-
Παιδιά, έχω την εντύπωση ότι το esp θα λειτουργήσει σε αυτοκίνητα με κάποια άλογα μόνο όταν θα σπάσει η ιπποδύναμη την πρόσφυση. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα (σιρόκο 160 ίππων ) αυτό θα συμβεί με 1η και 2η ταχύτητα και φουλ γκάζι , με 3η η 4η όμως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει( εκτός αν ο δρόμος είναι βρεγμένος) οπότε η απενεργοποίηση η όχι του esp δεν κάνει διαφορά. Πριν λιγο το δοκίμασα και δεν κατάλαβα τίποτε. Συγκεκριμένα το e-lag όπως το πάουερ τεκνίκς είχε ονομάσει την υστέρηση από το ηλεκτρόγκαζο δεν εξαρταται από το esp. Το esp φιμώνει τον κινητήρα αμέσως μετά την απώλεια πρόσφυσης, δεν λειτουργεί από μόνο του προληπτικά ώστε να μην χαθεί η πρόσφυση. Επί του πρακτέου εγώ που το δοκίμασα δεν πήρα χαμπάρι ουδεμία βελτίωση, ας το δοκιμάσουν και άλλοι να μας πούνε.
-
Ο χρήστης Nemo έγραψε:
Λογικό σου ακούγεται το esp να μειώνει την απόκριση του μοτέρ συνολικά;
Τι εννοείς την απόκριση του μοτέρ συνολικά; Στην δυναμομέτρηση;
Εννοεί την (καθ)υστέρηση του μοτέρ να ανεβάσει στροφές απο την ώρα που θα πατήσεις το γκάζι, πρίν προλάβει να σπάσει η πρόσφυση.
Κάποιοι υποστιρήζουν οτι είναι turbo-lag, προσωπικά μου έδωσε την αίσθηση οτι είναι ηλεκτρόγκαζο-lag (e-lag όπως λέει και ο mamias)...
Αν διαβάσεις λίγες σελίδες πισω θα καταλάβεις περί ού ο λόγος...Άσχετο αλλά μιας και το ξαναανέφερε ο mamias, δεν διαπίστωσα να σπάει και τόσο εύκολα πρόσφυση με 2α το 160αρι scirocco... ίσως σε σαπούνι δρόμο ή στροφιλίκι, αλλά σε νορμάλ δρόμο μόνο η 1η έχει τέτοιο θέμα.
-
δεν εχω οδηγησει σιροκκο αλλα απο αυτα που λετε ειναι το ηλεκτρογκαζο το θεμα και οχι ο tsi...αν εχει προβλημα ο tsi τοτε η vag θα πρεπει να το κλεισει το μαγαζι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στις χαμηλές σχέσεις δεν το δοκίμασα, ο πωλητής το έβγαλε λίγο πριν μπούμε εθνική... Διιαφορά δεν είδα εγώ, στις ρεπρίζ τουλάχιστον. Από την άλλη, δεν περίμενα να δω τίποτα το διαφορετικό, οπότε ίσως να μην το παρατήρησα. Αλλά έτσι πως τα λέει ο άλλος...Εγω δυστυχως ειχα την δυνατοτητα να το δοκιμασω με το ESP off μετα απο 'παραπονο'
στον πωλητη οτι δεν βλεπω καποια εντονη επιταχυνση αλλα υπερβολικα γραμμικη...
Οποτε το απενεργοποιησε σε φαναρι και μου ειπε 'ανοιξε το μεχρι τις 6200σ.α.λ'.
Ανοιγω 1η, 2α, 3η οκ ηταν γρηγορο σε πληρη επιταχυνση, αλλα μετα το επανεφερε και δεν
μπορουσα να το δω σε συνθηκες κινησης με χαμηλες στροφες στις πρωτες 2 ταχυτητες αν
βελτιωνεται καπως το όποιο lag (του κομπρεσσορα, της αποσυνδεσης του, του γκαζιου, ή οτι αλλο ηλεκτρονικο μεσο παρεμβασης της μεταδοσης τελοσπαντων) υπαρχει μεχρι τις
3,000σ.α.λ περιπου...
Για αυτο και το θετω σαν ερωτημα αν καποιος κατοχος το εχει δοκιμασει απενεργοποιημενο
για αρκετο χρονικο διαστημα και διαπιστωνει καποια βελτιωση στην αποκριση του γκαζιου σε χαμηλες στροφες και σε συνθηκες κινησης με πολλες αυξομειωσεις στο πενταλ του γκαζιου. -
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
γενικα τα Brisgestone τα συγκεκριμενα ειναι λιγο χαλια, τωρα οσσο αφορα το DSG απλα ΚΟΡΥΦΗ παιδια ειχα την τυχη να το οδηγησω με DSG το διλιτρο και το κιβωτιο ειναι ποιημα σε ολα του.....απο εκει και περα η ηλιοροφη σε GOLF Που εχω οδηγησει με ηλιοροφη, και σε ταξιδι με πολλα, κανεναν ηχο ουτε στα αρκετα καλη ηχομονωση υποθετω και σε scrirocco θα ναι το ιδιο.γενια οι ηλιοροφες της VAG ειναι κορυφη.
Και επισης σε αυτο που λετε δεν νομιζω το esp να περιοριζει τοσο πολυ τον κινητηρα ωστε να φιμωνεται και μολις το απενεροποιησεις αλλο οχημα...καμια σχεσηΔεν εχει καμμια σχεση η κατασκευη και ο μηχανισμος της ηλιοροφης του
Golf V με αυτη του scirocco. Eχω οδηγησει και εγω GTI V με ηλιοροφη και ηταν
ολα ok οπως λες και εσυ αλλα εδω στο scirocco ειχαν ακουστει καποια παραπονακια
και στο Top Gear (Αγγλικο) συγκεκριμενα σε review του αυτοκινητου εγραφαν ξεκαθαρα
οτι η ηλιοροφη αυξανει αισθητα τον θορυβο της καμπινας και μαλιστα ειχαν ως 'tip' !
την αποφυγη αγορας της ηλιοροφης για μειωση του συνολικου κοστους
των εξτρα του αυτοκινητου.
Οποτε ας μας επιβεβαιωσει ή διαψευσει καποιος κατοχος με ηλιοροφη
τα συγκεκριμενα σχολια... -
2λιτρο με dsg (εκτός απροόπτου), το dcc αξίζει τα λεφτά του;
-
Καλησπέρα σε όλους. Να μοιραστώ κι εγώ τις εντυπώσεις μου μετά από το test drive του Scirocco 160 με μηχανικό κιβώτιο και την στάνταρ ανάρτηση.
Κινητήρας: Ροπάτος από χαμηλά με μέτρια όμως απόκριση στο γκάζι. Αυτό πιστεύω οφείλεται περισσότερο στο ηλεκτρόγκαζο παρά σε turbo lag. Μόλις το ηλεκτρόγκαζο ξυπνήσει όμως, ο κινητήρας ανεβάζει με ενθουσιασμό και γεμάτο τράβηγμα ως τον κόφτη. Ειδικά η επιτάχυνση με τις πρώτες τρείς σχέσει ήταν πολύ ενθουσιώδης. Το μοτέρ όμως είναι υπερβολικά γραμμικό στην απόδοση του, τόσο πολύ που σου δίνει την εντύπωση ότι δεν έχει την δύναμη που υπόσχεται. Με άλλα λόγια δεν νιώθεις την εκρηκτικότητα που θα περίμενες από 160 άλογα σε ένα αμάξωμα 1300 κιλών. Εδώ ένα υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό θα ήταν σαφώς ανώτερο και ας έχανε σε ροπή. Σε γενικές γραμμές ένα πολύ αξιόλογο σύνολο χωρίς όμως την εκρηκτικότητα ή την ωμή δύναμη στις πολύ υψηλές που ίσως θα περίμενε κανείς βάση προδιαγραφών. Το ότι υπάρχει δύναμη όμως φαίνεται από το πόσο γρήγορα μαζεύει χιλιόμετρα - τα 160 χ.α.ω. είναι παιχνιδάκι να έρθουν, παραπάνω δεν μπόρεσα να ανεβάσω λόγω κίνησης. Κατάτα άλλα ο κινητήρας είναι αθόρυβος (μάλλον η ηχομόνωση είναι πολύ καλή) στις χαμηλές ενώ ο ήχος του ψηλότερα είναι μάλλον αδιάφορος - χαμηλά το σφύριγμα του κομπρέσσορα με ανοιχτό παράθυρο είναι ενδιαφέρον όμως. Σημειωτέον ότι δοκίμασα την επιτάχυνση και με και χωρίς το anti-spin (το ESP ποτέ δεν βγαίνει off ως γνωστο και ας έχεις πατήσει το σχετικό κομβίο) και δεν είδα καμία διαφορά στην απόδοση φυσικά. Όταν το antispin ενεργοποιούταν μάλιστα το έκανε με έναν πολύ γλυκό τρόπο και περισσότερο βοηθούσε παρά έκοβε. Επίτηδες το ξεκίνησα σαν κανίβαλος και ενώ χωρίς antispin άφησε όλη την 1η κάτω, με το σύστημα ενεργοποιημένο το σπινάρισμα μειώθηκε αλλά δεν εξαλήφθηκε τελείως κι έτσι το αυτοκίνητο δεν 'κόπηκε' σημαντικά' αλλά ξεκίνησε πιο αποτελεσματικά. Με σωστή, και όχι κανιβαλίστικη, εκκίνηση μπορείς να ξεκινήσεις καλύτερα όμως χωρίς το antispin.
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Οδική Συμπεριφορά: Πολύ στιβαρό πλαίσιο, πλήρης απουσία στρεβλώσεων, δίνει την αίσθηση μασίφ. Αναρτήσεις σφιχτές αλλά όχι σκληρές και με καλή ενδοτικότητα. Παρά τους 17άρηδες τροχούς δεν κοπανάει πουθενά ενώ διατηρεί πολύ καλό έλεγχο με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές. Το τιμόνι δεν είναι και πρώτυπο αίσθησης αλλά είναι αρκετά ακριβές και γρήγορο. Θα το ήθελα ίσως ένα κλικ βαρύτερο. Το αυτοκίνητο ξεγελάει. Στρίβεις πιο γρήγορα από όσο νομίζεις και δεν καταλαβαίνει τίποτα, όντας ακλόνητο (τα τεράστια μετατρόχια παίζουν τον ρόλο τους). Εκεί που λες ότι δεν πας και τόσο γρήγορα τελικά, κοιτάς το ταχύμετρο και σκέφτεσαι ότι με άλλα καλοστημένα αυτοκίνητα (Ford Focus Mk1 πχ) στον συγκεκριμένο δρόμο (μια ωραία στροφοδιαδρομή) σε αυτά τα χιλιόμετρα παλεύεις ενώ το Scirocco είναι άνετο. Δεν το πίεσα στο όριο γιατί ο πωλητής είχε ήδη χλομιάσει αλλά πιστεύω ότι τα όρια ήταν πολύ πιο ψηλά. Ίσως σε εκείνα τα χιλιόμετρα να γινόταν πιο παιχνιδιάρικο αλλά και πάλι το ESP θα σε επαναφέρει. Συμπερασματικά: ακλόνητο, εμπνέει εμπιστοσύνη και πάει γρήγορα στα στροφιλίκια παρά το ελαφρούτσικο τιμόνι.
Φρένα: Πολύ δυνατά και με άμεση απόκριση (αρκετή υποβοήθηση). Κατεβάζουν την ταχύτητα πολύ αποτελεσματικά από υψηλά τριψήφια νούμερα ενώ το αυτοκίνητο παραμένει ακλόνητο. Δυστυχώς δεν είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω την αντοχή τους.
Κιβώτιο: Θετικό με ακριβές κούμπωμα και μικρές διαδρομές. Στις πολύ γρήγορες αλλαγές έσφιγγε λιγάκι αλλά τίποτα τρομερό και συνολικά έδινε ωραία αίσθηση ενώ ούτε λόγος δεν γίνεται για χαμένες αλλαγές. Πιστεύω όμως ότι το DSG είναι η καλύτερη επιλογή.
Συνολικά ένα πολύ ευχάριστο, οδηγοκεντρικό, σβέλτο και σπορτίφ αυτοκίνητο και σίγουρα μέσα στις επιλογές μου.
ΥΓ: Το αυτοκίνητο που οδήγησα έφερε ηλιοροφή. Δεν παρατήρησα κανένα θόρυβο ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες (150-160) ήταν αθόρυβο, σίγουρα χάρη και στην θεόμακρη 6η η οπόια όμως δεν αρνιόταν να επιταχύνει το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
2λιτρο με dsg (εκτός απροόπτου), το dcc αξίζει τα λεφτά του;Tο dcc συμφωνα με παρατηρησεις πολλων, αλλα και οταν το εκανα testdrive, δεν εχει πολυ μεγαλη διαφορα στην sport και στις αλλες λειτουργιες, εχει μεν αλλα οχι τοσο μεγαλη ωστε να το καθιστα απαραιτητο αξεσουαρ...Συμφερει περισσοτερο αν θελεις να βαλεις στο αμαξι τις 18αρες ζαντες ετσι ωστε να χρησιμοποιεις τη λειτουργια comfort οταν εισαι μεσα σε πολη κλπ, οπου υπαρχουν λακουβες και κακοτεχνιες...
Προσωπικα, αν και εβαλα τους 18αρηδες, δεν εβαλα dcc...επισης και ο jntaras ενω εχει 18αρηδες και οχι dcc δεν εχει παραπονεθει για την ποιοτητα κυλισης...οι στανταρ sport αναρτησεις ειναι ηδη πολυ καλες!Με το καλο να το παραγγειλεις και συ και να το παραλαβεις!
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
2λιτρο με dsg (εκτός απροόπτου), το dcc αξίζει τα λεφτά του;εχω οδηγησει golf gti V και scirocco 2.0 και τα 2 με DSG, μιλαμε το κιβωτιο ειναι ολα τα λεφτα.....απλα απιστευτο και μολις το συνηθισεις.........απλα ο οδηγικος παραδεισος θα σκεφτεσαι οταν θα θεw να το αλλαξεις αυτοκινητο τωρα τι θα παρω χωρις DSG????????βαλτο αξιζει τα λεφτα του
-
ok αυτό λέω κι εγώ, με dsg και 18αρες, xωρίς dcc.
-
Geia sas paidia!!!
Mpika k egw sto forum...
Egw pira Scirocco 160hp me DCC se mple skouro k to xrwma ta spaei den to perimana toso kalo
einai k sport k kirile!!!Itan to mono etoimoparadwto alla telika vgike kalo xrwma to aspro einai soupa!!!
to pira arxes flevari apo ton Filossidi kserei kanenas tipota gia ton antiprwsopo kalos mou fanike...AN kserei kanenas mporei na me voithisei se 3 erwtisoules:
1)Gia to rcd 510 an mporoume na valoume kamia patenta na paizei video k gps???
2)exei kanei kanenas panw apo 5000km na mas pei gia ta ladia???
(egw exw 5100km)
3)exei kanei kanenas 1o service?Eyxaristw kala km!!!!!!
-
Ο χρήστης johnboukou έγραψε:
Geia sas paidia!!!Mpika k egw sto forum...
Egw pira Scirocco 160hp me DCC se mple skouro k to xrwma ta spaei den to perimana toso kalo
einai k sport k kirile!!!Itan to mono etoimoparadwto alla telika vgike kalo xrwma to aspro einai soupa!!!
to pira arxes flevari apo ton Filossidi kserei kanenas tipota gia ton antiprwsopo kalos mou fanike...AN kserei kanenas mporei na me voithisei se 3 erwtisoules:
1)Gia to rcd 510 an mporoume na valoume kamia patenta na paizei video k gps???
2)exei kanei kanenas panw apo 5000km na mas pei gia ta ladia???
(egw exw 5100km)
3)exei kanei kanenas 1o service?Eyxaristw kala km!!!!!!
Γεια σου φιλε! Καλοταξιδο να σου ειναι και να το χαιρεσαι! Θα σε παρακαλουσα μονο να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες γιατι ειναι κανονισμος του forum(για το χρωμα δεν ειμαι σιγουρος)...
Μπορω να σου απαντησω στην 1η ερωτηση... Δυστυχως δεν γινεται, το ειχαμε ψαξει και συζητησει και στο forum του sciroccoclub(αν θες μπες να δεις κιολας για περισσοτερες-γενικες πληροφοριες)...το οτι δεν μπορει να παιξει video κ gps οφειλεται στο γεγονος οτι δεν εχει το απαραιτητο software και σχετικα πραγματα για να παιξει video... ειχαμε ψαξει μαλιστα σε διαφορα site αν υπαρχει aftermarket λυση αλλα δεν βρηκε κανεις τιποτα...
Το μονο που μπορει να παιξει video ειναι το RNS510 το οποιο περιεχει και gps... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Να μοιραστώ κι εγώ τις εντυπώσεις μου μετά από το test drive του Scirocco 160 με μηχανικό κιβώτιο και την στάνταρ ανάρτηση.Κινητήρας: Ροπάτος από χαμηλά με μέτρια όμως απόκριση στο γκάζι. Αυτό πιστεύω οφείλεται περισσότερο στο ηλεκτρόγκαζο παρά σε turbo lag. Μόλις το ηλεκτρόγκαζο ξυπνήσει όμως, ο κινητήρας ανεβάζει με ενθουσιασμό και γεμάτο τράβηγμα ως τον κόφτη. Ειδικά η επιτάχυνση με τις πρώτες τρείς σχέσει ήταν πολύ ενθουσιώδης. Το μοτέρ όμως είναι υπερβολικά γραμμικό στην απόδοση του, τόσο πολύ που σου δίνει την εντύπωση ότι δεν έχει την δύναμη που υπόσχεται. Με άλλα λόγια δεν νιώθεις την εκρηκτικότητα που θα περίμενες από 160 άλογα σε ένα αμάξωμα 1300 κιλών. Εδώ ένα υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό θα ήταν σαφώς ανώτερο και ας έχανε σε ροπή. Σε γενικές γραμμές ένα πολύ αξιόλογο σύνολο χωρίς όμως την εκρηκτικότητα ή την ωμή δύναμη στις πολύ υψηλές που ίσως θα περίμενε κανείς βάση προδιαγραφών. Το ότι υπάρχει δύναμη όμως φαίνεται από το πόσο γρήγορα μαζεύει χιλιόμετρα - τα 160 είναι παιχνιδάκι να έρθουν, παραπάνω δεν μπόρεσα να ανεβάσω λόγω κίνησης. Κατάτα άλλα ο κινητήρας είναι αθόρυβος (μάλλον η ηχομόνωση είναι πολύ καλή) στις χαμηλές ενώ ο ήχος του ψηλότερα είναι μάλλον αδιάφορος - χαμηλά το σφύριγμα του κομπρέσσορα με ανοιχτό παράθυρο είναι ενδιαφέρον όμως. Σημειωτέον ότι δοκίμασα την επιτάχυνση και με και χωρίς το anti-spin (το ESP ποτέ δεν βγαίνει off ως γνωστο και ας έχεις πατήσει το σχετικό κομβίο) και δεν είδα καμία διαφορά στην απόδοση φυσικά. Όταν το antispin ενεργοποιούταν μάλιστα το έκανε με έναν πολύ γλυκό τρόπο και περισσότερο βοηθούσε παρά έκοβε. Επίτηδες το ξεκίνησα σαν κανίβαλος και ενώ χωρίς antispin άφησε όλη την 1η κάτω, με το σύστημα ενεργοποιημένο το σπινάρισμα μειώθηκε αλλά δεν εξαλήφθηκε τελείως κι έτσι το αυτοκίνητο δεν 'κόπηκε' σημαντικά' αλλά ξεκίνησε πιο αποτελεσματικά. Με σωστή, και όχι κανιβαλίστικη, εκκίνηση μπορείς να ξεκινήσεις καλύτερα όμως χωρίς το antispin.
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Οδική Συμπεριφορά: Πολύ στιβαρό πλαίσιο, πλήρης απουσία στρεβλώσεων, δίνει την αίσθηση μασίφ. Αναρτήσεις σφιχτές αλλά όχι σκληρές και με καλή ενδοτικότητα. Παρά τους 17άρηδες τροχούς δεν κοπανάει πουθενά ενώ διατηρεί πολύ καλό έλεγχο με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές. Το τιμόνι δεν είναι και πρώτυπο αίσθησης αλλά είναι αρκετά ακριβές και γρήγορο. Θα το ήθελα ίσως ένα κλικ βαρύτερο. Το αυτοκίνητο ξεγελάει. Στρίβεις πιο γρήγορα από όσο νομίζεις και δεν καταλαβαίνει τίποτα, όντας ακλόνητο (τα τεράστια μετατρόχια παίζουν τον ρόλο τους). Εκεί που λες ότι δεν πας και τόσο γρήγορα τελικά, κοιτάς το ταχύμετρο και σκέφτεσαι ότι με άλλα καλοστημένα αυτοκίνητα (Ford Focus Mk1 πχ) στον συγκεκριμένο δρόμο (μια ωραία στροφοδιαδρομή) σε αυτά τα χιλιόμετρα παλεύεις ενώ το Scirocco είναι άνετο. Δεν το πίεσα στο όριο γιατί ο πωλητής είχε ήδη χλωμιάσει αλλά πιστεύω ότι τα όρια ήταν πολύ πιο ψηλά. Ίσως σε εκείνα τα χιλιόμετρα να γινόταν πιο παιχνιδιάρικο αλλά και πάλι το ESP θα σε επαναφέρει. Συμπερασματικά: ακλόνητο, εμπνέει εμπιστοσύνη και πάει γρήγορα στα στροφιλίκια παρά το ελαφρούτσικο τιμόνι.
Φρένα: Πολύ δυνατά και με άμεση απόκριση (αρκετή υποβοήθηση). Κατεβάζουν την ταχύτητα πολύ αποτελεσματικά από υψηλά τριψήφια νούμερα ενώ το αυτοκίνητο παραμένει ακλόνητο. Δυστυχώς δεν είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω την αντοχή τους.
Κιβώτιο: Θετικό με ακριβές κούμπωμα και μικρές διαδρομές. Στις πολύ γρήγορες αλλαγές έσφιγγε λιγάκι αλλά τίποτα τρομερό και συνολικά έδινε ωραία αίσθηση ενώ ούτε λόγος δεν γίνεται για χαμένες αλλαγές. Πιστεύω όμως ότι το DSG είναι η καλύτερη επιλογή.
Συνολικά ένα πολύ ευχάριστο, οδηγοκεντρικό, σβέλτο και σπορτίφ αυτοκίνητο και σίγουρα μέσα στις επιλογές μου.
ΥΓ: Το αυτοκίνητο που οδήγησα έφερε ηλιοροφή. Δεν παρατήρησα κανένα θόρυβο ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες (150-160) ήταν αθόρυβο, σίγουρα χάρη και στην θεόμακρη 6η η οπόια όμως δεν αρνιόταν να επιταχύνει το αυτοκίνητο.
Το παρέλαβα μετά από τέσσερις μήνες αναμονής την περασμένη Πέμπτη (160 DSG) και μετά από 500 ορεινά χλμ το μόνο που έχω να πώ είναι +100000000 στην παραπάνω περιγραφή.
Να προσθέσω ότι το DSG είναι σκέτη απόλαυση και οικονομικότατο με μέση κατανάλωση 9 λίτρα και μέση ταχύτητα 100χλμ σε πολύ ορεινή διαδρομη και ότι το RCD 510 κορυφαίο, δεν μπορώ να το βάλω πάνω απο το 60% της έντασης του γιατί πονάνε τα αυτιά μου και παρόλα αυτά έχει πολύ καλό ήχο....
-
Παιδια turbo lag δεν εχει το αμαξι,μια πολυ ανεπαισθητη υστερηση στο γκαζι ειναι η οποια δεν ειναι κατι το τρομερο και την εχω συναντησει στα περισσοτερα ηλεκτρογκαζα.Αυτο που εχω να σας πω ειναι οτι το προφανες,το αμαξι οσο περνανε τα χιλιομετρα γινεται καλυτερο,αυτο ειναι το σιγουρο,ειμαι στα 2300 χλμ και ηδη το μοτερ εχει ανοιξει πολυ ομορφα(δεν το εχω ζορισει η το εχω ανοιξει πληρως φυσικα ακομη),το πληρες ανοιγμα του θα το καταλαβουμε στα 10000 πιστευω,εχει πολλη δυναμη ο κινητηρας,δε το συζητω και πολλες φορες παρασυρει η ηχομονωση και η γενικοτερη αισθηση και εχεις πολλα στο κοντερ .Το μονο κακο του αμαξιου κατα τη γνωμη μου ειναι ενα,του κολλανε πολυ στο δρομο κατα τ'αλλα σκορπαει ερωτες και το νιωθω ,το χρωμα ειναι πανεμορφο!Κατα τη γνωμη μου το κανει αλλο αμαξι.Μου μιλανε στα φαναρια και στα διοδια συνεχεια για το ποσο ομορφο ειναι.Απο καταναλωση ειναι αψογο!Πηγα Χαλκιδα με μεγιστη 130 και εγραψε το trip 7.1 εχω και φωτο.Οποιος το σκεφτεται δεν προκειται να το μετανιωσει
-
Το manual μέχρι τα 1500 δεν λέει στρώσιμο?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Το manual μέχρι τα 1500 δεν λέει στρώσιμο?Ναι,ετσι λεει,αλλα μετα λεει σταδιακο ανοιγμα.Οχι αποτομα,οποτε μεχρι τα 3000 θα το σεβομαι
-
Στον 1.8 tsi (superb) λέει μέχρι τα 1000 χλμ μέχρι τα 3/4 των ορίων στροφών του κινητήρα. Μετά από τα 1000 μέχρι τα 1500 λέει σταδιακό άνοιγμα μέχρι τον κόφτη. Οπότε μετά τα 1500 βάσει manual ο κινητήρας μπορεί να ξεπατωθεί
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Στον 1.8 tsi (superb) λέει μέχρι τα 1000 χλμ μέχρι τα 3/4 των ορίων στροφών του κινητήρα. Μετά από τα 1000 μέχρι τα 1500 λέει σταδιακό άνοιγμα μέχρι τον κόφτη. Οπότε μετά τα 1500 βάσει manual ο κινητήρας μπορεί να ξεπατωθείΕμενα λεει σταδιακο ανοιγμα απλα,οποτε θα εννοει το ανα 500 και 500 στροφες,τι να πω?Παω να το λιωσω τωρα!! Εσεις το Superb to πηρατε?Πολυ ωραιο αμαξι,βλεπω αρκετα εδω Αθηνα!
-
Ναι παρελήφθη. Καλό είναι, value for money, να είναι καλά η vw που μας δίνει κινητήρες και dsg
Καλό λιώσιμο στο σιρόκο
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ναι παρελήφθη. Καλό είναι, value for money, να είναι καλά η vw που μας δίνει κινήρες και dsgΚαλό λιώσιμο στο σιρόκο
Σε ευχαριστω πολυ!Και σε εσενα καλοριζικο!!!
VW Scirocco