-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Highlights: η εκκίνηση του Alonso και το λάθος του Montoya στην προσπάθειά του να σωθεί, η προσπέραση του Μassa στον Kimi αν και λίγα μέτρα αργότερα η mclaren παρέδωσε πνεύμα οπότε φάνηκε πως δεν ήταν 'στα ίσα' και ο Ηeidfeld στα pits που έκανε μερικούς απ'τους μηχανικούς του να δουν τη ζωή τους για λίγο να παιρνάει μπροστά απ'τα μάτια τους σε ταινία !
Μπορεί να ξέχασα κάτι, πάντως ο αγώνας αυτός δεν είχε και πολλά για να θυμάται κανείς καιρό... Ελπίζω να ήταν μόνο σήμερα έτσι! Θα δείξει....Αλλο ενα highlight,ηταν η εσπευσμενη φυγη του Todt απο το podium για να αποφυγει τις σαμπανιες,απο τη βιασυνη του επεσε επανω στην πορτα!
-
Πως λέμε αυτόν που κάνει το καλύτερο χρόνο σε όλα τα ελεύθερα δοκιμαστικά, παίρνει την pole position, κερδίζει τον αγώνα και πετυχαίνει τον ταχύτερο γύρο?
MICHAEL SCHUMACHER
-
Σκετη απογοητευση η μακλαρεν.Πραγματικα δε μπορω να καταλαβω ποτε θα πεσουν κεφαλια κ ποτε πλεον καποιοι θα αναλαβουν τις ευθυνες.Απογοητευουν ολους εμας τους φαν.Για την μερσεντες πλεον δεν εχω λογια να εκφρασω την αγανακτηση μου.Ειναι το λιγοτερο απαραδεκτη.Το μοτερ μολις που συμπληρωσε 9 γυρους.Τοσα χρονια το ιδιο μονιμο προβλημα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.Ελεος.Φτανει.Συνεχεια ειτε ο Μικα ειτε ο Κιμι ειτε ο Κουλθαρντ συνεχως εγκαταλειψεις.Και τουλαχιστον να ηταν και δυνατος να πω ενταξει,με το ζορι ξεπερνουσε τις 18.000 στροφες.Πραγματικα καταντια
-
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ FAN ΤΙΣ ΜCLAREN ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΛΙΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ. Ο DON RON DENNIS MAS ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΚΑΙ Μ.......ΚΙΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΑΣΧΟΛΙΑ ΤΗΝ Φ1 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟ FAN ΤΙΣ MCLAREN Ο ΚΙΝΙΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ 18000 RPM TI NA ΠΩ ΑΛΛΟ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΥΤΕΥΕΙ ΠΟΛΛΗ
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΩ WILLIAMS . ----FERRARI ΠΟΤΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Καταιγιστικη χωρις καμια αμφισβητηση! Μη αναμενομενο -σε τετοιο βαθμο τουλαχιστον- αλλα η Scuderia ξεκινησε απο εκει που τελειωσε τον τελευταιο αγωνα. Με τετοια ανεση που εκανε τους κυριους αντιπαλους της να ξυνουν τα κεφαλια τους.
Παραθετω δηλωση του Brawn απο autosport.com (συγνωμη αλλα στ αγγλικα)
RB
'I can understand why McLaren or Williams fans would be disappointed today, but there are a lot of Ferrari fans who are very happy. There's nothing I can do about it. We're just doing the best job we can. It's up to the others to respond.
Θα μου κανει πολυ μεγαλη εντυπωση αν επαναληφθει κατι τετοιο κ στον επομενο αγωνα. Παντως δεν νομιζω οτι μονο τα λαστιχα διαμορφωσαν ετσι το αποτελεσμα.
The general atmosphere after the race was one of despondency: not just because of the pace of the Ferraris, but of the way the new regulations have turned Formula 1 into an endurance event. With engines now having to run for three days, teams are being cautious during practice and qualifying, and the fact that Schumacher was able to lap well under his pole position qualifying time on the final lap of his second stint is the best indication that we are not seeing the ultimate cars being driven at the limit.
The story from pretty much everyone was 'wait for Malaysia'. Ferrari may have dominated in Melbourne, but the chase for second could be pretty close…
http://www.autosport.com/newsitem.asp?id=26228&s=5
Οι αλλαγες στους κανονισμους που καταφεραν να μετατρεψουν την F1 σε αγωνα αντοχης. Η στρατηγικη καθε ομαδας που επικεντρωνεται στο ν αντεξει το μονοθεσιο την δοκιμασια παρα να κινηθει στον γρηγοτερο δυνατο οριακο ρυθμο οπως θα επρεπε να γινει.
Αν κ με την Ferrari ελπιζω σε χρονια με αφθονο ανταγωνισμο.
Ο επομενος αγωνας ισως ειναι πιο ενδεικτικος για το τι θα επακολουθησει. Απο το αρθρο του autosport αυτη η αποψη φανηκε να επικρατει στο paddock μετα τον αγωνα.Λαστιχα? ή η Ferrari ειναι τοσο μπροστα απο τον ανταγωνισμο για αλλη μια χρονια?
-
το ψιλοανεμενα οτι θα κερδιζε η φερραρι λογω κεκτημενης ταχυτητας απο περσι...δε περιμενα με τοση διαφορα! αλλα με τετοια μακλαρεν και ουιλιαμς τι να περιμενεις...
ο ναντο και η ρενω εδειξαν για αλλη μια φορα οτι κατι κινειται σωστα εκτος απο τη σκουντερια...vive le sport.
αυτο το καραγκιοζλικι με τη μακλαρεν τι θα απογινει..?ημαρτον!το 2000 σταματησα να την υποστηριζω μετα απο 10 τοσα χρονια γιατι το ειχε ξεφτιλισει με την αξιοπιστια,4 χρονια μετα ακομα τα ιδια...
η ζαουμπερ κατι κανει οπως και ο ουεμπερ,ολοι οι αλλοι να δουμε.. -
εμεις οι φαν τις MERCEDES δε ξενερωνουμε ποτε!!!!!
Οφειλω να πω οτι σερνονταν εχθες, αλλα τι να κανουμε οι μεγαλες αγαπες δε ξεχνιουντε! german power.....
Οσο για το σπασιμο του κινιτηρα που ολοι λενε δεν εφταιγε κατι με το μοτερ! Εβλεπα τον αγωνα απο το ITV μιας και ζω στην αγγλια, και σε συνεντευξη που πηραν του κιμι ειπε οτι ο κινιτηρας κολησε απο υπερθερμανση επειδη επεσε η πιεση του νερου μαλλον απο καποιο κολαρο σπασμενο!αυτη ηταν η πρωτη εκτιμηση κατα τη διαρκεια του αγωνα. -
Κι εγώ είμαι fan των McLaren, και περίμενα τη νίκη των Ferrari σήμερα. Όχι με αυτό το ρυθμό βέβαια......
Πάντως, περιμένω να 'κλείσει' το κενό μεταξύ των 3 μεγάλων. Και χαίρομαι που βλέπω Renault και ΒΑR να βελτιώνουν την απόδοσή τους. -
Ρε παιδια νομιζω πως δεν χρειαζεται να υπαρχει τοσο μεγαλος πεσσιμισμος.Ηταν ενα ασχημο GP για την ομαδα μας,παρολα αυτα δεν πρεπει να κοιταμε πισω,αλλα μπροστα.
-
Ας παραθέσω κι εγώ το σχόλιό μου...
Ο πρώτος αγώνας έδειξε πού περίπου θα κυμανθεί η όλη χρονιά, αν και το δείγμα είναι ακόμα αρκετά μικρό όπως ανέφεραν και άλλοι φίλοι.
Χαίρομαι μεν που κέρδισε η Φερράρι, αλλά δε θέλω με τίποτα να μονοπωλήσουμε κανένα πρωτάθλημα φέτος! Ίσα ίσα πίστευα ότι η Φερράρι δε θα είχε καμία δυναμική φέτος. Υπάρχουν βέβαια πολλά που μένει να δούμε από τις άλλες μεγάλες ομάδες (Μακλάρεν και Γουίλιαμς). Ειδικά από τη Μακλάρεν, περιμένω να δω αν είναι ακόμα μια μεγάλη ομάδα, ή παρέπεσε στις μαύρες μέρες του 94,95,96, τότε που προσπαθούσε να βρει το δρόμο της.
Η Ουίλιαμς, πιστεύω, πως αν η σχεδίαση του μπρος μέρους της ήταν όντως τόσο αποτελεσματική θα φαινόταν από τον πρώτο αγώνα. Αντ' αυτού, ένα αδιάφορο αποτέλεσμα. Δεν ξέρω αν φταίει ο κινητήρας, αλλά πρέπει, αν θέλουν και φέτος πρωτάθλημα, να συνέλθουν και να μαζέψουν νίκες, όσες περισσότερες μπορούν, δεδομένου ότι ο Μοντόγια είναι πάντοτε επιρρεπής σε λάθη και παλλικαρισμούς. Αν και η ομάδα σντιμετωπίζει και εσωτερικά προβλήματα και δη προβλήματα με τους οδηγούς: όπως είπε και ο Τάκης στην μετάδοση, δεν τους νοιάζει να οδηγεί Γερμανός στην ομάδα, οπότε βλέπω ριζική ανανέωση των οδηγών της του χρόνου, αν συνεχίσει και ο Ραλφ ετσι.
Και χαίρομαι ιδιαίτερα που ανέβηκε η Ρενώ και η Μπαρ! Ζήτω! Επιτέλους λίγο, για να ξυπνήσουν οι μεγάλοι, αλλά και για να ξαναμονομαχήσουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες Ρενώ και Χόντα, οι οποίες μεσουράνησαν στη Φόρμουλα 1 στις αρχές της δεκαετίας του 90....Α! Και η Ρενώ τελικά είναι το πιό όμορφο αυτοκίνητο τελικά! Και ο Αλόνσο ένας μελλοντικός πρωταθλητής!
Για τις άλλες ομάδες τί να πω... Ειδικά για την Τογιότα, που τόσα ξοδεύει. Νομίζω δε θα έχει περίοδο χάριτος και φέτος μετά από 2 χρονιές στη Φόρμουλα 1 και τόσο επιστημονικές εγκαταστάσεις στη Γερμανία! Θα πρέπει να ξεπεράσουν όποια προβλήματα σύντομα και να πλασαριστούν στην 6 θέση που.... διεκδικεί η Ζάουμπερ! Μην πω ότι διεκδικεί και παραπάνω θέση, λόγω κινητήρα και Φιζικέλα!
Τέλος, ο συμπαθής Γουέμπερ, πάλι έδειξε ότι πρέπει σύντομα να μεταγραφεί σε μια μεγάλη ομάδα (χμμμμμ....), για να εξελιχθεί περισσότερο και να γίνει μεγάλος οδηγός, πράγμα το οποίο πιστεύω μπορεί να γίνει.
Αυτά. Καλή αρχή λοιπόν και νίκες στις ομάδες μας! -
και να προσθέσω κατι που μου έκανε εντύπωση.Το μοτέρ τις BMW και τις HONDA φτανανε 18500 στροφές όταν π.χ το μοτέρ από τη RENAULT δεν έφτανε καλά καλά τις 17.000.Το φτωχό μου μυαλό μου λέει ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στους ίππους στην κατανάλωση και στην αξιοπιστία.Τώρα είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα αντιδράσουν και πως θα εξελίξουν τα μονοθέσια τους οι άλλες ομάδες στην προσπάθειά τους να φτάσουν τη FERRARI
-
Παντως για τους fan των υπολοιπων διεκδικητων να πω οτι ολοι κ ολα κανουν τον κυκλο τους. Μην ξεχναμε την παντοκρατορια της McLaren επι Prost k Senna k πιο μετα με Mika, της Williams 92-97 με διαλειμα το 94 95 αν κ νομιζω οτι ειχε παρει τα κατασκευαστων.
Επισης μην ξεχνατε οτι η Scuderia εκανε 21 χρονια μεχρι να δει χαρα! Τωρα βεβαια εμεις το ευχαριστιομαστε οσο μπορουμε γιατι δεν ξερουμε ποτε θα ξαναζησουμε τετοιες δοξες!!! Ελπιζω παντως κ γι αυτον τον χρονο αν κ θελω ο ανταγωνισμος να κανει γερο comeback για να υπαρξει κοντρα γερη! -
Καλή χρονιά σε όλους.
Για μια ακόμα φορά η Ferrari έκανε το καθήκον της και ο MS με
3 στα 3 πάει στην Μαλαισία όντως 4 βαθμούς μπροστά από τον
FA, 5 από τον JPM και 10 από τον KR.H Williams καλό θα είναι να επανεξετάσει την αεροδυναμική της.
Το μονοθέσιο με υψηλές ταχύτητες παρουσιάζει αυξημένη ευαισθησία
στο pitching και η εμπρός αεροτομή είναι μάλλον υπέρ του δέοντος
flexible στον εγκάρσιο άξονα του μονοθεσίου (πολύ ταλάντωση
δεξία αριστέρα από τα πλάνα από την εμπρός αεροτομή που
σίγουρα καταστρέφουν τη ροή). Οποίος έχει γράψει σε βίντεο
τον αγώνα ας δεί το πως οι Williams ανεβοκατέβαιναν σαν βάρκες
στην ευθεία και πως η εμπρός πτέρυγα συντονιζόταν ειδικά στις
στην περίπτωση του φρεναρίσματος. Ίσως τα προβλήματα που είχαν
με τα λάστιχα να οφείλονται και στο γεγονός αυτό.H McLaren καλό θα είναι να κοιτάξει να κάνει κάτι με το πακέτο
κινητήρα κιβωτίου γιατί κάθε εγκατάλειψη στοιχίζει ακριβά. Για την
αεροδυναμική τι να πώ. Από το Νοέμβριο ως σήμερα δεν ξέρω τι
προβλήματα είχαν.Η Ferrari καλό θα είναι να συνέχιζει να δουλεύει σκληρά γιατί η
νίκη με 18 βαθμούς και 24 στην πίστα δεν σημαίνει τίποτα. Καλά
η Bridge έφερε μία καλή γόμμα (όχι πάντως κάτι το super εντυπωσιακό
γιατί η Sauber δεν ήταν και πολύ καλύτερη από πέρυσι) και πρέπει
αυτό να επαναληφθεί σε κάθε αγώνα αν θέλει να μην υποφέρει
το καλοκαίρι.H Renault πρέπει άμεσα να εξελίξει το πακετό που έχει. Τα λάστιχα
δουλεύουν καλά με το σασί ο κινητήρας θα της πιάσει τις 18500 στροφές
και τους +30 ίππους και τότε μην τον είδατε τον FA σε πίστες όπως
η Ουγγαρία ή η Βαρκελώνη.Η Toyota με απογοήτευσε οικτρά. Κρίμα γιατί ένας ακόμα μεγάλος
κατασκευαστής ίσως να τράβαγε και κανένα μεγάλο ακόμα (λέγεμε
VAG κλπ.) -
Παιδιά, πού μπορώ να βρω ''καλά'' στατιστικά (γυρολόγιο) του αγώνα?
-
Όπως και να χει η χτεσινή μέρα ήταν εκπλήξεων, όχι τόσο για το τελικό αποτέλεσμα, όσο για τη διαφορά
-
Δυστυχως, απ' οσο τουλαχιστον μπορει να δειξει ενας μονο αγωνας, η χρονια προβλεπεται πολυ ανιαρη και σιγουρα χειροτερη απο περυσι. Οι ελπιδες για συναγωνισμο στον Μ Σουμαχερ περιοριζονται σε εναν οδηγο: Τον Μπαρικελο...
ΥΓ: Ευτυχως που δεν ξυπνησα το πρωι, γιατι ακομα θα εβριζα τη 'σουπα' που ειδαμε
-
α καλο!
-
Αν υποθέσουμε οτι ο πρώτος αγώνας της χρονιάς είναι ένα ακριβές δείγμα του τι θα επακολουθήσει την υπόλοιπη χρονιά, τότε η φετινή χρονιά μου φαίνεται περισσοτερο συνεχεια του 2002 παρά του 2003. Κρίμα να συμβαίνει κάτι τέτοιο γιατί το 2003 φάνηκε σαν κάτι καλό να συνέβαινε ως προς τον ανταγωνισμό των ομάδων...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Καλή χρονιά σε όλους.
H Renault πρέπει άμεσα να εξελίξει το πακετό που έχει. Τα λάστιχα
δουλεύουν καλά με το σασί ο κινητήρας θα της πιάσει τις 18500 στροφές
και τους +30 ίππους και τότε μην τον είδατε τον FA σε πίστες όπως
η Ουγγαρία ή η Βαρκελώνη.Θα το κάνει και μαλιστα πολύ γρήγορα. Ήδη ο πρώτος στόχος (απόλυτη αξιοπιστία) πέτυχε και πλέον η εξέλιξη είναι μονόδρομος. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα κοντράρει στα ίσια McLaren και Williams από τον 4ο-5ο αγώνα και μετά. Μην ξεγράφετε πάντως τον Trulli. Δεν είδαμε τίποτα ακόμα.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Αν υποθέσουμε οτι ο πρώτος αγώνας της χρονιάς είναι ένα **ακριβές **δείγμα του τι θα επακολουθήσει την υπόλοιπη χρονιά, τότε η φετινή χρονιά μου φαίνεται περισσοτερο συνεχεια του 2002 παρά του 2003. Κρίμα να συμβαίνει κάτι τέτοιο γιατί το 2003 φάνηκε σαν κάτι καλό να συνέβαινε ως προς τον ανταγωνισμό των ομάδων...Ρε παιδιά λίγο ψυχραιμία!!!
Ένας αγώνας ήταν! Κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί αν ο Μontoya δεν έχανε θέσεις στην εκκίνηση και κολλούσε από την αρχή πίσω από τις δύο Ferrari. Δεν ξέρω τι πιστεύετε εσείς, αλλά εγώ είμαι σίγουρος ότι η νίκη της Ferrari πήρε διαστάσεις θριάμβου, γιατί και τα δύο κόκκινα μονοθέσια είχαν μπροστά τους άδειο δρόμο και πίεσαν από την αρχή αρκετά, τόσο που ουσιαστικά μετά και το τρίτο pit-stop κανένας αντίπαλός τους δεν σκεφτόταν καν την πιθανότητα να τους κυνηγήσει για να τους φτάσει, για να αποφύγει την εγκατάλειψη από σπασμένο κινητήρα...Γιατί όπως είπε και κάποις φίλος, κάποια ανόητα μυαλά κατάφεραν να κάνουν την Formula 1 ένα είδος αγώνων αντοχής...
FOSTER'S AUSTRALIAN GP 2004