Jun 19, 2002, 11:30 AM

Από αυτά που λέτε καταλαβαίνω πως θα ήταν προτιμότερη μια ηπιότερη μετατροπή, μόλις να δώσει λίγο *αέρα *στον κινητήρα και να βελτιώσει κάπως τα φρένα. Σωστά;

Να ρωτήσω κάτι; Το γεγονός πως το Impreza με τον κινητήρα των 1600κε δε διαθέτει σε κανέναν άξονα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, δεν περιορίζει τα φυσικά εμπόδια που μπορεί να ξεπεράσει; Υπάρχει περίπτωση δηλαδή, να κολλήσει σε λάσπη ή χιόνι περισσότερο εύκολα από 4-κίνητο με πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης;

Θεόδωρος.