-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Παντως, η δικια μου η αποψη ειναι οτι η καταναλωση θα αυξηθει,και αυτο εξαιτιας της διαφορας του περιστρεφομενου και πιο απομακρυσμενου βαρους των ελαστικων που δημιουργει μια μεγαλύτερη στροφορμη στο περιστρεφομενο πέλμα,το οποίο και αντιτιθεται στην προσπάθεια του κινητηρα να εργαστει,και μαλιστα ακαταπαυστα.
Πέρα από αυτά που έχουν ήδη αναφερθεί, το αν θα βγεις κερδισμένος ή όχι εξαρτάται από το πώς [/που] χρησιμοποιείς το αμάξι. Όσο περισσότερο το χρησιμοποιείς μέσα στην πόλη (=συνεχείς επιταχύνσεις κι επιβραδύνσεις) τόσο περισσότερο επηρρεάζει την κατανάλωση η αυξημένη πολική ροπή αδράνειας των τροχών την οποία έχει να αντιμετωπίσει ο κινητήρας από φανάρι σε φανάρι [άσχετα από το μακρύτερο βήμα που μπορεί να σε κάνει να πατάς περισσότερο γκάζι για να επιταχύνεις όσο γρήγορα θέλεις]. Σε ένα ταξίδι, ο κινητήρας έρχεται λιγότερο αντιμέτωπος με τη στροφορμή των τροχών καθώς έχεις τη δυνατότητα να διατηρείς περίπου σταθερή ταχύτητα για πολλά χλμ, οπότε μπορεί το όφελος από τις χαμηλότερες σ.α.λ. όλων των περιστρεφόμενων μερών να υπερισχύει.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επίσης να μην ξεχνάμε το προφανές, ότι όλοι οι τροχοί ασχέτως του αν είναι κινητήριοι ή όχι περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα.
Όχι απαραίτητα! Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα -και πρακτικά όλες οι μοτοσυκλέτες- που έχουν διαφορετικού μεγέθους τροχούς μπρος-πίσω (και εννοώ διαφορές όχι μόνο στο πέλμα αλλά και στο προφίλ, που σημαίνουν διαφορετική διάμετρο τροχού).
Πάντως το:
'Ό,τι λάστιχα και να βάλεις, ό,τι κιβώτιο ταχυτήτων και να βάλεις, το κοντέρ και το στροφόμετρό σου τα ίδια θα δείχνουν (μεταξύ τους).'
σίγουρα είναι λάθος. Θα ίσχυει μόνο αν το ταχύμετρο έπαιρνε σήμα από το CPS που παίρνει και το στροφόμετρο (αν και μερικά στροφόμετρα 'βλέπουν' το γρανάζι του εκκεντροφόρου) +ένδειξη σχέσης από το κιβώτιο. Ακόμα δεν έχω δει κανένα αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα που να μετράει με αυτό τον (ομολογουμένως χαζό) τρόπο την ταχύτητα του. -
Κοντέρ - στροφόμετρο δείχνουν τα ίδια εκτός αν πατινάρει ο συμπλέκτης.
Μην μπερδεύεις την ένδειξη του κοντέρ με την πραγματική ταχύτητα.
-
αν αλαξεις διαμετρο στα λαστιχα θα εχεις διαφορετικη ταχυτητα στο κοντερ απο την πραγματικη.
στροφες στο στροφομετρο θα εχεις ομως τις πραγματικες!!!! -
Καλά τα λέτε κι εσύ κι ο Λεωνίδας, απλά μερικούς τους μπερδεύει το ότι το κοντέρ 'παραδοσιακά' δε δείχνει την πραγματική ταχύτητα [όπως π.χ. ένα VBOX] αλλά τη θεωρητική, για μια συγκεκριμένη διάμετρο των τροχών η οποία επηρρεάζεται από το πόσο καλά φουσκωμένα είναι τα λάστιχα, πόσο 'φαγωμένα', πόσο φορτωμένο είναι το αμάξι, κ.α.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κοντέρ - στροφόμετρο δείχνουν τα ίδια εκτός αν πατινάρει ο συμπλέκτης.Μόνο όταν το ταχύμετρο είναι κάπου στην μετάδοση.
-
zorz γράψε λίγο πιο αναλυτικά γιατί εγώ τουλάχιστον δεν κατάλαβα.
Τί είναι το CPS?Hunter To ταχύμετρό σου (πρέπει) να είναι αρκετά ακριβές για να συγκρίνεις. Αν δηλαδή στα 100χλμ. σου δείχνει 95, στα 94χλμ θα σου δείχνει 87-88.
Ως όργανο δηλαδή το ταχύμετρο τουλάχιστον στα καινούργια, και στις νορμάλ ταχύτητες νομίζω είναι αρκετά ακριβές, απλά έχει μια εγγενή απόκλιση από το εργοστάσιο.
Στη Rolls Royce τη Phantom θυμάμαι ότι το ταχύμετρο έχει σταθερή απόκλιση +2χλμ. ασχέτως του αν πας με 50 ή 150! -
Zurich-Strasbourg, Strasbourg-Zurich 7.5l/100km
Μεγιστη ταχύτητα στην Autobahn 170 μέση ταχύτητα 150, στην Ελβετία με τα όρια. Τρελό μποτιλιάρισμα στο πέρασμα από Γαλλία στην Γερμανία, 45 λεπτά για περίπου 10km -
A ρε κοσμοπολίτη mirage
-
Me and my bunny
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Πάντως το:
'Ό,τι λάστιχα και να βάλεις, ό,τι κιβώτιο ταχυτήτων και να βάλεις, το κοντέρ και το στροφόμετρό σου τα ίδια θα δείχνουν (μεταξύ τους).'
σίγουρα είναι λάθος. Θα ίσχυει μόνο αν το ταχύμετρο έπαιρνε σήμα από το CPS που παίρνει και το στροφόμετρο (αν και μερικά στροφόμετρα 'βλέπουν' το γρανάζι του εκκεντροφόρου) +ένδειξη σχέσης από το κιβώτιο. Ακόμα δεν έχω δει κανένα αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα που να μετράει με αυτό τον (ομολογουμένως χαζό) τρόπο την ταχύτητα του.Δεν είναι λάθος, απλά ισχύει υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει πουθενά γλύστρημα.
Όπως και να μετράει το ταχύμετρο, αν δεν υπάρχει ούτε πατινάρισμα του συμπλέκτη ούτε σπινάρισμα των κινητήριων τροχών (στην περίπτωση που μετράει την ταχύτητα από τους μη-κινητήριους) ανάλογα με την ένδειξη του στροφόμετρου θα ανεβαίνει και η ένδειξη του ταχύμετρου. Ανεξαρτήτως ελαστικών, κιβωτίου, κλπ, από τη στιγμή που ό,τι κάνει ο κινητήρας περνάει στο δρόμο, στροφόμετρο και ταχύμετρο πάνε χέρι-χέρι.
Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι το ταχύμετρο θα δείχνει την πραγματική ταχύτητα του αυτ/του. Άλλο θέμα αυτό.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μεγιστη ταχύτητα στην Autobahn 170 μέση ταχύτητα 150Με τι αυτοκίνητο;
-
Aυτοκίνητο?
-
Golf όχι αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Μόνο όταν το ταχύμετρο είναι κάπου στην μετάδοση.Είπαμε ότι έχει pitot.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Golf όχι αυτοκίνητοΚι εγώ χτύπαγα για την ξανθιά
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Golf όχι αυτοκίνητο
Κι εγώ χτύπαγα για την ξανθιά
Paulaner?
-
Γενικά καταναλώνω leffe
-
You are off topic. There is a pub where you can consume beers, right at the exit of this hall, please.
-
Πάντως το αμάξι είναι το γνωστό. Η Ελβετία και τα όρια της παίζουν τον ρολο τους στην μείωση της κατανάλωσης, a επίσης τα χιλιόμετρα έγιναν σε βρεγμενο δρόμο.
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽