-
Ψάχνω για SUV και είμαι μεταξύ HYUNDAI TUSCON και SUBARU FORESTER. Οι τιμές μετρητοίς είναι κοντά 24.500 με 27.000 αλλά ο εξοπλισμός διαφέρει. Τί λέτε;
-
Ψάχνω για SUV και είμαι μεταξύ HYUNDAI TUSCON και SUBARU FORESTER. Οι τιμές μετρητοίς είναι κοντά 24.500 με 27.000 αλλά ο εξοπλισμός διαφέρει. Τί λέτε;
-
Ψάχνω για SUV και είμαι μεταξύ HYUNDAI TUSCON και SUBARU FORESTER. Οι τιμές μετρητοίς είναι κοντά 24.500 με 27.000 αλλά ο εξοπλισμός διαφέρει. Τί λέτε;
-
Sorry gia ta greenglish, alla grafo apo italia ki oxi apo diko mou pc, opote den mporo na kano kati...
Ta 2 ayt/ta pou anafereis exoyn 2 koina: - paraplhsia timi 8to forester einai mallon ftoxo se ayta ta xrhmata)
- katatassontai sta SUV
Peran ton parapano, tipota allo...
Diladi, kamia sxesi h mia tetrakinisi me thn alli ki odigika apexoun parasaggas.
An de se endiaferei to texniko - odigiko kommati, pare Tuscon.
An palli pezei rolo stin epilogi sou i tetrakinisi ki oi dynatothtes tis, toso stin asfalto, oso kai sto xoma, tote to Forester einai monodromos. Xoria ta arga pou diathetei (to mono SUV), pou sou dinoun alles dynatothtes, akoma ki ektos dromou (oxi mono sto xomatodromo...). -
Οδήγησα στο ίδιο εκτός δρόμου περιβάλλον το GRAND VITARA και TUSCON και η διαφορά τους ήταν μικρή. Εντός δρόμου το TUSCON ήταν ανώτερο παντού. Θέλω να οδηγήσω και το FORESTER για να καταλήξω. Η διαφορά στον δρόμο θα είναι αντίστοιχη των 9.000 ευρώ που χωρίζουν τα αυτοκίνητα στις ίδιες εξοπλιστικά εκδόσεις;
Μια δοκιμή θα δείξει (αν και η διαφορά στην αξία δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη!)
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Οδήγησα στο ίδιο εκτός δρόμου περιβάλλον το GRAND VITARA και TUSCON και η διαφορά τους ήταν μικρή. Εντός δρόμου το TUSCON ήταν ανώτερο παντού. Θέλω να οδηγήσω και το FORESTER για να καταλήξω. Η διαφορά στον δρόμο θα είναι αντίστοιχη των 9.000 ευρώ που χωρίζουν τα αυτοκίνητα στις ίδιες εξοπλιστικά εκδόσεις;Μια δοκιμή θα δείξει (αν και η διαφορά στην αξία δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη!)
1000 συγνώμη, αλλά όταν λες 'εκτός δρόμου', τι εννοείς;
το κάνεις πιο 'λιανά'; -
για να μην ειδε διαφορες μαλλον χωματοδρομο
-
Δασάτο ( Forester ) δαγκωτο φιλε!
Χωρις δευτερη σκεψη!
-
Φορεστερ δεν εχω οδηγήσει.Τουσον οδηγούσα για 2 χρόνια.Δεν εχω κάποιο παράπονο εαν αναλογιστώ τον χαρακτήρα του.Κοινώς:Ανετο,ξεκούραστο,αξιοσημείωτη οδηγική συμπεριφορά εντός δρόμου,πρόθυμο μοτερ (καλύτερη απόδοση απο τις μεσαίες και πάνω-αν και μουγκρίζει λίγο σε εκείνο το φάσμα),λογική κατανάλωση .Εαν ήθελες πραγματικά εργαλείο εκτός δρόμου δεν νομίζω να κοιτούσες κανένα απ'τα 2 αρα θα μείνεις ικανοποιημένος.Με ενα σετ ελαστικά οι δυνατότητες του είναι πολύ καλές αλλά θα αντιληφθείς γρήγορα οτι δεν έχει σχεδιαστεί για τέτοιες καταπονήσεις.
Εαν πρέπει να του καταλογίσω κάτι αρνητικό ,είναι ο αδύναμος συμπλέκτης.
-
Έχοντας μια μικρή εμπειρία απο το προηγούμενο Forester δίλιτρο turbo και απο το Sportage (αδερφάκι του Tuscon) στην ίδια εκτός δρόμου διαδρομή (αρκετά δύσκολο ανηφορικό μονοπάτι με φυτεμένες πέτρες για 1000 μέτρα τουλάχιστον) το μεν Subaru προβλημάτιζε μόνο στην απόσταση απο το έδαφος που ήθελε κάποια προσοχή αλλά τα κατάφερνε (το καινούριο είναι ψηλώτερο οπότε μάλλον δεν έχει πρόβλημα) το δε ΚΙΑ είχε μια αδυναμία στο συμπλέκτη, που στο τέλος της εκτός δρόμου διαδρομής άφηνε και μια άσχημη μυρωδιά. Κατα τα λοιπά το Subaru μου έδεινε την αίσθηση ποιοτικότερου, πιο δεμένου αυτοκινήτου, έχοντας και καλύτερο εξοπλισμό και εμφάνιση.
Τέλος το καλοκαίρι πέρσι πουλήθηκαν και τα 2 και το μεν Sportage (με λιγότερα χιλιόμετρα και λιγότερο χρόνο κατοχής και με λιγότερη χρήση εκτός δρόμου) ... σχεδόν χαρίστηκε, το δε Forester μεταπωλήθηκε σε καλύτερη τιμή. -
Μετά την δοκιμή του FORESTER, καταλήγω σε αυτό λόγω οδικής συμπεριφοράς τόσο εντός όσο εκτός δρόμου (στα πλαίσια ενός test drive), πλήρους εξοπλισμού ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και κυρίως λόγω της πραγματικής τετρακίνησης. Όλα αυτά αποτελούν για μένα σημαντικότερα στοιχεία του δερμάτινου σαλονιού ή της ηλιοροφής. Οπότε FORESTER έστω το βασικό.-
Από κόστος service και συνεργεία;
-
Απο εμπειρια μου τριων ετων με ιμπρεζα το κοστος σερβις ηταν σχετικα λογικο (κοντα στα 110 ευρω αλλαγη λαδιων ) αλλα ποναει η αλλαγη ιμαντα στα 90000 χλμ που περναει τα 700 ευρω....(δεν το εκανα αλλα απο περιεργεια ρωτησα...)...ασε που την αλλαγη φιλτρου καμπινας κλιματισμου χρεωνουν 80 ευρω.........
Το βασικο ομως προβλημα που δυστυχως βιωσα ειναι τα πανακριβα ανταλλακτικα φανοποιιας...
στο ιμπρεζα το πισω δεξια φτερο εκανε 1500 ευρω!!!!!!!!!!! το μπροστινο ξενον φαναρι εκανε 1300 ευρω!!!!!!!!!ενω το πλαινο πλαστικο προσθετο μαρσπιε Sti κοντα στα 400 ευρω.......κατι παρομοιο μαλλον θα συμβαινει και στο φορεστερ
Κατα κοινη ομολογια αν κανεις μια βολτα στα αντιστοιχα φορουμ των scooby.gr και subamaniacs.com προκειται για απροβληματιστο αμαξι με εξαιρετικη αξιοπιστια αλλα αμα τρακαρεις χωρις μικτη θα εχεις ενα μικρο προβλημα εκταμιευσης.......
SUBARU FORESTER vs HYUNDAI TUSCON