Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    160
    1480
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Παιδια διαβασα στους 4Τ(σε μια διαφημηση της Toyota) οτι ο ηλεκτροκινητηρας αποδιδει μεγιστη ροπη 400Νμ 0-1200 στροφες και ο βενζινοκινητηρας 115/4000...
      Ειναι δυνατον??400Νμ ειναι 40 κιλα ροπης!!!Μηπως εννοουσαν 40Νμ???
      Διαφωτιστε με...
      Για την μπαταρια λεει οτι φορτιζεται με καθε πατημα φρενου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
        Παιδια διαβασα στους 4Τ(σε μια διαφημηση της Toyota) οτι ο ηλεκτροκινητηρας αποδιδει μεγιστη ροπη 400Νμ 0-1200 στροφες και ο βενζινοκινητηρας 115/4000...
        Ειναι δυνατον??400Νμ ειναι 40 κιλα ροπης!!!Μηπως εννοουσαν 40Νμ???
        Διαφωτιστε με...
        Για την μπαταρια λεει οτι φορτιζεται με καθε πατημα φρενου...

        Ολόσωστο είναι το νούμερο. Οι ηλεκτρονικινητήρες αποδίδουν πολύ μεγάλη ροπή σταθερά και σε χαμηλές στροφές.

        Αλλα τυπογραφικά λάθη έχει το τεύχος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bagus last edited by

          Μου φανηκε πολυ μεγαλο το νουμερο.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Για το ξεκίνημα του αυτοκινήτου και να υπερνικηθεί η αδράνεια, χρειάζεται πολλή πολλή ροπή, ακόμα και στα συμβατικά αυτοκίνητα. Γι'αυτό χρησιμοποιούμε και την 1η για ξεκίνημα. Ο ηλεκτροκινητήρας όμως, που δεν έχει κιβώτιο πολλαπλασιασμού/υποπολλαπλασιασμού χρειάζεται να αποδίδει μόνος του την απαιτούμενη δύναμη. Θα ψάξω τις πηγές μου και θα αναφέρω περισσότερα!

            Υ.Γ. Α,ρε και να είχα 40 χγμ.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              αχ και γω!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tifosaros last edited by

                Αποδίδει τόση ροπή αλλά μόνο στην αρχή της κίνησης, δηλαδή όταν οι στροφές είναι μηδέν και στιγμιαία! Γι αυτό και δε χρειάζεται συμπλέκτες και, όχι στο Prius βέβαια, κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού.

                Από ό,τι κατάλαβα την ώρα που το οδηγούσα, μου φάνηκε αρκετά ροπάτο το σύνολο και γρήγορα επιτάχυνα , αν και με ένα δισταγμό στην αρχή. Μέχρι δηλαδή να εμπλακεί και ο εσωτερικής καύσης και να προσθέσει και αυτός το μερίδιό του... Κατά τα άλλα, αθόρυβο, εύκολο στην οδήγηση (σχεδόν όλα ηλεκτρονικά), τρένο στο δρόμο και από ό,τι λένε οικονομικό. Το μόνο είναι ότι είναι πολύπλοκο το σύστημα μετάδοσης ισχύος και , ε, μένει να αποδειχθεί κατα πόσο ΔΕ θα τιμά την εγγύησή του. Το ότι είναι Τογιότα όμως με κανει να ησυχάζω κάπως!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  224-v last edited by

                  Μετά απο την σημερινή δοκιμή στα περίχωρα της πίστας των Μεγάρων και με 5 ατομα μέσα το συμπέρασμα μου ειναι οτι σε εθνικές οδούς χωρίς στροφιλίκια δεν σου δημιουργεί κανένα πρόβλημα αρκεί βέβαια να το συνηθήσεις το ECVT, αν θέλεις να 'παίξεις' δεν σε βοηθάει γιατι δεν μπορείς να 'κατεβάσεις σχέση' και μετά απο φρενάρισμα πριν απο στροφή δεν υπάρχει η ροπή και η δύναμη ξαφνικά για να σε βγάλει όπως θα ήθελες. Αυτή είναι προσωπική γνώμη πάντως, γιατι αν δεν κόψεις σε στροφή και μπείς κανονικά τότε τα κρατηματά του είναι πολύ καλά, αλλά θα πρέπει να έχεις ξαναπεράσει για να ξέρεις τα όρια του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pakos-m last edited by

                    symferei an kaneis polla xiliometra

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tifosaros last edited by

                      Συνεπώς θα το σκεφτόταν κάποιος από εσάς σοβαρά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pakos-m last edited by

                        vevaia an douleya taxi

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          δεν ειναι ασχημε επιλογη, αλλα ποιος ο λογος να το παρεις εαν μπορεις να παρεις ενα καλο turbodiesel που ειναι το ιδιο οικονομικο και πολυ πιο δυνατο???

                          αλλωστε δεν ειναι μακρια η εποχη που θα τα επιτρεψουν και στην Αθηνα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            titsataki last edited by

                            Σαν αυτοκινητο πολης ισως. Αλλα μια και θα ανησυχουσα για το ποσο θα διαρκεσουν οι μπαταριες κτλ που αναφερθηκαν παραπανω θα το εκανα μονο Leasing. Για τρια χρονια(για να ειναι το ιδιο με την εγγυηση που δινει η toyota τοπικα) και μετα το δινεις μεσα και παιρνεις της επομενης γενειας.

                            Νικος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimitris_ last edited by

                              Titsataki εσυ που μενεις US ποια ειναι η σταση των Αμερικανων απεναντι στα υβριδικα της toyota honda ktlp

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                                Σαν αυτοκινητο πολης ισως...

                                Νικος

                                οπως το ειδα απο κοντα δεν ειναι και οτι καλυτερο για μια πολη σαν την Αθηνα, καθως ειναι μεγαλο. Νομιζω οτι για ολο το αυτοκινητο η Τογιοτα δινει 8 χρονια εγγυηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros19 last edited by

                                  +φωνω με τον ΣΠυρο. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν το βαζανε σε ενα σουλουπι απο Γιαρις η εστω απο κορολα! δεν καταλαβαινω τι παει να πει Πολης... Αυτο το πραγμα ειναι ΜΑΟΥΝΑ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
                                    Titsataki εσυ που μενεις US ποια ειναι η σταση των Αμερικανων απεναντι στα υβριδικα της toyota honda ktlp

                                    τωρα που εχει ακριβινει η βενζινα ειναι πολυ δημοφιλη. Κυριως στην Καλιφορνια που ειναι ακομα πιο ακριβη η βενζινα νομιζω πουλανε με παραγγελια. Δεν υπαρχουν ετοιμα. (3-4 βδομαδες). Αυτο και το Χοντα Σιβικ Hybrid.

                                    Το θεμα δεν ειναι αν πουλανε το Prius και το Civic Hybrid το θεμα ειναι οτι οι βλαμμενοι που θελουν SUV που καει τον αγγλεουρα δεν εχουν εκλογη σε SUV. Αν φτειαχνανε κατι που εκαιγε 5 λιτρα λιγωτερα στα 100 χλμ με hybrid μηχανη θα ηταν ακομα πιο δημοφιλη. Αλλα οι εταιρειες εδω δεν το εχουν αυτο σε υψηλη προταιρεοτητα. Κριμα γιατι πραγματικα θα υπηρχε διαφορα. Ακουσα οτι η toyota θα βγαλει το RAV4 σε υβριδικο. Και η φορντ το Μαβερικ (escape τοπικα). Θα δουμε. Και επισης σιγα σιγα τα ντιζελ κερδιζουν αγοραστικη δυναμη.

                                    Νικος

                                    ΥΓ: και οταν λεω του βλαμμενους με τα SUV μην με θεωρεις αντι SUV γιατι δυστυχως εχω τετοιο και βαλστημαω καθε φορα που παω να το φουλαρω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pakos-m last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      δεν ειναι ασχημε επιλογη, αλλα ποιος ο λογος να το παρεις εαν μπορεις να παρεις ενα καλο turbodiesel που ειναι το ιδιο οικονομικο και πολυ πιο δυνατο???

                                      αλλωστε δεν ειναι μακρια η εποχη που θα τα επιτρεψουν και στην Αθηνα

                                      spyro πρώτα απόλα δεν ειναι πιο δυνατό (400NM στις 0 σαλ και 0-100 σε 11 sec)
                                      δευτερον τα diesel ειναι πιο οικονομικα σε ταξίδια, σε συνθήκες κίνησης πόλης όμως...καμία σχέση. Με το σταματα-ξεκινα πρώτη-δευτερα
                                      το diesel εχει κάψει τόνους ενώ το prius πηγαίνει με την μπαταρία!!

                                      Δες συγκριτικό τεστ των 4Τ με Honda Insight εναντίων αυτοκινήτων πόλης Cinquecento-Alto κλπ
                                      όπου σε συνθήκες κίνησης έβγαλε καταναλώσεις εκτος συναγωνισμού!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ένας άλλος πολύ σημαντικός λόγος να προτιμήσει κανείς το Prius είναι η απαλλαγή (ή μείωση, δεν είμαι σίγουρος) από τέλη κυκλοφορίας και για πολλούς η ελεύθερη κυκλοφορία στο δακτύλιο. Πιστεύω πως μέσα σε 2-3 χρόνια το Prius θα έχει αποσβέσει με το παραπάνω την αυξημένη του τιμή με τη μικρή του κατανάλωση. Και ναι, αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά, μιας και κάνω 60χλμ τη μέρα και μου αρέσει και εμφανισιακά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης Pakos M έγραψε:

                                          ενα καλο turbodiesel που ειναι το ιδιο οικονομικο και πολυ πιο δυνατο???

                                          ....δεν ειναι πιο δυνατό (400NM στις 0 σαλ και 0-100 σε 11 sec)

                                          Μην το εξετάζεις έτσι, η ροπή μπορεί να είναι 400 αλλά τι υποπολλαπλασιαμό έχει? Αν ο ηλεκτροκινητήρας πάει απευθείας ενώ ο εσωτερικής καύσης με πρώτη τελικά στέλνει ροπή πολλαπλασιασμένη κατά 10-12 φορές....τότε ακόμα και με 40Nm το ξεπερνάς... και δεν νομίζω να αποτελεί ιδιαίτερο κατόρθωμα ειδικά για turbodiesel να βγάζει 40Nm στις 1000-1500 στροφές για εκκίνηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanosm last edited by

                                            Προσωπική μου άποψη είναι ότι το αυτοκίνητο είναι μοναδικό με την τεχνολογία που προσφέρει και τις καινοτομίες που έχει κάνει στον χώρο της αυτοκίνησης ως μοντέλο παραγωγής και όχι σαν πειραματικό.Αλλά νομίζω ότι κάτι λείπει και δεν είναι ολοκληρωμένο!Ισως το σχήμα του δεν συμβαδίζει με αυτοκίνητο πόλης αν αυτός είναι ο στόχος της TOYOTA ίσως η χρηστικότητά του αν είναι πολυμορφικό...Νομίζω δηλαδή ότι δεν ανήκει κάπου ως μοντέλο ώστε όλα αυτά τα καλούδια που έχει να το κάνουν τόσο ξεχωριστό.Νομίζω πως αν ήταν κάτι σαν Yaris ή κάτι σαν πολυμορφικό ή SUV θα τραβούσε περισσότερο το αγοραστικό κοινό γιατί θα είχε έναν κατασκευαστικό σκοπό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr