-
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ IMPREZA S-TURBO ΣΤΟ FORUM?
-
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ IMPREZA S-TURBO ΣΤΟ FORUM?
-
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ IMPREZA S-TURBO ΣΤΟ FORUM?
-
εγώ έχω subaru impreza 1,6 s-turbo με 140 ps. Ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις; αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα;
-
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
εγώ έχω subaru impreza 1,6 s-turbo με 140 ps. Ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις; αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα;Ειμαι ήδη κατοχος εδω και ένα χρόνο περίπου, αντιμετώπισα κάποια προβλήματα και θέλω να δω αν έχουν αντιμετωπίσει και άλλοι τα ίδια ή διαφορετικά. Σου παρουσιάστηκαν προβλήματα και αν τι είδους, πως τα αντιμετώπισαν, τι σου ειπαν?
-
Τι είδους προβλήματα αντιμετώπισες; Ενημέρωσέ μας.
-
Τέλος Μαρτίου αγοράζω το αυτοκίνητο
-Δύο μόλις ώρες αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο (και δυστυχώς είχε ήδη κλείσει συνεργείο κ αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη) άναψε το λαμπάκι της μηχανής (check engine) και ενώ ακόμα είχα τη βενζίνη της αντιπροσωπείας.
-Την επομένη στο συνεργείο μου έσβησαν το λαμπάκι και μου είπαν να προσέχω την ποιότητα της βενζίνης ...
-Δύο -τρεις ημέρες μετά ξανανάβει το λαμπάκι και μου λένε ότι χρειάζομαι αισθητήρα λάμδα 1ο νομίζω. Δεν υπάρχει στη Θεσσαλονίκη και το παραγγέλνουμε.
-Κάνω ταξίδι στην Αθήνα (λόγω δουλειάς με ενδιάμεση στάση στην Χαλκίδα). Το μπροστινό σύστημα τρέμει σε στροφές, απότομες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις. Στην Χαλκίδα (δε εξουσιοδοτημένο συνεργείο subaru) διαπιστώνεται πως οι μπροστά τροχοί έχουν λασκαρισμένα μπουλόνια κ μάλιστα στον ένα έχει σπάσει το ένα μπουλόνι. Το λαμπάκι παραμένει αναμμένο (το μπουλόνι αλλάχτηκε) και με παραπέμπουν στην Αθήνα στο συνεργείο του κου Καλφακάκου νομίζω. Εκεί και αφού μου αλλάζουν 1ο κ 2ο αισθητήρα λάμδα και τοποθετούν κάτω από το αυτοκίνητο 2 μεταλλικά εξαρτήματα που αλλοιώνουν την ευαισθησία των λάμδα, μου λένε ότι λύθηκαν όλα τα προβλήματα. 10 λεπτά αργότερα το λαμπάκι ξανανάβει... Μένουν άφωνοι όταν με βλέπουν ξανά... ανοίγει εγκέφαλο, συνδεσμολογίες, και τελικά αλλάζει ένα καλώδιο που βραχυκύκλωνε.- Από εκείνη τη στιγμή και μετά το λαμπάκι άναψε μετά από 1 μήνα. Το αυτοκίνητο έκανε κ διακοπές. Επισκέφθηκα πάλι το συνεργείο της Θεσσαλονίκης, αλλάχτηκε πάλι ο αισθητήρας (είχε έρθει επιτέλους αυτός που είχαν παραγγείλει). Εκεί γίνεται κ η πρώτη αλλαγή λαδιών 5000 χλμ. όπου διαπιστώνεται ότι λείπει η μπροστινή ποδιά του αυτοκινήτου. Η αλήθεια είναι ότι για πρώτη φορά είδα το αυτοκίνητο μου από κάτω στην Εύβοια και δεν υπήρχε τοποθετημένη ποδιά.
-30 λεπτά περίπου αφότου έφυγα από το συνεργείο το λαμπάκι ξανάναψε και οι διακοπές στον κινητήρα συνεχίστηκαν. Την επομένη πάλι στο συνεργείο λοιπόν οπoύ και αλλάζεται εκ νέου ο αισθητήρας, βγαίνουν τα μεταλλικά εξαρτήματα που μπερδεύουν τους αισθητήρες (ναι αυτά που μου τοποθέτησαν στην Αθήνα), διαπιστώνεται ότι το κολάρο του turbo δεν είναι στη θέση του και επανατοποθετείται.
-Πλέον δουλεύουν όλα ρολόι (εντάξει καίει πάρα πολύ βενζίνη ολόκληρο ρεζερβουάρ κάθε 350 χιλιόμετρα) και κλείνω εχθές ραντεβού για service στα 14000 χλμ. Μου λένε ότι υπάρχει μία ποδιά για να μου τοποθετήσουν και ότι έχει βρεθεί πλέον το πρόβλημα (είναι σε μία συνδεσμολογία καλωδίων) και ότι θα αλλαχτεί.
Σχόλιο δικό μου :
- Φοβάμαι ότι με την αλλαγή αυτού του καλωδίου μπορεί να ξαναδημιουργηθεί πρόβλημα.
- Η εξυπηρέτηση στα συνεργεία είναι άψογη. Δεν υπάρχουν όμως ανταλλακτικά άμεσα διαθέσιμα.
- Από το αυτοκίνητο και όσο δουλεύει εδώ και ένα μήνα είμαι αρκετά ευχαριστημένος : α) κράτημα μέτριο σε στεγνό λόγω απαράδεκτων ελαστικών (185/70/14 michelen energy)- άψογο όμως σε βρεγμένο οδόστρωμα και σε χώμα.
β) καλές επιδόσεις κυρίως λόγω κοντού κιβωτίου (έχω το 5πορτο)
γ) το λάστιχο στο παράθυρο του συνοδηγού τρίζει στην επαφή με το τζάμι
δ) Είναι πολύ άνετο για το κράτημα που προσφέρει.
ε) Το ABS νομίζω ότι είναι υπερευαίσθητο (απαράδεκτη η λύση για τα ταμπούρα)
Σε μία από τις επισκέψεις μου στο συνεργείο, είδα ένα Subaru impreza 1,6 turbo με 180 ps και με πρόβλημα (αναμμένο λαμπάκι μηχανής) πριν καν πωληθεί το αυτοκίνητο.
Πιστεύω ότι τα Subaru είναι άριστα αυτοκίνητα. Ακόμα και η μετατροπή πρέπει να είναι αρκετά αξιόπιστη. Μάλλον όμως οι άνθρωποι που κάνουν την τοποθέτηση δεν διαθέτουν αρκετές γνώσεις ή τον απαραίτητο επαγγελματισμό.
Αυτές οι εμπειρίες μου με το νέο μου αυτοκίνητο το οποίο έχω στην κατοχή μου ούτε τρεις μήνες.
Περιμένω τις δικές εμπειρίες, παρατηρήσεις, συμβουλές ή τέλος πάντων κάποιο σχόλιο.
Φιλικά vagmag - Από εκείνη τη στιγμή και μετά το λαμπάκι άναψε μετά από 1 μήνα. Το αυτοκίνητο έκανε κ διακοπές. Επισκέφθηκα πάλι το συνεργείο της Θεσσαλονίκης, αλλάχτηκε πάλι ο αισθητήρας (είχε έρθει επιτέλους αυτός που είχαν παραγγείλει). Εκεί γίνεται κ η πρώτη αλλαγή λαδιών 5000 χλμ. όπου διαπιστώνεται ότι λείπει η μπροστινή ποδιά του αυτοκινήτου. Η αλήθεια είναι ότι για πρώτη φορά είδα το αυτοκίνητο μου από κάτω στην Εύβοια και δεν υπήρχε τοποθετημένη ποδιά.
-
...
-
[quote='agisd']Vagmag,
το subaru μου κόστισε περίπου 8,300,000 δραχμές (το 5πορτο).
στο συνεργείο πλήρωσα μόνο στην αλλαγή λαδιών.
Η μετατροπή από ότι έμαθα μετά΄είναι αυστριακή κ γίνεται στην Ελλαδά στο συνεργείο του κου Καλφακάκου.
to autokinito exei pisw tampoura (απαράδεκτη λύση) kai ABS.Ήθελα σίγουρα τετρακίνητο (1ο γιατί γρήγορο προσθιοκίνητο είχα μέχρι τώρα κ 2ο γιατί αξιοπρεπες πισωκίνητο χωρις να είναι cabrio δεν υπήρχε σε αυτά τα χρήματα.)
Σημείωση : Προσθιοκίνητο (opel corsa με 130 ps, έπαιρνε σε στροφες και ραλλάκια) ... Λέω γρήγορο γιατί για ένα διάστημα μικρό του είχα βάλει επάνω 2λιτρο από άστρα με τετραπετάλουδο και 220 ps... ήταν όμως σκοτώστρα. Το ξαναάλλαξα - αν και το μετάνιωσα- για να μην σκοτωθώ.
Προσθιοκίνητη alfa gtv 2,0 turbobenzina έχει ο πατέρας μου και πισωκίνητο bmw compact 1,8 valvetronic η μητέρα μου.Το leon είναι καλή επιλογή όμως κατά ένα μύριο πιο ακριβό. Το oktavia είναι επίσης καλή επιλογή και έχει την ίδια τιμή αλλά η τετρακίνηση του subaru, το κοντό κιβώτιο σχέσεων και και ό ήχος είναι άλλο πράγμα.
Το skoda το σκεφτόμουν πιο πολύ από το LEON.
Όπως διάβασες έχω ξαναμπλέξει με μετατροπές. Εξαρτάται το μάστορα πάντα.
Το καλό είναι η εγγύηση 3 ετών. Το κακό είναι ότι η μέχρι τώρα ταλαιπωρία δεν πληρωνεται. Ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι και εργαλείο δουλειάς. -
Eixa akousei oti ta sta Impreza 1.6 oi metatropes einai proxeires kai 8a bgazoun sigoura problhmata, alla hmoun epifylaktikos. Mas to eixan epishmanei oi scooby owners sto http://www.tfrc.gr. Twra me ayta pou sou synebhsan, eimai pleon sigouros. Krima giati to aytokinhto pou epelejes, mou arese poly kai emena kai malista 5 thyro. To Noembrh pou skeftomoun na allajw aytokinto, htan stis prwtes epiloges mou. Terakinhsh, kontes sxeseis, kales epidoseis... Oti kalytero gia thn Ellada. Janalew, krima....
-
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
Τέλος Μαρτίου αγοράζω το αυτοκίνητο
-Δύο μόλις ώρες αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο (και δυστυχώς είχε ήδη κλείσει συνεργείο κ αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη) άναψε το λαμπάκι της μηχανής (check engine) και ενώ ακόμα είχα τη βενζίνη της αντιπροσωπείας........
-Φιλικά vagmagΦΙΛΕ, ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΣΧΟΝΤΑ VAGMAG ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ.
ΕΜΕΝΑ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕΤΑ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ ΑΝΑΨΕ ΤΟ CHECK ENGINE ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ Λ-ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΚΑΛΛΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΑΝΑΨΕ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΩΔΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ, ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ, ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΕΣΒΗΝΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΩ, ΜΟΥ ΕΚΑΨΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΥΖΙ 2000 ΧΛΜ., ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΤΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ, ΚΑΛΩΔΙΩΝ Λ-ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΑΝΕΒΗΚΕ Ο κ. ΚΑΛΦΑΚΑΚΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΗ ΤΟ ΠΩΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ (ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΙΞΗ CHECK ENGINE ΠΟΥ ΑΝΑΒΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ 3000 ΜΕ 4000 rpm ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΒΡΑΝΔΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΒΥΝΕΙ.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΡΚΕΣΤΗΚΑ ΣΤΗΝ 3 ΕΤΩΝ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ AFTER SALE MANAGER ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΑΠΑΙΤΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΥΣΙΚΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΗΝ ΕΔΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.
ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΩ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΣ.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΣ ΒΑΘΟΣ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ, ΤΑ SUBARU ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ(ΒΛΕΠΕ TUV REPORT) ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΒΛΕΠΕ IIHS) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΣΤΟΥΣ 14 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΥΨΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SUV ΑΦΟΥ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ (+ΤΑ ΑΡΓΑ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ 5ΠΟΡΤΟ) ΤΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΟΛΑ.
ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ LEGACY Ή ΤΟ ΝΕΟ FORESTER ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΗΤΑΝ ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΗ ΟΠΟΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΑ 143 ΑΛΟΓΑ ΙΣΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΑΠΛΟ ΜΕ ΤΑ 95 ΚΑΙ ΑΣ ΣΕΡΝΟΝΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ 'ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ'.ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΑ 180 ΑΛΟΓΑ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΑΙΤΗ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΦΙΛΙΚΑ scooby.
-
Paides, lypamai para poly pou talaipwrh8hkate toso. Kala re gamwto, toso dyskolo einai, na entopisoun th blabh kai estw kai ka8ysterhmena, na apolaysete ta aytokinhta sas???
Oso gia ayto me ta 180hp, kala.... de to syzhtame kan...
Einai kai panakribo...
Telika file scooby kala to les, kalytera na sernosoun me 95 aloga... -
Από αυτά που λέτε καταλαβαίνω πως θα ήταν προτιμότερη μια ηπιότερη μετατροπή, μόλις να δώσει λίγο *αέρα *στον κινητήρα και να βελτιώσει κάπως τα φρένα. Σωστά;
Να ρωτήσω κάτι; Το γεγονός πως το Impreza με τον κινητήρα των 1600κε δε διαθέτει σε κανέναν άξονα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, δεν περιορίζει τα φυσικά εμπόδια που μπορεί να ξεπεράσει; Υπάρχει περίπτωση δηλαδή, να κολλήσει σε λάσπη ή χιόνι περισσότερο εύκολα από 4-κίνητο με πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης;
Θεόδωρος.
-
...
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Από αυτά που λέτε καταλαβαίνω πως θα ήταν προτιμότερη μια ηπιότερη μετατροπή, μόλις να δώσει λίγο *αέρα *στον κινητήρα και να βελτιώσει κάπως τα φρένα. Σωστά;Να ρωτήσω κάτι; Το γεγονός πως το Impreza με τον κινητήρα των 1600κε δε διαθέτει σε κανέναν άξονα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης........
Θεόδωρος.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΝΕΝΑ SUV ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΕΜΕΙ ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 70-30 ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ Η ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ SUBARU.
ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΧΙΟΝΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΛΑΣΠΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑ. -
Προς scooby : Μου έκανες την καρδιά περιβόλη. Ανάμεσα στις 3000 και 4000 στροφές νιώθω κάποιο κόμπιασμα όταν είμαι με aircondition.
Η αλήθεια είναι πως αν δεν υπήρχε η εγγύηση θα είχα επισκευθεί άλλο άνθρωπο που εμπιστεύομαι. Ας όψεται όμως. Συμφωνώ για το ύψος του αυτοκινήτου. Το subaru πάει σχεδόν παντού και πάει γρήγορα και άνετα. Είναι ότι πρέπει για την Ελλάδα. Μακάρι να τελειώσουν κάποια στιγμή τα προβλήματα.
Υ.Γ.:Ό Απόστολος καταβάλει συμαντικές προσπάθειες αλλά ως εκεί που τον αφήνει η αντιπροσωπεία.
Υ.Γ.2: Δεν το κρύβω ότι μετά την τρίτη μου επίσκεψη στο συνεργείο πήγα στην AMERICAR και ρωτούσα πόσο το παίρνουν για να πάρω ενα μεταχειρισμένο δίλιτρο. Δεν αξίζει η αλλαγή. Το forester πρέπει να είναι καταπληκτικό.Προς agisd: Στην Ελλάδα δεν πιστεύω ότι έχουμε κάτι διαφορετικό με τα subaru από ότι έχουν στις υπόλοιπες χώρες. Απλά πιστεύω ότι είναι μία καλή λύση αν κινείσαι στο ελληνικό επαρχιακό και ορεινό δύκτιο.
Όταν λέω καλύτερη... απλά πιο παιχνιδιάρικη. Δεν αμφισβητώ την αξιοπιστία ή την αποτελσματικότητα των λύσεων της VAG.
Και κάτι ακόμα... Αν είχα ακούσει έστω και το παραμικρό σχόλιο για την αξιοπιστία της μετατροπής δεν θα το επέλεγα. Απλά γιατί ακόμα δεν ξέρω το που θα πάει αυτή η ιστορία.Είμαι καινούριο μέλος στο forum. Πιστεύω ότι είναι καλή κίνηση, όμως δεν είναι κάπως αργό;
Σημερα θα δω τον Απόστολο... καλός τύπος παρόλαυτα.
-
κατ'αρχας σας χαιρετω ολους
σχετικα με το θεμα του sturbo θα τοποθετηθω λιγο διαφορετικα.
η γνωμη μου ειναι οτι το αυτοκινητο αυτο ειναι καθαρα κινηση marketing της εδω αντιπροσωπειας.
η προσπαθεια εγινε για να γεφυρωσει την διαφορα μεταξυ του αναιμικου impreza 95ps και του wrx.
το wrx μπορει να χαρακτηρισθει value for money μονο απο ανθρωπους που ξερουν γιατι το παιρνουν διαφορετικα wrong investment.
το sti που κατα την γνωμη μου ειναι το πιο ολοκληρωμενο impreza ειναι παντρεια σκετη λογω τιμης
το legacy παρ ολο που ειναι ενα πολυ αξιολογο αυτοκινητο δεν εκανε ποτε το booming στην κατηγορια του.
το forester αν και πουλαει σχετικα καλα δεν μπορει να στηριξει μια αντιπροσωπεια.
αρα ο μονοδρομος ηταν να δημιουργηθει ενα hot-seller και επιλεχτηκε το Sturbo το οποιο ειναι και αποδειξη του ελληνικου εμπορικου δαιμονιου.
βεβαια λειτουργει και ο μυθος που κουβαλαει η λεξη impreza που κανει αυτο το αυτοκινητο επιθυμητο απο πολλους.
την εκδοση με τα 143ps την εχω οδηγησει αρκετες φορες και η αισθηση που μου αφηνει ειναι σαν front-play without sex -
To check engine light πρεπει να σημωθει οτι δεν σημαινει οτι καποια βλαβη εχει παθει ο κινητηρας. Το λαμπακι αυτο εχει να κανει με αυτο που λεμε εδω OBDII. On Board Diagnostics 2 το οποιο ειναι ενα σετ στανταρντ που εχει να κανει με τους ρυπους. Υπαρχουν 'χιλια δυο' πραγματα τα οποια μπορουν να συμβαλουν στο να κανουν τον κινητηρα να μολυνει παραπανω απο οτι οταν ηταν 'τουναρισμενος' σωστα απο το εργοστασιο. Με αλλα λογια οταν το λαμπακι αναβει, δεν υπαρχει λογος πανικου. Απλως ειναι θεμα....μαλλον...αβολης καταστασης. Ειναι ενοχλητικο απο οτιδηποτε αλλο θα ελεγα. Το ειχα και εγω αυτο το προβλημα με το Sebring Convertible της γυνακας μου πριν 2 χρονια και το προβλημα ειχα να κανει με τα ηλεκτρικα.
Η αλλαγη του αισθητηρα Λ ειναι ενας απο τους πρωτους υποπτους διοτι ο αισθητηρας μετραει το οξυγονο μεσα στα καυσαερια και δινει τα στοιχεια στον 'εγκεφαλο' του κινητηρα ο οποιος απευθυνομενος στους ορους του OBDII μπορει να ξερει εαν ο κινητηρας μολυνει παραπανω απο οτι πρεπει.
Το πρωτο πραγμα που συνιστω σε ολους να ελενξουν οταν το λαμπακι αναβει ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΠΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ενας απο τους ορους μεσα στο OBDII ειναι οτι η ταπα της βενζινης πρεπει να ειναι εντελως στεγανη. Ταπες βενζινης που 'χανουν' (καυσαερια) μολυνουν το περιβαλλον.
Επισης. Το λαμπακι δεν αναβει αμεσως μολις παρει σημα οτι πρεπει να αναψει. Το προβλημα πρεπει να εμφανιστει στον 'εγκεφαλο' τουλαχιστον 3 φορες σε προσδιορισμενο διαστημα. Γιαυτο και δεν φευγει αμεσως. Πολλες φορες παιρνει 3 ή 4 μερες πριν το λαμπακι εξαφανιστει αφου φυγει το προβλημα.
Τελος το πρωτο πραγμα που ο μηχανικος πρεπει να κανει οταν εμφανιστει το λαμπακι ειναι να 'ρωτησει' τον 'εγκεφαλο' του αυτοκινητου. Οταν το λαμαπκι αναψει υπαρχει ενας κωδικος ο οποιος λεει τι λαθος ενδηξει εχει παρει εντολη ο εγκεφαλος. Ο κωδικος δεν λεει στον μηχανικο τι φτεει. Αυτο πρεπει να το βρει απο μονος του. Ως καλος μηχανικος και λιγο Σερλοκ Χολμς υποπτευεται απο τον κωδικο και γενικα τις ενδηξεις.
-
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
Προς scooby : Μου έκανες την καρδιά περιβόλη. Ανάμεσα στις 3000 και 4000 στροφές νιώθω κάποιο κόμπιασμα όταν είμαι με aircondition.
Η αλήθεια είναι πως αν δεν υπήρχε η εγγύηση θα είχα επισκευθεί άλλο άνθρωπο που εμπιστεύομαι. Ας όψεται όμως. Συμφωνώ για το ύψος του αυτοκινήτου. Το subaru πάει σχεδόν παντού και πάει γρήγορα και άνετα. Είναι ότι πρέπει για την Ελλάδα. Μακάρι να τελειώσουν κάποια στιγμή τα προβλήματα.
Υ.Γ.:Ό Απόστολος καταβάλει συμαντικές προσπάθειες αλλά ως εκεί που τον αφήνει η αντιπροσωπεία.
Υ.Γ.2: Δεν το κρύβω ότι μετά την τρίτη μου επίσκεψη στο συνεργείο πήγα στην AMERICAR και ρωτούσα πόσο το παίρνουν για να πάρω ενα μεταχειρισμένο δίλιτρο. Δεν αξίζει η αλλαγή. Το forester πρέπει να είναι καταπληκτικό.Είμαι καινούριο μέλος στο forum. Πιστεύω ότι είναι καλή κίνηση, όμως δεν είναι κάπως αργό;
Σημερα θα δω τον Απόστολο... καλός τύπος παρόλαυτα.
VAGMAG, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΠΙΑΣΜΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ 3000 ΚΑΙ 4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΕΧΕΙΣ ΔΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΧΕΣΑΙ ΡΙΠΕΣ ΜΕΤΩΠΙΚΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΗ, ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΕΒΑΛΑ V-RACING 99+ ΕΒΑΛΑ SUPER UNLEADED ΤΗΣ BP ΕΒΑΛΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ 'ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ'.
ΦΙΛΕ VAGMAG ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΗΣΥΧΟ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΞΕΝΟ ΧΕΡΙ, ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΡΕ ΤΟ WRX 'H STi Ή ΤΟ FORESTER, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕ ΤΟ IMPREZA ΤΩΝ 95 ΙΠΠΩΝ Ή ΤΟ LEGACY (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ S/W ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕ ΤΟ S-TURBO ΤΩΝ 143 ΙΠΠΩΝ, ΕΧΕΙ ΔΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ !!!!
ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΣΤΟ SITE TOY AUTOTRITI ΣΤΙΣ ΣΥΚΡΙΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑ ISO.
ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ ΕΝΝΟΩ ΤΟ LEGACY ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΙΔΙΑ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΕ CRASH-TEST ΒΛΕΠΕ IIHS ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΩΔΕΣ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΦΥΣΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ.Υ.Γ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ, ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΡΕΛΑΝΤΙ.........
ΟΝΤΩΣ, Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΛΩΝΑ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ.
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ? -
Αντικατάσταση της πεταλούδας;
Γιατί;Πάντως όταν πήγα για service υπήρχαν άλλα 5 s-turbo τα οποία όλα είχαν κάποιο πρόβλημα. Τα 2 είχαν πρόβλημα με το turbo. Από κάπου έπαορνε ή έχανε αέρα.
Με την αλλαγή του καλωδίου που έγινε χωρίς να έχω πρόβλημα στο αυτοκίνητοό μου... δεν άλλακε τίποτα... ευτυχώς.Να δούμε...
Φιλικά
VAGMAGΥΓ. Το VAGMAG ουδεμία σχέση έχει με το GROUP. Είναι τα αρχικά από το ονοματεπώνυμό μου.
Subaru Impreza s-turbo