Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 189
    • 190
    • 20 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    3790
    66278
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Αμέ ουυυ!
      Είχα πέσει σε περίπτωση,που προσπαθούσε με μικρό κατσαβόδι και σφυρί,να βγάλει σπασμένη βίδα από βάση μηχανής.

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • 2
        21-quadra last edited by

        Χρειάζεται και ( εγκέφαλος ) PC επάνω στο γραφείο φάτσα μόστρα και ας έχει 2 δάχτυλα σκόνη, και ας μην ανοίγει ποτέ, έτσι, για να ψαρώνουμε τα κορόϊδα, στέλνουμε και το μικρό στο διπλανό συνάδελφο να του γεμίσει τον κουβά με αμπέρ.

        Η ένωση των καλωδίων γίνεται με στρίψιμο και μονωτική ταινία, δεν έχω δεί κανέναν ποτέ με το κολλητήρι στο χέρι και το θερμοσυστελλόμενο, λες και αυτά φτιάχτηκαν για τους άλλους, τους κουτούς, δεν τους αφορούν αυτά τα υλικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • Z
          zorz last edited by

          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
          Χρειάζεται και ( εγκέφαλος ) PC επάνω στο γραφείο φάτσα μόστρα και ας έχει 2 δάχτυλα σκόνη, και ας μην ανοίγει ποτέ, έτσι, για να ψαρώνουμε τα κορόϊδα, στέλνουμε και το μικρό στο διπλανό συνάδελφο να του γεμίσει τον κουβά με αμπέρ.

          Οπωσδήποτε χρειάζονται και 2-3 αφίσες με γυμνές γκόμενες στους τοίχους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tazio last edited by

            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
            Καλοί μου φίλοι, σκέτες μπουλντόζες ήσαστε!!!!. Αν η εθνική οδός ήταν τόσο ‘ισοπεδωμένη’, δεν θα χαλούσαν οι ανάρτησης σας!!!!.
            Σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν ‘κάλοι’.
            Έχω δει κατασκευές, που έχουν κάνει συνάδελφοι, σε οχήματα που ήθελαν έξτρα μεγάλες καταναλώσεις, και ήταν άψογες. Δημόσια σας παρακαλώ, να μου πείτε που περίπου μένετε, και θα σας προτείνω συνάδελφο με προσόντα!. Στην χώρα μας, υπάρχουν συνάδελφοι, καταξιωμένοι από την εργασία τους, της γνώσεις τους, καθώς και τον εξοπλισμό τους. Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια.
            Τουλάχιστον εγώ τα PC μου, δεν τα αφήνω να σκονιστούν…….

            antonis-team.

            Α ωραία τώρα κάνουμε και franchise διαφήμιση για τρίτους.
            Το pc σίγουρα δε πιάνει σκόνη με τόσα ποστ στα φόρουμ.
            Η ανάρτηση, της ανάρτησης, ω ανάρτηση. (Υπερσυντέλικος που θα έλεγε και ο Χάρι Κλύν)

            Τελικά τα ποστ αυτού του ανθρώπου με προκαλούν να τρολάρω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              italakias last edited by

              σεμνααααα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tazio last edited by

                ... και ταπεινά ... .

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  famas last edited by

                  Μια ερωτησούλα. Η μπαταρία προτού τοποθετηθεί αναγράφει να γεμιστεί με ηλεκτρολύτικό διάλυμα μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο. Μέχρι εδώ ΟΚ. Μετά από 2 χρόνια ανοίγω τα και 6 καπάκια και βλέπω ότι μέσα δεν έχει καθόλου υγρό είναι σχεδον ξερή...
                  Τι να κάνω; Να την αλλάξω; Να την γεμίσω με υγρό μπαταρίας;
                  Μπρος παίρνει το αμάξι, αλλά αμ το αφήσω 2-3 μέρες, βλέπω να ζορίζεται να γυρίσει τη μίζα.

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    leonp last edited by

                    Απιονισμένο νερό (σουπερμάρκετ). Δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι φτηνό και δουλεύει.

                    Το οξύ που περιέχει η μπαταρία δεν εξατμίζεται - μόνο το νερό.
                    Μην τη παραγεμίσεις και ξεχειλίσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kon5 last edited by

                      Λεωνίδα την Παρασκευή αλλάχθηκε η από το έτος 2002 μπαταρία του corolla. Είχε ο αδελφός μου για ένα 20λεπτο ραδιόφωνο και μιλούσε με ένα φίλο (με κλειστή μηχανή) και μετά μετά δυσκολίας πήρε εμπρός ο κινητήρας οπότε είπε να την αλλάξει. Άξια πάντως. 7 χρόνια για εργοστασιακή μια χαρά. Κάϊζεν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        στην corolla 2002 του πατέρα μου ... δεν έχουμε αλλάξει ακόμα μπαταρία ..... γιαπωνέζος βρε παιδί μου ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          famas last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Απιονισμένο νερό (σουπερμάρκετ). Δεν είναι το καλύτερο αλλά είναι φτηνό και δουλεύει.

                          Το οξύ που περιέχει η μπαταρία δεν εξατμίζεται - μόνο το νερό.
                          Μην τη παραγεμίσεις και ξεχειλίσει.

                          Ευχαριστώ leonp....

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            giannis-iraklio last edited by

                            Παιδια εχω ενα προβλημα και εχω παθει σοκ.
                            Εχω ενα Toyota Aygo και το εχω ερωτευτει.
                            Προσφατα ομως το τρακαρα. Επεσα σε κτ μπαρες στην εθνικη οδο,λογω λιποθυμικου επεισοδιου και η συγκρουση ηταν πλαγια (δηλ ξύστηκε ολη η πλευρα του οδηγου στις μπαρες-περασα στο αντιθετο ρευμα- και αχρηστευτηκαν οι πορτες και το φτερο,συν το ψαλιδι). αυτο εγινε πριν 3 εβδομαδες. Τελευταια φορα που το αμαξι δουλεψε ηταν πριν 2- 2,5εβδομαδες. Το αμαξι δεν το εχω επισκευασει ακόμη. το εχω στην αυλη μου κατω απο υποστεγο που αν βρεξει,η βροχη παλι το βρισκει.
                            Οπότε πηγα τωρα δοκιμαστικα να το βαλω μπρος και ηταν νεκρα ολα τα ηλεκτρικα.
                            Μετα τη τρακα δουλευε κανονικα και μου ειπαν κτ μηχανικοι πως η μηχανη ειναι αθικτη(γιατι η ζημια ηταν πλαγια).
                            Στο πανω μερος των 2 πορτών ειχε μια μικρη χαραμαδρα παχους ουτε 2 χιλιοστων,αλλα το εχω απομονωσει με μονωτικη ταινια,οποτε αποκλειω το γεγονος να μπηκαν νερα στο αυτοκινητο.

                            Ομως γιατι ειναι νεκρα ολα τα ηλεκτρικα? Ουτε το κεντρικο κλειδωμα δεν λειτουργει. Εχω παθει σοκ. Εχω μαζεψει καποια χρηματα να παω να φτοιαξω το μπροστινό σύστημα(ψαλιδι και οτι αλλο θελει,ευθυγραμισεισ κτλ). Ειμαι φοιτητης και τα οικονομικα μου ειναι αθλια.

                            Για να εχω μια πρωτη αποψη,μηπως γνωριζετε τί μπορει να εχουν τα ηλεκτρικα? Μηπως ειναι φυσιολογικο να αδειασε η μπαταρια επειδη ειναι ακινητο το αμαξι για 2 εβδομαδες τουλαχιστον? Ουτε οι ενδειξεις δε λειτουργουν,ειναι εντελως νεκρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              Όταν οι πόρτες είναι ανοικτές (ή δεν έχουν κλείσει καλά) ανάβει ΣΥΝΕΧΕΙΑ κάποιο λαμπάκι στο αμάξι και ξοδεύει την μπαταρία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Αγαπητέ Γιάννη ελπίζω το λιποθυμικό επεισόδιο να μην σημαίνει κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας. Το έψαξες το θέμα; Είναι φρόνιμο να οδηγείς ή εξέλειψαν οι λόγοι του και δεν κινδυνεύεις από ένα νέο επεισόδιο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  giannis-iraklio last edited by

                                  Οι πορτες ασφαλιζουν και κλειδωνουν κανονικα,απλα λογω του οτι εχουν εκτοπισθει,εχουν αφησει μια χαραμαδρα στο πανω μερος 1-2χιλιοστα,αλλα απο τη πρωτη στιγμη εβαλα ταινια. Οποτε ουτε νερα μπηκαν,ουτε το λαμπακι αναβε,καθως το ειχα ελεγξει.

                                  Φίλε μου EMMANOYHL,ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Το λιποθυμικο επεισοδειο προηλθε απο προβλημα στην καρδια,το οποιο υπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες να επιλυθει σε λιγες ημερες οπου και θα υποβληθω σε μια σχετικα ανωδυνη επεμβαση. οποτε οταν θα οδηγησω ξανα,ευελπιστω πως δεν θα υπαρχει προβλημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Περαστικά σου πρώτα και πάνω από όλα και γρήγορη ανάρρωση σου εύχομαι. Από πολλές αιτίες μπορεί να προήλθε η αποφόρτιση της μπαταρίας σου. Μπορεί να έχεις κάπου διαρροή. Επίσης μπορεί να δείχνει η πόρτα ότι κλίνει καλά αλλά να μην ενεργοποιείται το διακοπτάκι που στέλνει το μήνυμα ότι έκλεισε η πόρτα και να μένει συνέχεια αναμμένη η πλαφονιέρα. Κάτι που δεν είναι εύκολο να το καταλάβουμε αφού όταν απομακρυνόμαστε από το αμάξι ανάβει ακόμα λόγω της χρονοκαθυστρέρησης στο σβήσιμο της. Μην σε ανησυχεί πάντως πιθανόν μια φόρτιση να διορθώσει το πρόβλημα. Καλό θα ήταν πάντως να βγάλεις τον ένα πόλο της μπαταρίας μέχρι να το πας στο συνεργείο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Εκτός από ηλεκτρολογική διαρροή μπορεί να υπάρχει και διαρροή υγρών αν από το χτύπημα έσπασε η μπαταρία! Υπερβολικό και δύσκολο και απίθανο σε τέτοιου είδους χτύπημα αλλά απλά το αναφέρω.
                                      Ίσως με το χτύπημα κάτι που έχει κουνηθεί κάνει επαφή με κάτι άλλο και ψιλοβραχυκυκλώνουν. Αυτό μπορεί να είναι κοντά στην μπαταρία αλλά μπορεί να είναι σε φώτα ΄(πχ στα πλάγια φώτα) ή σε πόρτες ή αλλού...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • scotch
                                        scotch last edited by

                                        Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                        στην corolla 2002 του πατέρα μου ... δεν έχουμε αλλάξει ακόμα μπαταρία ..... γιαπωνέζος βρε παιδί μου ....

                                        Σε bmw 520 του 2000 (αρχές Ιουλίου του έτους αυτού η αγορά) αλλάξαμε μπαταρία πριν από 4 μήνες. Τώρα αν αυτό προέκυψε λόγω μπαταρίας ή λόγω αυτοκινήτου, θα μας γελάσω. Πιθανώς και τα 2 έπαιξαν το ρόλο τους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • O
                                          oldhag last edited by

                                          ρε παιδια αντιμετοπιζω ενα προβλημα με τη μπαταρια.στα πρωτα 9 χρονια του αυτοκινητου μου ειχα ανοικτου τυπου δηλαδη αυτη που προσθετεις υγρα.μετα αλλαξα βαζοντας μου ειπαν για καλυτερο κλειστου τυπου και απο τοτε αρχισαν τα παρατραγουδα=μετα απο 1 εβδομαδα ακινησιας του αυτοκινητου πεφτει η μπαταρια,ανα διαστηματα μικροτερα παιρνει με πολλες μιζιες.μηπως ισχυει τελικα αυτο που υσχυριζονται μερικοι εδω να μην αλλαζουμε απο αυτην του ειδους που φοραει μαμε με κλειστου?εκτος και αν εχω διαροη ρευματος απο καπου,αντε βρες το τωρα με τετοιους ηλεκτρολογους εκει εξω anyway αν ξερει κανεις κανα καλο ηλεκτρλογο να το παω για check ας ενημερωσει απο κεντρο-νοτια.ευχαριστω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dpolal last edited by

                                            Ο χρήστης oldhag έγραψε:
                                            ρε παιδια αντιμετοπιζω ενα προβλημα με τη μπαταρια.στα πρωτα 9 χρονια του αυτοκινητου μου ειχα ανοικτου τυπου δηλαδη αυτη που προσθετεις υγρα.μετα αλλαξα βαζοντας μου ειπαν για καλυτερο κλειστου τυπου και απο τοτε αρχισαν τα παρατραγουδα=μετα απο 1 εβδομαδα ακινησιας του αυτοκινητου πεφτει η μπαταρια,ανα διαστηματα μικροτερα παιρνει με πολλες μιζιες.μηπως ισχυει τελικα αυτο που υσχυριζονται μερικοι εδω να μην αλλαζουμε απο αυτην του ειδους που φοραει μαμε με κλειστου?εκτος και αν εχω διαροη ρευματος απο καπου,αντε βρες το τωρα με τετοιους ηλεκτρολογους εκει εξω anyway αν ξερει κανεις κανα καλο ηλεκτρλογο να το παω για check ας ενημερωσει απο κεντρο-νοτια.ευχαριστω

                                            Η καινούργια μπαταρία που έβαλες έχει τα ίδια αμπέρ με την παλιά;;;
                                            Mήπως είναι μεγαλύτερης χωρητικότητας και δεν μπορεί να την φορτίσει σωστά το δυναμο ;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 20 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr