-
Αν πας πλακωμένος ναι, αν πας με νορμάλ ταχύτητες δουλεύεις με υποπίεση σε πολλά αμάξια...
-
nikolas87 στο ταξιδι η τουρμπινα δουλευει υπερωριες και γιαυτο φθειρεται περισσοτερο
Πως το εξηγείς αυτό? Πως δουλευέι υπερωρίες αφού δουλεύει λιγότερες ώρες?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν πας πλακωμένος ναι, αν πας με νορμάλ ταχύτητες δουλεύεις με υποπίεση σε πολλά αμάξια...σε ελαφρια κατηφορα μπορεις οπως και σε ευθεια αλλα δεν μπορεις να πιασεις ταχυτητες υψηλες και φυσικα ξεχνας την προσπεραση, για ανηφορα δεν το συζητω.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Η κίνηση εντός και εκτός πόλης λέει πάρα πολλά. Η διάρκεια ζωής όλων των μηχανών και των εξαρτημάτων μετριέται σε ώρες λειτουργίας. Ο κατασκευαστής όταν βγάζει το turbo έχει σαν προδιαγραφή κάποιο συγκεκριμένο αριθμό ωρών λειτουργίας. Αυτός ο αριθμός έχει βγει από στατιστικές αναλύσεις και πρέπει να ακολουθεί κανονική κατανομη. Τώρα όταν κινείσαι με μικρές μ.ωτ. (όπως στην πόλη) ο κινητήρας δουλεύει για περισότερη ώρα για να διανύσεις μια χ απόσταση.
Παραάδειγμα: 100.000χλμ με μ.ω.τ. 20χλμ/ω -> 5000 ώρες
100,000χλμ με μ.ω.τ. 80χλμ/ω ->1250 ώρες
Συν το γεγονός ότι οι στροφές του turbo εξαρτώνται από τις στροφές του κινητήρα και το άνοιγμα της πεταλούδας του γκαζιού. Οπότε μέσα στην πόλη η αυξομειώσεις των στροφών του συμπιεστή είναι πιο πολλές και πιο έντονες με αποτελέσμα να καταπονείται ο άξονας και οι φτερωτές.Παρε ενα αυτοκινητο τουρμπο με μπαρομετρο και θα δεις πως η θεωρια δεν γινετε πραξη στον βαθμο που το περιγραφεις. Οπως ειπα και πριν...ειναι αλλο ενα εξαρτημα/τμημα της μηχανης...οπως και τα υπολοιπα θελει σωστη χρηση και συντηρηση. Οπως και τα υπολοιπα μπορει να παρουσιασει προβληματα. Δεν ειναι ομως και μπαταρια με ημερομηνια ληξης.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Αν πας πλακωμένος ναι, αν πας με νορμάλ ταχύτητες δουλεύεις με υποπίεση σε πολλά αμάξια...
σε ελαφρια κατηφορα μπορεις οπως και σε ευθεια αλλα δεν μπορεις να πιασεις ταχυτητες υψηλες και φυσικα ξεχνας την προσπεραση, για ανηφορα δεν το συζητω.
Σε πειραγμενο RS με το γκαζι ελαφρως πατημενο μπορεις να πας μεχρι και 5000 στροφες στις μικρες ταχυτητες εχοντας υποπιεση. Με σταθερη ταχυτητα 140 δεν βλεπεις πανω απο 0.1. Οταν βυθισεις προοδευτικα το γκαζι ανεβαζει 1.5, και αν πατησεις αποτομα απο κλειστο ειδικα σε ανηφορα μεχρι και 1.7
-
Και κατι για τις ωρες λειτουργιας κτλ...αποσπασμα απο το site της BorgWarner (VAG, Volvo κτλ)
'The turbocharger shaft and turbine wheel assembly rotates at speeds up to 300,000 rpm. Turbocharger life should correspond to that of the engine, which could be 1,000,000 km for a commercial vehicle.'http://www.turbos.bwauto.com/products/t ... ystem.aspx
http://www.turbos.bwauto.com/products/t ... tions.aspx
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
1)Όλα τα καλά πράγματα στη ζωή έχουν ημερομηνία λήξεως.. Έτσι και το τούρμπο. Αλλά με σωστή χρήση και σωστή συντήρηση μπορεί να βγάλει πάνω από 150000.
Εχεις καποιο παραδειγμα και το ισχυριζεσαι αυτο?
παιδια αυτο δεν εχει να κανει και σε τι πιεση δουλευει η τουρμπινα??
ας παρουμε για παραδειγμα τους 20vt
αυτοι με τα 150 που δουλευουν 0.5 bar πιεζονται πολυ λιγοτερο και οι ιδιοι και οι τουρμπινες τους.
αρα βγαζουν πιο πολλα χλμ και ξερω καμποσους που συγκρινονται με ταξι(που λεει ο λογος)αντιθετα οι 20vt με με τα 225 και αρκετα μεγαλυτερη πιεση μπορει να πηγαιναν για τουρμπινα πιο γρηγορα.
εβγαζαν ομως σιγουρα πανω απο 150Κ χλμ..τι θελω να πω? οτι οι 150αρηδες δε προκειτα μαλλον να χρειαστει να αλλαξουν ποτε τουρμπο(στα λογικα χλμ που ενας ανθρωπος κραταει το αυτοκινητο του).
και επισης αναλογα με το ποσο μεγαλυτερη πιεση δουλευει τοσο αυξανονται οι πιθανοτητες ζημιας..δε ξερω αν οι βλαβες των τουρμπινων ακολουθουν κανονικη, διωνυμικη ή Pareto αλλα δε νομιζω οτι ενα passat 1.8T με 150 αλογα τρωει τα ιδια ζορια με ενα s3 225.
επισης δε θεωρω οτι ολοι οι κατασκευαστες εχουν την ιδια αξιοπιστια και ξοδευονται το ιδιο στα υλικα/εξαρτηματα που χρησιμοποιουν(και δε μιλαω για τα πλαστικα ) ωστε να γενικολογουμε και να λεμε ποσα χλμ γενικα βγαζουν τα τουρμπο
-
Turbocharger life should correspond to that of the engine, which could be 1,000,000 km for a commercial vehicle.'
Α. Μπορεί και όχι είναι και,
Β. εμπορικό όχημα, κάτι σε Scania π.χ. και όχι το 1.400αράκι passenger vehicle του κάθε ένα
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Turbocharger life should correspond to that of the engine, which could be 1,000,000 km for a commercial vehicle.'
Α. Μπορεί και όχι είναι και,
Β. εμπορικό όχημα, κάτι σε Scania π.χ. και όχι το 1.400αράκι passenger vehicle του κάθε ένα
Δηλαδη o tsi πχ σχεδιαστηκε για 150000km? Η παραθεση δεν ειναι για να υποδειξει ποσα ακριβως χιλιομετρα αντεχει ενα τουρμπο αλλα οτι προφανως τη στιγμη που τεχνικα υπαρχει η δυνατοτητα εως και 1,000,000 km ειναι ατοπο να λες οτι σε ολα τα τουρμπο αυτοκινητα χρειαζεται να γινει η αντικατασταση του στα 150000 χιλιομετρα. Το δευτερο Link δειχνει οτι πολλες απο τις βλαβες μπορει τελικα να προερχοντε απο λανθασμενη συντηρηση του κινητηρα συνολικα (λαδια, φιλτρα) και οχι κατι το ιδιαιτερο
-
Σίγουρα όχι για 1.000.000 χλμ.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αν πας πλακωμένος ναι, αν πας με νορμάλ ταχύτητες δουλεύεις με υποπίεση σε πολλά αμάξια...
σε ελαφρια κατηφορα μπορεις οπως και σε ευθεια αλλα δεν μπορεις να πιασεις ταχυτητες υψηλες και φυσικα ξεχνας την προσπεραση, για ανηφορα δεν το συζητω.
Σε πειραγμενο RS με το γκαζι ελαφρως πατημενο μπορεις να πας μεχρι και 5000 στροφες στις μικρες ταχυτητες εχοντας υποπιεση. Με σταθερη ταχυτητα 140 δεν βλεπεις πανω απο 0.1. Οταν βυθισεις προοδευτικα το γκαζι ανεβαζει 1.5, και αν πατησεις αποτομα απο κλειστο ειδικα σε ανηφορα μεχρι και 1.7
συμφωνω σε ολα.
-
Η vw ισχυριζεται οτι δοκιμασε τον tsi για 300.000χλμ σε παγκο. Οπως και να εχει τα 150.000 ειναι αστειο να το λεμε, δεν ειναι αναλωσιμο η τουρμπινα.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Η vw ισχυριζεται οτι δοκιμασε τον tsi για 300.000χλμ σε παγκο. Οπως και να εχει τα 150.000 ειναι αστειο να το λεμε, δεν ειναι αναλωσιμο η τουρμπινα.σε παγκο δεν ειμαι σιγουρος οτι δουλευει η τουρμπινα γιατι δεν εχει φορτιο.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Η vw ισχυριζεται οτι δοκιμασε τον tsi για 300.000χλμ σε παγκο. Οπως και να εχει τα 150.000 ειναι αστειο να το λεμε, δεν ειναι αναλωσιμο η τουρμπινα.
σε παγκο δεν ειμαι σιγουρος οτι δουλευει η τουρμπινα γιατι δεν εχει φορτιο.
Τι εννοεις φορτιο;
-
φορτιο εννοω βαρος,οι τουρμπινες δεν σηκωνουν πιεση αν μαρσαρεις με νεκρα η σταματημενο το αμαξι.
βεβαια υπαρχει τροπος αλλα δεν εχει νοημα. -
Δεν ξέρουμε αν είναι σε πάγκο οι δοκιμές ή με κάποιο ειδικό μηχανικό ανάλογο προσομείωσης χιλιομέτρων (όπως κάνουν στις αναρτήσεις που τις δοκιμάζουν μέσα σε 2 βδομάδες για διαδρομή 100.000χλμ). Πάντως δεν νομίζω να είναι τόσο καθυστερημένοι στην VW που να δοκίμαζαν έναν κινητήρα χωρίς φορτίο και να τον έβγαλαν οκ για 300.000χλμ
Τα τούρμπο έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους εδώ και μια δεκαετία, από τότε που ο 1.8Τ λειτουργεί απροβλημάτιστα. Ακόμα και οι πιο κάφροι γκαζάκιδες αλλάζουν τουρμπίνα (σε σχεδίασης 10ετίας μοτέρ ε, ούτε καν σύγχρονο) μετά από τουλάχιστον 100.000χλμ.Οπότε ούτε το T-Jet ούτε το TSI θα έπρεπε να φοβάται ο κόσμος.
Μόνο το Tiida βέβαια έχει δοκιμαστεί επάξια σε κάθε είδους διαδρομή για εκατομμύρια χιλιόμετρα
-
ετσι ειναι δεν πρεπει να φοβαται ο κοσμος το τουρμπο.στο προηγουμενο αυτοκινητο μου με μοτερ τον γνωστο 20βαλβιδο 1.8 του γκρουπ στην εκδοση με τα 180 αλογα ειχα κανει 100000 χιλ. εκ των οποιων περιπου τα 40000 πολυ πιεσμενα.ουδεν προβλημα φυσικα , περα απο μια αντλια νερου μεσα στην εγγυηση.
με το τωρινο μοτερ που εχω 2.0TFSI και 25000 χιλ ουδεν προβλημα με την αναλογια των πιεσμενων χιλιομετρων να ειναι περιπου η ιδια. οποιος κρατησει ενα τουρμπατο μοτερ σε βαθος χρονου και χρειαστει τουρμπινα στα 150 η 200 χιλ χιλιομετρα η και παραπανω δεν ειναι και τοσο τρομερο μπροστα στα οφελη που ειχε τοσο καιρο απο την αποδοση του μοτερ σε σχεση με ατμοσφαιρικο. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Και κατι για τις ωρες λειτουργιας κτλ...αποσπασμα απο το site της BorgWarner (VAG, Volvo κτλ)
'The turbocharger shaft and turbine wheel assembly rotates at speeds up to 300,000 rpm. Turbocharger life should correspond to that of the engine, which could be 1,000,000 km for a commercial vehicle.'Επίσης να ξεχωρίσουμε τις τουρμπίνες σε Diesel όπως τα Scania/Volvo/Iveco κτλ γιατί δουλέβουν
σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες από αυτές με βενζινη και γενικά έχουν πολύ καλύτερη μακρυζωία -
και σε πολυ λιγοτερες στροφες αφου ενας κινητηρας φορτηγου δεν ξεπερναει τις 2500στλ.
-
από VolvoZeus » 23/03/09 18:12
Οπως ειπα και πριν...ειναι αλλο ενα εξαρτημα/τμημα της μηχανης...οπως και τα υπολοιπα θελει σωστη χρηση και συντηρηση. Οπως και τα υπολοιπα μπορει να παρουσιασει προβληματα. Δεν ειναι ομως και μπαταρια με ημερομηνια ληξης.Δε διαφωνούμε σε κάτι.Αλλά δεν καταλάβατε κάτι. Δε λέω πως αν φτάσει 150000χλμ σώνει και καλά θέλει άλλαγμα. Άλλα η πιθανότητα να χαλάσει είναι μεγαλύτερη όσο περνάνε τα χιλόμετρα. Δεν έχει άπειρο χρόνο ζωής. Όπως και το γεγονός ότι αντέχει 1,000,000χλμ το ακούω βερεσαί.. Είναι ένα εξάρτημα που στοφάρει συνήθως 300,000 σαλ, δουλέυει κάτω από μεγάλες θερμοκρασίες και έχει τριβές και φθορές οπότε μη περιμένετε να ζήσει για πάντα. Τυπικά και οι κινητήρες έχουν 'ημερομηνία λήξης'. Δε ζούνε για πάντα. Ζήτημα να δουλεύει απροβλημάτιστα ένα μοτέρ μετα από 300000χλμ (μη μου πει κανείς 'το δικό μου άντεξε 400,000χλμ' αλλά στην πραγματικότητα καιει 1λτ λάδι ανα 1000χλμ..). Προσωπικά αν το αυτοκίνητό μου κάποια στιγμή φτάσει και ξεπεράσει τα 100,000 χλμ δε θα μείνω με το στόμα ανοιχτό όταν ο μηχανικός μου πει ότι turbo παρέδωσε πνεύμα. Μπορεί να γίνει στα 100,000 μπορεί να γίνει και στα 200,000. Δεν το ξέρει κανείς.. Αλλά τουλάχιστον θα είμαι προετοιμασμένος.
από QsisVTS » 23/03/09 18:45
τι θελω να πω? οτι οι 150αρηδες δε προκειτα μαλλον να χρειαστει να αλλαξουν ποτε τουρμπο(στα λογικα χλμ που ενας ανθρωπος κραταει το αυτοκινητο του).
και επισης αναλογα με το ποσο μεγαλυτερη πιεση δουλευει τοσο αυξανονται οι πιθανοτητες ζημιας..Δε ξέρω κατά πόσο το γνωρίζεις αλλά το Tjet 150 δουλεύει με 1,0 bar constant και 1.3bar overboost. Δεν το λες και μικρή πίεση..
Fiat Bravο 2007