Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 427
    • 428
    • 98 / 428
    Περί αυτοκίνησης
    30
    8557
    34217
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      peterpan last edited by

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      H δίλιτρη βενζίνα κοστίζει 8 χιλιάρικα παραπάνω απ το πετρέλαιο???
      Για το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού?

      3.000 παραπάνω το πετρέλαιο κάνει, συμφωνα με την bmw...
      http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3se ... ction.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntolord last edited by

        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
        H δίλιτρη βενζίνα κοστίζει 8 χιλιάρικα παραπάνω απ το πετρέλαιο???
        Για το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού?

        No, με τα έξτρα που έβαλε βρε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Τι σκατά έβαλε με 12.000 παραπάνω απ τη βασική

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
            :yikes:
            Τι σκατά έβαλε με 12.000 παραπάνω απ τη βασική

            σε ΒΜW?

            ...οχι πολλα παραπανω, και σιγουρα οχι ολα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

              Για να συμβει αυτο,δε θα προυπέθετε να υπάρχει απ'ευθειας συνδεση αυτων των δυο οργανων;Απ'ότι ξερω δεν υπάρχει. Για πές γιατι συμβαινει αυτο που λες.

              Το δικό σου κοντέρ δεν μετράει την ταχύτητα από το σασμάν, pitot έχεις;

              Αν μετράει από κιβώτιο ή διαφορικό ή περιστροφές ρόδας όντως οι ίδιες στροφές κινητήρα θα επιφέρουν ίδιες στροφές ρόδας οπότε και ίδια χλμ/ώ στο κοντέρ ενώ με την συγκεκριμένη αλλαγή ελαστικών θα πηγαίνει λίγο παραπάνω από όσο πήγαινε πριν (που πάλι μπορεί να διέφερε από την πραγματική ταχύτητα). Όχι όμως και 10χλμ στα 100-110, η διαφορά των ελαστικών είναι ~5% οπότε περίπου τόσο παραπάνω πρέπει να είναι και η διαφορά στο κοντέρ εξαιτίας του ελαστικού οπότε τόσο λιγότερο πρέπει να δείχνει για να πηγαίνει το ίδιο.

              Aν έχεις 5η και 3000 στροφές ο τροχός του αυτοκινήτου σου θα περιστρέφεται με 'Χ' στροφές ανά λεπτό.
              ...και το κοντέρ από τις στροφές ανά λεπτό του τροχού δείχνει την ένδειξή του*.
              Επίσης να μην ξεχνάμε το προφανές, ότι όλοι οι τροχοί ασχέτως του αν είναι κινητήριοι ή όχι περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα.
              Οπότε για δεδομένη ταχύτητα περιστροφής τροχών, έχεις ίδιες ενδείξεις στο καντράν (ας πούμε 3000σαλ. και 100χλμ/ω με 5η στο κιβώτιο) αλλά ανάλογα τη διάμετρο του επιλεγμένου τροχού έχεις και διαφορετική πραγματική ταχύτητα.

              *βασικά αυτό ίσως να μην είναι ακριβές. Κάπου πιο νωρίς μπορεί να πέρνει ένδειξη το κοντέρ, πάντως η ένδειξή του προκύπτει από ταχύτητα περιστροφής.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ωραια.
                Αρα,για να εχω οσο πιο κοντινη ταχυτητα ταξιδίου με την προηγούμενη,αρκει να λαβω υπ'όψιν τη διαφορα της περιμετρου των τροχων,και να την μετατρεψω σε διαφορα στο ταχυμετρο.
                Αρα,χρειαζομαι ταχυτητες ταξιδιου (κοντερισιες) κατα 6% μικροτερες.
                Ε,πολύ χλωμο να γινει μετρηση αξιόπιστη και ακριβης δηλαδη,οπότε θα αρκεστω στο να κοιταξω μόνο την υπαρξη καποιας κραυγαλαιας διαφορας.

                Παντως, η δικια μου η αποψη ειναι οτι η καταναλωση θα αυξηθει,και αυτο εξαιτιας της διαφορας του περιστρεφομενου και πιο απομακρυσμενου βαρους των ελαστικων που δημιουργει μια μεγαλύτερη στροφορμη στο περιστρεφομενο πέλμα,το οποίο και αντιτιθεται στην προσπάθεια του κινητηρα να εργαστει,και μαλιστα ακαταπαυστα.

                Απο βδομαδα,θα εχουμε τα αποτελεσματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nidosan last edited by

                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                  Παντως, η δικια μου η αποψη ειναι οτι η καταναλωση θα αυξηθει,και αυτο εξαιτιας της διαφορας του περιστρεφομενου και πιο απομακρυσμενου βαρους των ελαστικων που δημιουργει μια μεγαλύτερη στροφορμη στο περιστρεφομενο πέλμα,το οποίο και αντιτιθεται στην προσπάθεια του κινητηρα να εργαστει,και μαλιστα ακαταπαυστα.

                  Πέρα από αυτά που έχουν ήδη αναφερθεί, το αν θα βγεις κερδισμένος ή όχι εξαρτάται από το πώς [/που] χρησιμοποιείς το αμάξι. Όσο περισσότερο το χρησιμοποιείς μέσα στην πόλη (=συνεχείς επιταχύνσεις κι επιβραδύνσεις) τόσο περισσότερο επηρρεάζει την κατανάλωση η αυξημένη πολική ροπή αδράνειας των τροχών την οποία έχει να αντιμετωπίσει ο κινητήρας από φανάρι σε φανάρι [άσχετα από το μακρύτερο βήμα που μπορεί να σε κάνει να πατάς περισσότερο γκάζι για να επιταχύνεις όσο γρήγορα θέλεις]. Σε ένα ταξίδι, ο κινητήρας έρχεται λιγότερο αντιμέτωπος με τη στροφορμή των τροχών καθώς έχεις τη δυνατότητα να διατηρείς περίπου σταθερή ταχύτητα για πολλά χλμ, οπότε μπορεί το όφελος από τις χαμηλότερες σ.α.λ. όλων των περιστρεφόμενων μερών να υπερισχύει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                    Επίσης να μην ξεχνάμε το προφανές, ότι όλοι οι τροχοί ασχέτως του αν είναι κινητήριοι ή όχι περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα.

                    Όχι απαραίτητα! Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα -και πρακτικά όλες οι μοτοσυκλέτες- που έχουν διαφορετικού μεγέθους τροχούς μπρος-πίσω (και εννοώ διαφορές όχι μόνο στο πέλμα αλλά και στο προφίλ, που σημαίνουν διαφορετική διάμετρο τροχού).

                    Πάντως το:
                    'Ό,τι λάστιχα και να βάλεις, ό,τι κιβώτιο ταχυτήτων και να βάλεις, το κοντέρ και το στροφόμετρό σου τα ίδια θα δείχνουν (μεταξύ τους).'
                    σίγουρα είναι λάθος. Θα ίσχυει μόνο αν το ταχύμετρο έπαιρνε σήμα από το CPS που παίρνει και το στροφόμετρο (αν και μερικά στροφόμετρα 'βλέπουν' το γρανάζι του εκκεντροφόρου) +ένδειξη σχέσης από το κιβώτιο. Ακόμα δεν έχω δει κανένα αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα που να μετράει με αυτό τον (ομολογουμένως χαζό) τρόπο την ταχύτητα του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Κοντέρ - στροφόμετρο δείχνουν τα ίδια εκτός αν πατινάρει ο συμπλέκτης.

                      Μην μπερδεύεις την ένδειξη του κοντέρ με την πραγματική ταχύτητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsekgr last edited by

                        αν αλαξεις διαμετρο στα λαστιχα θα εχεις διαφορετικη ταχυτητα στο κοντερ απο την πραγματικη.
                        στροφες στο στροφομετρο θα εχεις ομως τις πραγματικες!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nidosan last edited by

                          Καλά τα λέτε κι εσύ κι ο Λεωνίδας, απλά μερικούς τους μπερδεύει το ότι το κοντέρ 'παραδοσιακά' δε δείχνει την πραγματική ταχύτητα [όπως π.χ. ένα VBOX] αλλά τη θεωρητική, για μια συγκεκριμένη διάμετρο των τροχών η οποία επηρρεάζεται από το πόσο καλά φουσκωμένα είναι τα λάστιχα, πόσο 'φαγωμένα', πόσο φορτωμένο είναι το αμάξι, κ.α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zorz last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Κοντέρ - στροφόμετρο δείχνουν τα ίδια εκτός αν πατινάρει ο συμπλέκτης.

                            Μόνο όταν το ταχύμετρο είναι κάπου στην μετάδοση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              zorz γράψε λίγο πιο αναλυτικά γιατί εγώ τουλάχιστον δεν κατάλαβα.
                              Τί είναι το CPS?

                              Hunter To ταχύμετρό σου (πρέπει) να είναι αρκετά ακριβές για να συγκρίνεις. Αν δηλαδή στα 100χλμ. σου δείχνει 95, στα 94χλμ θα σου δείχνει 87-88.
                              Ως όργανο δηλαδή το ταχύμετρο τουλάχιστον στα καινούργια, και στις νορμάλ ταχύτητες νομίζω είναι αρκετά ακριβές, απλά έχει μια εγγενή απόκλιση από το εργοστάσιο.
                              Στη Rolls Royce τη Phantom θυμάμαι ότι το ταχύμετρο έχει σταθερή απόκλιση +2χλμ. ασχέτως του αν πας με 50 ή 150!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Zurich-Strasbourg, Strasbourg-Zurich 7.5l/100km
                                Μεγιστη ταχύτητα στην Autobahn 170 μέση ταχύτητα 150, στην Ελβετία με τα όρια. Τρελό μποτιλιάρισμα στο πέρασμα από Γαλλία στην Γερμανία, 45 λεπτά για περίπου 10km

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  A ρε κοσμοπολίτη mirage

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Me and my bunny

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης zorz έγραψε:
                                      Πάντως το:
                                      'Ό,τι λάστιχα και να βάλεις, ό,τι κιβώτιο ταχυτήτων και να βάλεις, το κοντέρ και το στροφόμετρό σου τα ίδια θα δείχνουν (μεταξύ τους).'
                                      σίγουρα είναι λάθος. Θα ίσχυει μόνο αν το ταχύμετρο έπαιρνε σήμα από το CPS που παίρνει και το στροφόμετρο (αν και μερικά στροφόμετρα 'βλέπουν' το γρανάζι του εκκεντροφόρου) +ένδειξη σχέσης από το κιβώτιο. Ακόμα δεν έχω δει κανένα αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα που να μετράει με αυτό τον (ομολογουμένως χαζό) τρόπο την ταχύτητα του.

                                      Δεν είναι λάθος, απλά ισχύει υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει πουθενά γλύστρημα.

                                      Όπως και να μετράει το ταχύμετρο, αν δεν υπάρχει ούτε πατινάρισμα του συμπλέκτη ούτε σπινάρισμα των κινητήριων τροχών (στην περίπτωση που μετράει την ταχύτητα από τους μη-κινητήριους) ανάλογα με την ένδειξη του στροφόμετρου θα ανεβαίνει και η ένδειξη του ταχύμετρου. Ανεξαρτήτως ελαστικών, κιβωτίου, κλπ, από τη στιγμή που ό,τι κάνει ο κινητήρας περνάει στο δρόμο, στροφόμετρο και ταχύμετρο πάνε χέρι-χέρι.

                                      Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι το ταχύμετρο θα δείχνει την πραγματική ταχύτητα του αυτ/του. Άλλο θέμα αυτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                        Μεγιστη ταχύτητα στην Autobahn 170 μέση ταχύτητα 150

                                        Με τι αυτοκίνητο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rx8_drifter last edited by

                                          Aυτοκίνητο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Golf όχι αυτοκίνητο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 98 / 428
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr