέου και οι εξεγερμένοι υποχωρούν προς το καφενείο «Η Ωραία Ελλάς», Ερμού και Αιόλου, όπoυ ανασυγκροτούνται. Η διαδήλωσή τους, που ανέβηκε την Ερμού και στην οποία συμμετείχαν πια και «εξωφοιτητικά στοιχεία» (έτσι τα λέμε τώρα, τότε τα έλεγαν «ετερογενή»), στρέφεται κατά των Ανακτόρων. Αγριο έπεσε το ξύλο κατά των διαδηλωτών και την επομένη. Αποτέλεσμα, να καταφύγουν οι Σκιαδιστές στο Πανεπιστήμιο και να προχωρήσουν σε κατάληψή του, την πρώτη της ιστορίας του. Εκεί πολιορκούνται από τους χωροφύλακες, που τα ξημερώματα εισβάλλουν πυροβολώντας. Οι καταληψίες αμύνονται πετώντας πέτρες και ξύλα, πλην οι χωροφύλακες καταλαμβάνουν τμήμα του Πανεπιστημίου και τραυματίζουν βαριά δύο φοιτητές. Συλλαμβάνονται και παραπέμπονται περί τους σαράντα «στασιαστές», ο δε υπουργός Παιδείας κλείνει το Πανεπιστήμιο για δύο μέρες και εγκαθιστά στο εσωτερικό του στρατιωτική φρουρά τριάντα ανδρών (κάτι τέτοιο ορέγονται ίσως και τώρα οι φαιότεροι εκ των ασυλομάχων).
«Η νεολαία των Αθηνών, εξαφθείσα τυχαίως εκ της υποθέσεως των διαβοήτων σκιαδίων», έγραφε ο Μεσολογγίτης Επαμεινώδας Δεληγιώργης, φλογερός αντιδυναστικός, ηγέτης της «Χρυσής Νεολαίας» και μετέπειτα πρωθυπουργός, «επέδειξεν χαρακτήρα λαμπρόν. Απέδειξε διά του ενθουσιασμού και των πράξεών της, δύο ιδίως συμπτώματα: πρώτον ότι, καίτοι μη πάσχουσα ως μη διωκομένη, αισθάνεται τα παθήματα των άλλων. Δεύτερον ότι η παλαιά γενεά, ης είναι τέκνον, αν και υπηρέτησεν και υπηρετεί το φθοροποιόν σύστημα, μολαταύτα σώζει την συναίσθησιν του κακού». Δεν θα μπορούσαμε να πούμε το ίδιο για τη σύγχρονή μας «παλαιά γενεά», για την οποία το «κακό» είναι η ίδια η νεολαία, όταν εξεγείρεται χλευάζοντας κομματικές γραμμές και σχήματα... Γι’ αυτό και την καταδικάζει συλλήβδην σαν «κουκουλοφόρο», ακόμα κι αν διαμαρτύρεται και διεκδικεί με φανερό πρόσωπο και καθαρή φωνή.
Καθημερινή, 29.4.2009
-
τα 'σπασε' ο Μπουκαλας.. το κομματι αυτο σε οτι αφορα τα Σκιαδικα ειναι στο περιοδικο Ιστορικες Σελιδες εδω και κανα μηνα...
ωραια και η Καθημερινη...
-
ΔΕΚ:Nόμιμα τα τέλη στη δημόσια τηλεόραση
Με απόφαση του Πρωτοδικείου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων κρίθηκε ότι είναι η κρατική ενίσχυση της δημόσιας τηλεόρασης είναι μεν σύμφωνη με το κοινοτικό δίκαιο του ανταγωνισμού καθώς και με το κοινοτικό δίκαιο της εσωτερικής αγοράς, αλλά θα πρέπει να πληρούνται ορισμένα κριτήρια.
Η υπόθεση άρχισε το 1993, όταν ένας ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός υπέβαλλε καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή καταγγέλλοντας το θέμα των τελών της δημόσιας τηλεόρασης, ως στοιχείο στρέβλωσης του ελεύθερου ανταγωνισμού (κρατική ενίσχυση) και ως στοιχείο αλλοίωσης των κανόνων λειτουργίας της ενιαίας εσωτερικής αγοράς.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την απόφασή της επέβαλε ορισμένους όρους στην Γαλλική Δημοκρατία για την προσαρμογή του καθεστώτος αυτού, το οποίο κατ' αρχήν δεν θεωρείται αντίθετο στο κοινοτικό δίκαιο.
Ωστόσο, ο ιδιωτικός σταθμός δεν έμεινε ικανοποιημένος και προσέβαλε την απόφαση στο Πρωτοδικείο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Το ΠΕΚ είπε ότι η απόφαση της Επιτροπής είναι ορθή. Ωστόσο, η εταιρία μπορεί να προσφύγει και σε δεύτερο βαθμό, ενώπιον του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
Αυτά μας θυμίζουν την ιστορία της δικής μας ΕΡΤ που κάποιοι έλεγαν ότι το σύστημα πληρωμής τελών είναι αντίθετο στο κοινοτικό δίκαιο. Τώρα, τι λένε;
-
Θα γίνει το Καλαί το νέο... ευρωπαϊκό Γουαντάναμο;
Οι κυβερνήσεις της Γαλλίας και της Μεγάλης Βρετανίας σχεδιάζουν να δημιουργήσουν στη γαλλική πόλη Καλαί, κέντρο κράτησης μεταναστών, το οποίο, παρότι θα βρίσκεται στη Γαλλία, θα θεωρείται βρετανικό έδαφος. Η «εφεύρεση» αυτή, όμως, δεν αποτελεί τίποτα άλλο παρά μια... απομίμηση του καθεστώτος της βάσης του Γουαντάναμο.
Ο σκοπός του εγχειρήματος δεν είναι άλλος από το να διαφύγουν οι βρετανικές αρχές από τους περιορισμούς που επιβάλλει το βρετανικό δίκαιο σχετικά με την απέλαση των αλλοδαπών που ζητούν άσυλο. Εκμεταλλευόμενοι το ασαφές νομικό πλαίσιο που διέπει τις βάσεις που βρίσκονται στην επικράτεια ξένης χώρας, οι Βρετανοί αποσκοπούν στο να απελάσουν με μεγαλύτερη ευκολία και να στείλουν πίσω στις χώρες προέλευσής τους χιλιάδες αλλοδαπούς που καταφεύγουν στις βρετανικές ακτές ζητώντας άσυλο.
Αν και ακόμα δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία ανάμεσα στις δύο κυβερνήσεις, το εγχείρημα έχει ήδη ανακοινωθεί στα ΜΜΕ από τον Βρετανό Υπουργό Μετανάστευσης, ο οποίος με αυτόν τον τρόπο θέλησε να δώσει ένα ξεκάθαρο μήνυμα τόσο προς τους μετανάστες, όσο και προς τους ανθρώπους που παρανόμως διευκολύνουν τη μετάβασή τους στις βρετανικές ακτές, πως η Μεγάλη Βρετανία 'δεν είναι η γη της επαγγελίας', όπως δήλωσε.
Τα εν λόγω γαλλοβρετανικά σχέδια έχουν προκαλέσει, όπως ήταν αναμενόμενο, σάλο αντιδράσεων στα διεθνή ΜΜΕ, καθώς το εγχείρημα θυμίζει ανησυχητικά πολύ τη βάση Γουαντάναμο στην Κούβα, όπου η αμερικανική κυβέρνηση στην ουσία επωφελείται από το 'κενό δικαίου' το οποίο υφίσταται όταν μια βάση βρίσκεται εκτός της επικράτειας της αρμόδιας χώρας. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτό το εκμεταλλεύεται για να μην εφαρμόζει τους κανόνες του ποινικού δικαίου που αποσκοπούν στην προστασία του κατηγορουμένου και να διατηρεί αιχμαλώτους που στερούνται το σύνολο των δικαιωμάτων που απολαμβάνουν οι κατηγορούμενοι στο αμερικανικό έδαφος.
Θα συμβεί άραγε στο Καλαί, αυτό που συνέβη στο Γουαντάναμο; Θα μετατραπεί το νέο κέντρο κράτησης σε τόπο όπου στην ουσία δεν εφαρμόζονται ο νόμοι κανενός κράτους και οι μετανάστες βρίσκονται στο έλεος των αρχών που τους κρατούν φυλακισμένους; Η διεθνής κοινότητα αναμένει με ανυπομονησία τις κοινές δηλώσεις των δύο πρωθυπουργών για να βγάλει περισσότερα συμπεράσματα, σε μια υπόθεση που θυμίζει κολαστήρια που η ανθρωπότητα προσπαθεί να θάψει βαθιά στην ιστορική μνήμη.
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Αλήτες, κοντράκηδες μόνο.
Παντως οι μηχανες που εδειξε στην τηλεοραση οτι ειχαν, ηταν κατι τσοπερ
Κοντρακιδες με τσοπεριες , αερογραφιες φρου φρου αρωματα κλπ αμερικανιες... ?
Ποδηλατο χωρις πεταλια ειναι πιο γρηγορο απο αυτους τους τάφους
Η μονη χρηση που θα εκανε κοντρακιας σε τετοια μηχανη , ειναι να την στειλει για ανακυκλωση μπας και μετανσαρκωθει σε GSXR Κ8http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3Qw ... re=related
Εντυπωσιακο το video μεν
εξαιρεση του κανονα δε -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
έξω οι έλληνες απ' την αυστραλία
δεν θα γίνεις αυστραλός ποτεεεεεεεεεεε, ρε γκραικέ, ρε γραικεεεεεεεεεεΚαλη φαση !!! Αν θέλουνε να τους στειλουνε ολους τους Ελληνες μεταναστες πίσω και να τους στειλουμε κανα δυο εκατομυρια μεταναστες που χουμε δω περισευμα
Αυτη θα ειναι μια πολύ ευχαριστη ανταλαγη -
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
έξω οι έλληνες απ' την αυστραλία
δεν θα γίνεις αυστραλός ποτεεεεεεεεεεε, ρε γκραικέ, ρε γραικεεεεεεεεεεΚαλη φαση !!! Αν θέλουνε να τους στειλουνε ολους τους Ελληνες μεταναστες πίσω και να τους στειλουμε κανα δυο εκατομυρια μεταναστες που χουμε δω περισευμα
Αυτη θα ειναι μια πολύ ευχαριστη ανταλαγηΈχουμε πολλούς κάγκουρες, αυτό να λέγεται, μιά χαρά θα πήγαιναν στην Αυστραλία
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Έχουμε πολλούς κάγκουρες, αυτό να λέγεται, μιά χαρά θα πήγαιναν στην Αυστραλία
Δεν τους θέλουν εκει εχουν το γνησιο πραγμα , τι να τις κανουν τις απομιμησεις ?
-
Νεώτερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ένας αστυνομικός πυροβολήθηκε στο κεφάλι και είναι νεκρός ή σοβαρά τραυματίας. Μετά τον τραυματισμό και πριν εξαφανιστούν οι δράστες απέσπασαν το πιστόλι του αστυνομικού τύπου CZ (00:50)
Δύο αστυνομικοί της ομάδας «Δέλτα» σταμάτησαν μία μηχανή με δύο επιβάτες για έλεγχο στην οδό Σκιάθου στην Κυψέλη. Οι δύο άγνωστοι τράβηξαν όπλα και πυροβόλησαν τους δύο αστυνομικούς ανέπτυξαν ταχύτητα και εξαφανίστηκαν.
Οι δύο αστυνομικοί διακομίστηκαν στον Ερυθρό Σταυρό. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η Αστυνομία έχει στη διάθεσή της τον αριθμό κυκλοφορίας της μοτοσυκλέτας. (00:45)
Πυροβόλησαν αστυνομική περιπολία στην Κυψέλη στην οδό Σκιάθου. Ένας τραυματίας αστυνομικός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Φήμες και για δεύτερο τραυματία. Σε λίγο το ρεπορτάζ. (00:15)
απο zougla.gr
-
Wtf?
-
μακαρι να ξεσηκωθει η αστυνομια και να βγει στους δρομους να αρχιζει πλακωνει κοσμο,αρκετα με τα κωλοπαιδα .
ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ -
Δυστυχώς η κατάσταση βγαίνει εκτός ελέγχου και έρχεται και τουριστική περίοδος πληγείσα ήδη από την κρίση
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Δυστυχώς η κατάσταση βγαίνει εκτός ελέγχου και έρχεται και τουριστική περίοδος πληγείσα ήδη από την κρίσηναι αλλα με εναν νεκρο καθε μερα ο τουρισμος περναει σε δευτερη μοιρα.
α ρε παπαδοπουλε που εισαι να τα γαζωσεις ολα τα κωλοπαιδα. -
Ναι βεβαίως η ζωή πάνω απ'όλα.
-
Πάντως, ανεξάρτητα αν η γυναίκα ήταν συνεργός ή απλή περαστική της αξίζει μια γερή τιμωρία. Πόσο ηλίθιος μπορεί να είναι κανείς;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μακαρι να ξεσηκωθει η αστυνομια και να βγει στους δρομους να αρχιζει πλακωνει κοσμο,αρκετα με τα κωλοπαιδα .
ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ**α ρε παπαδοπουλε που εισαι να τα γαζωσεις ολα τα κωλοπαιδα **
Italakia , σε μερικες μερες (21 Απριλιου) γιορταζετε ?
-
Ο χρήστης dimitris fasoulis έγραψε:
μακαρι να ξεσηκωθει η αστυνομια και να βγει στους δρομους να αρχιζει πλακωνει κοσμο,αρκετα με τα κωλοπαιδα .
ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ**α ρε παπαδοπουλε που εισαι να τα γαζωσεις ολα τα κωλοπαιδα **
Italakia , σε μερικες μερες (21 Απριλιου) γιορταζετε ?
Όπως είχα πει και σε άλλο ποστ, θα έχουμε και κοπή πίτας να μας πάνε όλα Δεξιά
BTW Ιταλάκια, όταν μπορέσεις στείλε μου πάλι τις κασέτες με τα εμβατήρια να τις ξαναπεράσω στον υπολογιστή γιατί έκανα πρόσφατα φορματ και χάθηκαν όλα τα mp3
Χαίρε και καλημέρα. -
Πάντως μου αρέσει που για τους αναρχικούς/κουκουλοφόρους οι ίδιοι που θεωρούν ότι μπορούν να γράφουν άνετα για κωλόπαιδα, αρχίδια, κομπλεξικούς, να τους σπάσουν στο ξύλο, να τα γαζώσουν, λιανίσουν κ.ο.κ. είναι οι ίδιοι που προσβάλλονται όταν τα ίδια γράφονται για χριστιανούς και παπάδες [αυτό δεν αναφέρεται αποκλειστικά στον italakia]
Προς Θεού , δεν το γράφω υπονοώντας να σταματήσετε να γράφετε τέτοια για τους αναρχικούς, απεναντίας. Γράφτε ελεύθερα. By all means. Από μέρους μου δεν θα ήθελα με κανέναν τρόπο αυτό να εκληφθεί ως κάποιου είδους hint προς mods για edits και συστάσεις.
Μόνο μην μας πρήζετε τ@@ μετά όταν η ίδια κριτική γυρνάει και στις αγαπητές σας κοινωνικές ομάδες. Ότι δήθεν πρέπει να υπάρχει σεβασμός στα πιστεύω των άλλων, ότι δεν είναι αυτός κόσμιος τρόπος συζήτησης κλπ. Αλλιώς, όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται, όπως λένε.
Αφού ψήνεστε να χώσετε κι εσείς, πρέπει να δέχεστε και το χώσιμο όταν γυρνάει boomerang. Έτσι είναι με τα πολιτικά ζητήματα, καλό είναι να πυροδοτούν τα πνεύματα Σίγουρα καλύτερο από το να παθιαζόμαστε μόνο για τόπια, καλάθια και λαμαρίνες
-
'Τον πέρασα για άλλον', λέει τώρα η ηλικιωμένη
Καταλυτικό ρόλο στην υπόθεση έπαιξε η γυναίκα, η οποία απέσπασε την προσοχή των αστυνομικών.
Η 50χρονη έχει προσαχθεί και ανακρίνεται. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ίδια υποστηρίζει ότι έκανε λάθος και ότι μπέρδεψε τον άνθρωπο που προσπαθούσαν να συλλάβουν οι αστυνομικοί με έναν φίλο του άντρα της που μένει στην πολυκατοικία και για αυτό φώναξε στους αστυνομικούς.
Αν το παραπάνω είναι αλήθεια, μιλάμε για απύθμενη βλακεία.
Ενδεχομένως μάλιστα η αναφορά σαν 'ηλικιωμένη' να είναι αρκετή τιμωρία
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
'Τον πέρασα για άλλον', λέει τώρα η ηλικιωμένη
Καταλυτικό ρόλο στην υπόθεση έπαιξε η γυναίκα, η οποία απέσπασε την προσοχή των αστυνομικών.
Η 50χρονη έχει προσαχθεί και ανακρίνεται. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ίδια υποστηρίζει ότι έκανε λάθος και ότι μπέρδεψε τον άνθρωπο που προσπαθούσαν να συλλάβουν οι αστυνομικοί με έναν φίλο του άντρα της που μένει στην πολυκατοικία και για αυτό φώναξε στους αστυνομικούς.
Αν το παραπάνω είναι αλήθεια, μιλάμε για απύθμενη βλακεία.
Ενδεχομένως μάλιστα η αναφορά σαν 'ηλικιωμένη' να είναι αρκετή τιμωρία
Δε νομίζω ότι η αναφορά αυτή είναι αρκετή. Ας κατηγορηθεί για παρακώλυση αστυνομικού έργου (ή όπως αλλιώς λέγεται), κτλ, να δούμε αν θα ξαναπεταχτεί σαν την φούτσα νυχτιάτικα χωρίς να είναι σίγουρη για το ποιος, γιατί, κτλ.
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#6]