-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καταργησαν τελειως τον 1.8Τ για τα Α5
εδω και καιρο παραγονται μονο απο 2λιτρα και πανωνομίζω ότι πουλιέται κανονικότατα Α5 1.8 TFSI 170 (στην Ελλάδα)...
http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid= ... odelRight=
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=4830 -
Πόσα μοτέρ/ιπποδύναμη έχει το γκρουπ είπαμε;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Είδα ένα Α5 1,8 πριν λίγη ώρα. Και αυτουνού η μάσκα δεν με χάλαγε Πρέπει να κάνουν κάτι και να δυναμώσουν πιστεύω τον κινητήρα όμως
κανανε κατι πολυ πιο δραστικο!
καταργησαν τελειως τον 1.8Τ για τα Α5
εδω και καιρο παραγονται μονο απο 2λιτρα και πανωκαι ξαναλεμε δε προκειται να ασχοληθουν με τον 1.8 επειδη εβγαλαν οι ιταλοι 1.8Τ και συμφερει εμας τους ελληνες λογω σηματος..
εχουν τους 2.0Τ , 3.2(που παει για καταργηση) , 3.0Τ , 2.5Τ κτλ.. για επιπλεον επιδοσεις.
αν 200αρισουν τον 1.8 τοτε τι ρολο θα βαραει ο 2λιτρος?ηδη δε βγαζει νοημα που εχουν διαφορετικους κινητηρες που αποδιδουν ιδιους ιππους και προοριζονται για περιορισμενα μοντελα οπως οι 2.5Τ και 3.0Τ(κομπρεσσορας)
(βασικα βγαζει καποιο γιατι ο ενας ειναι 'ταπεινος' S και ο αλλος RS, αλλα και παλι ειναι κουλο.. ή αλλο παραδειγμα ο tsi 160 στη vw και ο 1.8Τ 160 στους υπολοιπους )δε λεω, καλα ηταν με τον 20VT αλλα τα πραγματα προχωρησαν και στο κατω κατω δεν ειναι ειναι εκει το προβλημα
Ας ελπισουμε οτι θα ασχοληθουν...Και γιατι οχι αλλωστε? Στο νεο A3 τουλαχιστον ετσι φαινεται...(στο κατω μερος της σελιδας)
http://www.autobild.de/artikel/auto-bil ... 69236.html
-
Αλήθεια, γιατί τόσα πολλά μοτέρ το VAG; Τους περισσεύουν ή κρατάνε πισινή για κάτι; Γιατί δεν ξέρω καμία εταιρεία που να μην επιδιώκει τη μεγιστοποίηση του κέρδους μέσω οικονομιών κλίμακας...
-
δεν είναι τόσο πολλά τα μοτέρ όσο ακούγονται..
1.4 με 80, 122, 125, 150, 160, 180 (cupra?)... το πρώτο χωρίς τούρμπο, τα άλλα με τούρμπο ή τουρμποκομπρέσορα και διαφορετικές πιέσεις
1.8 με 120, 160.. τούρμπο με αλλαγές στις πιέσεις
2.0 με 180, 200, 210 (VI gti), 211 (valvelift).. τούρμπο με διαφορετικές πιέσεις, μεταβλητός χρονισμός για τον valvelift
στην ουσία με τρία μοτεράκια παίζουν στα χαμηλά κυβικά (έρχεται και το τέταρτο 1.2tsi, ίσως και το πέμπτο 1.0tsi στο μέλλον), έχοντας καταργήσει το 1.6...
παλιά το group δούλευε σε περισσότερους κινητήρες σε χαμηλά κυβικά... 1.0(45-55), 1.2(65), 1.4(60-80-85-100), 1.6(102-105-115-125), 1.8(125-150/163-190), 2.0 (130-150-200/220), άρα 6 κινητήρες....
-
εδω το χαιλ χιτλερ μπιλντ γραφει για 1.6Τ που ρχεται...
καλα κανει το vag και εχει πνιξει την αγορα στο μοτορι...να τα βλεπουν αλλες εταιρειες αυτα..
-
Παν μέτρον (και παντσέταν) άριστον έλεγαν, όχι 3 μοτέρ για 1 ιπποδύναμη.
-
το τρελό μπέρδεμα θα αρχίσει όταν γραφτούν όχι οι ονομαστικές αλλά οι πραγματικές ιπποδυνάμεις
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
δεν είναι τόσο πολλά τα μοτέρ όσο ακούγονται..1.4 με 80, 122, 125, 150, 160, 180 (cupra?)... το πρώτο χωρίς τούρμπο, τα άλλα με τούρμπο ή τουρμποκομπρέσορα και διαφορετικές πιέσεις
1.8 με 120, 160.. τούρμπο με αλλαγές στις πιέσεις
2.0 με 180, 200, 210 (VI gti), 211 (valvelift).. τούρμπο με διαφορετικές πιέσεις, μεταβλητός χρονισμός για τον valvelift
στην ουσία με τρία μοτεράκια παίζουν στα χαμηλά κυβικά (έρχεται και το τέταρτο 1.2tsi, ίσως και το πέμπτο 1.0tsi στο μέλλον), έχοντας καταργήσει το 1.6...
παλιά το group δούλευε σε περισσότερους κινητήρες σε χαμηλά κυβικά... 1.0(45-55), 1.2(65), 1.4(60-80-85-100), 1.6(102-105-115-125), 1.8(125-150/163-190), 2.0 (130-150-200/220), άρα 6 κινητήρες....
στα μεγαλα κυβικα ομως??
ξαναλεω 2.5Τ με 340 και 3.0Τ με 330και ποσοι πλεον θα παρουν ttrs και s4?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν είναι τόσο πολλά τα μοτέρ όσο ακούγονται..
1.4 με 80, 122, 125, 150, 160, 180 (cupra?)... το πρώτο χωρίς τούρμπο, τα άλλα με τούρμπο ή τουρμποκομπρέσορα και διαφορετικές πιέσεις
1.8 με 120, 160.. τούρμπο με αλλαγές στις πιέσεις
2.0 με 180, 200, 210 (VI gti), 211 (valvelift).. τούρμπο με διαφορετικές πιέσεις, μεταβλητός χρονισμός για τον valvelift
στην ουσία με τρία μοτεράκια παίζουν στα χαμηλά κυβικά (έρχεται και το τέταρτο 1.2tsi, ίσως και το πέμπτο 1.0tsi στο μέλλον), έχοντας καταργήσει το 1.6...
παλιά το group δούλευε σε περισσότερους κινητήρες σε χαμηλά κυβικά... 1.0(45-55), 1.2(65), 1.4(60-80-85-100), 1.6(102-105-115-125), 1.8(125-150/163-190), 2.0 (130-150-200/220), άρα 6 κινητήρες....
στα μεγαλα κυβικα ομως??
ξαναλεω 2.5Τ με 340 και 3.0Τ με 330και ποσοι πλεον θα παρουν ttrs και s4?
Δεν ζουν ολοι στην Ελλαδα...
Υπαρχουν και μερικοι που ζουν σε λιγο(?) πιο οργανωμενες χωρες σε θεματα υποδομης οδικων δικτυων και κανουν 300+χλμ καθημερινα για να πηγαινουν στις δουλειες τους.
Εκει (ξαφνικα?) τα πολλα κυβικα η υψηλη ροπη και η εξωφρενικη δυναμη, -για τα Ελληνικα δεδομενα- σε ποικιλια τεχνολογικων εφαρμογων για υψηλοτερη αποδοση, εχει νοημα. -
συμφωνω φιλε Γρηγορη και οπως ειπα παραπανω καταλαβαινω οτι ο 2.5 σε σχεδη με τον 3λιτρο προοριζεται για πιο 'αγρια' πραγματα και σιγουρα θα ειναι πολυ λιγοτερο πολιτισμενος.
τα RS ειναι εξειδικευμενα αυτοκινητα πολυ περισσοτερο απο τα S και οφειλουν να εχουν αναλογα πραγματα πανω τους.Αλλα στο πιο 'πολιτισμενο' εξωτερικο που κυριαρχει το diesel μου κανει εντυπωση που φτιαχνουν συνεχεια νεα μοτερ για σπορ κατασκευες.
και πες το s4 ειναι για πιο πολυ κοσμο, το ΤΤ ομως δε νομιζω οτι θα γεμισει τους δρομους..Στην αντιστοιχη προσπαθεια της η bmw(Ζ4Μ) πηρε απλα ενα ετοιμο μοτερ απο την απερχομενη Μ3 (ας μη μιλησουμε και τι ειναι στην ουσια το μοτερ της νεας Μ3)
η audi ενω θα μπορουσε απλα να βαλει το μοτερ του s4 ,αποφασισε να φτιαξει μοτερ αποκλειστικα για το ΤΤ-RS, το οποιο το πολυ πολυ να μπει στο RS3 αν αυτο ποτε βγει..
Γενικα φτιαχνουν μοτερ που δεν μπαινουν σε πανω απο 2 μοντελα(καποια απο αυτα μαλιστα τελειως νεα) και αυτο δε ξερω κατα ποσο τους συμφερει οικονομικα απο τη στιγμη που αυτα τα μοντελα δεν γινεται εκ των πραγματων να προοριζονται για μαζικη καταναλωση.βεβαια αυτες οι κινησεις σιγουρα συνεβαλλαν στο να φτασει τα τελευταια χρονια εκει που εφτασε
αλλα δεν παυουν ολα αυτα να γινονται στα πλαισια του group vag, το οποιο μπορει να μην εχει επηρεαστει απο την κριση οσο αλλοι κατασκευαστες , διατηρησε ομως στην ουσια την πλατφορμα του golf V παρα τις οποιες αλλαγες.
μου κανουν εντυπωση με λιγα λογια οι 'σπαταλες' στη μια εταιρεια και οι προσπαθειες για συγκρατηση του κοστους στην αλλη(και οχι μονο καθως θα ακολουθησουν Α3,leon κτλ..) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
συμφωνω φιλε Γρηγορη και οπως ειπα παραπανω καταλαβαινω οτι ο 2.5 σε σχεδη με τον 3λιτρο προοριζεται για πιο 'αγρια' πραγματα και σιγουρα θα ειναι πολυ λιγοτερο πολιτισμενος.
τα RS ειναι εξειδικευμενα αυτοκινητα πολυ περισσοτερο απο τα S και οφειλουν να εχουν αναλογα πραγματα πανω τους.Αλλα στο πιο 'πολιτισμενο' εξωτερικο που κυριαρχει το diesel μου κανει εντυπωση που φτιαχνουν συνεχεια νεα μοτερ για σπορ κατασκευες.
και πες το s4 ειναι για πιο πολυ κοσμο, το ΤΤ ομως δε νομιζω οτι θα γεμισει τους δρομους..Στην αντιστοιχη προσπαθεια της η bmw(Ζ4Μ) πηρε απλα ενα ετοιμο μοτερ απο την απερχομενη Μ3 (ας μη μιλησουμε και τι ειναι στην ουσια το μοτερ της νεας Μ3)
η audi **ενω θα μπορουσε απλα να βαλει το μοτερ του s4 **,αποφασισε να φτιαξει μοτερ αποκλειστικα για το ΤΤ-RS, το οποιο το πολυ πολυ να μπει στο RS3 αν αυτο ποτε βγει..
Γενικα φτιαχνουν μοτερ που δεν μπαινουν σε πανω απο 2 μοντελα(καποια απο αυτα μαλιστα τελειως νεα) και αυτο δε ξερω κατα ποσο τους συμφερει οικονομικα απο τη στιγμη που αυτα τα μοντελα δεν γινεται εκ των πραγματων να προοριζονται για μαζικη καταναλωση.βεβαια αυτες οι κινησεις σιγουρα συνεβαλλαν στο να φτασει τα τελευταια χρονια εκει που εφτασε
αλλα δεν παυουν ολα αυτα να γινονται στα πλαισια του group vag, το οποιο μπορει να μην εχει επηρεαστει απο την κριση οσο αλλοι κατασκευαστες , διατηρησε ομως στην ουσια την πλατφορμα του golf V παρα τις οποιες αλλαγες.
μου κανουν εντυπωση με λιγα λογια οι 'σπαταλες' στη μια εταιρεια και οι προσπαθειες για συγκρατηση του κοστους στην αλλη(και οχι μονο καθως θα ακολουθησουν Α3,leon κτλ..)Πως εισαι τοσο σιγουρος οτι μπορει να 'χωραει' το μοτερ του S4 στο ΤΤ?
Επισης, πως μπορει να ξερει ή οχι καποιος απο εμας που δεν ειναι 'μεσα' στην
Διοικηση της VAG οτι ο συγκεκριμενος 2.5/5κυλινδρος μπορει να ταιριαζει 'γαντι'
σε ενα μελλοντικο R4, στο νεο S3/RS3? -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
2.0 με 180, 200, 210 (VI gti), 211 (valvelift).. τούρμπο με διαφορετικές πιέσεις, μεταβλητός χρονισμός για τον valveliftστην ουσία με τρία μοτεράκια παίζουν στα χαμηλά κυβικά (έρχεται και το τέταρτο 1.2tsi, ίσως και το πέμπτο 1.0tsi στο μέλλον), έχοντας καταργήσει το 1.6...
Ξέχασες τους 265-272ps 2.0T...
O 1.2Τ χλωμό να μπεί σε Audi... εκτός και αν τον φιλοξενήσει το Α1, οταν βγεί, σαν entry level...Παν μέτρον (και παντσέταν) άριστον έλεγαν, όχι 3 μοτέρ για 1 ιπποδύναμη.
Και απο πότε η πληθώρα επιλογών αποτελεί πρόβλημα...?
(πέραν απο το ευνόητο, οτι η ιπποδύναμη δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό ενος κινητήρα)Πως εισαι τοσο σιγουρος οτι μπορει να 'χωραει' το μοτερ του S4 στο ΤΤ?
Ο ένας κινητήρας (με τα παρελκόμενα του) είναι διαμήκης και ο άλλος εγκάρσιος.
Επισης, πως μπορει να ξερει ή οχι καποιος απο εμας που δεν ειναι 'μεσα' στην
Διοικηση της VAG οτι ο συγκεκριμενος 2.5/5κυλινδρος μπορει να ταιριαζει 'γαντι'
σε ενα μελλοντικο R4, στο νεο S3/RS3?...ή στην επόμενη Cayman / Boxster...
-
εμενα μπορει να μου απαντησει καποιος στα ερωτηματα μου? και να ξανασυνεχιζετε μετα
-
με το 'γενικως τα αουντι τι προβληματα βγαζουν' δε προκειται να παρεις απαντηση...πες μοντελο να δεις τι θα σε πουνε...πανε στο θρεντ πχ του q5 να δεις τι εχει βγαλει το αμαξι...
τα αουντι ειναι group vag με οτι καλο και οτι κακο συνεπαγεται αυτο..υπαρχουν επισης ειδικοτερα club vag που μπορεις να μπεις και να δεις...
εκανες πολυ γενικη ερωτηση..
-
Ακριβώς.
Δεν υπάρχουν 'προβλήματα των Audi'...
Μοντέλο...? Κινητήρας...? Χρονολογία...?
Αν και σε γενικές γραμμες τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχουν ιδιαίτερα 'χαρακτηριστικά' προβλήματα... είναι λίγο random... και όταν πάει να εμφανιστεί serial προβλημα διορθώνεται σχετικά νωρίς...
Όσο γι'αυτά που αναφέρεις, σασμάν/παράθυρα ήταν περισσότερο προβλήματα σε συγκεκριμένα μοντέλα της VW και -παραδόξως- λιγότερο σε Audi... και οι τουρμπίνες δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Πως εισαι τοσο σιγουρος οτι μπορει να 'χωραει' το μοτερ του S4 στο ΤΤ?
Ο ένας κινητήρας (με τα παρελκόμενα του) είναι διαμήκης και ο άλλος εγκάρσιος.
ναι αλλα υπαρχει μια σημαντικη λεπτομερεια..
ο 2.0 tfsi πχ εχει ειτε εγκαρσια ειτε διαμηκη τοποθετηση αναλογα το μοντελο..αλλιως στο ΤΤ, αλλιως στο Α4, ιδιος ομως κινητηρας
επισης υπαρχει και ενας αλλος 'ατυπος' κανονας σε σχεση με τις 4κινησεις της audi
εγκαρσια τοποθετηση==>haldex
διαμηκης τοποθετηση ==> torsen -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ακριβώς.
Δεν υπάρχουν 'προβλήματα των Audi'...
Μοντέλο...? Κινητήρας...? Χρονολογία...?
Αν και σε γενικές γραμμες τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχουν ιδιαίτερα 'χαρακτηριστικά' προβλήματα... είναι λίγο random... και όταν πάει να εμφανιστεί serial προβλημα διορθώνεται σχετικά νωρίς...
Όσο γι'αυτά που αναφέρεις, σασμάν/παράθυρα ήταν περισσότερο προβλήματα σε συγκεκριμένα μοντέλα της VW και -παραδόξως- λιγότερο σε Audi... και οι τουρμπίνες δεν ήταν ποτέ πρόβλημα.Για πρωτη φορα σκοπευω να μπω και γω στην οικογενεια αουντι με την αγορα ενος q5.
Δεν ειχα ποτε μου αουντι για να γνωριζω και για αυτο σας ρωτησα γενικα...
για τον tfsi 2.0 κινητηρα τι εχετε να μου πειτε? ειναι λεοντοκαρδος δλδ καλο μοτερι?
ευχαριστω! -
o διλιτρος στα συγκεκριμενα αλογα εχει ενα καλο..
δε θα καταλαβεις οτι εχει τουρμπο
AUDI FORUM